Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja harlekiini » 10 Elo 2015, 12:49

Kuva
harlekiini

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 10 Elo 2015, 13:04

Harlekiini, SÄ ELÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄT!
Minä taas en enää kauaa. Koulu alko, istun raksapuolen atk-luokassa koneella ja kidun koska pukeutumishistoriaa. Yhhyh.
Mitenkäs muut?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 13 Elo 2015, 07:57

Harlekiini is back! Terrrrrrrrrrrvetuloa takaisin!

Olin sitten eilen kirurgin veitsen alla ensimmäistä kertaa poistattamassa kynsiä tulehtuneista kynsivalleista. Sattu muuten aivan jumankekasti puudutuspistokset varpaissa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ay » 16 Elo 2015, 22:11

Minä taas pari päivää sitten tulin reissulta ja se oli aivan mahtava. Voisi tehdä uudestaa, kun matkan aikana laituukin parisen kiloo ja vartalo tiukentuu tiiviimmäksi. Ai, että käveltiin 50 asteen kuumuudessa Euroopan keskuudessa. Käveltyä tuli hirveesti ja jopa juostiikin puolisen tuntia junaan välillä. Enemmäkseen käveltiin yli kahdenkan tuntia. Sen ajan lepo oli vaan junassa oleminen, nukkuminen jossakin jos sai vielä unta ja ruoka tauko milloin tilattiin. Ai, että minunkin täytyy mennä huomenna lääkäriin kun jalkoihin tuli pahasti rakkulat. Mätääkin on tullut kantapäästä ja silti kävellään kovassa kuumuudessa. Ainoastaan Napolissa ja Nizzassa uin meren viileydessä. Sitten Wienissä missasin Tom Cruisin näkeminen. Harmitti pirusti, kun luki seuraavan päivän lehteä, kun oltiin Salsburgissa. XD

Nyt iskee reality ja ei halua palta. Haluisin palata takaisin mutta en Italiaan. Se on niin likainen maa. Heti kun menee ovesta ulos ja siitä sisään olet jo likainen pölystä ja liasta. Ihania maisemia. Onneksi mentiin välillä viilentymässä Sveitsissä tai meressä. Paavi puheen kuultiin vahingossa, kun mentiin Vatikaanissa käymään. Ihanaa oli nähdä Davidin patsaan.

Toivottavasti muilla on mennyt hyvin täällä?
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Elo 2015, 22:45

Voih oon niin kade Ayn reissusta. Vielä joskus mäkin lähden reilaamaan Eurooppaan! Mutta ensin pitäis löytää hyvää seuraa.

Harlekiini olkoon tervetullut takaisin manalan majoilta savupilvensä saattelemana.

Mua huvittaa ihan sikana pelata lässynlää romantiikkaropetusta nyt just koska luin mun ja Pappiksen vuodelta 2011 peräisin olevan Loryen x Lucas pelin ja voi hyvää päivää siirappi syövytti hampaani ja haluan RRRRRROMANTIIKKAA. Henryjä ja Fredejä. Ei vaan siis ihan oikeesti jotain oikeaa :--D AAAAGH *sydänrillit ritsahtelevat silmilläni*

Yritin nyt ettiä 10min jotain hienoa transparenttia clipart sydänbanneria tähän mutta hitsi ei ole. Ottakaa tämä hilluva gif.

Kuva
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 16 Elo 2015, 22:52

Ayyyyu meki haluun Eurooppaan D. Meinattiin kullan kans et jos joskus päästäis laillisesti naimisiin ni sit häämatkalle Eurooppaa kattomaan mutta ygh...

EI JUMA AGNA NII MUSTAKI TUNTUU JUST TOLTA .'D Mullon juttua Azurella joo mutta... Sei oo ihan sellasta .'> kunnon siirappinen ällömakee draamailu ois kivaa
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Elo 2015, 23:14

Oih Danna ystäväni no nythän voin sit kertoa kuinka oon aina aatellu että Hiroi yön myöhäisinä tunteina muistelee Azurea ja ku sattuu törmäämään siihen kaupungilla niin on ihan silleen "omg moi" ja sit on ihan heartbroken kun Azurella on jo mies (-D tai siis mmmitä. HIROI MITÄ PALJASTUKSIA ja sitä paitsi teillä on metri pituuseroa.
Ei mut siis oikeesti luin lisää romantiikkaa a'la Pappis ja Anna 15 vee ja voih siiiiiiiis en ehkä kestä. Voiks joku nyt vaan rakastua spontaanisti johonkin mun hahmoon ja et niil ois tosi taju dramaattinen menneisyys yhessä ja kaikkee ja uuhlalaah glitterit lentää, näettekö pinkit laservalot?

Täytyy sit vissiin vaan alkaa piirtää herkkiä TNF-parituksia että tästä kaaoksesta pääsee eroon. Tai sit mennä nukkumaan? Onko se edes vaihtoehto?

Kuva

Nauran omalle huumorintajulleni täällä, nii.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 16 Elo 2015, 23:19

Joo Hiroi x Azure kataomoi ois kaunista let's just DO IT. Paitsi et Azure ei asu enää kaupungissa ja Sethos puree ,D
OOTA AGNA YLI 15 VEE ETTÄ ME KIRJOTAN JONKU HAHMON TULISESTI RAKASTUMAAN JOHONKI SUN HAHMOON. HAULOKKI X APHADERUIONDUR AKA ALFIE ON MUN UUS (BR)OTP
Ei mut srsly. I'd be in jos jotai keksis .'>
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Elo 2015, 23:26

JUST DO IT. No voi pieru Azure minkä teit. Hiroi on forever alone nyt.

MÄ OOTAN DANNA VÄHÄN VÄHEMMÄN KUIN MINÄ VEE. Haulokki x Aphaderuiondur siis ihan todellakin. Arvasin että Haulokki lämpee Alfien muskeleille siellä niiden kosteassa pienessä suojassa, uh. Btw olen vastaamassa siihen sun peliin nyt seuraavaksi mut se on aina kauhee kynnys saada aikaan vastaus ku pitää miettiä enkuksi >:D mutta seisotan reiluuden nimissä kaikkia mun pelejä nyt sen takia (paljastuksia). Plus Aphaderuiondur on uudistuksen kourissa niin semivenailen että saan sitä valmiiks krhm. SELITYKSIÄ OIKEESTI. SELITYKSIÄ KAIKKIALLA.

Kaikki ineen vaimoiksi mun miehille ja mieheksi Loryenille koska Aya deittailee vain kaikkein cooleimpia jäbiä joilla on valtaistuimia ja sinisiä sukusoluja. Loryen ja Lucas oli niin herkku kun siinä oli kiellettyä rrrrrakkautta kun oli haltia ja ihminen, oih! Pappis miksi teit tämän minulle ja Loryenille :D <l3 Kaikki sinkkuuntuu.

PS. Hmm ristiriitoja kun joka toisen mun hahmon peräs lukee tuolla peliseurahaussa että "kaikki käy paitsi romanssit". No mutta kun!

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 16 Elo 2015, 23:36

HIROI PERÄÄN VAAN, UUS KOLMIODRAAMA PYSTYYN KU EDELLISESTÄ PÄÄSTIIN JUST MELKEIN POIS. Har har

MITEN NII ARVASIT?? Etkö muka tienny et Haulokki tykkää näteistä lihaksikkaista tatuoiduista puumiehistä joillon pitkät ja vaikeet nimet ja jotka ei pidä paitoja ja jotka soittaa banjoa ,D TOTTA KAI SE TYKKÄÄ, son JUST sen tyyppinen mies. (Also pffft ei haittaa, take your time, mullei oo kiire .w.)
TAI VAIHTOEHTOSESTI ANNETAAN MUN ONNELLISESTI NAIMISISSA OLEVALLE PERHEENISÄLLE SALASUHDE JONKUN KANS JOOOOOooooOoOoOooooOOOOOOOoooo CECIL MINKÄ TEIT VOI VOI. SIINÄ on Hiroille kun ei Azurea saanu ni sen veli sitte joooo.

Atm mun ainut virallisesti sinkku ja jollei oo mitään suunnitelmia on kait Aella mut SILLEKKI HALUUN JOTAIN JONKU KANS KOSKA MUN VAUVA JOKA ON FOREVER ALONE </3
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Elo 2015, 23:47

:--D No siitähän me voidaankin alottaa että Hiroi lähtee heterona iskemään maanviljelijämiehiä joilla on jo perhe ja kaikki. HUHHUH. Sitä ne pettymykset teettää! Niin minäkin tekisin. Ja Haulokki, käy kiinni vaan. Grau. Siinä saat sitä kataomoitas kun Haulokki hoksaa kuinka viehättynyt onkaan Aphaderuiondurista (-D

Jaa mitenniin koulua huomenna ja nukkumaan jne.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 16 Elo 2015, 23:56

Hiroi the ultimate hetero lähtee iskemään Cecil the another ultimate heteroa .'D oh the hilariosity. Hiroi kuitenki yrittää iskee sitä ihan vaat et saa ilmaset kananmunat ja vehnät/rukiit/whatever I KNOW WHAT YOU REALLY WANT HIROI o__o
Wwwwwwwww joo Haulokki on ihan haltioissaan Aphaderuiondurin übereistä rämpytystaidoista ja kauniista hopeapajun (muistinko väärin) lehdistä .'D kataomoi indeed, eiks se muka tykkää Haulokista mitä hä?!

Also I know right. Huomenna koulua ja tässä istutaan tönffissä ja samalla katotaan Totoroa ja tehään ruotsinläksyjä. Kuudelta ylös. I regret nothing.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Elo 2015, 00:15

Agna kirjoitti:JUST DO IT. No voi pieru Azure minkä teit. Hiroi on forever alone nyt.

Pandanna kirjoitti:HIROI PERÄÄN VAAN, UUS KOLMIODRAAMA PYSTYYN KU EDELLISESTÄ PÄÄSTIIN JUST MELKEIN POIS. Har har

Sethos ei tykkää tästä suunnitelmasta nyt yhtään hei. Ei kato Hiroi ja Shiloh liittoutuu ja lähtee metsästään Azuree ja Sethosia. Mutta matkalla he tajuavatkin, että todellinen rakkaus on koko ajan ollut siinä vieressä. Tru bromance. With extra homo.
Agna isken sun hahmojen kimppuun yks kerrallaan, ensin Fred, nyt Hiroi, kuka seuraavaks.

Kaikki sinkkunaiset - ja miksei miehetkin - voi ilmottautua pikadeiteille Ardashirin kanssa, tuolla se istuu yksin deittipöydässä odottamassa et koska keksin sille jotain hienoa.
Mul on ultimate ikisinkku hei. Nimue. Sille kuuluu sinkkukruunu.

also
Pandanna kirjoitti:Hiroi the ultimate hetero lähtee iskemään Cecil the another ultimate heteroa .'D oh the hilariosity.

Kerronko teille miten Iridari alko?

Ay kirjoitti:Minä taas pari päivää sitten tulin reissulta ja se oli aivan mahtava. Voisi tehdä uudestaa, kun matkan aikana laituukin parisen kiloo ja vartalo tiukentuu tiiviimmäksi. Ai, että käveltiin 50 asteen kuumuudessa Euroopan keskuudessa. Käveltyä tuli hirveesti ja jopa juostiikin puolisen tuntia junaan välillä. Enemmäkseen käveltiin yli kahdenkan tuntia. Sen ajan lepo oli vaan junassa oleminen, nukkuminen jossakin jos sai vielä unta ja ruoka tauko milloin tilattiin. Ai, että minunkin täytyy mennä huomenna lääkäriin kun jalkoihin tuli pahasti rakkulat. Mätääkin on tullut kantapäästä ja silti kävellään kovassa kuumuudessa. Ainoastaan Napolissa ja Nizzassa uin meren viileydessä. Sitten Wienissä missasin Tom Cruisin näkeminen. Harmitti pirusti, kun luki seuraavan päivän lehteä, kun oltiin Salsburgissa. XD

Nyt iskee reality ja ei halua palta. Haluisin palata takaisin mutta en Italiaan. Se on niin likainen maa. Heti kun menee ovesta ulos ja siitä sisään olet jo likainen pölystä ja liasta. Ihania maisemia. Onneksi mentiin välillä viilentymässä Sveitsissä tai meressä. Paavi puheen kuultiin vahingossa, kun mentiin Vatikaanissa käymään. Ihanaa oli nähdä Davidin patsaan.

Toivottavasti muilla on mennyt hyvin täällä?

AYYYY IHANAA SELVISIT ELOSSA TAKASIN! Hienoa että reissu meni hyvin!

yh, reality iskee nii. Pitäis jaksaa kirjottaa kässäriä ja vääntää konsepteja ja mallintaa ja kasaa portfolioo mutta kun. Syön mieluummin näitä nektariineja ja katon netflixiä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 17 Elo 2015, 00:19

Jooo Shiloh x Hiroi ftw, bromancea full homo. Tykkään. .'D
Also Aksu KERRO MEN TIEDÄ HALUAN TIETÄÄ MITEN IRIDARI ALKO. KERRO. .'DD OON OIKEESTI IHAN NOOBI KAIKEN SUHTEEN JA PIHALLA. VALAISE.

Also. Sain asiakkaan koulun vuoritetun vaatteen kurssille. Saan tehä goottityylisen vanhaintanssimekon. That's so cool.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Elo 2015, 00:32

Pandanna kirjoitti:Jooo Shiloh x Hiroi ftw, bromancea full homo. Tykkään. .'D
Also Aksu KERRO MEN TIEDÄ HALUAN TIETÄÄ MITEN IRIDARI ALKO. KERRO. .'DD OON OIKEESTI IHAN NOOBI KAIKEN SUHTEEN JA PIHALLA. VALAISE.

Also. Sain asiakkaan koulun vuoritetun vaatteen kurssille. Saan tehä goottityylisen vanhaintanssimekon. That's so cool.

Iridari alko siitä että Crim tuli ja sano että "kelaa hei, jos".
Dari oli hetero. Tai luuli olleensa.

Ja YAYYY Sä sait siihen kurssille asiakkaan o3o Goody, kattelin kun sä sitä huutelit FBssä aikasemmin... Olihan se sama juttu?
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut