Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mohnake » 02 Elo 2015, 17:38

Aksutar kirjoitti:Mitä täällä on tapahtunu? Ei mitään merkittävää varsinaisesti. Mistä pulinassa puhutaan? Kaikesta. MUTTA MOHNIS SINÄ ELÄT JA SE ON TÄRKEINTÄ.

Saatte kestää minua jatkossakin ja varmaan sitäkin pidempään, mikäli en saa puuvaarnaa sydämeeni.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Wolga » 02 Elo 2015, 18:50

Oh, mää niiiiiiin tiedän kuinka ällöttävää ja ärsyttävää oli palata pitkän kesäloman jälkeen kouluun. Nyt ensimmäinen kesä, kun en opiskele/aloita opiskelua, vähän olen nauttinut! Ei mitään stressiä uusista asioista, tai valmistumisesta, tai muistakaan kouluun liittyvistä. Ihan outoa suorastaan!

No mites muilla se viikonloppu meni? Joko maanantai inhottaa?
Mää olen vain völläillyt koko viikonlopun, en saanut siivottua vaikka piti mutta sentään käväisin mutkan töissä. Koiratki aivan raivona, kun tyhmä akka ei oo tehny niitten kanssa mittään, mutta aion olla ilkiä ja jatkaa tätä laiskottelua maanantaihin asti. On ollu tänäänkin niin epävakainen sää, että ei viiti ees nokkaansa pistää tonne pihalle.

Mää muuten suunnittelin, että en tee tänne kuin yhden ainoan hahmon jolle sitten rauhassa kehittelen kaikenlaista koska epäilin, että en pääse peleihin kuitenkaan ihan heti kunnolla kiinni. No, toisin kävi ja ihanat tyypit täällä on ottaneet allekirjoittaneen hahmoineen kauhean hyvin vastaan! Kiitos siitä! :) Ja koska näin on päässyt käymään, niin ehkä tässä vahingossa aattelin aloittaa kirjailemaan uutta hahmoa tänne. Tosin, pitää odottaa vielä että sitä voi missään julkaista, mutta saapahan rakennella sitä oikein hartaudella :P Afrotukka, aatelistausta, oma napa paras napa,... aijaijai, ihan sormia syyhyttää. Ja tiiän jo mitä juonitteluita sille tartten sitten. Huhhuh. Mut pitäis ehkä pistää johonkin vankilaan ja viedä tää tietsikka pois, kun näin hurahtaa.
Wolga

ViestiKirjoittaja kiifpro » 02 Elo 2015, 20:28

Wolga kirjoitti:Ja koska näin on päässyt käymään, niin ehkä tässä vahingossa aattelin aloittaa kirjailemaan uutta hahmoa tänne. Tosin, pitää odottaa vielä että sitä voi missään julkaista, mutta saapahan rakennella sitä oikein hartaudella :P Afrotukka, aatelistausta, oma napa paras napa,... aijaijai, ihan sormia syyhyttää. Ja tiiän jo mitä juonitteluita sille tartten sitten. Huhhuh. Mut pitäis ehkä pistää johonkin vankilaan ja viedä tää tietsikka pois, kun näin hurahtaa.

Heh, täälläkin alkoi puolivahingossa syntymään uusi hahmo joka saa kyllä olla VIIMEINEN. Ainakaan vähään aikaan köhköh... Okei, kyllä se on. Sain vain niin sietämättömän hyvän hahmo idean, että oli kerrassaan pakko toteuttaa. :D Tosi pakko joo, tuun sun kanssa sinne vankilaan Wolga... xD

Jaahas, mulla alkaisi sitten vika viikko lomaa ennen koulua. Pakko kyllä todeta että loma meni yllättävän nopeasti tänä vuonna, aivan yllätyin. Silti on ihan kiva mennä kouluun, kun näkee taas kavereita paremmin. Varsinkin kun yhdelläkin hyvällä ystävällä kävin tasan kerran vain tänä kesänä, ja muuten nähty vain nopeasti pari kertaa, ni onhan se kiva nähdä useamminkin. Milläs mielellä muut palailee kouluun tai töihin, minne ikinä?
kiifpro

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Elo 2015, 21:20

Tänään heräsin aamulla liian aikasin siihen että setä (tai eno se on mutta se kuulostaa tyhmältä) hakkas ovee että hepat on karannu laitumelta. Lähin sit äiteen kaa niitä metästämään takasin xwx onneks nei ollu kaukana eikä lähteny ees karkuun tällä kertaa.
Also sain just äsken tietää että huomenna pitäs alottaa autokoulu. Porukoiden varotusajat on aina tosi hyviä. Ei kai siinä.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mori » 02 Elo 2015, 22:21

Autokoulu. Plääh, vihaan niitä oppitunteja ja mun pitän vieöä,mennä harjotus jutulle ja sen jälkeen syventävälle. Siinä menee yks päivä koulua ku oon siellä harjoitusjatkossa. Onneks on vaan päivä.

Hahmoi ideoita, hmmm. Mietin että tekisinkö itekin vai lentääkö inspiraatio sinne suuntaan olleenkaan xD Ehkä en kuitenkaan vieöä täämviisikko on vielä hyvä
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Elo 2015, 08:57

UuUUuuUU uusia hahmoja uh. Tykkään. Tahtoisin iteki kehittää yhestä NPCstä (Dariuksen sisko Lanae, jolla Templer pelas jos joku muistaa) pelattavan hahmon mut emmää jaksa ku ei sillä tulis niin usein pelejä. Muutenkin kaks viimesintä hahmoo niin tööt ja paikalla polkevaa ettei toiseen meinaa ees mitää touchia saada. Ehkä poistan >:| Koska mullahan ei oo mitään muita hahmoja millä pelata jne.

Yh, maanantai iskee. Mutta iskeekö rumasti? Sen näkee sitten. Jaksoin tänään jopa nousta ihmisten aikoihin, joskin nyt kun hereillä on tovin ollu niin tekee mieli vaan painua takas pehkuihin. Kahvi vois auttaa tähän pulmaan.

kiifpro kirjoitti:Milläs mielellä muut palailee kouluun tai töihin, minne ikinä?

Hajotus maksimus.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 03 Elo 2015, 09:13

Minäkin haluaisin tehdä npc-hahmoista pelattavia, mutta olen liian saamaton noiden esittelyjen suhteen.. vanhatkin pitäisi kaikki kirjoittaa uusiksi ja tehdä uusia kuvia esittelyihin ja voih.

kiifpro kirjoitti:Milläs mielellä muut palailee kouluun tai töihin, minne ikinä?

Stressiä, ensviikolla alkaa koulu eikä mulla oo vielä asuntoa alla! Tähtäimessä kyllä, mutta se pitää käydä kattomassa ja sinnehän nyt ei saa mennä miten asiakas haluaa katsomaan vaa silloin ku herroille sopii. Toivottavasti pääsen tällä viikolla katsomaan sitä että pääsis muuttaa. Ja jos en niin sitten pitäisi bussilla mennä, joka ei edes koulun lähelle mene ja sit kävellä koululle.. eksyn varmasti vain matkalle.
suskari

ViestiKirjoittaja kiifpro » 04 Elo 2015, 10:30

Näköjään olen yksi ainoista jotka palailevat ilomielin kouluun. :'D Saa taas jtn täytettä elämään, kuten taisin jo sanoa.

Olenko ainoa jonka äiti on ihan innoissaan kun laitan pääni ovesta ulos muunkin kuin reenien tai ruuan takia? xD
kiifpro

ViestiKirjoittaja Niehku » 05 Elo 2015, 11:55

Heheei mitäs hei täällä on UUSIA PELAAJIA! Voehan jummeli, hienoa!

Muistan ku joskus taisin jollekin valittaa ku ei oo töitä eikä mittää ja aloin kyllästyä siihen päivittäiseen peukaloideni pyörittelyyn, mutta nytpäs on kääntyny kirjassa sivut niin railakkaasti että hyvä ettei koko nivaska hajoa...

On nimittäin töitä ja koulukin alkaa ihan tässä kuussa, kaikki kerralla vaan! Mie yhtään confused onneks oo. Mutta en saa valittaa nyt :D

Kukaan ei tainnu Ilosaarirockissa olla? Hyvä kysyy näi jälkeepäi... En minäkää, ainakaan siellä sisäpuolella ku oli aika huonot esiintyjät tänä vuonna.

KISSANI TÄYTTI 1 VUOTTA btw.
Niehku

ViestiKirjoittaja Wolga » 06 Elo 2015, 00:12

Plääh. Mun auto vetelee viimeisiään ja uudet autot maksaa miljoonan ja siinä pitäs vielä olla iiiiso peräkonttiki. Hohhoijjaa. Antakaa mulle voimia, et voin käyä kattoon koiranpentuja huomenna ilman, että otan ne matkaan :D

Niin joo ja hei, onko täällä kettään silloin tällöin ei-niin-vakavaa -pelaamista harrastelevaa, joka haluaisi joskus pelailla esim. skypessä tnf:n ulkopuolisilla hahmoilla? Musta semmoiset höhöpö draamat ja suhteet yms. On ihania ja semmosia ei oikein foorumihahmoille, ainakaan kovin helposti, saa luotua. Joten jos jollakulla kiinnostaa pelailla skypessä niin heittäkääs postilla :) Ja jos tällainen huutelu ei oo sallittua niin pahoittelen ja poistan tän viestin kyllä, jos tarvetta on :)

Mutta. Kohta viikonloppu, ärsyttää jo valmiiksi olla töissä. No, tuleepahan vähän rahaa, pakko ois tehäki tukka putkella hommia että saan tuon romuauton vaihdettua. Tai, että saisin ees käsirahan kokoon. Hohhoijjaa. Miten muut meinaa viimesiä lomapäiviään vietellä, täällä tais olla monta kouluun palaavaa?
Wolga

ViestiKirjoittaja kiifpro » 06 Elo 2015, 10:13

Wolga kirjoitti:Plääh. Mun auto vetelee viimeisiään ja uudet autot maksaa miljoonan ja siinä pitäs vielä olla iiiiso peräkonttiki. Hohhoijjaa. Antakaa mulle voimia, et voin käyä kattoon koiranpentuja huomenna ilman, että otan ne matkaan :D

Mun on pakko sanoa et tarviit kyl jtn supervoimia ettet kaappaa pentuja mukaan. Mitään niin hellyyttävää ei ole ku koiranpennut. *3* Itselläkin nyt ku tossa nurkissa pyörii oma kohta kuusi täyttävä otus ja toinen kaksi vuotias ni ei viittis uutta koiraa hommata, eikä vanhemmat onneks suostuiskaan. :'D

Wolga kirjoitti:Hohhoijjaa. Miten muut meinaa viimesiä lomapäiviään vietellä, täällä tais olla monta kouluun palaavaa?

Mitäs tässä, kotona maaten, kännykkää räpläten, reenaten kuin hullu ja Sumikon kanssa mursuillen. :D Sitä perus. Suunnittelin myös kaappaavani arvon melkein lumikon meille isälle viikonlopuks. x) Muahahaa..
kiifpro

ViestiKirjoittaja Sumikko » 06 Elo 2015, 10:42

kiifpro kirjoitti:
Mitäs tässä, kotona maaten, kännykkää räpläten, reenaten kuin hullu ja Sumikon kanssa mursuillen. :D Sitä perus. Suunnittelin myös kaappaavani arvon melkein lumikon meille isälle viikonlopuks. x) Muahahaa..

Kyllä! Kaappaa minut! Mun porukat aikoo pakottaa mut mukaan keräämään mustikoita viikonloppuna. Onko mitään tylsempää olemassa? Sienestys on viä ihan kivaa (vaikken ees tykkää sienistä) mutta marjastus. Voi plääh.
Sumikko

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Elo 2015, 13:01

Wolga kirjoitti:Niin joo ja hei, onko täällä kettään silloin tällöin ei-niin-vakavaa -pelaamista harrastelevaa, joka haluaisi joskus pelailla esim. skypessä tnf:n ulkopuolisilla hahmoilla?

TNF AU parodiat on mun pravuuri skypessä. Tosin oon harrastanu sitä vaan Ivyn kanssa englanniks aka ei oo kokemusta kyl varsinaisesti "chatti" roolipelistä 8| Onhan se kivaa kyl ollu aina sillon tällön kun on se fiilis...

Dakum kirjoitti:KISSANI TÄYTTI 1 VUOTTA btw.

ONNEA KISSELLE. DAKUM OLET ELOSSA.

kiifpro kirjoitti:Näköjään olen yksi ainoista jotka palailevat ilomielin kouluun. :'D Saa taas jtn täytettä elämään, kuten taisin jo sanoa.

Kyllä se ihan kiva on saada just vähän arkee ja täytettä elämään mut asd kun hajottaa jo valmiiks kaikki mikä siel koulus odottaa.

Hyvä herätä näin yhdeltä, pitäis se unirytmi korjata ennen kun koulut alkaa taas mutta eilen vähän venähti taas :D Kyl mä viikonloppuna si sen korjaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 06 Elo 2015, 16:00

Aksutar kirjoitti:ONNEA KISSELLE. DAKUM OLET ELOSSA.

Kerron pallopäälle terveiset. JOO olen ja koitan jatkossakin olla vähän enemmän, ettei mee vaan taas satunnaiseks huuteluks täällä.

Sumikko kirjoitti:Mun porukat aikoo pakottaa mut mukaan keräämään mustikoita viikonloppuna. Onko mitään tylsempää olemassa? Sienestys on viä ihan kivaa (vaikken ees tykkää sienistä) mutta marjastus. Voi plääh.

Joo älä muuta sano, onneks veli tarjoutu menemää sinne mehtään, miulle jäis vaan puhistusta mut just nyt mielummin teen sitä. Sienestys on ihan kivaa ja sienet on niin hemmetin hyviä muutenkin! Talvella on sitten kiva ottaa sieltä pakastimesta rasia mustikkaa namnam.

Auto olis niin kiva omistaaaaa muttaaaaa siitä tulee myös niitä kuluja, varsinki jos ei oo missää vakkarihommissa.

Miusta ei kyllä ikinä tuu mitää merkonomia tms, ei sillä että oisin joskus edes harkinnu mut teen atm hommia kahden näytön kanssa ja voi juma että on levoton olo ku pitää vaa istua :D onneks ei tartte kuitenkaa sitä 8h päjötellä ja voi olla päiviä, millo ei tartte ollenkaan mennä (esim eilen) ku siihen työhön tarvittava ohjelma ei toimi.
Niehku

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 06 Elo 2015, 16:06

Huhhuh, tällä viikolla on jo kaks iltaa autokoulussa istuttu, eilen meni koko päivä Oulussa (sain kolme koulumekkoa, kengät ja uuden kännykän, ihanaa <3), ja tänään kävin sit sen juurihoidon handlaa loppuun asti ja kohta Haapajärvelle kauppaan. Pelailuttais niin karseena, ehkä pitää tänään naputella vähän vastauksia taas ,D ehkä.
Maanantaina kouluun, en ottanu asuntolapaikkaa ku ainut vapaana oleva huone oli kahen hengen, enkä haluu enää huonekaverii .< aka kotoo mennään bussilla ny lokakuuhun asti ja sen jälkeen pääsee autolla päristelemään, muistakaa varoo jos ootte Nivalassa päi sen jälkee .DD
MUNKI KISSA TÄYTTI VUODEN TÄSSÄ KESÄLLÄ. Ehee. Kissat on rakkaus.
NIIM JA LÖYSIN TÄNÄÄ KIEKLARISTA FF KASIN KOLMEEN EUROON. Ei oo ihan uudet levyt, näkee et o pelattu ja kotelo hajoo mut damn soli vaan kolme euroo. Oli pakko.
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut