Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 09 Tammi 2016, 17:50

Meikkikeskusteluja =v= ite en kans jaksa ees yrittää vaivautua, propsit niille jotka jaksaa, mut mullon täydellinen mielikuva siitä MILLASTA meikkiä käyttäsin JOS käyttäsin. Mut olen laiska ja köyhä. Ja itse asiassa tykkään mun naamasta ihan tällasenaankin .w.' harvinaista.
Oikeestaan ainoot tilanteet joissa mulle saa meikkiä naamaan on juhlat ja cosplay. Sillonkin sen tekee yleensä joku muu kuin minä ite koska oon niin tumpelo etten vaan osaa .'> kökkö elämä
Noitarinki

ViestiKirjoittaja cardea » 10 Tammi 2016, 16:02

Mä oon niiiin kateellinen kaikille teille jotka osaatte piirtää. Oon koettanut hahmotella Isoldea, mutta se on hankalaa. Joku ääliö meni joskus yläaste aikoina haukkumaan mun töitä kovaan ääneen ja sen jälkeen, hyvin aikuismaiseen tyyliin, en koskenut mun piirrustuskamoihin vuosiin. Oon nyt koettanut herätellä sitä vanhaa innostusta, joka täytti ennen mun vihot piirrustuksilla. Epäilen että sen takia tykkään meikata, sekin on tietynlaista maalaamista ja koska oma kangas on niin tuttua kiljun riemusta kun kaveri tulee, istuu mun kampauspöydän ääreen ja pyytää tekemään jotain. :D

Mä oon saanu mun hauvan kotiin <33333 Se oli porukoilla pariviikkoa, oikeastaan lähes koko joululoman mun kanssa, mutta tämän viikon oon ollut yksin. En ees tajunnut kuinka huonosti oon nukkunut ilman sen lämpöstä kroppaa mun jalkotaipeissa tai kainalosa. Mä en nuku hyvin jos joku ihminen on mun sängyssä, mutta antakaa mulle koiria ja oon unessa alta viiden sekunnin. Harmi vaan, että pakkanen kiusaa Cocon tassuja ja me ei voida sen takia mennä pitkiä lenkkejä ja jo ulos lähtö on prosessi kaikkine vermeineen. Lisäksi mun pitää muistaa laittaa makkarin ovi kiinni tai tää luikero menee sängyn alle piiloon, ettei tarvii pistää loimea päälle.
cardea

ViestiKirjoittaja Lörri » 10 Tammi 2016, 16:48

Ou jee, Ou jee, mä sain vastailtua. Karmeeta miten se aina tauon jälkeen tuntuu iha hirveen hankalalta saada hahmoihin ja peleihin se oikee ote, mut kai se siitä taaas läksii.
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Tammi 2016, 17:56

Lörri kirjoitti:Ou jee, Ou jee, mä sain vastailtua. Karmeeta miten se aina tauon jälkeen tuntuu iha hirveen hankalalta saada hahmoihin ja peleihin se oikee ote, mut kai se siitä taaas läksii.

SINÄ ELÄT LÖRRI RAKAS. Joo sen paussin jälkeen voi olla vähän hankalampaa saada ote hahmoon tai toiseen >:< MUTTA SINÄ TEIT SEN!

cardea kirjoitti:Mä oon saanu mun hauvan kotiin <33333

<3 Oliko koira innoissaan jälleen näkemisestä kans?

Mmm meikkaaminen. Itte en meikkaa, korkeintaan peitän tummat silmänaluset. Joskus meikkasin, mut sit totesin ettei tää pärstä meikkaamalla parane. Mut voi ei kun kadehdin niitä jotka osaa oikeesti meikata ja tehä hienoja meikkejä vaikka saattaakin olla "yliampuvia" arkimeikiks mut uh. Taiteenlaji sekin.

Byää, kotiin palaaminen on masentavaa ku pitkän ajan jälkeen joutuu oleen ihan yksin. Tai no, onhan tuo koira sentään seurana. Voi ei kun se oli heti tulossa sänkyyn, viereen nukkuun, kun kyläillessä se ei saa nousta sohville tai tulla sänkyyn vierelle. Nyt si onnesta soikeena kömpi jalkoihin kun nukkumaan meni.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 10 Tammi 2016, 18:18

Joo, just do it! Nii siitä se sitten taas kyllä.

Hauvelit <3
Mulla o onneks niin pakkasenkestävät hauvelit, että ne ei oo moksiskaan näistä keleillä. Ei palele heittiä. Monilla ollu ongelmia ku koirat on ihan täynnä virtaa ku ei pääse ulos.

Mää meikkaan jos on semmonen fiilis, normaalisti en. Mut joskus se tekee ihan hyvää :)

Koiruliki saa olla taas niinku kotonaan <3

Ja ou ja jee, mulla on vihdoinkin profiilikuva :D
Lörri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 10 Tammi 2016, 18:28

Lörri eeeeeei et se nyt yhtäkkiä monen vuoden jälkee voi avatarii hankkia, sun pitäs varottaa niinku viikkoo etukäteen et osaan varautua siihen et sullon naama .'DD just kidding, onneks olkoon, son kaunis!
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lörri » 10 Tammi 2016, 18:46

Kyllä, Pandanna, kaunis on juuri oikee sana mun ihkauudelle avatarilleni :P

Ihan kammo synkkä, ei sovi mun persoonaan yhtään, mutko tuli nii loistava Albinus-henkinen kuva, et eihän tätä voinu olla ottamatta onkeensa.
Lörri

ViestiKirjoittaja Ylva » 10 Tammi 2016, 20:28

Lörrillä on kyl hieno avatar, sopii tosiaan Albinukseen hyvin mitä nyt siitä tiedän XD

Koirulit on ihania mut ei kyl jaksais ite hoitaa sellasta atm ikävä kyllä.

ja cardea piirrä ihmeessä, kyllä se siitä luistaa kun alkuun pääsee. muiden mielipiteistä ei kannata liikaa välittää, kehittävä palaute nyt on aina hyvästä, mutta nimenomaan kehittävä. itellä se ongelma että tuppaan aina vertaa itteäni muihin parempiin tekijöihin ja saan masennuskohtauksen ja kaikki mitä teen on paskaa. yhessä ryhmässä ku käyn niin se sinänsä hyvä ku siellä on joitaki jotka osaa sit taas huonommin ku minä niin tulee taas uskoa itteensä. ja aina välillä tulee ahaa elämyksiä siitä että on oikeasti oppinukki jotain uutta.
Ylva

ViestiKirjoittaja Michyy » 10 Tammi 2016, 21:28

Kaikille teille jotka täällä puhutte piirtämisestä niin http://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=46320429 http://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=8235605 nuo kuvat ovat samalta tyypiltä. Kukaan ei ole syntynyt täydellisenä piirtäjänä, harjoittelemalla oppii. Ja mitä enemmän harjoittelee niin sitä nopeammin. Itsellä vähän laiskuus ja itsekriittisyys ollut yksi suuremman luokan rasite siinä että paha minun on sinäänsä aiheesta mitää sanoa... Ja vielä aiheesta takaisin kukkaruukkuun se on ihanan lohdullista kun ihmiset jättää vanhat kuvat näkyviin, tietyllä tavalla todella rohkaisevaa ja sillee.

Niin ja lörrin avatar on hieno, totuus on puhuttu.
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 10 Tammi 2016, 21:33

Jees, tottahan se on. Piirtämistä pitää vaan tehä niin siinä kehittyy ihan varmasti (. Eikä muilla pitäs olla mitään sanottavaa siihen miten joku piirtää tai ei piirrä. Voisin esitellä vaikka miten paljo mun kuvia vuosien varrelta joista näkee miten paljo on melkein kymmenessä vuodessa tultu mut siinä kestäs vuosi. AINA on kehittymisen varaa. Kaikki omalla tavallaan ja tyylillään.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja cardea » 10 Tammi 2016, 21:40

Täällä oleminen on kyllä kannustanut kehittymään, koska hitto soikoon poppoolla on komeita kuvia :D Olen myös jäätävä taide friikki ja kun olin Milanossa puolet ajasta meni museoissa ja kirkoissa möllöttämässä suurten taiteilijoiden töitä. Ne oli NIIIIN upeita. Erityisesti Leonardo Da Vincin työt... Wow. Kävin siinä näyttelyssä kolme kertaa ja luulen, että yks vartijoista epäili mun tarkastelevan sitä paikkaa murron takia, koska se seuras mua viimesellä kerralla KAIKKIALLE.

Lörrin avatar on hieno :3 Tosin aika creepy kanssa...
cardea

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Tammi 2016, 21:59

Just Morin kans ollaan puhuttu tästä piirtämisestä devarissa. Taiteilija ei ole enää taiteilija kun on täysin tyytyväinen työhönsä joten itsekritiikki on vaan tervettä, kunhan sitä ei vedä överiks. Ja kaikki osaa piirtää ja harjottelu tekee mestarin, kuten Michyyn kuvaesimerkit näyttävät. Pitäis ittekin piirtää mutta asd, olen laiska.

Lörrin avatar on täydellinen. Nyt kuvittelen Albinuksen aina noin pelottavaks sitten. Vaikka onhan se nyt hassua vuosien jälkeen nähdä Lörrillä viimein avatar.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 10 Tammi 2016, 22:49

Uu Cardea olen kade, ois ihana päästä/jaksaa mennä jonnekin isoon galleriaan <3

mitä piirtämiseen tulee niin on totta että harjoittelemalla oppii, mutta on myös totta että joiltakin se tulee enemmän luonnostaan/helpommin kuin toisilla. esim jos kaksi eri ihmistä harjottelee joka päivä vuoden, toinen voi hyvin kehittyä nopeammin kuin toinen. se nyt vaan on ikävä fakta joka pätee moniin muihinkin asioihin mikä vaihtelee ihmisillä. pääasia on että piirtää omaksi ilokseen.
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Tammi 2016, 23:02

Ylva kirjoitti: pääasia on että piirtää omaksi ilokseen.

Kannatan tätä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 10 Tammi 2016, 23:06

Aaaaaaa mun (parin viikon päästä) 11-vuotias pikkusisko puhuu ihan kikseissä siitä että se haluis liittyy tänne .'> En tiiä et pitäskö mun rohkasta sitä vai eikö.

Aiheenvaihdos +10
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut