Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa. Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Se olisi Heikin vuorimuuli-äiti Piutifulmjööl vai mikä olikin.. ..No ei sentäs. Se olisi lohikäärme, koska ne ovat kiehtovia otuksia ja... Agna tykkää niistä >8) ei siinä sitten sen enempiä selittelyitä :D.
>>Missä olet 20 vuoden päästä?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."
tässä näin. Istun mahtavalla "the big boss" tuolillani ja kyttään TNF:än sivuja ja valvon teidän toimintoja.. isosisko valvoo >8] no ei ehkä, kai mä kahdessakymmenessä vuodessa kerkeän hankkimaan elämän... mikä vois olla kirjailijana tai sarjakuvapiirtäjänä, en kyllä tiedä, sen näkee sitten. voihan tietysti käydä niinkin etten ole ollenkaan olemassa kahdenkymmenen vuoden päästä :)
... minä ^_^ en tiedä, en osaa sanoa.. mä oon aika etäinen ja kylmä henkilö jopa perheellenikin, mutta kai se isä vie voiton.. tai äiti.. isä..äiti.. emt, isä.
>> jos maailamassa olisi vain yksi väri, mikä se olisi?
Odottelisin päivät pitkät prinssiä (sitä samaa joka on nyt sen seepran kanssa siellä savannilla, kiitos mmupun) ja kuuntelisin mp3:sta. Ja sitten piirtelisin kuvia TNF:stä ja miettisin, että tuliskohan joku hakemaan mut sieltä alas.
>>Lempijätski? :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."
Olisin ulkomailmassa. Hieman kuin rakkaus romaaneissa menisi raukkauden alkua. Saisi haaveiltua ja ne toteutuisivat oikeasti. Tehdä huulluutta kavereiden kanssa. Kesäloma ei loppuisi.
Ratsastusta, keppiheppa tallia (no kyllä!), lemmikki kerhoa... sitten mitäs muuta on ollut/on menossa.. no harrastan tietenkin mangan keräämistä (kerään melki mitä tahansa mangaa), piirtämistä, elokuvien keräilyä/katselua, musiikin keräilyä, piirtämistä, roolipelaamista, kirjottaimista, lukemista, animaatioiden suunnittelua ja pian niiden toteuttamista.. fantasia krääsän keräilyä... niin, siinä ne kai olikin.
>> jos saisit osallistua johonkin reality sarjaan, mihin osallistuisit? (pelkokerroin, muodin huipulle, huippumalli haussa jne jne jne)
vaikka mitä 8D ja niistä ei puhuta, ne asiat ovat salaisien kansioiden kätkössä >8] yksi "hulluin" asia mitä netissä olen tehnyt, on roolipelin pystyyn laittaminen.. se idea tupsahti vain yhtäkkiä yöllä päähän.. juonen junailin aikasemmasta roolipeli hankkeesta ja risteytin sen oman tarinanin kanssa yhteen ja hupsista keikkaa, syntyi TNF.