Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Heinä 2015, 14:33

Mori kirjoitti:Jos horror peliä haluat, niin eiköhän Chloros olis ihan hyvä vaihtoehto (toisaalta se muuttuu enemmänkin vaan raaksi, kuin kauhuksi)

Ei mulla muuta :D

Chlorosil tulee kato sitä gore horroria aika helposti 8) Kato vaan kohta tuun tökkiin suo jonkun peli-idean kanssa.
Mut sit jos miettii et miten tyyliin psykologista kauhua ujuttais peliin ja millä hahmokombinaatiol niin voi mennä vähän miettimiseks >8|

Pandanna kirjoitti:Komediaa ja horroria mullekki oumaigaad haluan .'D

Me tarvitaan komediaa Azurel ja Sethosil ne on muuten liian angst qq draamaa. Pitää saada ne hymyileen, VÄLILLÄ PITÄÄ HYMYILLÄ.
TNF on nyt iso poika.No jos nyt kuitenkin odotetaan et tulee se 10 wee täyteen ennen kun ison pojan titteleitä jaetaan. eipä täs nyt enää ku vähän päälle 2 vuotta vielä ni sitte.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 26 Heinä 2015, 14:46

Aksutar kirjoitti:Me tarvitaan komediaa Azurel ja Sethosil ne on muuten liian angst qq draamaa. Pitää saada ne hymyileen, VÄLILLÄ PITÄÄ HYMYILLÄ.

VÄLILLÄ PITÄÄ HYMYILLÄ JOOO haluan komediaa Sethosilla ja Azurella höystettynä (kuhan ei vaan juustoraastimella revittynä) neki ansaitsee vähän kivaa välillä vauvaparat. Kyl se jostaki aina riemu repee johki suuntaan! Kuhan vaan keksitään jotain .'D banaaninkuorivitsejä ei tsuikka
Noitarinki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 26 Heinä 2015, 16:00

Voi kuolema! Että väsyttää ja ihana morttiflunssa iski heti kun pääsi inttii :D Kohta tuun taas taas tännekkin riehumaan!! >:3
tynnyri

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Heinä 2015, 17:20

Anteeks en millään jaksa quotettaa kaikkia mutta koitan soluttautua joukkoon :D

Asia 1: IHANIA koissuja kaikilla! ♥ Myös koirablogi pistetty muistiin siltä varalta että sille joskus tulee tarvetta, mahdollisesti hamassa tulevaisuudessa.
Meidän perheessähän (mulla ja Lotdowilla siis) on saksanseisojanarttu nimeltä Ava, ja neiti täytti toukokuun lopussa 5 vuotta. Viime toukokuuhun asti oli myös vähän epätavanomaisempi rotu, kiharakarvainen noutajapoika nimeltä Otto, joka oli maailman kultaisin, kiltein ja fiksuin koira. Otto oli ainoastaan 6v kun kyy sitten vei sen meiltä, sattui osumaan kohtalokkaaseen paikkaan. Meillä kävi hirmu huono tuuri :( Mutta luojalle kiitos meillä on vielä tuo terävä pimu, olis se niin ankeaa olla ilman koiraa. Me muuten aina mietitään että jos meille tulis vielä kolmas koira niin mikä sen nimeks tulis, kun Otto ja Ava on molemmat palindromeja. Enne on aika vahva ehdokasnimi, se kun melkein menis sekä urokselle että nartulle!

Asia 2: Meinasin kans eilen Michyyn tavoin kommentoida että taidan olla ainoa joka ei tykkää tehdä hahmoilleen pahaa, mutta löytyi täältä onneksi muitakin. Tai tykkään enemmän keksiä mun hahmoille kaikkea kivaa - esimerkiksi onnistuneita parisuhteita ja lifelong "olen sinulle elämäni velkaa" -ystävyyssuhteita, epätäydellisiä romansseja Fred ja Henry lol ja jotain tapahtumia joiden kautta ne vihdoin saa töitä tai elämälleen tarkotuksen. Hahmojen pahoinpitely on mun sielulle kamalaa :c ELLEI siihen Aksun sanoin liity jotain juonen kannalta loogista selitystä. Bayum!

Ja tervetuloa takaisin kuoleman porteilta kaikki aktivoituneet :>

Nyt mä meen vihdoin pelaamaan pelejäni! HOOAH! *hauis*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Heinä 2015, 17:38

Agna kirjoitti:Asia 2: Meinasin kans eilen Michyyn tavoin kommentoida että taidan olla ainoa joka ei tykkää tehdä hahmoilleen pahaa, mutta löytyi täältä onneksi muitakin.

"Taidan olla ainoa" sanoista tulee mieleen vaan ne tuppuluuri postaajat jotka alottaa puheensa silleen "Am I the only one who---" ja sit niiden postauksilla on se +500000 notea ja kaikki on silleen "This is so me" :DD
Ei, ette oo ainoita. Pelaajia on moneen lähtöön ja se että joku tykkää enemmän jostain toisesta pelityypistä, ei tarkota etteikö ne myös tykkäis muistakin pelityypeistä.
Suhdedraamat&suhdepelit ylipäätään on nannaa mun mielestä 8) Oli kyseessä sitten romance tai ihan vaan ystävä. Tai miksei vihollinekin, suhdehan se vihollissuhdekin on.
SUHTEITA. EI JÄRJETÖNTÄ TAPPELUA JA TOISTEN MUKILOINTIA ILMAN SYYTÄ. AA

Agna kirjoitti:Fred ja Henry lol

No mikäs. Mikäs se siellä taas silleen :D Tommosena pienenä. Musta tuntuu et tästä tulee vielä juttu ku sä tolleen koitat. Vitsistä tositoimiin

Pandanna kirjoitti:VÄLILLÄ PITÄÄ HYMYILLÄ JOOO haluan komediaa Sethosilla ja Azurella höystettynä (kuhan ei vaan juustoraastimella revittynä) neki ansaitsee vähän kivaa välillä vauvaparat. Kyl se jostaki aina riemu repee johki suuntaan! Kuhan vaan keksitään jotain .'D banaaninkuorivitsejä ei tsuikka

KYLLÄ ME JOTAIN KEKSITÄÄN IHAN VARMANA.

tynnyri kirjoitti:Voi kuolema! Että väsyttää ja ihana morttiflunssa iski heti kun pääsi inttii :D Kohta tuun taas taas tännekkin riehumaan!! >:3

VOI EI! Koita pärjätä D: Mikäs kiire sitä tänne riehumaan, katot ny ittes kuntoon ja intin käyntiin rauhas.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Heinä 2015, 17:43

Aksutar kirjoitti:SUHTEITA. EI JÄRJETÖNTÄ TAPPELUA JA TOISTEN MUKILOINTIA ILMAN SYYTÄ. AA

KYLLÄ. JUURI SIKSI ON NIIN TÄRKEÄÄ että saan päivitettyä kaikki nää mun hahmot niinkun kahen viimesen ja sit Jerrellin ja Fredin lisäks. Varsinkin Eugenen. Nää päivittämättömät on jotenkin niin kakkamömmöä ku ne on tehty ennenku tuli 20 virkkeen uudistukset ja varmaan ennenku täytin ees 15.
ETTÄ voitte sit ihailla mun suunnattoman ihquja hahmoja joiden juonikuviot on siis niin timanttisia. Sit joskus kun ehdin. "Ehkä sit huomenna."

Aksutar kirjoitti:No mikäs. Mikäs se siellä taas silleen :D Tommosena pienenä. Musta tuntuu et tästä tulee vielä juttu ku sä tolleen koitat. Vitsistä tositoimiin

Sinuna en kokeilisi onneani siellä (-D

BTW. Linkkaan hahmokysymyslomakkeen tänne ku hukkaan sen aina tonne Pulinan syövereihin, niin että se nyt löytyy täältä lähempää. Tässä siis boostia hahmojesi esittelyihin till exempel.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Heinä 2015, 13:00

Agna senkin vanha kettu. ps kysyin Nitulta tätä asiaa ja ei se meinaa vetää hernettä nenään jos siis jotain niikun ehkä.

Ai nii toi hahmokyselytsydeemin joo. Olin jo unohtanu sen, mun piti tehä se muutamal hahmol mut sit en koskaan päässy kauheen pitkälle.

Tulin äiteen luo vierailemaan kangasalle - kuten poissaoloissa ilmotin - ja uumoilin etten koneel ehi istua mutta. Kappas, taas oon täällä yksin istumassa äiteen kämpäs kun kaikki jossain menossa, joten kai mää sit rumasti vaan siskon läppäriä käytän. Äitee meinaa vielä kaiken lisäks lähtee illasa johonkin saunailtaan, kun sai eilen kutsun ja katto tärkeemmäks mennä taas saunailtaan kavereidensa kanssa, kun viettää mun kanssa ees sen yhden suunnitellun illan. Mä kun käyn täällä niin harvoin, hyvä jos kerran puoles vuodes ees. Joten joo, kivaa olla vierailulla omassa seurassaan 8)
Onneks koira on mukana.

Hirvee avautuminen.
Voishan sitä aikansa kuluks koittaa vastailla peleihin kun siskoo oottelee ees paikalle, tällä läppärillä kirjottaminen ku on jokseenkin nostalgista.

Mites muiden maanantai?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Michyy » 27 Heinä 2015, 14:02

No tässähän tämä maanantai, heräsin just vähän aikaa sitten, aamupuuron vois kävästä jossain välissä syömässä... Joten edessä se maanantai vielä on^^ Ja että pitäisikö minun muka unrytmini korjata tai tehdä tänään jotain järkevää? Meh, ehkä pitäisi, ehkä en siltikää loppujen lopuksi tee, kattoo nyt

Mut tosiaan mites muilla viikko alkanu?
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 27 Heinä 2015, 14:07

Mitenkäs tässä? Äiti soitti puolenpäivän aikoihin mulle että tuu siivoomaan kissanhiekka ja viemään roskat. Me asun kahenkymmenen metrin päässä talosta autotallissa. Ja nyt me ootan et ne tulee kaupasta (koira räkyttää siihen malliin et ne tais itse asiassa just ajaa pihaan) et saan kananugetteja. Niinku niitei ois syöty jo tarpeeks eliniäks mutta hnnngh aina voi syödä lisää.
Also mullon nälkä. Ja kissa sylissä. En syö Ripleytä.
Ja aattelin vastailla peleihin nyt kun sai Birth by Sleepin pois kätösistä taas vähäksi aikaa. Eikai tässä .D
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 27 Heinä 2015, 14:08

Hommattiin just systerin kaa meidän variksenpelättimelle vaatteet, löyty kolmella eurolla hyvät. Nyt lähetään illal mökille niin yritetään varmaan alkaa koota sitä tai sitten me vaan katsotaan Legend of Korraa.
Muuten onkin tullut pelijuonia suunniteltua vihdoin.

Muut?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mori » 27 Heinä 2015, 14:14

Menen leffaan! Katsomaan lihaksia eikun! Siis Magic Mikea tässä oon menossa katsomaan tennispalatsiin kaveriporukan kanssa, pitäs tehä kans tälle tukalle jotakin... Noussut pystyyn kuin mikäkin viidakko. *sutii hiuksiaan*
Sitten meille tulee joku tuikituntematon ipana nukkumaan perjataiksi asti... Melkein itkettää TvT onneks se menee kellariin nukkumaan kaikkien tavaroiden kanssa. Ohohohohoo!

Muut?
Mori

ViestiKirjoittaja Wolga » 27 Heinä 2015, 14:18

Joo, en määkään mikään sadisti sentään. Enemmänkin semmoinen hollywood -spinoff sarjojen käsikirjoittaja :DDDD No ei, mutta siis... No, en osaa selittää :D
Mutta, nimenomaan siis juonen kannalta. Ei niinkään hahmon kiduttamisen ja pahoinpitelyn. Yleensä ehkä tähdäten mahdollisimman monimutkaisiin ja -vivahteisiin ystävyys- ja parisuhteisiin jne. Ja hahmon kehittämiseen, joko kohti parempaa ja tasaisempaa elämää, tai sitten kohti jotain "suurempaa" ymmärrystä. Tai kohtaloa.

Ja oispa aika hauskaa pelata joku kunnon "scary movie" kauhuparodia meininki! Oikiaa horroria, tai muuta en kyllä pystyis. Menee yöunet jo pelkästään siitä, että ajattelee katsovansa jonku kauhuleffan, niin mitäs sitten kun ite pitäisi syventyä niinkin paljon, että kirjoittaisi. Hui kauhia. Tuntemattomat linkitki aina pelottaa, enkä ees koskaan avaa ellei ole paljon kommentteja muilta avanneilta. :D

Mutta komediallinen peli vois olla kyllä kanssa aika huba, mua saa kyllä kysellä seuraksi sellaiseen! Vois olla aika hankala lähtiä kirjottaan komediaa, mutta ehkäpä se runosuoni ryhtyis sykkimään, kun pääsis alkuun.

Aksutar kirjoitti:Äitee meinaa vielä kaiken lisäks lähtee illasa johonkin saunailtaan, kun sai eilen kutsun ja katto tärkeemmäks mennä taas saunailtaan kavereidensa kanssa, kun viettää mun kanssa ees sen yhden suunnitellun illan. Mä kun käyn täällä niin harvoin, hyvä jos kerran puoles vuodes ees. Joten joo, kivaa olla vierailulla omassa seurassaan 8)
Onneks koira on mukana.

Kuulostaa niin tutulta, että naurattaa! Meillä kerran kävi niin, että soittelin pikku paniikissa äitille, kun naula meni jalkapohjasta läpi. No, äipän reaktio meni jotakuinkin näin; "no voi. Me ollaan täällä naisten kanssa terassilla ja nähtiin *joku julkkis*. Ja mullakihan kerran meni jalasta naula,... plääplääplää". Silloin mietin, että ei oo ihme että mustakin on tullut näin itsekäs :DD No ei vais. Äiti on silti <3

tynnyri kirjoitti:Voi kuolema! Että väsyttää ja ihana morttiflunssa iski heti kun pääsi inttii :D Kohta tuun taas taas tännekkin riehumaan!! >:3

Jaksamisia, veljet on kertonut tarinoita ja en voisi olla tyytyväisempi tähän epätasa-arvoiseen tilanteeseen, että naisena ei ole tarvinut armeijanharmaisiin joutua :D

Ja asiasta koiriin. Rokan paimennukset meni hyvin, olihan se iiiiihan lapsi ja höpsö. Mutta ei pöläyttänyt lampaita ja toimi ihan mielettömän hyvin. Palautetta saatiin, että penska on nopea, hyvin paineeseen reagoiva, hyvin palautuva ja sitä kuulemma voisi pyöritellä vaikka miten työhommissa. Ja niin se kyllä onkin! <3 Ohjaajalle palautetta, että koira tarttis rauhallisen ja varman ohjaajan. Että, jos joku teistä kokee olevansa rauhallinen ja varma, sekä halukas paimennustyöskentelyyn niin ei muuta kuin hakemuksia tulemaan :D Tässä vielä pikkuinen video, joka tuskin kauheasti avaa sitä mitä tuolla lampaiden kanssa tehtiin. :)

Ja maanantaihin. Ihan kiva maanantai, laiskottelen sohvalla ja syön mansikoita. Määkin haluaisin nähdä Magic Miken (lihaksia), joten tuuhan Mori tännekin sit jakamaan leffa-arvostelu jotta kannattaako ennemmin oottaa se dvd:lle vai käyä leffassa. Illalla pitäis joutaa töihin, vaan ei nappais yhtään ja ruokaakin pitäisi koittaa värkätä... Mää luulen, että ukko-kulta ei ois kauheen otettu mansikka päivällisestä. :D
Wolga

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Heinä 2015, 14:36

Aksutar kirjoitti:Agna senkin vanha kettu. ps kysyin Nitulta tätä asiaa ja ei se meinaa vetää hernettä nenään jos siis jotain niikun ehkä.

Asia olkoon hautomossa. Hohohoho. Sitä on työstettävä.

Ja Aksun ja Wolgan äititapaukset kuulostaa kyllä aika :'D Voi voi. Otan osaa, ja Aksu me pidetään sulle seuraa täällä foorumin puolella. Tai sitten skypessä tai jossain internetin mahtavassa voidissa.

Lotdow kirjoitti:Hommattiin just systerin kaa meidän variksenpelättimelle vaatteet, löyty kolmella eurolla hyvät.

Tää oli kyllä löytö!
Meille tuli siis juhannuksena pieni kirsikkapuu, johon sit kasvoi tänä kesänä valtaisat kaks kirsikkaa. Tai oli kasvamassa, kunnes LINNUT SÖI NE. Törkeää! Nyt meidän pitää puolustaa tätä pientä puuta tekemällä sille kaveriks pelätti. Siitä tulee hauskaa c:

Mä en oo kattonu Magic Miken ekaakaan elokuvaa koska oon kuullu että se on juonellisesti aika plätty :( Tai siis se on sinänsä ihan oletettavissakin koska kuten Wolga totes niin taitaa olla ne lihakset enemmän se juttu :D Mut sit kun ei toi Channing Tatumkaan oikeen iske niin ei oo tullu koskaan katottua - kaikki kaverit (jotka kuolaa Tatumia) kyllä on sitä mieltä että oli oikeinkin hyvä. Jakanee siis mielipiteet.
PS. Ihana toi paimennusvideo! :D ♥ Vaikkei näin maallikkona oikeen mitään tajuakaan niin näyttää hauskalta ja koiraki näyttää tykkäävän.

Mansikkapäivällinen kuulostaa luksukselta jos niitä on monta litraa.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Heinä 2015, 13:17

Magic Mike ykköne tuli täs hetki sit telkkarista. Mä katoin kyl vaan sivusilmäl ku en mä jaksanu keskittyä. Jos lihaksia haluan nähdä niin googletan. Mut pitäis kyl kattoo sekin ihan ajatuksella ja sitten se toka kun on kuulemma sen verran hyvä.
Pitäis myös kattoo se uusin Mad Max mut ehkä nyt odotan et se tulee dvdlle.

Vartti sen jälkeen ku olin tullu avautuun tänne ni sisko tuli paikalle ja lähettiin si kaupoille ja iltaa istuun ja kaikkee kivaa. Eipä siitä äidistä kyl mitään kuulunu koko iltana, vasta kymmenen jälkeen se kotiin tuli ja meni suoraa omalle koneelleen ja siitä sitten nukkumaan. Huvittavaa että vanhempi polvi valittaa et nuoremmat ja teknologia mut auta armias päästäppä noi viidenkympin paremmal puolel olevat Facebookkiin niin johan on addiktio käynnis.
En kiistä ettenkö itse olisi koneriippuvainen - tai lähinnä netti... - mutta sillon kun äiti siitä huomauttelee niin on kyllä aika pata kattilaa soimaa meininki.

Uu lammaspaimennusta. Jotain mihin musta ei ois, koiran kans tai ilman. Mää vaan jahtaisin niitä poikasia ja nostelisin syliin koska karitsat ja kilit ja asdkjaf<3
Ja voi ei kirsikkapuu parka. Tehkää siitä pelättimestä super creepy - eiköhän Lotdow osaa sen homman. Heittäkää toki kuvaa sitte millanen vahti puulle tuli.

hyh. tänään takas isälle, en kyl jää tänne toiseks yöks jos siskoki lähtee. Tosin on tää ihan kivaa läppäri dataa takapihan patiolla, sää kun on kans ihan siedettävä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 28 Heinä 2015, 15:14

No siis en minä mistään näyttelijöistä välittänyt siinä koko leffassa, minua kiinnosti enenmmänkin lihaksen, ihmisen anatomia, tanssikoregrafia, humori ja musiikki yms. Koska olen kauhea tuijottaja/tarkkailija, teen paljon päällä leffoilla. Kauheat kritisoinnit heti alusta lähtien päänäyttelijän anatomiasta, mut plah, sen on mun elämä.
Kysynkin siksi, kärsiikö joku muukin piirtäjä siitä, että katselee ihmisiä anatomian takia. Koska itseäni kiinnostaa hyvin paljon kehon anatomia ja miten se toimii eri asennoissa. Siksi tuijotan ihmisiä ja mua häiritsee tosi paljon, kuinka kuvittelen ne asennot tikku-ukkoina... Joita sitten voi piirrellä... Päähän tässä menee, mutta samalla nautin siitä xD

Ruokaa, missä mainittiin mansikka??? Tulen syömään :'D
Mori

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut