Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja tynnyri » 16 Kesä 2015, 13:05

Mori kirjoitti:Kiitos :D Nyt joudun kuskailemaan äitiä ja isääni tiesminne xD

Sitä se teettää kon saa kortin, meikäkin heti ekana vappuna olin kuskina vanhuksille, vaikka kuinka ois haluttanut mennä tekemään aivan jottain muuta :D

Mutta Hei! Tynnyri is back! jos kukaan enää muistaa ^^.
Ollu kauhee ikävä tätä foorumia~~
tynnyri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Kesä 2015, 13:07

Mori kirjoitti:Kiitos :D Nyt joudun kuskailemaan äitiä ja isääni tiesminne xD

Leffa! Ollaan menossa katsomaan kaverin kanssa toimintakomedia spy. Traileri näytti kivalta, mutta ikäraja herättää kysymyksi. En halua sen olevan kuin kingsman xD

KUSKIEN KIROUS! Mutta uuu, kerro toki oliko hyvä leffa o3o

tynnyri kirjoitti:Mutta Hei! Tynnyri is back! jos kukaan enää muistaa ^^.

SE PALASI YAY! Teretulemasta vaan takasin~
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 16 Kesä 2015, 14:50

Joo, Christopher Lee oli kyllä aikamme yksi parhaista näyttelijöistä, ikävä tulee! Just esim. lotrot ja star warsit tuskin ois niin hyviä ilman sitä. Ja siis sillähän oli asenne ja persoona kohdillaan! Respektiä sille ja kovasti.

Ajokortti on kyllä kätevä pieni läpyskä, vielä kun ois se oma auto niin hetkeen taas en valittais mistään :D

Pakko kommentoida tätä niinkin klassista aihetta kuten sää; täällä on yhen päivän aikana tullu niiku rakeita, ukkosta, sadetta ja aurinkoo. MITÄ. Millon mie kauppaan uskallan mennä, tiiä tuleeko taas rakeita niskaan ;__; ihan jänskättää juhannuksen ilmat sitte.

Mitäs jengi muuten tekee juhannuksena? Itse lähen joko mehtäänjonnekinkauasmaatilalle kaverin kanssa, joka nakitetaan sinne eläintenhoitajaksi tai samaisen kaverin kanssa rillaamaan, jos paremmin käy ja ne vuohet saa siellä toisen lypsäjän.
Niehku

ViestiKirjoittaja Nipustin » 16 Kesä 2015, 15:34

tynnyri kirjoitti:Mutta Hei! Tynnyri is back! jos kukaan enää muistaa ^^.

HEWWO HEWWO HEWWO SAITHAN SÄÄ SEN HAHMON LÄPI EIKUN MOI IHANAA KUN PALASIT!! \o/

Ja juhannuksena tosiaan haen serkun ja sit lähdetään sen kanssa pitkästä aikaa uimaan ja saunomaan savusaunaan. Try to top that~
Nipustin

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 16 Kesä 2015, 15:55

OMFG.
Final Fantasy VII remake tapahtuu viimein. Kuolen. Lisäsyitä hankkia pleikka nelonen - XV ja VII molemmat ouo Ja Type-0 ofc mutta akjrgnakldrgnbahlnablakdhnqla
FF fanityttö kuittaa. Elämäni<3
Juhannuksena istutaan kotona ja möllötetään ja tehään jotain varmaan. Juodaan limsaa
AJOKORTTI. Yks lisäsyy olla kiitollinen vanhemmille jotka kustantaa sen mulle syksyllä kun ikää tulee tarpeeks >w> Onnea vaan mulle.
TYNNYRI YOU'RE BACK!

Niin joo ja mainihinko jo - FINAL FANTASY VII.
Ysi on silti paras
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mori » 17 Kesä 2015, 17:22

TERVETULOA takaisin Tynnyri! :'D

No siis mun mummu periaatteessa kustansi tän autokoulun mulla sen perintörahoilla. Nyt se makaa tuhkana maan sisänä, mutta respektiä mummulle ja sen perinnölle, jonka avulla sain ajokortin :3

Juhannus! Me mennään mökille ja grillataan ja kalastellaan ja tehdään TÖITÄ XD Hemmetin kasvimaat ja nurmikko ja kanalan rappuset, jotka päätti romahtaa jalan alta xD

Jos nyt peleistä pelataan niin LOL:a olen pelannut vihdoin ja viimein jonkin verran aktiivisemmin ja päässyt levelille kymmenen TvT Olen niin ylpeä saavutuksestani, mutta en osaa pelata kuin sillä yhdellä hahmolla. Hehehehe ja kuulema se on sika vaikea pelattava *tears* Anyways!

Pitäkää hauska juhannus, älkää juoko liikaa ja pysykää tiellä (en siis sano tätä itselleni, joka joutuu ajamaan mökille) Ja syökää paljon! :'D
Mori

ViestiKirjoittaja Nipustin » 21 Kesä 2015, 12:20

Juhannus, oi juhannus ~

No sehän meni iha päälaelleen. Kaikki katastrofin aineet oli kasassa:D

Mun koira Äijä (saksanpaimenkoirat jumalauta!) sairastelee (TAAS). Otin sen kokkopäivänä mukaan sinne että jos ottais muutaman siiderin tai jotain ja jäisin sen kanssa sinne yötä. Sitten perille tultuani huomasin ettei sille (meille) ole mitään paikkaa! :[ Kukaan ei huolinut poloista pipiä Äijä koiraa oman kattonsa alle. Ilkimykset.
Ja olin koiravuorossa kun meillä on niin paljon koiria (7) ettei ne kaikki mahdu mukaan mökille jussin viettoon niin siellä oli kolme ja loput neljä mulla täällä.
Jättivät mulle auton että saan aina ajaa sinne kattoo kokkoo ja grillaa ja saunoo... Ja mun serkku jota en ollu nähny kahteen vuoteen oli tulossa sinne kans... Mitä nyt täysin masentuneena koska sillä on renttupoikaystävä ja nääääääääääääääääääääin iso kasa teinidraamaa.

En juonu, pysyin tiellä ja en kyllä saanu sitä ruokaakaan koska kaikki muut joi ja se ilmeisesti tekee kylläiseksi:D Tosin paistoin mää vaahtokarkkeja! :3

Ja se sää oli kamala. Ihmeellä (lue: bensalla) se kokko kuitenkin saatiin sit syttymään.

Ja uuu Mori onko teillä kanoja! :D Vai vaan kanala! Miksi olla kanala, ilman kanoja....
Nipustin

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Kesä 2015, 12:35

HUAAH Toivottavasti kaikki vietti mukavan jussin ja pahinta mitä tapahtu oli krapula (niille joilla on ikää juoda) tai vastaavasti sokerihumala, tai ähky kun tuli syötyä niin paljon hyvää ruokaa. Toivottavasti kukaan ei itteensä telonu jne. Itte tuli vietettyä kovin rauhallinen ja sateinen jussi, mutta ruoka oli hyvää.

Ja voi Äijä parka D: Mikä sillä nyte on? Eihän oo mitään vakavaa taaskaan?

Pandanna kirjoitti:OMFG.
Final Fantasy VII remake tapahtuu viimein. Kuolen. Lisäsyitä hankkia pleikka nelonen - XV ja VII molemmat ouo Ja Type-0 ofc mutta akjrgnakldrgnbahlnablakdhnqla
FF fanityttö kuittaa. Elämäni<3

NNNGFJKFJFKJAAAAAAHAHAA FF VII YES KYLLÄ KIITOS NYT.

Mut hei apua Steam alet. Niin paljon pelejä, niin vähän rahaa. Oon ostanu jo FNAF 1&2, hatoful boyfriend (koska pakko) ja the long darkin, koska Crim sitä suositteli ja auta armias se on ihana peli 5/5 harmi ettei oo co-op tai MP mut anyways. Ja sit Crim oli ihana ja osti meille ARK survival evolved ja sitä pitäis nyt täs joku päivä kokeilla koska uh co-op.
Final Fantasysta ja Steamista puheen ollen, ne on alennuksessa nyt siellä 8) -50% kaikki FF pelit mitä siel o.
Iskäki lähti nyt kotio ja jätti mut koiran kans nakkivaltakuntaan. Viimein oma rauha, ehkä nyt saa aikaseks niitä rope vastauksiakin. Ehkä. Vähän on kyl jo inspis nousussa ja luovuutta pukkaa jostain.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nipustin » 21 Kesä 2015, 12:45

Aksutar kirjoitti:Ja voi Äijä parka D: Mikä sillä nyte on? Eihän oo mitään vakavaa taaskaan?

Ei sillä koskaan mitää vakavaa. Sillä on vaa 10 pientä aina yhtä aikaa tai kivasti limittäin
Nyt sen ongelmana on mätäläiskät turkissa:D Kuulostaa aika hurjalta mutta näiden toinen nimitys on hotspotti ja todennäköisesti (oma diagnoosi möh möh) johtuu siitä että kun Äijä on allerginen siitepölylle niin sen kehon puolustusjärjeslmä on iha sekasi ja hyppii seinille niin ettei se kykyne pitämään ihon normaali flooraan kuuluvia bakteereja enää kurissa ja ne puhkee salsaamaan siellä. Ja Äijä mahdollistaa sen aina nuolemalla itteään ja ne tulee sit juhliin siihe märkään kohtaan märkimään lisää:D
Eli lyhyesti sanottuna se kutisee ja märkii ja mä oon ajanut sen täyteen laikkuja.
Ja sillon koppa päässä :3

Hatoful boyfriend:D Kerro sitte millainen pelikokemus se oli.
Viimeksi muokannut Nipustin päivämäärä 21 Kesä 2015, 16:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Nipustin

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Kesä 2015, 15:47

TYNNYRI WELCOME BACK! Muistan sut hyvinkin, vaikkei taidettu pelata taannoin yhtäkään peliä :c Nyt meillä on aikaa korjata tämä asia hohohohohohoho.

Ja pikaisia paranemisia Äijälle, koirien kipuilu on kamalaa >:l Meidänkin Ava (saksanseisoja) sai vesihännän kun mökkeiltiin juhannuksena, se on niin innokas uimaan. Nyt sen häntä on semmosessa hienossa 90 asteen kulmassa hela tiden. Mutta eiköhän se siitä kun päästiin takas kotiin ja kuivaan. TOSIN! Meillä oli mökillä juhannuspäivänä eli eilen oikea helle! Saatiin ruskettua ja kulkea ihan uikkari-shortsi-kombinaatiolla pihalla, ja jopa syötiin ekaa kertaa moneen vuoteen juhannuspäivällinen ulkona. Mystistä. Nyt kotiin palattua täällä tulee vettä kuin esterin peestä.

Steamin alet. Pls no. Gaben y u do tis.

Ja sit vois kirjotella pari pelivuoroa. Tässähän ihan stressiä pukkaa kun piti mennä availemaan noita pelejä, en oo moneen vuoteen kokenu tätä fiilistä että pari vuoroa pelaamatta ja loppuihin olen onnistunut luomaan tekstiä :'D KÄÄK mä oon palannu menneisyyteen. Mahtavaa. Se on oranssi koska minä sanon että se on oranssi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mori » 21 Kesä 2015, 19:00

Juhannus.... Oli taas tätä jokapäiväistä riitaa. Voi kerpele, minä olen jo täysi-ikäinen nainen (mies)! Voisi se vanhempi löystää edes hieman, jotta pesästä pääsee lentämään johonkin suuntaan. Ihan sama mihin suuntaan, kun pääsen eroon perheestäni edes hetkeksi.

Nipuston, meillä ei ole kanoja xD, vaikka onkin se kanala. Sitä vaan kutsutaan kanalaksi, kun se oli ennen aikaan kanoja varten, nyt siellä on vaan kasvimaa välineitä. Ja Äijälle paranemisia!

Voisin mennä koneelle, mutta äiti hirmu on edessä.... En uskalla... D:
Mori

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 21 Kesä 2015, 19:58

Stnan jussi....
Enon (jonka nimi on kans Jussi höhö) talo ryöstettiin toissa yönä ./ son asunu meillä nyt pari kuukautta mut anyway, sieltoli viety telkkarit ja pleikkarit ja kaikki. Joten jos soku tunnustaa ryöstäneensä tai edes tietävänsä kuka ryösti sinisen talon Nivalasta niin kertokaa.
Muuten ihan jees, kaikki oli päissään kolme päivää putkeen ja istuin ite ahistuneena kuuntelemassa .P traumat alkoholista ja näin. Ofc kohtuudella käytettynä ei oo ihan karseeta mutta mun suku ei tunnu tietävän mitä se tarkottaa. Itehän en juo. En ees sais vielä mut en jois.

NYT KIRJOTUTTAA! Varautukaa! Vastauksiin siis!
Käytin viimeset kolme päivää paniikkisena siihen että väänsin videota meidän Teacup Trio Battle-tiimille ja sain jopa valmiiksi päivän ennen deadlinea! Ja nyt voidaan ressata viikko tuloksia >w> meilloli ihan tajuna ongelmia koko prosessin kanssa mutta kunnialla selvittiin.
Käykää kattoo jos kinostaa mei olla ylisuperhyviä mutta yritettiin parhaamme joten se riittää c.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Kesä 2015, 22:39

Mun piti tulla tänne voivotteleen et koittakaa nyt koiranne kuntoon saada ja paramisia jne kun oma koira on kunnossa mut enpäs voikaan sanoo enää nii. Iltalenkillä toi meni heinikossa astumaan jonkin asian päälle ja nyt sillä vuotaa takatassu verta. Eipä se menoa näytä haittaavan eikä se askeltaan arista, en yhtään tiedä mikä se oli mutta kattellaan mihin tilanne kehittyy. Ei meinannu kyl antaa puhdistaa sitä tassua mut vähän kun lahjo makkaralla ni alko se tassu ojentua. Kaikkein eniten tässä pelottaa se et jos pitääkin lähtee eläinlääkäriin niin en yhtään tiiä missä täs on lähin elukkatohtori saatikka miten helkutissa mä sinne pääsisin - kerta ei oo autoo, eikä ketään joka omistais auton lähettyvillä >:|
MUTTA VOI EI ÄIJÄ JA CONE OF SHAME <3

HNNNNGH Dannan kirjotusvimma iski muhunkin. Harmi vaan etten saa tekstiä fiksusti aikaan, mutta kyllä se tästä vielä!

Gaben plz staph.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Kesä 2015, 11:05

Voi jumankikkeli (anteeks) oon penkonu tota vanhaa Pulinaa tässä ainakin 30min ja syövyttänyt silmäni Agna 12-veen hymiötursutetuilla teksteillä etsiessäni TÄTÄ NIMENOMAISTA KOMMENTTIA:

AkumaTD kirjoitti:Hans Zimmer! <3 Voisin syödä sen ^_^ yks parhaimmista tän hetken säveltäjistä jota tiiän.. The Drak Knight leffan sävellykset oli aivan mahtavia.
Ja niin, mä en varsinaisesti oo säveltäny mitään ropetuksiin, mutta muutama biisi sopii aika hyvin pariinkin ropeen (8D esimerkiks Vangelisin Last of the Mohicans.. se on muuten sairaan hyvä biisi, kannattaa kuunnella, sopii just keskiaikaan. Tässä ainakin yksi versio kysesisestä biisistä.. tähän saisin väsättyä vaikka kuinka monta musiikki videota T_T muutenkin vangeliksella on hyviä, saman tapaisia biisejä. kyseistä leffaa (last of the mohicans) en ole nähnyt..

Okei silloin Aksutar oli nimellä AkumaTD mutta sillä nyt ei ole mitään väliä :d
POINTTINI OLI että oon ettiny just tota Last of the Mohicans -videota yhden herran sivun koska siinä on noi kaks biisin osaa, nopeatempoinen ja hidastempoinen, samassa videossa. Ja koska Last of the Mohicans on ollu vuodesta 2008 ihan ehdoton TNF-tunnari. Tota vaan ei ikinä löydy YouTuben hakukoneella koska se on joku espanjalaisen lataama mikälie liibalaaba ja tietysti ekana ehdotetaan kaikkein kuunnelluimpia/ladatuimpia kipaleita. Tässä tämänpäiväinen tarinani.

Sori tälleen leikkasin vaan tänne väliin mihinkään kuulumattomasti. NÄÄ BIISIT ON NIIN HYVIIIIII. MA EN GESTÄ. Hyvää ja aurinkoista päivänjatkoa kaikille.

Ps. Anteeksi Nipustin mä laitoin Äijän linkin taakse kun se oli niin valtavan valloittava että koko keskustelun sivu venyi :D

Pps. Etsin teille lisää entisen pulinan suolia.

Ivy kirjoitti:LUCIUS FOR EVERYONE

KuvaKuvaKuvaKuvaKuva

Ppps.

Aksutar kirjoitti:Aprilli pilana muutan teidän kaikkien nickit -gna loppusiks.

HEI. Tää kommentti sanottiin syyskuussa 2011 sen jälkeen kun paljastui että mä ja Lotdow ollaan sisaruksia :d Tuli puheeksi että Lotdowin nick olis luultavasti ollu Logna jos me ei oltais toteutettu meidän salakavalaa suunnitelmaa. MIKSET SÄ TOTEUTTANU TÄTÄ UHKAUSTA SE OIS OLLU NEROKAS. Kaikki ois ollu vaan Agna, Logna, Ivy ois Igna, sä oisit Aksgna (wtf). Harlekiini ois Harlgna. Very legit. Laitetaan vielä enemmän konsonantteja peräkkäin niin paranee vaan. Mohnake olis Mohgna, Pandanna Pagna ja tynnyri Tygna :'D

Okei nyt mä en enää kaivele tota. Paras mesta ever.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Kesä 2015, 12:34

Agna kirjoitti:Okei silloin Aksutar oli nimellä AkumaTD mutta sillä nyt ei ole mitään väliä :d
POINTTINI OLI että oon ettiny just tota Last of the Mohicans -videota yhden herran sivun koska siinä on noi kaks biisin osaa, nopeatempoinen ja hidastempoinen, samassa videossa. Ja koska Last of the Mohicans on ollu vuodesta 2008 ihan ehdoton TNF-tunnari. Tota vaan ei ikinä löydy YouTuben hakukoneella koska se on joku espanjalaisen lataama mikälie liibalaaba ja tietysti ekana ehdotetaan kaikkein kuunnelluimpia/ladatuimpia kipaleita. Tässä tämänpäiväinen tarinani.

Sori tälleen leikkasin vaan tänne väliin mihinkään kuulumattomasti. NÄÄ BIISIT ON NIIN HYVIIIIII. MA EN GESTÄ. Hyvää ja aurinkoista päivänjatkoa kaikille.

Voi äiti nyt :------------D AGNA MITÄ SÄ OOT KAIVELLU ESIIN SIELTÄ. No mut Last of the mohicans ftw. Tosin mulle ultimate nostalgia TNF biisi on tämä. Sarjassamme eräs kaunis kesäilta koodasin uusia sivuja ja ropetin samaan aikaan kun tää looppas taustalla. Voi mikä on tämä nostalgian herättämä ultimaattinen inspiraatioryöppy.

Agna kirjoitti:HEI. Tää kommentti sanottiin syyskuussa 2011 sen jälkeen kun paljastui että mä ja Lotdow ollaan sisaruksia :d Tuli puheeksi että Lotdowin nick olis luultavasti ollu Logna jos me ei oltais toteutettu meidän salakavalaa suunnitelmaa. MIKSET SÄ TOTEUTTANU TÄTÄ UHKAUSTA SE OIS OLLU NEROKAS. Kaikki ois ollu vaan Agna, Logna, Ivy ois Igna, sä oisit Aksgna (wtf). Harlekiini ois Harlgna. Very legit. Laitetaan vielä enemmän konsonantteja peräkkäin niin paranee vaan. Mohnake olis Mohgna, Pandanna Pagna ja tynnyri Tygna :'D

Okei nyt mä en enää kaivele tota. Paras mesta ever.

No mut se kaatu siihen et kukaan teistä ei ois päässy sisään ku ette ois älynny et nickit on muuttunu ja sit ois tullu kauhee kysely vieraskirjaan/sähköpostiin et Aksu mitä kettua.
Yks aprillipilaidea oli kans se, että oltais täytetty foorumi ja kotisivut Garrett ponin kuvilla. Sekin vähän jäi. Ja ultimaattisin aprillipila ois ollu, et oltais leikitty et "TNF ON LOPETTANUT" ja pistetty sivut ja foorumi alas päivän ajaks. Mut sekin oli sit vähän että :D joo.
Kaivelet kumminkin.

Koira elossa. Nyt sitä ketuttaa kun tosta takapihan aidan takaa kaivettiin ylös yks kanto ja siinä on helvetinmoinen kuoppa. Koira haluais päästä kuoppaa tonkimaan mut sen naru ei IHAN riitä siihen kuopalle asti. Voi tätä julmaa elämää.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut