Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja suskari » 29 Syys 2014, 22:33

Kittylle isot halit ja welcome back myös minunkin puolesta ^^

Aksutar kirjoitti:AGNA YER ALIVE! Herää henkiin kuten Lotdow, yhdessä kohotkaa piilostanne.

Kissoja. Kaikkialla kissoja. Crimin Daichi on paras kissa. Derpa Daichi.

Mun varpaat ja sormenpäät on ihan kylmät, ei auta vaikka on kolmet villasukat päällekäin >:< Enkä voi tumput kädessä dataa, harmi.

Herättäkää minutkin vastaamaan peleihin.. Sama homma Aksu :s Mä joudun nukkuu housutkin jalassa ku talossa ei oo mitään lämmitystäkään päällä, koska kaupunkin säästää.
suskari

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 03 Loka 2014, 11:01

Agna my man, olikin jo ikävä .DD

Yhhh.... Kolmatta tuntia linja-autossa putkeen... Ketään Seinäjoella käsityömessuilla tänään? Tulkaa pitämään mulle seuraa .<<
Täällon tylsää ja mun pitäs säästää kännykän akkua koko päivän o3o mollaan vasta illalla kotona taas.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Loka 2014, 14:43

Yhhh.... Kolmatta tuntia linja-autossa putkeen... Ketään Seinäjoella käsityömessuilla tänään? Tulkaa pitämään mulle seuraa .<<

AHAA! Itse olen kylläkin menossa vasta lauantaina D: Huomenna heti aamusta sinneniin. Muuten olisin voinukin tulla pitään seuraa
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Loka 2014, 21:14

Lotdow kirjoitti:AHAA! Itse olen kylläkin menossa vasta lauantaina D: Huomenna heti aamusta sinneniin. Muuten olisin voinukin tulla pitään seuraa

Minä myös! Tulkaa ihmeessä kaikki sinne niin kokoonnutaan ja sitten mennään Arnoldsiin cronitseille koska minä vaadin cronitsin itselleni.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 03 Loka 2014, 21:51

Aaaaaaa D. Oisitte tullu tänään kun miekin olin paikkakunnalla! Nyt oon taas takasin pohojoosessa ja jäin tästäkin paitsi! No, ehkä ens kerralla o3o
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Loka 2014, 13:05

Agna kirjoitti:Minä myös! Tulkaa ihmeessä kaikki sinne niin kokoonnutaan ja sitten mennään Arnoldsiin cronitseille koska minä vaadin cronitsin itselleni.

Voin kuvitella, et toi ois myös jotain mitä Modenr Pulla vois sanoa.

Ihan seinäjoelle asti sitä ei nyt kykene repeämään, tosin ei muo henkilökohtaisesti ees käsityömessut kauheesti innosta. En oo koskaan ollu hyvä käsitöissä, joten aihe ei kiinnosta sinällään >: Mut Arnoldsiin oisin voinu tulla syömään kaiken. nom.

Isä tuli yllättäen käymään ja täytti mun jääkaapin. Ai että sitä osaa olla ilonen ku on ruokaa kaapissa, ei tarvii vaan korppua mutustaa.

Ja hyi että kaupassa oli joku mummo joka yski ja pärski päin ruokatuotteita, ei ees yrittäny nostaa kättään eteensä. Si ku piti samalta hyllyltä hakea jotain mihin se oli just yskässy tonnin pöpöjä ni ei oikein huvittanu ees hengittää siinä vieressä. Kotiin tultua peseen kädet äkkiä, mie en haluu sairastua taas uudestaan johkin flunssaan >:< EI UUDESTAAN.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 04 Loka 2014, 23:12

tuota yritin aksu sulle laittaa yksäriä mutta tuli vaan viestiä että "käyttäjää ei ole olemässä"? voisitko tökkiä yksärillä minua tjtn..
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Loka 2014, 00:43

Varma, ettet kirjottanu nickkiä väärin? Anyway, pistän kyllä yksäriä!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 05 Loka 2014, 20:04

Aksua ei ole olemassa!
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Loka 2014, 20:12

Hitto, pääsitte jäljilleni. Oikeasti olen vain mielikuvituksenne tuotos, massahallusinaatio. Ylva näki kuitenkin kaiken läpi.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 05 Loka 2014, 21:03

Ylvalla onkin salattuja kykyjä ja aistikanavia joita meillä muilla ei oo :P
Lörri

ViestiKirjoittaja Kitty » 05 Loka 2014, 21:07

Hmmm, Pulinassa suuria salaisuuksia julki.

Hyyh, voihan kaka mikä viikonloppu. Serkun heppa jouduttiin lopettaan, sen koira jouduttiin lopettaan, pää hajoo ja särkylääkkeet ei auta. asd.
Ja hävisin kaikki frisbeegolf pelit, niinku aina. Ainiin ja en osaa enään käyttää mun puhelinta koska päivitykset :D

Noh, sain kuitenkin hyvän muistutuksen siitä että mulla on ystäviä joista en päästä irti.
Mites muitten mölliäisten viikonloput ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Michyy » 05 Loka 2014, 22:23

Pöytäropeja, animea, sitä normi tavaraa. Tenra vaihdettiin D&D pelimekaniikalle, kettu vaikuttaa edelleen olevan kohtuu tehokas (tai siis hakeutuva kettutuli, heitä noppaa, jos ei tahdo osua niin heitä uudestaan bonusten kanssa. Alkaa käymään jo autohittailusta ja silti onnistun välillä sähläämään ne heitot.) Laskarit vaan pitäis tehä ja pari kouluprojektia ja ja... Deadlinet painaa niskaan, taas ois pitäny saada enemmän aikaseks viikonlopun aikana mutta sitä se elämä taitaa olla. Mutta mitenkäs muilla?
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Suzume » 06 Loka 2014, 03:22

Äh uh heh,huomenna kouluun ja nyt kännykällä foorumia stalkkaan koska I can. En edes ollut hereillä mutta sitten puoliska tuntia takaperin pikkusisko herää hirmusti huutaen ja itkien että ulkona on joku. Toinen oli ihan hysteerinen, kun sain systerin rauhoittumaan niin tsekkasin luuria ja olihan sinne tullu sähköpostia ja... noidankehä on valmis.

Olin minäkin Seimäjoella viikonlopun, tosin aivan eri hommissa! Viereisessä rakennuksessa oli MAOLin eli Matemaattisten aineiden opettajien liiton syyspäivät, ja raahattiin perjantai-iltana sinne esittely päälle. Hilluin siskon kanssa lauantaiaamun kityssä, sitten tultiin itsekin paikalle. Tapasin hienoja, ihania fiksuja aikuisia ja kälätin siellä heidän kanssaan :3

Aksu ei ole olemassa? Vihdoin selvisi tämäkin epäselvyys!

Matemaattisista aineista puhuen, mul on koulussa heti aamulla fysiikan kaksoistunnit. Eh . Ma. En. Jagsa. Yyyyyyhh.
Ja sitä fykeä on siis nyt noin viisi tuntia viikossa about koko loppulukuvuoden D:
Suzume

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Loka 2014, 07:24

Ei, minua ei ole olemassa. Toistan.

Matemaattiset aineet on aina ollu mun heikko kohta, tosin eipä se niiden oppiminenkaan oo koskaan ollu mieluisaa koska opettajat on jostain syystä aina ollu kovin nihkiksiä. Nahkiksia. Ei sillä, matematiikka on sinällään kivaa pulmanratkontaa mut yhyy kun en osaa pyöritellä numeroita. Oon niitä jotka ei osaa kertotauluja päässään vaan pitää käyttää sormia.

Huh, aamukahvin voimalla uuteen päivään, tuli vähän valvottua eilen yli suunnitellun. Hyvä ku unta ees sain loppupeleissä >:< Tästä tulee kyllä taas semmonen "Paikalla muttei läsnä" päivä...
Taas alkais joku ryhmäprojekti koulussa ja melkein taas huvittais, mutta kai se on pakko. Pitäis joku 2D pikseli peli vääntää ryhmän kanssa, saa nähdä mitä siitäkin tulee.

Also miten voin lähtee kouluun kun jäin leikkimään tällä ja tekemään hahmojani mokomalla.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut