Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ikane » 07 Tammi 2015, 20:37

Mori kirjoitti:UUuh, hyvin tää koulun alotus taas lähti liikeelle... Nukuin about kuusi ja puoli tuntia... Ai että silmiä särkee. SHÄÄÄÄÄH! KIROTTU KIRKKAUS!!! *Vetäytyy vampyyrin lailla viittansa suojaan*
Oli siis hyvin hereillä. x3

Sähän ihan yllätit ja nukuit sentään sen +kuusi tuntia Mori! :''D Itse vedin 7 h mutta niin jännittävästi että. Heräilyn ja valvomisen kombo, olkaas hyvä. tarviin sen 23h varmaan joka yö. Terveisiä koululle!
Aiheeseen liittyen siis yritän väsätä enkun puhetta huomiselle ja kotijuttuja ja kirjoja lukea esseitä varten ja GARH. Mutta kun tämä tahtoo vain pelata Skyrimiä ja piirrellä ja syödä kakkusia. JOISTA PUHEENOLLEN. Lupaan piirtää kuvan aiheeseen Cryptin Masterchef - tänä vuonna tosin. That's my deadline.

TYYPIT tykkään teidän kuvista joita laitoitte! Voisin jopa harkita täältä kotikokin etsimistä - Chloros taitaa olla ulkona, valitettavasti. Ehkä Lapis söisi lihajutskuja.
Ikane

ViestiKirjoittaja Mori » 07 Tammi 2015, 21:13

Aaaaaah enkkua! Hyvä palata kouluun ku enkun ope sanoo et deadline olis sit ens perjantaina sille nelisivuselle esitelmälle. Whut??? Mikä esitelmä???? Mikä, täh? Noooooooooooooooh! *Älytöntä kirkumista väsyneenä*

Olen tuulettanut. Nyt vetäydyn pimeään solkkaan kirjoittamaan sitä saakelin elokuva-arvostelua enkuksi.
Mori

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 07 Tammi 2015, 21:48

Koulu alko joo, ihanaa =w=
Heti ekana päivänä nettikurssia kolme tuntia. Pukeutumisen, taiteen ja muotoilun historiaa, tosi kivaa .P Ei ees, ihan pyllystä. Sitten kaks tuntii ompelua ja sain sen kahen tunnin aikana leikattua vaan kangasta koska olin laiska. Moon ihan lomafiilingeissä vielä. Valvoin maanantai-tiistai välisen yön nukkumatta silmällistäkään koska unirytmi aivan päälaellaan, loman aikana tuli valvottua ihan helposti aina seittemään aamulla että.... Piti kääntää heti kerralla. Onnistu. Menin eilen puol kaheltatoista illalla nukkumaan ja nousin sitten seittemältä ylös että... Ihan onnistunu projekti. En valita. Eikä ees väsytä. Enhän me nukkunukkaan ku tunnin päiväunet tässä koulun jälkeen.

Nyt on taas iltapäivä/ilta menny Sailor Moonia kattellessa ja löhötessä. Pitäiskö jaksaa muka peleihinki vastata, anteeks kaikille joiden kanssa pelit seisoo, mullon vähän... Tekosyitä. Mut no =w= Ehkä tässä joskus.

Onks kello jo yheksän? MISTÄ LÄHIN?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Kitty » 07 Tammi 2015, 21:52

Hoh, opiskelkaa ahkerasti ihmiset !
Ittellä onki töitä töitä. Tosin oon itkeny itteni uneen muutamana yönä ku haluaisin siltikin opiskella raskaan kaluston asentajan tehtäviin, mut en haluis luopuu heti ekasta vakkariduunista ja en haluis että tulot pienenee. Lisäksi kaikki on sitä mieltä etten kuitenkaan pärjäis. Mur..

Tänään on muutenki ollu aika käkkä päivä. Tuhosin justiinsa varmaan tunnin aikaa ja viis sivua paperia ku koitn piirtää ja ku se ei onnistunu niin nyt tekis mieli rikkoo kaikki mihin koskee. Murrur..

Onks tääl muita agressioapinoita jotka rikkois tavaraa todenteolla jos varallisuus sallis ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Tammi 2015, 00:09

Aksutar kirjoitti:Piirränkö jatko kuvat/omat versiot niistä sun kuvista, mitä eilen mulle lähettelit skypes?

YES. Pls. Freaking. Do. Jotta tulevatkin päiväni olisivat rakkaudentäyteisiä. NIITÄ ODOTELLESSA! TÄMÄ OLI LUPAUS!
Kuva

Aneemisuutta? Ben&Jerry's auttaa siihen. Söin tänään sen jälkeen kun olin tehnyt 10 matikantehtävää. Se tuntui jumalaiselta.

Voi Kitty T-T kyllä se siitä työkokemuksen kautta! Oon varma että susta tulee Suomen badassein autonrassaajamuija ♥

Mee rikkomaan kakkuja Kakkumaakareihin. Piirrän vielä jakson jossa Kitty-tuomari kilahtaa ja pistää ranttaliksi ja taikinat menee pitkin jyniversumia.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Tammi 2015, 08:41

Agna kirjoitti:YES. Pls. Freaking. Do. Jotta tulevatkin päiväni olisivat rakkaudentäyteisiä. NIITÄ ODOTELLESSA! TÄMÄ OLI LUPAUS!

Emmä tiiä kehtaanko kun Ivy saattaa tappaa mut siitä hyvästä. Se meinaa murhata jo mut ja Crimin koska meillä ei kuulemma ole mitään itsehillintää.
En myönnä, enkä kiellä mitään. MUTTA EHKÄ MÄ KOITAN SITTEN JOSSAIN VÄLISSÄ kun saan eka tehtyä koulutehtäviä pois alta.

Kitty kirjoitti:Onks tääl muita agressioapinoita jotka rikkois tavaraa todenteolla jos varallisuus sallis ?

Kyllä. Mutta koska varallisuus ei salli niin on vähän nihkeää tämä riehuminen.

Ikane kirjoitti:Aiheeseen liittyen siis yritän väsätä enkun puhetta huomiselle ja kotijuttuja ja kirjoja lukea esseitä varten ja GARH. Mutta kun tämä tahtoo vain pelata Skyrimiä ja piirrellä ja syödä kakkusia. JOISTA PUHEENOLLEN. Lupaan piirtää kuvan aiheeseen Cryptin Masterchef - tänä vuonna tosin. That's my deadline.

Toi on ihan hyvä deadline, voisin ittekin liittyä tähän clubiin. "Huomenna piirrän".
Voin kuvitella kuin kaikki vähän brutaalimmat hahmot täältä ois heti sen Chlorosin kakun kimpussa riitelemässä siitä kuka saa parhaimmat pakarat syödä.

Also musta tuntuu et Crpytin kakkukisan tuloksista suurin osa ois tätä luokkaa.

Ja hienosti koulut alkaa, mutta älkää huoliko. Kyllä se hiihtoloma kohtapuoliin tulee!
Hyh, viidestä asti ollu hereillä ja pitäis kohta mennä venaamaan taksia pihalle. Saan taas slaagin koska taksit. Lisää kahvia niin slaagi on taattu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Tammi 2015, 17:02

Aksutar kirjoitti:Emmä tiiä kehtaanko kun Ivy saattaa tappaa mut siitä hyvästä. Se meinaa murhata jo mut ja Crimin koska meillä ei kuulemma ole mitään itsehillintää.
En myönnä, enkä kiellä mitään. MUTTA EHKÄ MÄ KOITAN SITTEN JOSSAIN VÄLISSÄ kun saan eka tehtyä koulutehtäviä pois alta.

Oih ja voih. Toistaiseksi on sitten pärjättävä jo olemassa olevalla contentilla ettei Ivy ota ritoloita ja uninstallaa sun Inquisitionia vielä siihen päälle :DD

Kuulun kans tähän "X sitten huomenna" -kastiin. Mutta se on hyväksi todettu. En tienny oisko pitäny itkeä vai nauraa noille surullisille kakuille koska ne oli niin kauheita. :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ay » 09 Tammi 2015, 18:01

Ai jai mitä tuli tehtyään vaarallinen liikenteessä. Synttäri rahoilla mentiin ostaa jousi pyssyn mikä on todella vaikee koota kokoon ilman ohjeita. Jos oon oikein rakentanut niin minusta jänne pitäisi mennä simppelisti omalle paikalleensa, mutta kun ei mee ja eikä taho väkisin pistää.
Nyt sivussa uuden pelin omistaminen. Musta tulee hamstraaja (ehkä siksi omistaakin hamsterin lemmikkinä)
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Michyy » 09 Tammi 2015, 19:00

Vai että jousipyssyn hankit. Perinteinen vai talja? Ja ainakin perinteisessä olumpiajousessa sitä saa vääntää ihan urakalla että jänne menee paikalleen, siihen on ihan oma tekniikkansa miten sen saa pysymään paikallaan kun sitä jännettä siihen yrittää saada. Ja jos se perinteinen on niin en kyllä keksi miten sen saisi väärin kasattua, ellet sitten ole mennyt laittaa niitä pitkiä kaarevia juttuja (joiden nimeä en muista) väärinpäin... Ja jos se on taljajousi niin minulla ei ole hajuakaan miten sellainen kootaan, sitten se voi ollakkin hieman vaikeampi ilman ohjeita.
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Suzume » 10 Tammi 2015, 01:03

Heips kaikille!
Minäkin voisin... yrittää...nousta...tänne...
joulun jälkeen iski pirunmoinen virus joka veti petiin uudeksivuodeksi ja vielä tällekin päivälle asti. Koulut ois alkanu keskiviikkona, nukuin silloin joululahja t-paidassa sohvalla koomassa (paidassa lukee "Coffee now, sleep later". kiitos pikkusisko! :D)
Saman loman aikana perheessä kävi oksennustauti ja kuume. Joten olin siis enemmän sairaslomalla kuin lomalla...

Tänään yritin kouluun. Eka tunti äidinkielen koe kirjasta, jonkaluin sairasvuoteellani, kai se ihan hyvin meni.
Kolme opettajaa huomauttaa että olen ihan kalpea ja sairaan oloinen ja sitten passittavat kotia... Olo olikin aika syvältä ja FYYSINEN KUNTONI ON NOLLA (koska suklaa) eikun siis sairas. Portaat nousee niin silmissä sumenee. *pyörtyily*

Ja sain lääkkeet poskiontelon (gad meinasin kirjottaa POSKIOLENNON) tulehdukseen ja korvatulehdukseen, sellasia lääkkeitä jotka aiheuttavat päänsärkyä ja pahoinvointia. Jes.

Kohta se hiihtoloma ja tulee! Jaksaa jaksaa! *käpertyy viltteihinsä äänekkäästi niistäen*

Tosin, tahdon piirtää. Sain vesivärejä. Ja uusia siveltimiä. Mut ranne ei moista vielä salli, ja kaksi kuukautta vielä leikkausjonossa :/

Mites muut?
Suzume

ViestiKirjoittaja Michyy » 10 Tammi 2015, 01:51

Minäkin tahdon piirtää. Mutta en vain osaa varjostaa hiuksia, vielä vähemmän kun valonlähde on niin ihmeellisessä paikassa... Muutenkin se kuva on niin pitkään ollut työnalla että alkaa näkemään virheitä joita yleensäkkin vanhoissa töissään (ja sen verran pitkällä ettei niitä virheitä voi helposti korjata.) No jaa ehkä joku päivä minäkin vielä menen postaamaan vanhaan kunnon deviantarttiin.

Näin muuten sellaista että sunnuntaina pitäisi olla yksi korttipeliturnaus, pakkalistat tein tänään ja kertaakaan en ole niitä pakkoja ennen testannut tai edes pelannut millään samantapaisella. Tai no toinen niistä pitäisi mennä samalla idealla kuin ennenkin mutta aika paljon tuli siihenkin muutoksia jotka tulevat vaikuttamaan todennäköisesti siihen miten sitä pitäisi pelata. Ja puolet noiden uusien pakkojen korteista pitää lainata kavereilta kun ei itsellä ole. Eli katsele netistä korttien kuvia ja mututuntumalla kasaa hieman erikoisemmalla idealla toimiva pakka korteista joita et ole koskaan edes fyysisinä lappusina nähnyt, mene turnaukseen testaamatta kertaakaan ja mene sinne asenteella että koko roskan voittaminen ois aika jees. Sounds like a plan to me. Mutta se nähdään sitten sunnuntaina. (jos jotakuta kiinnostaa minkälainen peli kyseessä niin kulkee nimellä android netrunner

Mutta tosiaan mites muut?
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Tammi 2015, 01:52

Suzume kirjoitti:"Coffee now, sleep later".

MÄ TARVIIN TOLLASEN PAIDAN KANS !

Ja Michyylle tuosta, tuosta ja tuosta

Toivottavasti auttavat :)

Yhyy, mitäpäs tälle puolen ruutua. Plussana se että sain aikaseksi galleriaan heitellä kuvatuksia,
isona miinuksena se että meidän pienempi kissa on kadonnut :P Todennäkösimmin kettu syöny tai autonalle jääny, mutta toivon että smyygailee jossain lämpimässä ja syö hiiriä, tulee kotiin sitten ku vaivautuu. Epätodennäköstä mutta toivossa on hyvä elää.
Onneksi isompi kissa istuu tälläkin hetkellä sylissä, se jos katoais kans niin ois pallo melko hukassa :P

Jatketaan samaisesta aiheesta, mitäs muille ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Forte » 11 Tammi 2015, 22:18

Voi voi voi. Olen aina ollut punapää, värjännyt hiuksiani punaisiksi vuodesta toiseen. Nyt värjäsin aivan tummansiniseksi, niin indigo, mitä indigo voi olla (maastoudun hyvin huoneeseeni ja varsinkin sohvaan, joka on myös sininen). Mutta. En suosittele tätä kenellekkään. Sininen hiusväri on sitkeää kuin vanha nauta, ja sitä on tarttunut pesun jäljiltä pitkin kaulaani, käsiäni ja rintakehääni. Joten näytän joltain Nightcrawlerin ja Wolverinen oudolta risteytykseltä. Das ist verrückt, kuten Nightcrawler sanoisi.
Forte

ViestiKirjoittaja Ay » 12 Tammi 2015, 17:08

Ihan sellainen varsijousi oli, koska itse en pidä muun mallisista oikein. Ihan oikein oli koonnut. Kuulemma olisi ollut heidän sivustoissa ohjeita kokoamiseen, mutta minä en vaan löytänyt minkäänlaista ohjeita. Pelkäsin vain itse kokonaan virittäessä jousta niin menisi katki, mutta ei mennytkään sai olla hieman kova kurainen. Maalaisjärjellä onnistaa aina. Ulkona miinus kuusi asteessa oon ampuillut ja aivan mahtavaa. Vaikka toinen nuoli katosi metsään niin kuin metsä olisi niellaissut sen siimekseensä, kun punaista jousen päätä ei näe ja toinen nuoli takaosa rikkoontui. Nuolen pidike petti hieman alta, kun nähtävästi heikko muovin osa ei kestä pakkasta oikein.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Tammi 2015, 17:25

Ay kirjoitti: Ulkona miinus kuusi asteessa oon ampuillut ja aivan mahtavaa. Vaikka toinen nuoli katosi metsään niin kuin metsä olisi niellaissut sen siimekseensä, kun punaista jousen päätä ei näe ja toinen nuoli takaosa rikkoontui. Nuolen pidike petti hieman alta, kun nähtävästi heikko muovin osa ei kestä pakkasta oikein.

Olen vähän kateellinen... Aattelin itekki alottaa jousiammunnan jalon harrastuksen mut hyvinkään seura on melko hiljanen et ei ehkä saa alkeiskurssia aikaseksi ja riihimäkeen ei inspais lähtä :P

UUTTA VERTA ! Me ollaan saatu uutta verta :3 Tere tulemast Enkidu :D
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut