Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Marras 2008, 17:32

HMMmmMMmm... se on nyt sitten työharjottelu ohi :) Sain jopa läksiäslahjan niiltä T_T Nyt si pitää ottaa itteensä niskasta kiinni ja vastailla ropeihin.. ja muutenkin päivitellä TNF:ää..
tosin nyt inspaa enemmän piirtäminen ku kirjottaminen.. joidenkin hahmoista oon jo väsännykkin hahmotelmia, saa nähä julkasenko niitä missään millonkaan..
Ja maanataina takas kouluun T_______T
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Joulu 2008, 18:50

Dingdingdingdingding, I'm here again, pikku breikin jälkeen. Ensiviikolla joka päivänä kokeet, ja tälläkin hetkellä pitäisi lukea. Jee. -_-

Ja te iiiisot ajattelette että pah, jotain pikkukokeita joissa pitää tunnistaa jotain sieniä, mitä tuokin tollasesta rääkyy... 8)
Agna kuittaa ja palaa lukemaan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ay » 09 Joulu 2008, 18:48

Minä söin viikonloppuna vasankieltä. Ei maistunut oikein hyvältä sen sijaan maistui ihan lampaan maksalta. Lehmänkieli oli paljon hyvempää. Kuitenkin ihan lehmän sisäfile on hyvää.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Zaubares » 09 Joulu 2008, 22:18

Käy mulla kateeksi kaikkia keillä piirtäminen ja muu inspaa. Koulun koeviikot söi multa kaiken inspiraation. Onneksi kokeet meni sentään hyvin (Kahesta tuli kympit).

Lehmänkieliä? Vasankieltä? Missä moista söit Ay? Mulla on jo vaikeuksia löytää paikkaa jossa myydään hyvää mustaamakkaraa, saati sitten tommosia hienouksia.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Ay » 10 Joulu 2008, 11:10

Vasikan kieltä saatiin äidin ystävältä. Hän oli metsästynyt hirven ja kun ampui ampujalle saa pään. Siihen kuuluu hirven kielen. Lehmän kieltä saa ihan kaupasta. Mustaa makkaraa saa Tampereen kauppahallista. Sieltä saa parasta ainakin omasta mielestäni. Ainakin me ostamme sieltä mustaa makkaraa.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Joulu 2008, 16:10

tuu tampereelle mustaamakkaraa hakemaan, Zaubares. Mä söin sitä just eilen :D tosin se oli ostettu kangasalan prismasta, mutta ihan yhtä hyvää. munkin pitäis nyt viikonloppuna kokeisiin lukea ja siivoilla sun muuta, mutta ei oikein jaksais innostaa.. kaikkee muutakin pitäis tehdä =_= ihan puhki, mut silti kauheen energinen olo. Kai se pitäis vaan ottaa itteensä niskasta kiinni, että sais ees jtn aikaseks.
Mutta onneks kohta on joulu 8D saa syyä sen mitä kerkeää ^-^ ja syömisestä puheenollen, vasikan kieli ei kuulosta kauheen hyvältä, eikä kyllä lehmänkään... eew OxO.
tässä on jo pitkään tullu miettineeks mitä uutta TNF:ään keksis, mutta toisaalta en si tiiä mitä niistä ideoista viittis toteuttaa.. senkin näkee sitten.

Ja hemmetti, meidän pitää koulussa perustaa ihan oma yritys, suunnitella se alusta loppuun ja palauttaa sitten opettajalle se suunnitelma.. eikä mulla oo hajuakaan mitä tekisin. Toisaalta haluaisin tehdä keskiaikasen kahvilan ja toisaalta taas jonkun fantasiapelikaupan tapasen myymälän.. täytyy nyt päättää mitä tekee.

njeh.. tänään pitäis raahautua siskon piano esitykseen.. saa nyt nähdä saanko aikaseks nostaa persettäni.

Aksu kuittaa \o
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 11 Joulu 2008, 20:13

Jouduitte tekeen firman? Me tehtiin ne luokan kanssa. Ettet vain olis meidän koulusta?

Ei se Kangasalan prisman tavara ole kovin hyvää.
Ootteko te (Ay ja AkumaTD) Tampereelta?

Pistit AkumaTD tuonne arvostele kappale kohtaan Berserk musiikkivideon. Ookko lukenu mangaa?
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Joulu 2008, 22:21

Aksu on tampereen kauppiksessa merkonomi linjalla toista vuotta.
ja ei, Aksu ei ole tampereelta vaan kangasalta, mutta isä asuu tampereella ja olen lukenut Berserk mangaa... täytyy kyllä sanoo että se on omalaatusin manga mitä oon koskaan lukenu, mut se on hyvä!
mistä sä si Zaubares oot? Tampereelta? ja mikä koulu?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 12 Joulu 2008, 18:19

Ei millään pahalla Akuma en ole ikinä nähnyt Kangasalan prismatsa mustaa makkaraa. Tai taa olla aina loppu, kun joskun käväisee sielä. En ole Tampereelta, vaikka oli viime viikolla Tampereen keskus aukiossa katsomassa itsenäisyys ilotulituksen minä ja isä petyin, mutta ystäväni ei. Mää olen sen sijaan hesasta, mutta meidän mökki on sen sijaa Kangaslalta vastaiseen suuntaan eli Ylöjärvi. Mökiltä tullaan melkein hengailemaan Tampereelle, kun Ylöjärvi on surkea pieni kaupunki.
Minä vihaan todella paljon yritys alan liittyvään, vaikka viimeien yrityksen kursi oli para, kun sai suunitella oma yrityksen, mutta en jaksa laskea mitä matematiikkaa.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Joulu 2008, 14:05

njah, ne makkarat menee aina aamupäivästä ku niille on niin kova kysyntä. nopeat elävät, hitaat jää ilman makkaraa.
onneks viikon päästä alkaa loma.. sillon on enemmän aikaa vastailla ja löhöillä ja ja.. nii ja saa lahjojakin :) tosin en jaksais mennä joulu kirkkoon.. meillä on tänävuonna joulujuhlat kirkossa ja näin ateistina ei kyllä pahemmin huvittais mennä.. mutta saa nyt nähdä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 17 Joulu 2008, 17:38

Tampereeltahan minä olen. Käyn Sammon koulua vielä tän kevään ja yritän sitten Tykkiin (Tampereen yhteiskoulun lukio).

Oot AkumaTD vai ateisti? Ookkos nähnyt dokumenttia Zeitgeist? Jos et, niin kato ihmeessä ainakin ykkösosa (siinä on kolme osaa, ensimmäinen kertoo uskonnosta) Löytyy varmaan youtubesta tai Google videossista.

Mitäs muuten täällä toivotaan joululahjoiksi? Ite toivon muutamia fantasiakirjoja joita olen bongannut kaupoissa käydessäni.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Joulu 2008, 17:56

juh, ateisti olen. Erosin kirkosta kun yläasteelle menin. ja en ole nähnyt kyseistä dokumenttia, en ainakaan myönnä että olisin :D nimi ei sano mtn.

oh, joululahjoja 8D itse oon toivonu vaikka mtn, ainakin gregorian levyjä, kaikkee fantasia krääsää ja piirrustus tarvikkeita :D ja totta kai muutaman pelin >8]
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 17 Joulu 2008, 18:16

Miksi kaikkien täytyi pyrkiä Tykkiin. Ketkä asuvat Tampereelle tai Ylöjärvellä. Onnea, jos pääset Tykkiin. Minun ystäväni ei päässyt Tykkiin, mutta pääsi YL. Eikö kelpaisi jonkin muu.
Zaubares sinusta tulisi hyvä ruotsin kielen opettaja. Kun missä minä olen niin kaikki ruotsinopettajat ovat tulleet Tamperelta. Sellaiseen alaan sinulla olisi mahdollista.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Zaubares » 17 Joulu 2008, 22:57

Ookko aivan varma Ay? Ruotsi on ollut mun surkein aineeni jo ala-asteelta asti. Tänkin vuoden kokeista ruotsi oli surkein (7-, kuitenkin oli meidän luokan pojista paras eikä varmaan hävinny monellekaan tytölle).
Ja kyllä mää uskoisin että mulla on mahollisuuksia Tykkiin päästä. Viime vuoden keskiarvo oli 8.7 (tosin en muista oliko se lukuaineiden vai kaikkien) ja oon aika varmasti nostanut äikän ja enkun numerot kymppiin. Lisäpisteitä saan sanataideharrastuksestani ja parista muusta pikkuasiasta.

Mitä pelejä meinaat hankkia AkumaTD? Mullakin olisi yksi peli jonka haluaisin, mutta tässä läppärissä ei oo tehoja sen pyörittämiseen. Pelin nimi on Neverwinter Nights 2 Mask of the Betrayer. Onko tuttu?
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Joulu 2008, 09:33

uh oh, ei sano kyllä sano tuo peli mitään. Itte haluaisin enemmänkin noita pelejä tohon PS2:lle, en yleensä tykkää pelata tietokoneella.. paitsi nyt simssiä ja Empire Earth:iä ja tietty zoo tycoonia.. niin ja The movie, sekin on hyvä :D
Ostoslistalle on nyt ilmestyny uusin Spyro (dawn of the dragons).. mutta muita pelejä en osaa nyt nimetä, mutta ah jos saisi WoW:in koneelle >8DD siihen loppuis mun sosiaalinen elämäni... jota mulla kyllä ei muutenkaan ole, mutta anyway.
Ai nii, Spore vois olla kiva.. mutta ku se on niin pirun kallis enkä si tiiä haluunko sitä loppujen lopuks.

keskiarvo 8.7? geeeez, pikkasen parempi mitä mulla.. mulla oli niin huono etten ees kehtaa sanoo, mut kummiskin kauppikseen pääsin :D Mulla on ruotsi aina ollu vitonen tai kutonen, johtuen varmaan siitä että en niin innolla sitä oo opiskelemassa >_>...

ja nyt kun sain aikaseks avata CDON.com:in ja tarkistaa mikä tuo "Neverwinter Nights 2 masko of the betrayer"-peli on... se kuulostaa ihan mielenkiintoiselta. Pitänee varmaan kattella jos jossain tulis tilaisuus kokeilla.. tai si pitää vaan ostaa se.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut