Pandanna kirjoitti:Asdfghjkl mun kännykkä vaihto just ekan kerran ikinä foorumin mobiiliversioon ja mitä himputtia???? Ei voi ;__;

Crimson kirjoitti:Alan Rickmanin kunniaks Aksu sun pitää tulla käymään ja meidän pitää suorittaa potter-maratoni 2.0!! >8O
Forte kirjoitti: löysin hyllyjä siivotessani pelin Sims Medieval, jota en ole pelannut yli vuoteen.
Agna kirjoitti:Pephet-Pegna-Pepdow on keskuudessamme
Lörri kirjoitti:Ei kahta ilman kolmatta :/

Ylva kirjoitti:nyt välähti tuo lörrin kuva tuo mieleen sen maalauksen ghostbustersista (se mikä on elossa, missä on se demonimikälie) XD hyppää vielä ulos ruudusta ja tappaa meidät kaikki.
Lörri kirjoitti:Ajatus jalostuu, The Ringin tyttö.

Pandanna kirjoitti:Also puhutaanks nyt Ringin alkuperäsestä vai Amerikka-versiosta?
Lörri kirjoitti:Miks mä en muista The Ringin poikanäyttelijää?

Aksutar kirjoitti:Mä en oo koskaan nähny kauhuleffoihin liittyviä painajaisia. AINOO oli se, et kun kaunat katto, niin sen jälkeen näin unta et se Kauna ämmä (joo joo kayako mut nyt se on kauna ämmä) oli jotenkin muuttunu mun yöpöydän lampuks ja piti sitä örinäänsä, mut sit tein sen kans sopimuksen et mä tuon sille uhreja ja se lopettaa yöllä örisemisen :DDDD
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa