Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Lörri » 26 Elo 2015, 17:21

Ah okej!
Lörri

ViestiKirjoittaja Wolga » 26 Elo 2015, 22:15

Pandanna, tsemppiä autoiluun ja inssiin! Mää olin ihan kauhuissaan ja varma, että en opi koskaan ajaan autoa ja nykyään menee satoja kilometrejä viikossa. Mulla myös venähti ajotunnit, taisin saada kortin vasta joulukuun puolella vaikka lokakuussa jo täytin. Voih... Meillä oli kyllä mukava autokoulu, opettajat oli ihan hauskoja tyyppejä. Yks vanha patu oli opettanut mun äitiä ja sen ystävää joskus aikoinaan, sillon oli puristellut äitin ystävää polvista ja tuuminu, "jos mää puristan oikiasta polvesta, käännytään oikialle. Jos mää puristan vasemmasta polvesta, käännytään vasemmalle. Mistä mää puristan, kun mennään suoraan?" Ja irstaat hymyt päälle. Onneksi oli mun aikaan jo vähän asettunu, pikkuveljelle oli kuulemma kertonu naisjuttuja ja ajattanu alkoonkin viikonloppujuomien hakuun... :D Aika kamalaa ja silti aika sympaattista :D
Wolga

ViestiKirjoittaja Forte » 28 Elo 2015, 08:41

Onnea autokouluun. Ajaminenkin on yksi taitolaji, jonka kai unohdan, koska en ole ajanut kahteen vuoteen.

Väsyttää. En saa unta, kun työmies poraa isolla poralla. Ja tämä kai voisi olla hauskaa, jos se olisi metafora, mutta ei. Yläkerrassani on remontti, ja kahtena aamuna olen herännyt liian aikaisin siihen meteliin.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Elo 2015, 13:14

yyy autokoulu. Pääsin ekasta läpi ja tokaan en koskaan menny koska en mä ikinä autolla ajanu vaikka väliaikanen kortti oli, koska paniikkihäiriö. Muo ei saa päästää rattiin lyek srsly.

Forte kirjoitti:En saa unta, kun työmies poraa isolla poralla.

Hörähdin.

Pandanna kirjoitti:Teen Wolf... Siinon kyllä kans sellanen sarja että oksar pois.

Eiks Teen Wolf ollu joku vanhempikin sarja/leffa juttu ja tää uus on vaan jonkinlainen reboot? En oo yhtään perehtyny, kuulin vaan jonkun reviewaajan puhuvan siitä ohimennen jotain. En kyl oo kattonu uutta yhtään.

Hyi kun on unirytmi ihan sekasin. Piti herätä kahdeksalta ihan vaan koska ois ollu kiva mut sen sijaan en ees kuullu herätystä ja nukuin kahteentoista. Ei tee hyvää nää etäpäivät, tosin onko sillä sitten väliä jos yölläkin saa työstettyä lopputyötä...
Syksy tuleee. Odottaako kukaan muu syksyä ja pimeitä syysiltoja? Ja halloweenin kauhuleffamaratoneja?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 31 Elo 2015, 13:48

Ahahahaha Aksu on se joo joku vanhempi leffajuttu alunperin ja nyt siiton tehty so sarja =v= alkuperänenki löytyis äiteen leffaseinältä mutta ei oo tullu koskaan katottua ikävä kyllä. Mut tosta uudesta kyllä tykkään. Tuli nyt si katottua se uusin kausi kiinni ja asdfghjklöä kuolin niin pahasti. Tietää että sarja onnistuu jossain ku huudetaan kolmelta aamuyöllä päin ruutua ja harkitaan kamojen nakkelua ja niskojen vääntämistä. Trust me. 10/10. As said, paljo teinidraamaa mutta hnnnnngh kaikkee muutaki.

SYKSY! Ja Dannan synttärit! Ootan iha kympillä sitä että täyttäs jo et sais rahea ja ajokortin ja ja ja kaikkee c. Mut sit taas en haluu kasvaa isoks, haluun olla äitin vauva.
Halloween nyt ei kauheemmin innosta, mutta syksyn vesisateet kylläki. Ihan ku vettä ei ois jo kesän aikana tullu tarpeeks mutta SE ON ERI ASIA SYKSYLLÄ.

Ja.... Ens viikolla pitkän enkun YO-kuuntelu </3 tästä se alkaa...
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Agna » 31 Elo 2015, 14:51

Raheja kaikille! Ja kolikkeja myös.

PANDANNA SÄ PYSTYT SIIHEN! Hyvä sä, ja kaikki muutkin jotka kirjottaa nyt! LUOTTAKAA ITSEENNE! (Ja vastasin peliin, joten hyvä mä!)
Kuva

Vitsi miten cool.

Mä en päässy ekalla inssiä läpi, enkä teoriakoettakaan. Tokalla meni molemmat. Mut ei se mitään! Tällä hetkellä koen olevani alkuun nähden oikein hyvä kuski, näin runsaan vuoden ajelun jälkeen. Kokemusta sais toki karttua lisääkin. Mua ottaa sydämestä noi kaikki uutiset pienistä lapsista, jotka on jääny autoilijoiden alle nyt hiljattain (ja ylipäätäänkin). Katsokaa liikenteessä tarkasti eteenne ja ajakaa rajoitusten mukaan :< ♥

Opisto vie ihan simppana aikaa, mutta koitan palailla vastailun pariin muunmuassa tänään ja tässä lähiaikoina. Tää tulee olemaan aika intense vuosi, mutta ropeilu on hyvää sellasta "muuta tekemistä" opiskelun ohelle. Saa hetkeks heittäytyä muuhun. Samaten urheilu on mukavaa. Ja syöminen. Ja leffat. Ja videopelit. DAIHIN TULEE NYT IHAN JUSTIIN KOHTA JÄTTI DLC ENKÄ MALTA ODOTTAA!

PS. Ei meinannu tunnistaa Aksun käyttäjää kun teidän parivaljakkoavatarit on vaihtunu. Missä on punaisuus, mitä on tämä keltainen ja sininen! (-D Ei mut ne on tosi hyvät. Good work Ivy (oletan?)!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Syys 2015, 16:39

Agna kirjoitti:PS. Ei meinannu tunnistaa Aksun käyttäjää kun teidän parivaljakkoavatarit on vaihtunu. Missä on punaisuus, mitä on tämä keltainen ja sininen! (-D Ei mut ne on tosi hyvät. Good work Ivy (oletan?)!

Ivy nimenomaan kyllä yeees. Se piirsi taas uber hienon ja yksityskohtasen kuvan Winderin sisaruksista ja siitä tuli sit meille uudet avatarit. EN TIEDÄ ONKO SE SITÄ MISSÄÄN VIEL JULKASSU MUT SAIS KYL LUVAN JOS EI OLE.

Agna kirjoitti:DAIHIN TULEE NYT IHAN JUSTIIN KOHTA JÄTTI DLC ENKÄ MALTA ODOTTAA!

MUTTA EI PS3LLE. OH THE HUMANATEEE. En mä ees tiedä et ne jättää ps3sen nyt pois niistä, ZG mulle siitä kerto toissa päivänä. Ehkä sittenkin ois pitäny ostaa se peli PClle mut meh, mul on täs jo pelejä kuormittamassa mun "työkonetta".

Pandanna kirjoitti:Trust me. 10/10. As said, paljo teinidraamaa mutta hnnnnngh kaikkee muutaki.

Mutkun just se teinidraama- sana karkottaa mut yleensä kaikista mahdollisista formaateista kauemmas >: Also mulle tulee teinidraamasta mileeen vaan se O.C sarja mitä joskus tuli ja siitä alkaa heti soimaan se tunnari päässä ja se tunnarin pimputus ei kyl lähe sit toviin päästä pois.

HNNNGHHH en malta odottaa et koira tulee tänne, ei siitä äidistä sittenkää ollu koiraa hoitamaan. Hirvee ikävä kyl on ollu jo.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ivy » 03 Syys 2015, 16:47

Aksu kirjoitti:
Agna kirjoitti:PS. Ei meinannu tunnistaa Aksun käyttäjää kun teidän parivaljakkoavatarit on vaihtunu. Missä on punaisuus, mitä on tämä keltainen ja sininen! (-D Ei mut ne on tosi hyvät. Good work Ivy (oletan?)!

Ivy nimenomaan kyllä yeees. Se piirsi taas uber hienon ja yksityskohtasen kuvan Winderin sisaruksista ja siitä tuli sit meille uudet avatarit. EN TIEDÄ ONKO SE SITÄ MISSÄÄN VIEL JULKASSU MUT SAIS KYL LUVAN JOS EI OLE.

Hrnnngheagh! Ei ihan vielä, hienosäätelen! Mutta Devarista löytyy sit lähitulevaisuudessa ainakin! But thankee Agna <3
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Forte » 09 Syys 2015, 22:02

Oreon makuinen pirtelö on hyvää. Sitä saa Burger Kingistä. Terveisiä Aksulle.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Syys 2015, 23:07

Herran jumala missä on lähin Burger King. Tarviin Oreo pirtelön nyt!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 09 Syys 2015, 23:17

Omg oreopirtelöä .D oon harkinnu ite sen maistamista mut en oo saanu aikaseks. Ja lähin BG on 200km päässä Oulussa että... Good stuff.
Ja Asäägkaåcäsbvo NateWantsToBattle + Steven Universe on jotain täydellistä. Nate on muutenki täydellinen ja SU on muutenki täydellinen ja aaaaaaa. Ihanaa!
Pitkän enkun kuuntelu oli eilen ja ei jumpe soli vaikee. Omien (vähän alakanttiin olevien) laskelmien mukaan saisin suunnilleen 77p/90p mikä on hyvin nähen muihin mun ryhmäläisiin mut niinku kymmenen pistettä huonommin mitä mulla yleensä menee... o3o vähä ahistaa. Enkku ja äikkä on ne aineet mistä haluisin oileesti kunnon arvosanat ja muissa oon tyytyväinen jos menis läpi asti. Mutku enkku </3
MAANANTAINA HISTORIANKIRJOTUKSET AAAAAA RESSAA ja muistin enkun päivämäärän väärin ja sonki ens keskiviikkona eikä vasta kahen viikon päästä </3 agh. Ehkä tästä selvitään.
... Pakollinen yo-rantti ohi, vaihdan aihetta taas
Mekko edistyy hyvää vauhtia ja mullon kivaa c. Mut tää kaksoistutkinto on oikeesti pilannu mun mielenterveyden totaalisesti, men kykene olemaan enää koulussakaan ilman että rupee ahistamaan ja kehittämään paniikkia ja inhottaa. Yh. Sain kovemmat lääkkeet masennukseen ja vietin ekan päivän sohvan pohjalla sivuvaikutuksissa ku ei uskaltanu istuakaan ku heikotti ja oksetti niin pahasti. Selvisin elossa. Maratoonasin HP-leffoja. Worth it.
NYT NUKKUMAAN. AAMULLA HERÄTYS KLO 6 TAAS KERRAN.

Ps aktivoidun ihan oikeesti ens viikon jälkeen <3
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Forte » 14 Syys 2015, 10:43

Yo-kirjoitukset ovat jännä. Niihin panostetaan aivan suunnattomia määrää resursseja (kuten energiajuoma), ja ne ovat ohitse muutamassa viikossa. Toki, kirjoitin itse suhteellisen hyvin, mutta ilman kuutta laudatturia, onko se sen kaiken puurtamisen arvoista? En ole päässyt todistuksellani mihinkään. Toki, arvostan niitä, jotka panostavat, ja toivotan onnea, menestystä ja tähtien suojelua Pandannalle. Toivottavasti yo-lautakunta tekee työnsä hyvin ja saat hyvät kirjaimet todistukseen.
Forte

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 14 Syys 2015, 15:06

HALLELUJA EKA OHI xwx

Historia oli yllättävänki helppo tänä vuonna. Sain vastattua kuuteen tehtävään ja kaikkiin vähintään sen kaks sivua xwx' taide-, muotoilu-, ja pukeutumishistorian kurssista oliki jotain hyötyä ihanaa. Ehkä menee läpi.
Keskiviikkona takasin. Enkkua.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Forte » 15 Syys 2015, 00:06

Kuva
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Syys 2015, 11:58

Pandanna kirjoitti:HALLELUJA EKA OHI xwx

Historia oli yllättävänki helppo tänä vuonna. Sain vastattua kuuteen tehtävään ja kaikkiin vähintään sen kaks sivua xwx' taide-, muotoilu-, ja pukeutumishistorian kurssista oliki jotain hyötyä ihanaa. Ehkä menee läpi.
Keskiviikkona takasin. Enkkua.

YOU CAN DO IIIIT. Tosin mitä minä tiedän moisista kun itte en oo yo-jutuista ees perillä. MUTTA USKON SINUUN DANNA.

Hitto ku lähtee jo hiuksetki päästä tän stressin takia. Lopputyöt ei oo muo varten ja pitäis muka portfoliokin kerätä kasaan mutku ei mul oo mitään siihen mitä kehtais/viittis pistää >:|. Unirytmikin ihan sekasin YHÄ kun pakko valvoo pitkälle yöhön touhuten kaikkee enemmän ja vähemmän turhaa. Kuten esim suunnitella uutta hahmoa, jota ei todellakaan kannttais tunkee tänne ku jo niin monta hahmoo muutenkin.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut