Pandanna kirjoitti:Suosituksia u say? c. Voi kuule....
Animesta: Madoka on aina täydellinen vaihtoehto... Ja oon kuulu et urheilusarjat ois ihan jees jos narutopalloo kiinnostaa kattoa. jos draamaa ettii niin Anohana, Ano natsu de matteru ja Hanasaku iroha on kivoja... SAILOR MOON CRYSTAL. Eiku. Itken verta, anteeks. Gekkan shoujo Nozaki-kun oli kans hulvatonta meininkiä, pakko myöntää.
Sarjoista: Supernatural. Haluan että kaikki kattoo sen, anteeks kaikille. No Hemlock Grovesson tosi unf-nättipoikia. South park nyt on aina loistavaa, Fringe? Haven oli kiva kans... Niin joo ja se Martin Freemanin versio Fargosta oli aika jees kans. Men oo pitkään aikaan kattonu mitään ja sen huomaa >w> Mun lempparianimetki on niitä viis vuotta vanhoja että...
Näin tv-sarjoista mieleen, asuntolakämppis, luokkakaveri ja parhaiks ystäviks luettava ihanuus tilas mulle Jaredin ja Jensenin "Always keep fighting"-paidan ja kuolin. Ihanaa. Kuolen uudestaan.
Lotdoooooooooooow älä vanhene, saat mut tuntee itteni vanhaks kans ja me täytän vasta syksyllä 18 .<
Mohnake kirjoitti:Täällä ollaan taas pölisty niin paljon, että olen lähes orpona ulapalla kaikesta. Ei se mitään.
Animea ja sarjaa joita itse suosittelisin: Sword Art Online(varmasti jo osa täällä katsookin kyseistä sarjaa tai on katsonut), Log Horizon(vaatii jonkin verran keskittymistä, että ei voi ihan vain taustalla katsoa), Orange is the new black(jos ei vieroksu aikuisempaa materiaalia sarjassa niin ehdottomasti kannattaa katsoa). Kannattaa myös katsoa tubesta Misty Chronexian top10-listoja joista voi löytää joitain itselleen entuudestaan tuntemattomia, mutta loistavia animeita. Anime aiheeseen vielä sen verran, että Onepunch-man on saanut/saamassa oman animen!
Mori kirjoitti:Pandanna! Elä sano että tunnet ittes vanhaksi!
MÄ PYLLYT TÄYTIN AIKOJA SITTEN 18 VUOTTA!!!
Kyllä olen vanha ja Mohnis. Ihan ulpalla olen minäkin, en voi muuta sanoa.
Animea vai? ÖÖÖÖÄÄÄÄ.... Sitä on nyt tullut katottua vähän vähemmän kuin luettu mangaa, mut minkä se Shokugeki no Soma tulee kai animeksi?? Öööh mitähän näitä muita oli..... Hmmmm.... Gekkan shoujo Nozaki-kun on tosiaan hyvä, hyvä danna! :3 Tokyo Ghoulia en suosittele katsomaan animena, ei! Lukekaa se mangana, parempi niin. Ei mulla muuta moip :3

Hurahdin myös Five nights at Freddy's musiikkeihin, en tiedä miten eksyin kuunteleen niitä mut nyt oon loopannu soittolistaa jo pari päivää 8| Pitäis joskus pelata niitäkin pelejä, ihan vaan kokemuksen takia.
Aksutar kirjoitti:Pitäis jaksaa uusii TNFän tekstejä ja pistää projekteja käyntiin ja piirtää kartta uudestaan (tosin sitten menetän Agnan hienon merihirviön kartasta jos sen uudelleen piirrän parempana yyy)
Agna kirjoitti:Ei hätää Aksu. Voin piirtää uuden. Paremman! Jolla on vielä kauniimpi hymy. Tai sit copypastetan sen sun uuteen karttaan. Tästä lilluskelijasta on siis kyse.
Ja mun eräs kaamea lukupäiväni pelastui sun pelasta toisen päivä -tekstillä, NYYHKIS! ♥
Tasan viikko pääsykokeeseen, ja sitten ratkeaa, asunko jo syksyllä Tampereella. Liityn kaartiin. Ehkä. Yritän kuitenkin olla realistinen. Pls mua ei huvita lukea enää, tää on ihan kakkaa.
MUT SIT ON LAKKIAISET JEEE ja sit meen ulkomaille jeee ja sit on Def Leppardin keikka jeeeeee! South Park -festarit kutsuu.
Pandanna kirjoitti:Fnaf... NateWantsToBattle teki kivoja biisejä niihin (ja kaikkeen muuhunki, kattokaa siltä KAIKKI SON TÄYDELLINEN) liittyen .>
katoin tos just junassa kun kaheksan vee serkku pelaili niitä ihan mielissään ja olin ite silöeen ";3;"
kiifpro kirjoitti:Itse olen ihan ulapalla ollut viimeisen viikon ajan nyt. Koulussa ei enää mitään järkevää, reenit vähentyny huomattavasti, kohta loppuu muutenkin normi arki ja kaveri lähtee vetään seurasta missä minä pelaan, yyh... Vinkkejä miten tsempata itteänsä kun kaikki on niin outoa eikä tiedä itkeä vai nauraa?
Mitääs rojekteja se Aksu oikeen suunnittelee?

Aksutar kirjoitti:Uuu pääsykokeet, kerro toki miten meni näin niiku omasta mielestä sitten! JA ULKOMAILLE MITÄ ota mut mukaan, tahdon myös.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa