Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Joulu 2015, 22:05

Crimson kirjoitti:Oikeesti Midgardsomr onkin Jörre. Se kiikkuu siel Mor Dhonan vuoren päällä koska Marduk kiskas sen sinne joku kerta, ja Jörre ei uskaltanu tulla sieltä enää alas.

Tää selittää kaiken!

Suzume kirjoitti:Heeeeiiii kaikille! Minä olen elossa niinkuin ihan oikeasti!

YAYYYYYYY!

Ylva kirjoitti:kauhea jumitus päällänsä. hiton kela ja kaikki argh.

Yh kela. Jos sen kans pitää paperisotaa käydä niin toivotan onnea matkaan.

nngh ku väsyttää, vois mennä vaan talviunille. Vaikka tossa aamupäivästä tänään pilkisti pieni inspiraation hippu jostain, mut en mä mitään aikaan saanu. Ja nyt harmittaa ettei saatu ees tälle vuodelle joulukalenteria TNFään. Ehkä sit ens vuonna taas josko viimein.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 09 Joulu 2015, 15:07

kelan kanssa aina jotain ongelmia hmyph. Sisko sympatisoi sitä ku hän muistaa kuinka kelan mielestä 2aikuista ja 2 lasta on kolmihenkinen perhe. XD

sainpas jopa kirjotettua. pitsapäivä <3
Ylva

ViestiKirjoittaja Niehku » 09 Joulu 2015, 22:16

No jaa, saa nähä mikä suosio tulee tolle remake VII pelille, veikkaan kyl et hyvin käy ku himottas minnuuki pelata :D Ainut FF mitä oon pelannu on XII ja se oli miun mielestä nii syvältä se se se öö tekniikka miten piti valita ne tappeluiskut miksikä sitä nyt kutsutaankaan nii jäi sen pelaamiset aika lyhyeen. Emt, jotkut tykkää niin päin, minä taas nurin päin. Mutta ilmeisesti pelin tekijät oli kuullu vähän samankaltasta palautetta muiltaki ja XIII tuli kuulemma paljon parempi, liekkö siis korjanneet sitä.

Linnan juhlat! Paras asu oli sillä vuoden saamelaisella :3 tykkäsin kyllä myös siitä Mert Otsamon puvusta, oon aina tykänny sen suunnitteluista. Jos voittasin lotossa, sais se miulle jonku prammeen koltun vääntää.
Niehku

ViestiKirjoittaja Ylva » 09 Joulu 2015, 22:38

en tiedä mitään tylsempää kuin linnanjuhlat XD mutta en silti tuomitse ;) itse en kykenisi.

hirveä kirjoitusinto paitsi sille hahmolle jolla olis pelattavaa XD outoa kun joskus jotku tietyt hahmot jumittaa ku taas samaan aikaan toisen kanssa sujuu kirjottaminen vallan helposti.
Ylva

ViestiKirjoittaja Lörri » 14 Joulu 2015, 17:22

No niin! Katosin taas tosielämän syövereihin, mutta koetan aktivistisoitua vastailemaan tännekin!

No niin ja sitten tää ei näytä lukemattomia viestejä kunnolla...örrröööör. Kiristyvää...siihen osaan vastata, mutta mua saa tulla hei pökkiin jos o peli mun vastausvuorolla.
Lörri

ViestiKirjoittaja cardea » 15 Joulu 2015, 19:22

Kuva

KAHVIA!!!!!!!!! Joulu on kamalaa aikaa. Rakastan sitä, mutta painan tällä hetkellä oikeastaan kolmea työtä, lahjoja, uusia vauvoja (serkku sai pojan woopwoop), perhe draamaa, opparia..... Mä tarvitsen lisää päiviä tai tunteja viikkoon :D Luonnollisesti välillä välttelen tätä kaikkea mm. katsomalla gilmoren tyttöjä tziljoonannen kerran uudelleen.
cardea

ViestiKirjoittaja Ay » 16 Joulu 2015, 14:19

Tänään mennään katsomaan Star Warsia uutta elokuvaa. Jännittää aivan pirusti. Olisikohan ihmiset hieman pukeutuneet siihen ensi-illan tilaisuuteen? Hieman ostoksille täytyisi mennä.

Endiku sori, että en oo ehtinyt vastata. Kiirettä piisaa, kun jokaisella on synttärit 18 päivää putkeen (pari nimi päivääkin). Miten tutustun ihmisiin joilla on seuraavana päivä toiselta synttärit.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ylva » 16 Joulu 2015, 17:16

Se leffa ois kyl kiva nähdä. mutta mikään ei voita vanhoja star warseja koska harrison ford <3

koeta cantele olla stressaamatta liikaa. ite ei tarvi mitään stressiä ottaa ku kaikki tietää jo etten osta kellekään lahjoja kerta ei oo varaa. plus en ole muutenkaan jouluihmisiä.
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Joulu 2015, 12:37

Ylva kirjoitti:hirveä kirjoitusinto paitsi sille hahmolle jolla olis pelattavaa XD outoa kun joskus jotku tietyt hahmot jumittaa ku taas samaan aikaan toisen kanssa sujuu kirjottaminen vallan helposti.

Tiedän tunteen ja se on ihan hirvetä, varsinkin jos haluais vastata peleihin mut se teksti ei vaan luonnistu jollain tietyllä hahmolla >:<

Ay kirjoitti:Tänään mennään katsomaan Star Warsia uutta elokuvaa.

Kerro ihmees oliko hyvä!

Ylva kirjoitti:Se leffa ois kyl kiva nähdä. mutta mikään ei voita vanhoja star warseja koska harrison ford <3

Mut onhan Ford tässä uusimmassakin? Sama rooli jne vanhempi nassu vaan.

Yyh joululahjoja. En mäkään osta kellekään mitään koska ei sitä varaa tosiaan oo. Eikä se joulu kyl jaksa enää nii innostaa.
Tääl tulee lunta, vihdosta viimein. Saa tosin nähä jääkö tää ees maahan ja tuleeko sitä paljon, en oo yhtään kattellu säätiedotuksia ni emmie tiiä. Nyt ku on taas yksin kämpil ni pitäis jaksaa siivoo ja pakata ja tehä töitä mut asd tahdon vaan nukkuu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 17 Joulu 2015, 15:46

niin no se on tietysti plussaa että se on siinä uudessakin XD vanhoissa on vaan jotain sitä nostalgiaa itselle. ois kyl ihana nähdä se uus mutta en raaski leffaan mennä ku samalla hinnalla (jos ei halvemmallaki) saa sit ostettua omaks. tai sit vaan odotan et se tulee netflixiin XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Ay » 18 Joulu 2015, 02:16

Se oli aika hyvä leffa. Todella höystetty huumorilla. Jep kyllä Han Solo esiintyy siinä ja Leakin. Aluksi en melkein tunnistanut Lean näyttelijää, kun hän on niin paljon muuttunut tässä ajassa. Fordilla on vaan hiukset vaan harmaantunut. Jee 3PO ja R2-D2 esiintyy myös. Se menee aikalailla miten kirjassakin menee. Itse näin se 3D versioana. Hui sali oli totaalisen täynnä. Meinasin liiskaantua. Olihan siinä leffassa suomalaisia työntekijöitä, että edes sen takia kannattaa mennä katsomaan Ylva (chewbacca asusteen alla oli joku, mukamas minkä olen kuullut et oli suomalainen. Mutta kuvanohjaassa ja muukalaisten kielen kehittäjänä oli suomalaiset)
Porukkaa oli pukeutunut erilaisiin asuihin. Lea oli suosituin ja sitten padwan puku.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja cardea » 18 Joulu 2015, 12:12

... mä olen nähnyt ensimmäisen star warsin ja sain migreenin. Sen jälkeen ei ole ollut minkään näköistä mielenkiintoa koko leffaa kohtaan. .___.' Listitäänkö mut nyt vai aamun koitteessa?
cardea

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 18 Joulu 2015, 12:20

Hei Cardea ,> tunnustus: en oo kattonu yhtään niistä. Vielä.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Joulu 2015, 12:26

En määkää ollu nähny yhtään kunnes ne telkkarista tuli ja Crim sano et nyt katot. Katoin mä kolme niistä ja sit se vähän "unohtu". hups.

Ay kirjoitti:(chewbacca asusteen alla oli joku, mukamas minkä olen kuullut et oli suomalainen.

Joo se oli se joku suomalainen koripalloilija kuulemma. Tai siis jotenkin jaettu rooli Joonas Suotamon ja jonkun Peter Mayhewin kanssa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja cardea » 18 Joulu 2015, 13:41

Jee! Saan jatkaa näitä esseitä siis sielu parka vielä vangittuna!
cardea

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut