Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 17 Tammi 2016, 11:18

Asdfghjkl mun kännykkä vaihto just ekan kerran ikinä foorumin mobiiliversioon ja mitä himputtia???? Ei voi ;__;
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Tammi 2016, 14:26

Pandanna kirjoitti:Asdfghjkl mun kännykkä vaihto just ekan kerran ikinä foorumin mobiiliversioon ja mitä himputtia???? Ei voi ;__;

Mulla teki saman. Emt onko munfoorumi.com pistäny jonkun "Lol tunnistan mobiililaitteet ja vaihdan niille automaattisesti tän helpomman layoutin". Mut sit kun koitin vastata tähän ja reply ikkunas oli et vaihda jonkin full modeen ni se pisti takasin tän default TNF layoutin takas. Tosin kai sen asetuksistakin saa? Anyway, ilmeisesti se on kaikille/useelle mobiililaitteen käyttäjälle tapahtunu.

Editto:

Tommonen sivun alareunassa. Ja näemmä tässä "full modessa" on myös alareunassa nykyään tommonen teksti. Eli, Munfoorumi.com on tehny jotain säätöjä ja niil on nyt tämmönen easy way mobiiliversioon vaihtamiseen. So no worries.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Tammi 2016, 16:31

Itsekin juuri säikähdin että mitäs ihmettä täällä on tapahtunu, onko meidän teema räjähtänyt käsiin vai onko mulla koodit muuten vaan solmussa. Nykystandardien mukaanhan nettisivujen pitäid olla responsiivisia, eli mitä pienempi näyttö niin sitä helpomman sivuston koodaus tarjoaa sille laitteelle, jotka takia mä jo mietinkin että missä on munfoorumin mobiiliversiot foorumeista. Mutta mä meen jatkamaan taas seinille asiantuntemustani.

Ois varmaan korkee aika muuttaa unirytmiä, kun valvoo taas sinne aamun tunneille ja nukkuu näin pitkälle päivää. Ei kai sitä auta kun keittää "aamukahvit" ja jatkaa siitä mihin mä kuvien kanssa taas jäin viime "yönä".

Alan Rickmanin kunniaks Aksu sun pitää tulla käymään ja meidän pitää suorittaa potter-maratoni 2.0!! >8O
Crimson

ViestiKirjoittaja Forte » 17 Tammi 2016, 18:26

Wau. Putoan heti kyydistä kuin eno veneestä, kun keskustelut menevät mobiililaitteisiin. Minulla ei ole puhelimessa mahdollisuutta käyttää nettiä.

Heh, löysin hyllyjä siivotessani pelin Sims Medieval, jota en ole pelannut yli vuoteen. Oli pakko kokeilla uudelleen, ja oli pakko kunnon pelaajana trollata peliä heti alkuunsa. Siinä kun on eri ammatteja, niin päätin heittää hahmojani mukaan. Darion on trubaduuri, hänen paras kaverinsa on kunkku ja Roherdiron on ritari. Kuningaskunta on hyvissä käsissä. Sen pidemmälle en ole vielä päässyt, mutta Rimedurista tulee varmaan pappi. Ihan vain koska voi. Pitäisi melkein nauhoittaa tuota pelaamista.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2016, 11:32

Crimson kirjoitti:Alan Rickmanin kunniaks Aksu sun pitää tulla käymään ja meidän pitää suorittaa potter-maratoni 2.0!! >8O

Ei siitä kattomisesta tuu mitään kun sä huudat ava kedavraa ja mä dissaan kalkkarosta. Ja ekan leffan jälkeen me ollaan jo puhumassa space AUsta ja se leffan kattominen jää siihen 8)

Forte kirjoitti: löysin hyllyjä siivotessani pelin Sims Medieval, jota en ole pelannut yli vuoteen.

Mun levy versio Medievalista ei toimi, kun oon Ivyn Originin kautta asentanu sims 3 ja sims 4 mun koneelle niin nyt ne sotii toisiaan vastaan tjsp, ketuttaa ku oisin halunnu pelaa sitä tovi sitten. Tosin voisinhan mä sen sieltä Ivyn originista ladata :>
Ketuttaa tosin valmiiks kun vanhas tallennukses mul oli seppä kehitettynä high lvl ja se osas tehä niitä hienoja armoreita ja sit heitin niitä sille ritarille koko ajan. Mun ritari oli fancy.

Agna kirjoitti:Pephet-Pegna-Pepdow on keskuudessamme

è-é

Lörri kirjoitti:Ei kahta ilman kolmatta :/

Näin unta et Lörrin uus ava oli jotenkin syyllinen näihin julkkiskuolemiin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 18 Tammi 2016, 13:27

Apua :D
Mut joo, jos toi ava on jonkinmoinen Albinuksen alterego, ni Albsu varmaan on mielellään syyllinen moisten pakanoiden poismenoon. Ehkä erityisesti Rickmanin. Vaikka aika pahoja muukki, Albinuksen kannalta.

Mäki haluun teeänäffä-unia pitkästä aikaa!
Lörri

ViestiKirjoittaja Ylva » 18 Tammi 2016, 13:44

nyt välähti tuo lörrin kuva tuo mieleen sen maalauksen ghostbustersista (se mikä on elossa, missä on se demonimikälie) XD hyppää vielä ulos ruudusta ja tappaa meidät kaikki.
Ylva

ViestiKirjoittaja Lörri » 18 Tammi 2016, 13:54

Ajatus jalostuu, The Ringin tyttö.
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2016, 14:32

Ylva kirjoitti:nyt välähti tuo lörrin kuva tuo mieleen sen maalauksen ghostbustersista (se mikä on elossa, missä on se demonimikälie) XD hyppää vielä ulos ruudusta ja tappaa meidät kaikki.

Oh, command me, lord!

Lörri kirjoitti:Ajatus jalostuu, The Ringin tyttö.

En tiiä miks mut mä en oo koskaan pelänny sitä The Ringin tyttöö. Oon aina kelannu et vetäis kauheet smack downit jos se telkkarista tulis niiko siinä Scary Movie versiossa. Breanda on mun spirit guide.
Also se poikanäyttelijä The Ringis on jotain niin ärsyttävää, en ees tiiä miks mut asd.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 18 Tammi 2016, 15:15

Mä jotenkin pidän lapsia pelottavana tommosissa...ne o paljon pelottavampia poltergeistejä sun muita ko aikuset. Damien esimerkiksi. Mut Damien ei kyllä tulis kenenkää telkkarista.
Ja siis nuket! Chuk-tappava nukke, oli jotain ihan kammottavaa kakarana, ja o vieläki :D

Miks mä en muista The Ringin poikanäyttelijää?
Lörri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 18 Tammi 2016, 16:53

Yyyyh kauhuleffat on ihania <3 paitsi justiin Chucky oli ihan karsee kakarana katottaessa ja vaikka se ei enää nykyään pelotakaan mua ni mulle on jääny sellaset traumat ko. leffoista et edelleenki satunnaisesti nään ihan sairaita painajaisia siitä et se yrittää tappaa mut ja se EI oo kivaa ollenkaan o3o jännä miten leffatki voi vaikuttaa niin paljo et vielä kymmenenki vuoden jälkeen pukkaa pintaan. Kyl me katon niitä nykyään silleen ihan mielissäni koska non aika kultaa mut silti.

Also puhutaanks nyt Ringin alkuperäsestä vai Amerikka-versiosta?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2016, 17:27

Pandanna kirjoitti:Also puhutaanks nyt Ringin alkuperäsestä vai Amerikka-versiosta?

Amerikkalaisesta ofc. Koska alkuperäset on ok, amerikka versiot on vähän meh. Amerikkalaiset versiot aasialaisesta kauhusta on aina vähän meh. Oh god se one missed call amerikka versio oli karsein ikinä.

Lörri kirjoitti:Miks mä en muista The Ringin poikanäyttelijää?

tämä jäbä.
Ylipäätään tuntuu et lapset kauhuleffois on jotenkin niin... Ääähähähääähhh. En tykkää lapsista jotka kauhuleffois menee aina niin mystiseks jne jne u know.

Mä en oo koskaan nähny kauhuleffoihin liittyviä painajaisia. AINOO oli se, et kun kaunat katto, niin sen jälkeen näin unta et se Kauna ämmä (joo joo kayako mut nyt se on kauna ämmä) oli jotenkin muuttunu mun yöpöydän lampuks ja piti sitä örinäänsä, mut sit tein sen kans sopimuksen et mä tuon sille uhreja ja se lopettaa yöllä örisemisen :DDDD
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 18 Tammi 2016, 18:42

Aksutar kirjoitti:Mä en oo koskaan nähny kauhuleffoihin liittyviä painajaisia. AINOO oli se, et kun kaunat katto, niin sen jälkeen näin unta et se Kauna ämmä (joo joo kayako mut nyt se on kauna ämmä) oli jotenkin muuttunu mun yöpöydän lampuks ja piti sitä örinäänsä, mut sit tein sen kans sopimuksen et mä tuon sille uhreja ja se lopettaa yöllä örisemisen :DDDD

Näin pienenä painajaista siitä Disneyn elokuvasta Hiidenpata. Sitten näin myös painajaista siitä vuoden 1978 tehdystä Taru Sormusten Herrasta. Ja ei, painajaisen syy ei ollut se, että Legolaksen ja CP3O:n ääninäyttelijä on sama, vaikka on sekin aika karua, nyt kun miettii.
Forte

ViestiKirjoittaja Ylva » 18 Tammi 2016, 20:55

ringin muija ois pelottava jos se oikeasti tulisi ulos töllöstä XD leffat ei oikeen mua pelota. muistan ikuisesti ku nuorena tyttöporukalla katottiin hannibal ja muut oli ihan kauhuissaan ja minä ja yks toinen naurettiin ihan kippurassa XD

Forte: haha joo mun painajaiset tulee kans jostain ihan ihme jutuista ja sit ku herää on ennemminkin silleen wtf.? American Horro Story sarja on aivan mahti, se alko oikeasti ahdistaa joten en oo kattonu sitä loppuun ees XD täytyy olla tietty henkinen tila että voi kattoa sen.
Ylva

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 18 Tammi 2016, 20:57

American Horror Story on aika kovis <3 vaikka oonki kattonu vasta ekan kauden maratoonilla ku tyttöystävä nukkua pussotti vieressä ja mua ei väsyttäny joten... NETFLIX AND CHILL WITH BAE... who's sleeping ehehehe.

Asiasta puuhun saanko cossata Inquisitionin Cullenia koska se on täydellinen. Haluan sen armorin ja turkista.
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut