Mori kirjoitti:Mulla on ihan hirveä conidarra..........
Forte kirjoitti:Voi voi voi. Olen aina ollut punapää, värjännyt hiuksiani punaisiksi vuodesta toiseen. Nyt värjäsin aivan tummansiniseksi, niin indigo, mitä indigo voi olla (maastoudun hyvin huoneeseeni ja varsinkin sohvaan, joka on myös sininen). Mutta. En suosittele tätä kenellekkään. Sininen hiusväri on sitkeää kuin vanha nauta, ja sitä on tarttunut pesun jäljiltä pitkin kaulaani, käsiäni ja rintakehääni. Joten näytän joltain Nightcrawlerin ja Wolverinen oudolta risteytykseltä. Das ist verrückt, kuten Nightcrawler sanoisi.

Forte kirjoitti:Aksuttaren kommentit ovat vähän kuin pääsiäismunat; koskaan ei tiedä, millaista sisältöä voi odottaa. Jäin sanattomaksi.
Miksi jengi tekee kaikkea kivaa? Jousiammuntaa, fantasiavaatepajaa, äänitekniikkaa..ja minä stressaan itseni kipeäski opinnäytetyön kanssa!
Suzume kirjoitti:Älä huoli Forte, minä painin tautieni parissa!
*ripustaa kaulaansa kyltin "tartuntavaara"*
Mutta tsemppiä!!
Pandanna kirjoitti:Mut meillä alkaa fantasiavaatepaja huomenna (\(ovo)/) arvatkaa kuka rupeaa ompelemaan Sailor Neptune-cosplayta! Kämppiksen sain koukuttumaan Sailor Mooniin ja tuo päätti tehdä cosplayn Uranuksesta joten... Henk. koht. oisin ehkä ennemmin halunnut tehdä Jupiterin koska Mako my baby, mutta koska Uranus niin Neptune .> saadaan ehkä vielä Plutokin.

Aksutar kirjoitti:Suzume kirjoitti:Älä huoli Forte, minä painin tautieni parissa!
*ripustaa kaulaansa kyltin "tartuntavaara"*
Mutta tsemppiä!!
Voi ei D: Koita parantua, eikai oo paha tauti?
harlekiini kirjoitti:Imma motherfuckin back!
Forte kirjoitti:Kuka haluaa tulla luokseni kahville? Ilmainen kahvi sille joka arvaa miten yhdistelmä "Gay study" liittyy oppariini.
Agna kirjoitti:Luin äsken tuota Beat this -topsua alusta loppuun ja kuolin nauruun vaikkei osa kuvista enää näkynytkään. Ihan parhaita. Hihitän edelleen.

Aksutar kirjoitti:Huhuh, viikonloppuun tulikin muutos kun ZG (se ex Tnf pelaaja, yhä ollaan yhdessä ja silleen) päätti tänne tulla yllättäen, sit ollaankin vaan pelattu pleikalla DA:I multiplayeria (hähähä Lotdow suosittelen kokeileen sitäkin si ku daitsun hankit)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa