Voi jumankikkeli (anteeks) oon penkonu tota vanhaa Pulinaa tässä ainakin 30min ja syövyttänyt silmäni Agna 12-veen hymiötursutetuilla teksteillä etsiessäni TÄTÄ NIMENOMAISTA KOMMENTTIA:
AkumaTD kirjoitti:Hans Zimmer! <3 Voisin syödä sen ^_^ yks parhaimmista tän hetken säveltäjistä jota tiiän.. The Drak Knight leffan sävellykset oli aivan mahtavia.
Ja niin, mä en varsinaisesti oo säveltäny mitään ropetuksiin, mutta muutama biisi sopii aika hyvin pariinkin ropeen (8D esimerkiks Vangelisin Last of the Mohicans.. se on muuten sairaan hyvä biisi, kannattaa kuunnella, sopii just keskiaikaan.
Tässä ainakin yksi versio kysesisestä biisistä.. tähän saisin väsättyä vaikka kuinka monta musiikki videota T_T muutenkin vangeliksella on hyviä, saman tapaisia biisejä. kyseistä leffaa (last of the mohicans) en ole nähnyt..
Okei silloin Aksutar oli nimellä AkumaTD mutta sillä nyt ei ole mitään väliä :d
POINTTINI OLI että oon ettiny just tota Last of the Mohicans -videota yhden herran sivun koska siinä on noi kaks biisin osaa, nopeatempoinen ja hidastempoinen, samassa videossa. Ja koska Last of the Mohicans on ollu vuodesta 2008 ihan ehdoton TNF-tunnari. Tota vaan ei ikinä löydy YouTuben hakukoneella koska se on joku espanjalaisen lataama mikälie liibalaaba ja tietysti ekana ehdotetaan kaikkein kuunnelluimpia/ladatuimpia kipaleita. Tässä tämänpäiväinen tarinani.
Sori tälleen leikkasin vaan tänne väliin mihinkään kuulumattomasti. NÄÄ BIISIT ON NIIN HYVIIIIII. MA EN GESTÄ. Hyvää ja aurinkoista päivänjatkoa kaikille.
Ps. Anteeksi Nipustin mä laitoin Äijän linkin taakse kun se oli niin valtavan valloittava että koko keskustelun sivu venyi :D
Pps. Etsin teille lisää entisen pulinan suolia.
Ivy kirjoitti:LUCIUS FOR EVERYONE

Ppps.
Aksutar kirjoitti:Aprilli pilana muutan teidän kaikkien nickit -gna loppusiks.
HEI. Tää kommentti sanottiin syyskuussa 2011 sen jälkeen kun paljastui että mä ja Lotdow ollaan sisaruksia :d Tuli puheeksi että Lotdowin nick olis luultavasti ollu Logna jos me ei oltais toteutettu meidän salakavalaa suunnitelmaa. MIKSET SÄ TOTEUTTANU TÄTÄ UHKAUSTA SE OIS OLLU NEROKAS. Kaikki ois ollu vaan Agna, Logna, Ivy ois Igna, sä oisit Aksgna (wtf). Harlekiini ois Harlgna. Very legit. Laitetaan vielä enemmän konsonantteja peräkkäin niin paranee vaan. Mohnake olis Mohgna, Pandanna Pagna ja tynnyri Tygna :'D
Okei nyt mä en enää kaivele tota. Paras mesta ever.