Kitty kirjoitti:Taistelin 5 pirullista päivää neljänkymmenen asteen kuumetta vastaan, ja kuume oli neljässäkympissä jo heti aamusta, kaikkina päivinä. Luulin todellakin kuolevani ja yhtenä iltana aloin jo oikeasti epäilemään että selviänkö koskaan.
Selvisin kuitenkin vastoin kaikkia odotuksia kuumeesta ja nyt tulehdusarvot on niin koholla että sain vielä kolme päivää saikkua.
Mitäkö sairastin ? Dont know. Virus-pohjainen tauti elikkäs ei lääkkeet auta.
Agna kirjoitti:Myönnän olevani henkilö joka nauraa omille vitseilleen, mutta selasin tossa vanhoja viestejä ja löysin Cryptin kakkumaakarit ja itkunauroin omalle sutkautukselleni Dragon Age - Ovens of Crypt. Olenpas hulvaton.
Välillä ku luen omia vanhoja Pulla-ropetuksiani niin nauran niissäkin omalle nokkeluudelleni, hohhohhoh. Kauhee vitsinarsisti :D Kertokaa nyt hyvät ihmiset että tekin nauratte omille jutuillenne, oli ne vanhoja tai ei.

Aksutar kirjoitti:No mut sun jutut on oikeesti aika hulvattomia tbh :--D Mul tais olla koneel jopa jotain ikivanhoja mese keskusteluja sun kans tallennettuna koska oli niin hyviä.
kiifpro kirjoitti:Yyh... Häpeän... ._. Heti liittymisen jälkeen onnistuin jäätymään ties kuinka pitkäksi aikaa. Nyt kyllä otin itseäni niskasta kiinni! Hnngh...!
(olipas järkevä kommentti tähän väliin...)
Pandanna kirjoitti:Moon sikamyöhässä tässä Dragon Age-jutussa mutta meikäläinen on vihdoin pelaillut ekaa osaa tässä jonkin aikaa kun Bizara-kullalla se on ja täällä kämpätään vielä puoltoista kuukautta .'>> Ja mullon ihan liian hauskaa. Like rly. Hahmot <3 plus mun kaunis, alati järkyttyneen näkönen haltiamies. Mitään en kadu. Paitsi sitä et oon ihan surkee tässä
Suzume kirjoitti:Nyt sinne vaan seuraa ehotteleen! IM BÄK o/
Agna kirjoitti:Oh you! No joo hei mulla on itteasias kans jotain helmiä tallennettuna tonne kansioiden syövereihin. Ei taida olla major bottomeita mutta Jerrellin osasyyllisyys Haraldin kuolemaan kyllä on (-D oh those golden times!

Aksutar kirjoitti:Ei pysty ei. Ainakaan mun tietojen mukaan. Lieneekö jotain proboardsin juttuja? Siel ainakin on tommonen mahdollisuus ymmärtääkseni.
Mutta ei täällä.
Mori kirjoitti:Mmm, aloin pelaa LOLia... Ja nyt tuntuu tyhmältä, kun pelaan sitä kotona. Mä en ymmärrä esim. niitä erikoiskykyjä, miten ne toimii? Ku siel pelitalossa ne toimi moiteettomasti ku paino vaan niitä näppäimiä. Nyt kotona ku painan tulee sellanen ihme rinkula siihen maaha, joka niin ku näyttää sen että miten kauas voit äimätä sen kyvyn. Mutku sitten tökin sitä näppäintä hetken, niin ei tapahdu mitään :( Mä en osaa pelata mun koneella xD
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa