Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 01 Loka 2008, 15:20

Waaau ^_^ Mun pöytä on täynnä silkkaa roinaa, sekä satoja piirrustuksia. Vois niitäkin hieman karsia.. Tosin osa roolipeleihin tehtyjä, mutta laadultaan niin outoja etten kyllä julkaise :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Loka 2008, 17:35

hehee >) no, mun pöydältä löytyy vaikka mitä roinaa.. tuuletin, malli nukkeja joista toisen päähän oon piirtäny blackin tatuoinnit, papereita.. on tossa näköjään DS:kin.. ja piirtopöytä :3 kaikkee löytyy aina roskista piirtopöytään.
hihii, pääsin jopa läpi yritystoiminnan kokeesta \o/ mut ruotsi meni penkin alle ._.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 01 Loka 2008, 18:27

Mulla meni myös ruotsin koe huonosti. Kun mulla on kokeita tai saadaan todistukset, niin kaikki muu on hyvin, paitsi ruotsi. Mistään aineesta ei tule koskaan kymppiä. Sen ja huonon ruotsin takia keskiarvonikin jää alle yhdeksän ja häviä kilpailun luokan parhaasta keskiarvosta. Arvatkaapa ketuttiko, kun oma keskiarvo oli 8.74 ja kaverin 8.75. Sen keskiarvo pyöristy 8.8 ja se sai stipendin. Mun pyöristy alaspäin.

Mun pöydälläni on koulukirjat järjestelmällisen kaoottisessa pinossa(kasassa). Pari piirrustuspaperia, jotka on jäänyt luonnosteluvaiheeseen (alan aina piirtää, mutta sitten tulee "En osaa piirtää niin hyvin" -fiilis, ja kaikki jää kesken). Näkyypä tuolla vielä muistio Anu Holopaisen kirjasta Viinikauppias. Mun pitää tehdä siitä esitelmä kouluun.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Agna » 01 Loka 2008, 20:48

Mwah, no comments .__. eihän teidän vanhojen ihmisten pöpinöistä voi tajuta hölkäsen pöläystä. Ilmeisesti siellä lukiossa tai missälie oottekin on aika vaikeaa =l

Jahas, pitää sitten luetella omatkin roinansa. Agnan pöydällä on piirroksia, mallinukke (jonka päällä tällä hetkellä jotai kudottua sälää: pipo, hanskat ja liivi), kännykkä, kamera, pöytälamppu, jotai laulun sanoja, Ruotsin ja Englannin sanakirjat (hirrrrmu paksuja), pari CD-levyä sekä tällähetkellä myös yksi sukka, jolle olen etsinyt paria jo pidemmän aikaa xD
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2008, 10:49

hmm.. munkaan todistuksessa ei pahemmin kymppejä näy.. hyvä jos ruotsista ees läpi pääsis niin oisin tyytyväinen. ja varmasti ketutti noin niukan piste-eron takia D:

tjaaa.. pitäisköhän luetella KAIKKI mitä löytyy mun pöydältä.. no, kokeillaas:
Mallinukke hevonen, koulupapereita, kahvimuki, nitoja, piirustuspaperia, kaksmallinukkea, minilohari, pari tyhjää ed pulloa.. pallokaka :D, pattereita, peili, kamera, tuuletin, lisää koulupapereita, kännykkä, muistikku, tulostin, pari CD-levyä, se ds, pari ohjelmiston cd:tä... kotiteatterin kapula... jaa siinä ne tais olla :D Plus viistuhatta piirustusta... esim pöydältä löytyy hahmotelmia jokaisen TNF hahmoista, Black kuvia, Lily&Lounis kuvia.. Adaakin on tullu piireltyä.

haa : D munkin pöydältä löytyy sillontällön sukka >) Meillä on kans aivan sika paksu enkun kirja, joka painaa aivan sikana. sen takia onkin tuskaa perjantaisin kun pitäis sitä kaikkien muiden viiden kirjan kanssa raijata edes takasin ylimmästä kerroksesta alimpaan =_=' eikö ne vois kehitellä kevyempiä kirjoja..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lazu » 03 Loka 2008, 21:56

hee, terve taas : D katosin ja nyt ilmestyin takaisin, juhlat sen kunniaksi?

neh, koeviikko on karmiaa aikaa, eteski jos ei ole jakson aikana lukenut mitään niitä kirjoja :'D ihan vaan vinkkinä, niin ei kannata tehdä. Joo.

Ulkona sataa.
Lazu

ViestiKirjoittaja Ay » 03 Loka 2008, 23:16

Niin satataakin, joka on minusta ärsyttävää, kun koko päivä on ainoastaan satanut. Ei kivaa.
Minulle ei ihan ala vielä koe viikko, mutta kohta. Ei tahdo kokeita.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Loka 2008, 11:35

LAZU! *GLOMP!* \o/
hah, mulla ei tuu nyt kahdeksaan viikkoon mitään kokeita, alko työ harjottelu ^^

JA KUKA TUNNUSTAA?! Kuka soitti tänään klo 11.11 meidän katolla, sateessa ukko nooaa nokkahuilulla?! Piru vie heräsin siihen >8[ Nyt se mystinen soittaja jatkaa viel sitä soittamistaan.. vaikka ilmaisen erittäin selvästi kotiteatterillani mielipiteeni sen soitosta, bassotan sille nyt Gothministeriä... no, herätetään ny sitten koko naapurusto ^^

GOOOD MOOORNIIIIING \o

ja kyllä, ulkona sataa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Loka 2008, 22:21

Aaaahha, meilläpäs ei sada. On märkää ja kylmää ja pimeää muttei sada. Ja voisinpas tästä kadota lukemaan kokeisiin... Ei vaan jaksa. Ei pieni ihminen saa niin paljoa viikossa aikaan xD ja olempas taas pieni, juu.
No ainakin teihin verrattuna .__. viitisen vuotta nuorempi. Nuorin ^_^

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Loka 2008, 14:33

Aargh, on se niin väärin pistää kahta viestiä peräkkäin .__. mutta pistänpäs silti. Agnalla on koeviikkoa tässä meneillään, ja harvoin pääsee koneelle... Vastauksia tuleepi heti kun ehtii (vaikka ropen oonkin lukenut sata kertaa läpi).

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Loka 2008, 15:29

njää, aksu ei oo niin pilkulleen näiden peräkkäisten viestien kanssa, sitäpaitsi mä pidän pulina osiota melko vapaana alueena, tänne ku kirjottelee millon mitäkin mieleen juolahtaa. Ja pikku juniori Agna ottaa ihan iisisti koe viikkonsa kanssa ^^ onnea kokeisiin!

ufufuh, aksu on ihan naatti =_= tänäänkin koko päivän juossu kaupan käytävillä ja vieny tavaroita paikoilleen. no, lähteepä pari liika kiloa tässä ohimennen : D ei toi työ harjottelu niin vaikeeta ookkaan, vähän vaan pitkäveteistä sillon kun pitää odotella kuormaa >_>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Loka 2008, 17:25

Agna is back, oor samting... Mutta siis, kun nyt kisoista pääsin kotiin niin syyslomalla ehdin vastailla ropetuksiin. Ja nyt pitäisi vielä jaksaa käydä ravintolassa syömässä, vaikka voinkin sanoa olevani räjähdyspisteessä (mahan kannalta).

Mutta tällaista tänään ^_^

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Loka 2008, 20:14

yaaay \o/
Aksunkin pitäis koota ittensä ja vastailla ropeihin, niin täällä kuin muuallakin... mutta tänään eikä huomenna todennäköisesti, juuri tällä hetkellä Ivy on täällä ^-^ ollaan piirrelty TNF kuvia yhdessä ja pelattu simssissä TNF hahmoilla >8D
Mutta nyt takas piirtelemään, see ya \o
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Miwra » 15 Loka 2008, 17:45

Miwra aktivoituu...öh...aktivitustuu...aktivitisoituu...whatever 8'DD
Kuitennii se on täällä taas...tai no tottakai se on ollut koneella lähes 24/7 mutta keskittynyt enemmän 'reaali'foorumiropeihin :DD
Miwra

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Loka 2008, 21:44

Miwra \o
noh, Aksunkin pitäis aktivoitua.. Aksu on koneella 24/7 mutta mitään ei saa aikaseks kun inspis puuttuu =_='

ja lol, Käykääs kattomassa Liittymisvieraskirjan viimeisintä viestiä (from spongebob)... :'DDDD en tiiä oliko tarkotus mollata tnf:ää vai muuten vaan pelleillä mutta suoraan sanottuna repesin ja häpeän jopa että kyseisellä henkilöllä oli m*naa laittaa sähköpostiosoitteensa viestiin. .. mikäli sähköposti osoite on oikea.
Noh, anyway, päivän naurut on naurettu.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut