Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Joulu 2015, 10:52

Agna kirjoitti: Ja tänään kuuntelin muutakin Mass Effect musaa kiitos Aksun reblogailujen, että ehkä pitäis ostaa Mass Effectit jo ihan niiden musiikkienkin takia.
LOTDOW! Lisää pelattavaa!

OSTAKAAA JOOO KOKO SAAGA JA PELATKAA SE KOSKA SHEPURD.

Ylva kirjoitti:oten maksoin sen sitten korkojen kera.

yyy ei kiva D:

Dakum kirjoitti:Onko muutki väsyneitä 24/7?

Ilmoittaudun väsyneiden kerhoon tässä kun kahvia koitan kittaa ja käynnistyä edes jotenkuten päivään.

Also btw PALJON ONNEA YLVA JA DAILYSTAR teil on tänään synttärit. Sama päivä, eri vuosi.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 04 Joulu 2015, 20:04

Kiitoksia Aksu, joka vuosi sitä vanhenee XD

Btw. olen aina väsynyt, joten periaatteessa olen väsymyskerhossa mutta se nyt ei liity vuodenaikaan mitenkään :) Tehoa nassuun niin auttaa ainakin hetkellisesit.

Kävin tänää hakee lahjapaketin postista minkä mutsi oli lähettäny... jumalauta se paino ja ilma oli niin hehkeä että tulin sit yhden bussipysäkkivälin bussilla ku oli ruokaostokset ja kaikki sen paketin lisäksi. Suurinosa tavaroista vielä oli pelkkää krääsää plah, mutta oli siellä sukulaata ja kolme Lucy Luckea XD //EDIT/ Lol siis Lucky*
Ylva

ViestiKirjoittaja Ikane » 05 Joulu 2015, 19:06

Myöhäiset onnittelut kaikille jotka täyttää vuosia/juhlii nimppareita/lemmikki täyttää vuosia/juhlit kumminkin jotain! Ikane on ollut niin into Skyrimiin uusine DLCineen ettei ole edes foorumilla ehtinyt käydä, pahus. Ja Dark Soulskin osaa edelleen vetää puoleensa ärsyttävyytensä takia. :'D

Ah Ylva tiedän tunteen! En ole ikinä postista asti porukoiden pakettia hakemaan, mutta kerran toivat kenkäkassin, ja kun sitä noin parin päivän päästä purin, löysin mulle ostetun karkkipussin kengästä. En tiennyt nauraa vaiko itkeä.
Ikane

ViestiKirjoittaja Enkidu » 06 Joulu 2015, 04:21

Stop everything. Drop everything. https://www.youtube.com/watch?v=wOjj5K6qi9o

Vaikea uskoa vielä nytkään että ne oikeasti tekevät sen. Mutta pakko se on nyt viimeistään tässä kohtaa. Hitto. En ole koskaan ollut edes mikään hardcore superfan, mutta nostalgian määrä on silti melkoinen juuri nyt.
Enkidu

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 06 Joulu 2015, 08:43

I KNOW RIGHT. Ite ootan ehkä enemmän viittätoista mutta mun täytyy myöntää että jäin sanattomaks sillon ku ne ton ilmotti ja jäin sanattomaks nyt kun ne ton uuden trailerin julkas. Mun täytyy saada toi ja mun täytyy pelata toi. Agh <3 Nostalgia. Sitä paitsi soli ihan perkuleen hyvä peli vaikkei ihan sarjan henk. Koht. lemppariks ylläkään
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Joulu 2015, 15:27

Enkidu kirjoitti:Stop everything. Drop everything. https://www.youtube.com/watch?v=wOjj5K6qi9o

Vaikea uskoa vielä nytkään että ne oikeasti tekevät sen. Mutta pakko se on nyt viimeistään tässä kohtaa. Hitto. En ole koskaan ollut edes mikään hardcore superfan, mutta nostalgian määrä on silti melkoinen juuri nyt.

Aaawww yush, lisää trailereita. Vähän himottais pelata.
Just viime viikonloppuna ku Crimil olin nii katottiin Final Fantasy VII: Advent Children leffa ja puhuttiin siitä kuin mä oon pälli enkä oo pelannu yhtään FF peliä, vaikka ois pitäny - mutku en jaksa alottaa ja en tiiä mistä alottaa ku toisaalta haluun järjestykses mut sit sanotaan et ei oo väliä pelaa tämä ja tämä ne on parhaat. Tai no siis jos ei lasketa tota XIV onlinee siis. Tosin lasketaanko Dirge of Cerberus? Ei? oke. En oo sitäkään kyl pelannu loppuun ja olin siinä niin pro et käskin Crimin pelaa sen mulle :----D Ja se on vieläkin kesken, Crim tuu pelaan se.

Ylva kirjoitti:Tehoa nassuun niin auttaa ainakin hetkellisesit.

Kahvia ja Batterya sekasin niin vähän tykyttää.

Also Itsenäisyyspäiviä kaikille. Kuka meinaa kattoo linnan juhlat?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Joulu 2015, 16:28

Aksu kirjoitti:Crim tuu pelaan se

Mä tuun ihan mielelläni pelaan sulle final fantasyit ;>
Seiskahan niistä nimenomaan pitäis pelata. Mun mielestä VI, VII, X ja XII on ainakin must. Ei niissä mitään yhtenäistä tarinaa just ole, joten siinä mielessä täysin sama minkä pelin poimit ekana sarjasta käteen ja alat vaan mättään, korkeintaan viittauksia just tai samalla nimellä kulkevia juttuja - kuten Aksu vaik siitä FFXIV:stä se Midgardsormr, se on ollu jo FFIII:stä alkaen sarjassa, joskin pelkkänä basiliskinä, ja sen yks kutsumanimi on myös... myös... Jormungand ;DD;D;D;D;DD GJALLARHORN. Ellei just oo jotain suosikkia etukäteen mitä haluaa alkaa pelata, kuten mulla sattu oleen nimenomaan X, joka on kyl mulle yhä niin rakas et huh. Ellei sitten erikseen ota huomioon niitä -2 versioita, joista X-2 taitaa olla ainoo minkä oon pelannu ties kuin monta kertaa läpi...
ja dirge of cerberus <3
ja crisis core <333 8>

Linnan juhlat pitää aina vähintään olla taustalla pyörimässä. Voi sit tuomita et kellä oli hirveimmät ryysyt päällä.

Mäpä tein karjalanpaistii, kelpais varmaan teillekin ;3
Crimson

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 06 Joulu 2015, 16:39

Pfft non kaikki must ,D järjestys tosiaan on melki lailla de ja sama mut jatko-osat pitää pelata järkässä OBVIOUSLY. Ite suosittelisin just kans VII ja X on ihania. Ja IX on mun suosikki edelleen. Ja me myönnän avoimesti että XIII-saaga on imo jotain aivan ihanaa.
Ja Dirge of Cerberus, ostin sen joskus maaliskuussa enkä oo päässy kakkosmissiota pidemmälle koska oon täysin surkee ammuntapeleissä ygh </3 vielä joskus pitää seki pelata.

Ei linnanjuhlia mulle, en oo ikinä päässy niihin sisälle
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Joulu 2015, 16:46

Pandanna kirjoitti:Ja me myönnän avoimesti että XIII-saaga on imo jotain aivan ihanaa

Mä tykkäsin kans aivan sikana siitä ensimmäisestä XIII:stä siihen saakka kun ehdin pelata, kunnes mun veli keksi poistaa kaikki mun vanhat tallennukset meidän pleikkarilta kun sain omani ja sinne meni se tallennus sitten ;__; Oon yrittäny alottaa ties kuin monta kertaa uudestaan senki pelin, mut en jaksa keskittyä siihen kun se alku on nimenomaan niin pitkäveteinen ja täynnä niitä cinematicei, se alun hitaus on suurin syy miksen mä enää pidä siitä pelistä. Ja tahdon vaan hunttaan taas ja vetään isoja bosseja turpaan D: Mulla on yhä, YHÄ, se XIII-2 muoveissa tuol mun kaapissa...
Crimson

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 06 Joulu 2015, 16:48

Voi ei D. Motan niin osaa Crim

XIII-2 on varmaan mun suosikki niistä kolmesta koska sen hahmot on vaan jotain täydellistä ihanuutta <3 ymmärrän hyvin et kaikki ei tykkää niiden pelien (ainaki alkujen) lineaarisuudesta ja cinematiceista mut ite oon tykänny ihan himona. Ah
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Joulu 2015, 16:49

Crimson kirjoitti:Jormungand ;DD;D;D;D;DD GJALLARHORN

GJALLAHORN. Tarviin sen vielä destinys, sit mul on Gjallahorn kokoelma.
JA MITÄ :D JÖRREJÄ.

Pandanna kirjoitti:ymmärrän hyvin et kaikki ei tykkää niiden pelien (ainaki alkujen) lineaarisuudesta ja cinematiceista mut ite oon tykänny ihan himona. Ah

Oon kuullllu et niitä jotain uusimpii just haukutaan Final Hallway. Mut emt niistä mitään en oo pelannu ni en tuomitte. Si ku itte on pelannu ni voi jotain fiksuu sanooki.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Joulu 2015, 16:55

Pandanna kirjoitti:ymmärrän hyvin et kaikki ei tykkää niiden pelien (ainaki alkujen) lineaarisuudesta ja cinematiceista mut ite oon tykänny ihan himona. Ah

Ekalla kerralla katottuna ne oli just niin nannaa kaikin puolin, mut sit kun sä muistat ne kaikki ja oot et ääh ei kiinnosta, MUTTET HALUA NIITÄ SKIPPAAKAAN NIIN ASD D: Siks mä oon koittanu nakittaa mun miestä pelaan mulle sen alun ja sen jälkeen voin ite tarttuu puikkoihin taas ;>

Oikeesti Midgardsomr onkin Jörre. Se kiikkuu siel Mor Dhonan vuoren päällä koska Marduk kiskas sen sinne joku kerta, ja Jörre ei uskaltanu tulla sieltä enää alas.
Crimson

ViestiKirjoittaja Ay » 06 Joulu 2015, 22:27

Hyvää Itsenäisyyden päivää kaikille!!!!

Juhlikaa kiltisti. Naattikaa Suomesta XD :-)
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Suzume » 08 Joulu 2015, 16:01

Heeeeiiii kaikille! Minä olen elossa niinkuin ihan oikeasti!

Tää yllätyskatoaminen korjaantuu pian kun rupean ihan aikuisten oikeesti kirjoittamaan. Elämäni vuoristorata rupeaa pikku hiljaa jarruttamaan. Tai ainakin on tulossa tasasempaa.

Hyvää joulunodotusta kaikille, toivottavasti saadaan ihan oikeaa lunta <3
Suzume

ViestiKirjoittaja Ylva » 08 Joulu 2015, 19:48

kauhea jumitus päällänsä. hiton kela ja kaikki argh.
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut