Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 21 Joulu 2015, 14:16

MITÄ?! Onko se Chewbacca asu eikä oikea olento?! Eiiiih!!! Tämä on vähän sama, kun sain tietää, että Spockin korvat eivät oikeasti ole suipot. Älkää horjuttako herkkää mieleni tasapainoa! Kohta joku kertoo, että Darth Vader on isä. Pffft.

Kuva
Forte

ViestiKirjoittaja Ylva » 21 Joulu 2015, 19:21

nonni ny on jouluruuat ostettu.. eikä menny ku 150e XD no oli siinä muutakin, kuten ruuat kahelle päivälle mut kuiteskii. hieman aina ottaa sydämenpäälle tollanen lasku.
Ylva

ViestiKirjoittaja Ay » 21 Joulu 2015, 22:41

Varmasti vielä oli koripallo joukkueesta, kun täytyy olla todella pitkä tyyppi, kun hahmokin on todella korkean näköinen.
Rosollia en oo ostanut viellä. Sen sijaan korsetti tuli mukaan.
Ihanaa synttäri rysäys on loppunut hieman (vielä kahdella kaverilla on synttärit). Vuodesta jotenkin joulukuu on raskain aika, kun kaikilla tutuilla, ystävillä ja sukulaisilla on synttärit peräkanaa. Kakkua melkein joka päivä, ei ihme puntari nouseen pari kiloo. Onneksi kohta on tammikuu ja alkaa dietti kausi.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Forte » 23 Joulu 2015, 01:11

On melkein jouluaatto, joten haluaisin sanoa tämän nyt vielä kun muistan ja vielä kun ehdin:

Kiitos. Kiitos niille kaikille loistaville ihmisille, jotka pelaavat täällä. Kiitos ymmärtäväiselle, tukea antavalle ja ystävälliselle moderaattorilaumalle. Olen pelannut pitkään eri paikoissa, ja en ole ikinä tuntenut oloani yhtä mukavaksi, mitä tässä roolipelifoorumissa. Pelaajat ja yhteishenki ovat hyviä, ja mielestäni se on paljon tärkeämpää kuin pelaajien määrä tai pelifoorumin suosio. Jatkan mielelläni tämän saman kokoonpanon kanssa (ja toki uusien pelaajien kanssa) myös seuraavalle vuodelle. Olette kaikki ihania ihmisiä, ja toivotan itseni ja roolipelijäbieni puolesta hyviä pyhiä ja hyvää uutta vuotta.
Forte

ViestiKirjoittaja cardea » 23 Joulu 2015, 01:36

Arvatkaa kuka oli kattomassa Raskasta joulua risteilyllä 83 Vanhemmat saavat lahjaksi sen CD:levyn, koska en enää jaksa Ropea.... Lisäksi mun Spotifyi soittolista tulee voittamaan äidin 6-0. Mä olen tänään myös tehnyt pakollisen sukulaiskierroksen, isin joululahjana mulle oli jälleen kuusi jonka raijaaminen sisälle ja koristelu on myös vihdoin suoritettu. Huomenna vielä töihin kassalle kun ihmiset panikoivat viimeisiä jouluostoksia ja sitten mua ei saakkaan hetkeen mihinkään muualle kuin joulupöytään :D

Tän vuoden leipomissaldona on: 100 piparkakkua (tasan) joista 60 on marmoroituja mikä vei 4 tuntia, 20 epäonnistunutta macaronsia, 5 vaaleaa ranskanleipää, 7 ruisleipää ja PALJON jouluteetä. Luojan kiitos nää bileet on vaan kerran vuodessa!
cardea

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Joulu 2015, 09:57

Forte kirjoitti:On melkein jouluaatto, joten haluaisin sanoa tämän nyt vielä kun muistan ja vielä kun ehdin:

Kiitos. Kiitos niille kaikille loistaville ihmisille, jotka pelaavat täällä. Kiitos ymmärtäväiselle, tukea antavalle ja ystävälliselle moderaattorilaumalle. Olen pelannut pitkään eri paikoissa, ja en ole ikinä tuntenut oloani yhtä mukavaksi, mitä tässä roolipelifoorumissa. Pelaajat ja yhteishenki ovat hyviä, ja mielestäni se on paljon tärkeämpää kuin pelaajien määrä tai pelifoorumin suosio. Jatkan mielelläni tämän saman kokoonpanon kanssa (ja toki uusien pelaajien kanssa) myös seuraavalle vuodelle. Olette kaikki ihania ihmisiä, ja toivotan itseni ja roolipelijäbieni puolesta hyviä pyhiä ja hyvää uutta vuotta.

Juur tällätteiden takia sitä jaksaa, viittii ja haluaakin vielä roolipeliä pyörittää.
Suurin kiitos kuuluu pelaajille.

Yh joulu. Odotan vaan jouluruokia, muuten en oikee jaksa innostua. Oon jo valmiiks negatiivisella tuulella joulutapaamisten suhteen, kun ilmeisesti ehkä tulossa juhliin porukkaa, jota en haluais nähdä ensimmäistä kertaa heti jouluna. Jouluna ei esitellä uusia ihmisiä, ei ainakaan mulle, kiitos >:< Tänää pitäis vielä käydä ostoksilla, toivon vaan ettei kaupoil oo hirveetä ruuhkaa.
Ja sitten on kohta jo uusvuos, sitä kauhulla odotellen. Terveisin koira joka pelkää raketteja.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Joulu 2015, 18:02

joulu on aikalailla mulle ja mun miehelle vaan päivä muiden joukossa. paitsi että saa kinkkua ja muita jouluruokia joista en itse perusta mutta mies saa mutustaa laatikoita sydämensä kyllyydestään XD ei lahjoja, ei leipomista, ei stressiä. parempi näin kuin joskus aiemmin. sukulaisetki jo tottunu ettei täältä tule edes joulukorttia. tekstarit voin lähettää aattona mut siihen se sit jääki. onhan sitä kiva saada jotain lahjaa kuten rahaa muilta mutta enpä ketään oo pakottanu lahjomaan meitä/minua ja tehnyt selväksi ettei meiltä kyllä tule lahjoja kun ei ole pahemmin varaakaan. sitäpaitsi itse vihaan jonkun turhan krääsän ostamista/saamista. mieluummin jotain mitä joku oikeasti haluaa ja mieluiten tarvitsee. tai sit ei mitään. näin minä siis asian näen.

ja suklaata! jouluna saa paljonpaljonpaljon suklaata (no ei nyt niin paljon mutta kuitenkin). leivonnaiset vois kans olla kivoja mutta kun ei jaksa leipoa joten minkäs teet. MUTTA hyvää joulua vaan kaikille. Forte kivasti sanoi kanssa hörhöstään vaikka en kyllä tunne kuuluvani tähän kategoriaan ku olin niin pitkään hiljaiselolla mutta kyllä täällä vielä porskutetaan. oikeassahan hän on sanoissaan ja siinä että täällä on oikein mukava ylläpitoja ja ilmapiiri.

sainpas näin joulun alla kuulla että mulla on kaiken muun kivan lisäksi melkein osteoboroosi lonkissa... toivottavasti se melkein sana pysyy siinä vielä pitkän aikaa.
Ylva

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 23 Joulu 2015, 18:49

Joulu =v= just sopivasti sato kakskyt senttiä lunta jouluks. Ite ressaan aina liikaa, en järkkäilyjen takia vaan koska äiti ressaa ja kaikki ressaa ja mun järki lähtee. Tälläki hetkellä sisarukset kiljuu ja yh. Aattona oli tarkotus lähteä kihlatun perheen kanssa kattomaan niiden sukua (mikä on oikeesti aika iso juttu koska tää on eka kerta kun sen äiti pyys mut mukaan perhejuttuihin koska sitä on pelottanu porukan suhtautuminen siihen että sen tyttärellä on tyttöystävä) mut ei sitten mennäkään. Ne menee mutta me en. Eikä kyllä niiden muiden lasten seurustelukumppanitkaan että ehkä se ei oo mitenkään henkilökohtasta....
Joten oon sitten joulun kotona ja todennäkösesti kärsin sen jokavuotisen hermoromahduksen koska kiire ja ressi ja kaikki kauheus u3u oikeesti toivoin et oisin päässy ekaa kertaa ikinä pois kotoa jouluks.
RESSI JA KAIKKI ASIDE. Jouluna on hyvää ruokaa - kinkkua ja lohta ah. Kuuseen laatikot. Joulutortut on kans hyviä. Ja hmmm.... Ekaa kertaa viiteen vuoteen mun porukat on ostanu mulle lahjoja o3o tai on ne ostanu ennenki mut siis... Nyt niitä on paljon vaikka me sanoin et en tarvis oikeesti O__o kai se on se kun äiti hästää jo sitä et muutan kotoa kohta. Puolen vuoden päästä. Son hamstrannu mulle jo astioita ja kaikkee.

UUSI VUOSI. Aion pyhittää vuoden 2016 coverilaulannalle (: tavotteena on yks per viikko ja joka kuukaudella on oma teema! Tulee kivaa tuskaa ah ihanaa
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Joulu 2015, 19:20

Pandanna kuulosti ainakin lupaavalta tuo kutsu sukuloimaan XD tytöllä tyttöystävä on kuiteskii aika uus juttu vielä tuolle vanhemmalle sukupolvelle, mutta hiljaa hyvä tulee.

hah onneksi mieheni perhe on vielä 'hurmaavampi' ku omani joten ei tod olla menossa minnekää jouluksi. eka kiva joulu oli miehen kanssa ku ekaa kertaa oltiin kahdestaan. tämä sopii meille. onneksi oma sukuni on niin kaukana että voi käyttää sitä tekosyynä. ja no kyl me käytiin viime viikonloppuna miehen perheen tai osan sitä perhettä puolella jouluttelemassa etukäteen.

heh tsemppia lauleloihin ;)
Ylva

ViestiKirjoittaja cardea » 26 Joulu 2015, 17:59

Toivottavasti kaikkean aatot meni stressistä huolimatta hyvin. Itse koin tänävuonna ensimmäisen joulun, jolloin kukaan ei itkenyt, huutanut tai haukkunut ketään. Olen yhä hämilläni tästä. En tiedä mikä tää protokolla on. Mä alan todella pitämään joulusta enemmän ja enemmän. Lisäksi, me äidin kanssa odotettiin jo kaikkein pahinta, koska isä yleensä vetää jäätävän humalan päälle jouluksi ja nyt olis ollut syytäkin. Mun ensimmäinen koira ja isän uskollinen kumppani jouduttiin lopettamaan maanantaina. Itse tosin en kuullut siitä ennen kuin tiistaina, koska isä ei halunnut pilata mun risteilyä. Me molemmat paruttiin silmät pois päästämme ja itse kyllä tyhjensin kotona illalla viinipullon, isi oli ollut nätisti. Ei ehkä fiksuin päätökseni ottaen huomioon, että olin kaupan kassalla seuraavana päivänä kello yhdeksän... Mutta anyways, mulla oli paras joulu ikinä.

Mitä porukat toivoi ja saiko mitään kivoja lahjoja? Mä sain punasta huulipunaa ja lämpörullat. Äiti nauro mulle katketakseen kun oon nyt joka aamu pistäny tukan nätisti ja sitten hillunu pyjamassa... Toki myös kirjoja, alpakka villasta tehdyt sukat sekä ruokaa. So I'm happy elf. :D Mun toivelistalla kun sattu olemaan vaan punasta huulipunaa ja lämpörullat sekä miljoona euroa. Mä sain aika paljon suklaa rahoja, joten lähes sama asia.
cardea

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 26 Joulu 2015, 18:59

Loppujen lopuks meni joulu ihan jees =v= lahjoja sato isollekin tytölle vielä - vähän mangaa, kaks toppia (Sailor Neptune ja NateWantsToBattle), Alien: Isolation pleikka kolmoselle mistä oon ihan sikakikseissä, palapeli ja tajuton kasa astioita (viinilaseja ja espressosettejä) ja karkkia. Mut kaikista parasta oli kun kaheksan vee pikkuveli oli joulupukkina ,D
Nyt sitten ollaan jo Tampereella tyttöystävän luona ens kuun viidenteen päivään asti joten jos joku on täällä päässä ja haluaa treffata ni ottakaa ihmeessä yhteyttä!

Ja Cardea, motan niin osaa hauvelista </3 ; A;

Edit: niin joo ja ykköskausi Salaisia Kansioita! Omg
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Ylva » 26 Joulu 2015, 21:42

Me ollaan tultu siihen tulokseen miehen kanssa että parempi vaan viettää joulu kahdestaan. Eipä siin mitää erikoista, kinkkua ja jouluruokaa syötiin. Varsinaisia lahjoja ei ollu, mutta ostettiin ARK-peli molemmille ja mies lupas värjätä mun hiukset ku saan rahaa <3

Suklaata tuli miehen sukulaisilta ja hanskat. Mutsiltani sain turhaa krääsää synttäreiden yhteydessä josta paras oli varmaankin Lucky Lucke lehdet ja musta yöpaituli, jossa on nasu.

Cardea: tosi ikävää kuulla koirasta, se ei ole koskaan kivaa, mutta taisi olla aika vanha koira jo?

Asiaankuulumaton huomautus: tekisi niiiin mieli vetää kunnon kännit, join viimeksi kesällä. kaikkee voimia vievää hässäkkää ollu joten jaksanu ees lähtee minnekään.
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Joulu 2015, 13:23

Pandanna kirjoitti:UUSI VUOSI. Aion pyhittää vuoden 2016 coverilaulannalle (: tavotteena on yks per viikko ja joka kuukaudella on oma teema! Tulee kivaa tuskaa ah ihanaa

AAAAAAA Kai postaat youtubeen ja linkittelet taas tumblriin? Vai pitääkö mun alkaa seuraan sun youtube accoo!

Cardealle osanotot wuffen poismenosta >:

Joulu oli ja meni. Meillä eniten lahjoja sai koira, joka on nt tyytyväisenä luuvahtina nurkassaan. Sitten vielä uusvuos ja sit voi kattella josko arkeen palais.

Ylva kirjoitti:Asiaankuulumaton huomautus: tekisi niiiin mieli vetää kunnon kännit, join viimeksi kesällä. kaikkee voimia vievää hässäkkää ollu joten jaksanu ees lähtee minnekään.

Asiaankuulumattomasti lisäys: Saanko liittyä seuraan? Semmonen stressi lvl että huh.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Wolga » 28 Joulu 2015, 14:29

Osanotot cardealle :(

Meidän joulu meni ihmeenkin stressittömästi mökkeilleissä ja syödessä (vähän juodessakin). Mää niin rakastan jouluruokia ja punaviiniä jajajajaja hirsimökkiä ja lunta. Koiratkin rallitti intopinkeänä torstaista sunnuntaihin, niin nyt kestää ottaa levon kannalta (tehokkaasti siirsin kaikki menot huomiselle). Anoppi oli jättänyt meidän jääkaappiin joululahjaksi juustoja ja punkkua, muuta en varmaan uudeksi vuodeksi tarvikaan :D

Olittako olleet kiltteinä? Mää vähän ihmettelen, että unohtaako nuo mun läheiset aina mun kaikki kiukuttelut, omasta mielestäni ansaitsisin lähinnä risuja sylikaupalla :'D Tänä jouluna teemana oli selvästi talviurheilu, nyt sitten sukset ja kickspark nököttää pihassa kunnon kelejä odottamassa. Täällä on vasta väriksi lunta, joten ei auta kuin antaa hiihtohimon kasvaa. Ja pitäis kai voittaa lotossa, että vois päivittää koirien vetovaljaat, -hihnat ja hankkia muuta lisävarustetta vetohommiin.
Money money money must be funny in a rich man's world!

Meinaatteko uutta vuotta juhlistella railakkaasti, vai vähemmän railakkaasti?
Wolga

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 28 Joulu 2015, 17:05

Ahahaha Aksu niitä tulee varmaan Tumblriin kuhan vaan jaksan muistan linkkailla .'> (mut saahan mun YT:täkin toki seurata ei siinä eheheheheheh eiku)

Also saanko liittyä känniseuraan? Tai no en tiiä voinko liittyä siihen jos oon kirjaimellisesti kävelemässä ulos A-kaupasta että.. Mutku uusivuosi ; 7; ja seuraa
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut