Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ylva » 18 Tammi 2016, 21:29

cullen <3 (no bull on omalla tavallaan parempi, en osaa päättää)
Ylva

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 18 Tammi 2016, 21:32

Okei myönnetään, Bull on kyl kans aina kuuma ,> mut Cullen.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Forte » 18 Tammi 2016, 21:50

Tiedän, etteivät ne ole sama asia, mutta minulle tulee mieleen American Horror Storystä aina Rocky Picture Horror Show. En vieläkään tiedä, miten minun pitäisi se elokuva oikein tulkita. Ainakin tiedän, että Tim Curry näyttää korkokengissä minua paremmalta.
Forte

ViestiKirjoittaja Ylva » 18 Tammi 2016, 23:51

Forte: *reps*
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Tammi 2016, 13:46

Suurin kysymys The Ringin tytön kohdalla on se, et mitä jos sun ainoo telkkari on semmonen pieni matkatelkkari, tuleeko se siitä ulos semmosena minikokosena?

Pandanna kirjoitti:Okei myönnetään, Bull on kyl kans aina kuuma ,> mut Cullen.

Ylva kirjoitti:cullen <3 (no bull on omalla tavallaan parempi, en osaa päättää)

Cremisius Aclassi, Corypheus tai Raleigh Samson. AI MITEN NIIN EN VOI ROMANCEE YHTÄKÄÄN NÄISTÄ?! OUTRAGE. Ois ees Krem (sil on muuten fem Shepardin ääninäyttelijä kaiken lisäks uh) se on niin ihana ;_; Ja sen tarina ja sen ja Bullin välit ja jajaja.
Bull it is then. Tai. Tai. Blackwall <: tai Josephine. TAI DORIAN AAAAAA. en oo vieläkään pelannu Daitsuu läpi. Koska kolme eri alotettua peliä ja multiplayer.

Forte kirjoitti:Ainakin tiedän, että Tim Curry näyttää korkokengissä minua paremmalta.

Siinä on jotain kun mies käyttää korkkareita...
Ja se että drag Tim Curry saa posket punaseks on... jotain.

Pandanna kirjoitti:American Horror Story on aika kovis <3

Agreed. Sitä sais tulla lisää netflixiin, oon kattonu jo ne nykyset tuottarit kaks kertaa läpi. Tykkäsin eniten varmaan kolmosesta. Mut jo se ykkönenki oli niin uh. Sit kitisin Crimin ja Ivyn kattoon niitä kans.

Pandanna kirjoitti:Asiasta puuhun saanko cossata Inquisitionin Cullenia koska se on täydellinen. Haluan sen armorin ja turkista.

Vaan jos lupaat ottaa kuvia ja näyttää ne (ainakin) mulle.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 19 Tammi 2016, 13:53

heh Krem ois kyl joo ollu mielenkiintonen. cullenin tarina on kans kiva siks että se on ollu molemmissa muissakin peleissä mukana npc:nä
Ylva

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 19 Tammi 2016, 13:55

Tottakai otan kuvia ja esittelen jos eli kun sen joskus teen .DD ofc. Ja joo DORIAN. ja Josie. Ah <3 Mut silti Cullen. Ostin just Frostista tarroja joisson toisessa Dorian ja toisessa Cullen ja tekstit "Cullen/Dorian greatly approves" ja rakastan.

En oo itekään pelannu läpi vielä koska Here lies the Abyss for fucks sake... alotin jopa uuden save filen et voin iskee Cullenin. Höhö
Noitarinki

ViestiKirjoittaja cardea » 19 Tammi 2016, 19:03

... Ei tarvii olla ku pari päivää sosiaalisesti aktiivinen niin eikös mobiilisivusto oo ihan kökkö (ei hätää oppisin vaihtamaan pois) ja pulinassa on parisivua luettavaa :D I don't mind at all!
cardea

ViestiKirjoittaja Ylva » 19 Tammi 2016, 19:42

mult puuttuu ne lisäosat :( hitto vie ku ei voi olla sellasta pakettiä mis ois vaan ne kaikki lisäosat mut ei ku on sellai mis on peli ja lisäosat... mut ku meil on jo kaks peliä XD täytyy ootella et ne on kunnolla alessa. <3'

//EDIT// Löysin vanhoja pohjapiirrustuksia siis jotka olen tehny eikä hajuakaan miestä ne on XD Yh, pitää lähteä hampulääkäriin, ei tahtois.
Ylva

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Tammi 2016, 19:39

Oon puhelimella niin en jaksa/pyge heittää quoteja, mutta sen mä vaan sanon että Cole, Varric ja Dorian. Ei lisättävää. Loscaris lienee samaa mieltä. DAI on kyllä yksi huikeimmista peleistä vuosiin ja parani vain Trespasserin peluun jälkeen (eli kun varsinainen story loppui). Ihan huikee. Satahyvä. Miäletön. Ahhh abua. Mutta Cole, Varric ja Dorian.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ylva » 20 Tammi 2016, 20:38

yhyy haluan pelta sen (ei sitten spoilereita). tyhmä kela voisi jo maksaa mulle rahaa. ei oikein varaa nyt mihinkään ylimääräiseen. ja onhan mulla noita muitakin pelejä vielä pelaamatta. sen verran vielä että harmi ettei varricia voinu vikitella :P

Mun ien on ihan viiitun kipiä, taas sellai ns. mustelma tossa ku tökkivät puudutuspiikille. pitäisi jaksaa panostaa tuohon hampaiden hoitoon. (kaikkia kiinnostaa ihan sikana).
Ylva

ViestiKirjoittaja Enkidu » 20 Tammi 2016, 22:57

Uhhuh, kiirettä pitää. Tässä avokin kanssa saatiin huomata viime viikolla, että edessä on varsin ärhäkkä muuttohusellus nyt. Mitään ei olla pakattu, ja nyt ensi viikolla pitäisi olla jo uudessa paikassa. Päivät ovat olleet aika husellusta. Plus ensi viikon alussa aloitan työtoimintaa, joka vaatinee myös oman totuttelunsa. Todennäköisesti olen siis vähän hitaammalla pelien ja muun kanssa nyt, mutta yritän kyllä vastailla aina kun tyhjää väliä löytyy. Normalisoitunee parissa viikossa.
Enkidu

ViestiKirjoittaja Lotdow » 21 Tammi 2016, 19:37

Agna kirjoitti:... -mutta sen mä vaan sanon että Cole, Varric ja Dorian. Ei lisättävää. Loscaris lienee samaa mieltä.

Cole.
Ja Varric ja Dorian. Poistun.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 22 Tammi 2016, 12:04

hmm piirtopöydän kynä ilmestyny pöydälle... wtf (se siis oli hukassa) tämä kämppä on outo... täällä on joku musta-aukko joka vie tavara ja sit sylkee ne johonkin ihme paikkaan takas.
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut