Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa. Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Leirinuotio? *lukee ajatuksia* Sopii, siinä saa popparit paistettua. Väistäs vähän *hyppää Aksun yli* Sytkäri... Naah. Tulitikut... Ei löydy. Aksun liekinheitin? Johan lähtee *possauttaa nuotion keskelle lattiaa varmistettuaan ettei se mihinkään leviä* Ja näin saamme poppareita. Pokspokspoks, kabaumm!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."
Se on ihan loogisesti silleen, että kun sä et suostunu näyttämään miten mikroa käytetään, niin nää nyt tulee tässä tälleen. *käristää vielä viimeisetkin jyvät ja palaa sitten syömään poppareita*
//Juu, ai äm hiör! \o/... //
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."
Joo. *hakee salaattiastiaan vettä ja kaataa ne pikku leiritulen päälle, niin että se sammahtaa* Ja pelastin kämpän kohtalokkaalta kärventymiseltä. Kohta ompi joulu, mitäs Aksu haluaa lahjaks *natustaa poppareita*
Aksulle saa ostaa lohikäärmeen joululahjaks ^_^ ja vastineeksi Aksu voi pitää Blackin kaukana joulujuhlista. annas mullekkin popparia! *kurottelee kulholle!*
MUUUUUUN! *syöksyy pakoon vielä jäljellä olevien poppareiden kanssa* Olette vaarallisia, oi kansalaiset *käkättää peiton alla ja natustaa hieman lisää popcorneja*