Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Tammi 2016, 15:26

Ylva kirjoitti:pitäisi jaksaa panostaa tuohon hampaiden hoitoon.

Kannattaa tosiaan (yleisenä vinkkinä) pitää hampaista hyvää huolta koska sen kerran kun ne päästää hajoamaan niin uusiminen tulee tosi kalliiksi. Lisäksi suusyövän ja kroonisen pääkivun ja kaikkien muiden ikävien sivusairauksien riski lisääntyy jos ei niistä pidä huolta, että reiät ei suinkaan oo se suurin paha. :c
Plus ite aina kiinnitän uusissa ihmisissä huomiota niiden hampaisiin varsinkin jos ne puhuu, koska ne nyt sattuu siinä silmien tasolla näkymään, ja onhan se aika luotaantyöntävää jos ne on ihan mustat tai kasvaa ylöspäin. :D Mutta se hampaista ja vuorisaarnasta! Se on verissä, sori.

Tsemiä Enkidulle muuttoon. Ite kans muutan kesällä Tampereelle että TAMPERE CITYN IHMISET, VALMISTAUTUKAA. Valtaan aluetta. En tiedä vielä mistä sieltä, mutta sinne tulen vaikken kouluun pääsisikään (vieläkään). Toivottavasti on sekä opiskelupaikka että ett hus siellä sitten syksyllä.

Rasvasin äsken jalat ja nyt on sellanen slippery etanamato fiilis kun liu'un paikasta toiseen. Tällaiset operaatiot pitäis suorittaa vaan öisin kun tietää ettei aio liikkua.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 22 Tammi 2016, 18:21

Hampaat. Pitäkää niistä huolta koska minä en pitänyt ja kärsin siitä sitten monta vuotta u3u vasta nyt on saatu kaikki korjattua käyttökelposiksi eikä ne ole vieläkään ihan terveet. Mutkun ei oo varaa ottaa lisää aikoja vielä. Kohta sitten.

TAMPERE CITY. Itelläkin valmistumisen jälkeen ko. paikka suuntana koska tyttöystävä asuu siellä. Jäädään joko sinne tai muutetaan Vantaalle koska se haluais sinne kouluun. Mulle on oikeestaan ihan sama kummassa asuttas koska mun jatkokoulutusvaihtoehdot on täysin samat molemmissa paikoissa.
Isoin toivehan ois päästä sinne lääkikseen et voisin joskus pätevöityä psykiatriks mut se nyt on täysin selvää et en tuu kaksoistutkinnolla sinne pääsemään varsinkaan ku en oo kirjottanu oikeita aineita u3u aattelin kyllä sitten yrittää pitkän kautta ja myöhemmin, turbo-opiskelun jälkeen, uudestaan. Perskuta ku en aikasemmin tajunnu et haluan sinne. Oisin voinu vaikuttaaki jotenki. No. Voiskai sitä AMK:kin lähteä. Sinne vois ehkä jopa päästä. Muotoilijaks tai vestonomiks. Tai elokuvapuolelle. En tiiä.

Hengataanks Agna sit elitistikerhona jos molemmat asutaan Tre .>
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Ylva » 22 Tammi 2016, 20:51

Pandanna: sama ongelma. meni 4000 isin rahoja yksityiseen ku oli hampaat niin huonossa kunnossa et oisin saanu osaproteesit jos kunnallisella olisin pysyny :/
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Tammi 2016, 12:18

Komppaan Agnaa hampaiden suhteen. Hampaita on muuten hauska piirtää.

Ja mitäs ihme elitisticlubeja täällä yritetään pykätä ilman mua? Varokaa tai mäkin muutan kohta Tammerforssiin. Muutan Annan pyykkikoppaan.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 23 Tammi 2016, 13:16

Hampaita ON hauska piirtää .DD ja sanon nyt kyl uudestaan mut rly. Älkää tehkö samaa virhettä kun minä tein koska sitten teillon suussa enemmän muovia kun oikeeta hammasta. Nii kerta

Ja Lottaaaaaa .> elitisticlubit koostuu kato henkilöistä a-x°N ja ehkä niiden siskoista et ei sun tarvi pyykkikoppaan muuttaa et se pääset mukaan
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Tammi 2016, 14:15

Hyi hampaita. Hyi suu. Mä oon se henkilö joka karjuu elokuvan/sarjojen henkilöille että suu kiinni jos ne on semmosii "uh seksikkäästi pidän huulia vähän raollaan ja hengitän suun kautta vaan koska uh". Joku closeup huulista yhyhyhy niitä kuvia ku tulee tumblrissa vastaan niin haluun vaan blockkaa. Puhumattakaan jostain irtohampaista ew IVY MIKSI REBLOGGAAT JOTAIN SEMMOSIA. mitä tulee suuhygieniaan niin pakko pestä ja hoitaa, muuten en voi elää.
Ja en voi sietää mässyttämistä. Suu kiinni kun syödään.
Oon tosi hauskaa seuraa ruokapöydäs.

Agna kirjoitti:TAMPERE CITYN IHMISET, VALMISTAUTUKAA

Tullaan Crimin kans viskoon suo glitterillä keskustorille. Si juostaan takas piiloihimme tampereen uumeniin. Asun Crimin saunanlauteiden alla, sinne saa postittaa kirjeet.
ps elitismi on bylystä

Ylva kirjoitti:hmm piirtopöydän kynä ilmestyny pöydälle... wtf (se siis oli hukassa) tämä kämppä on outo... täällä on joku musta-aukko joka vie tavara ja sit sylkee ne johonkin ihme paikkaan takas.

Se kato koittaa vihjailla et nyt on aika piirtää digitaalisesti. Se oli seikkailemas tässä välissä jossain. Nyt se on kokenut ja urhea kynä, koska on nähnyt juttuja.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Tammi 2016, 15:28

Ja Lottaaaaaa .> elitisticlubit koostuu kato henkilöistä a-x°N ja ehkä niiden siskoista et ei sun tarvi pyykkikoppaan muuttaa et se pääset mukaan

Mutta kun pyykkikopassa on niin hyvä.

Tullaan Crimin kans viskoon suo glitterillä keskustorille.

Glitteristä tuli mieleen mun täydellinen suunnitelma "joululahja vihamiehelle", en kyl muista oonko sen jo kertaalleen joskus täällä jakanut.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Tammi 2016, 19:23

KAIKKI TAMPEREELLE! Rakennan sinne linnakkeen. Fort Crypt. Sinne sisustetaan sitten kaksi olohuonetta, haltioille ja ihmisille, ja puolueettomat saa olla terassilla. Mokomat luopiot. Sitten sisustamme sen tyylikkäästi ja kiikaroimme sieltä ohikulkevia muukalaisia, ja ammumme semmoisilla kumituppinuolilla takamuksiin kun he sitä vähiten odottavat.

Glitteri on aina tervetullutta, muttei kiitos Lotdowin pahisjoulusuunnitelman muodossa. Itkisin kuukauden putkeen siivotessani niitä hileitä lattianraoista ja niistä vaatteista jotka sattuis olla päällä kun vastaanottaisin jekun. Hiuksista puhumattakaan.

Aksutar kirjoitti:Hyi hampaita. Hyi suu. Mä oon se henkilö joka karjuu elokuvan/sarjojen henkilöille että suu kiinni jos ne on semmosii "uh seksikkäästi pidän huulia vähän raollaan ja hengitän suun kautta vaan koska uh". Joku closeup huulista yhyhyhy niitä kuvia ku tulee tumblrissa vastaan niin haluun vaan blockkaa.

Hei huikeeta. Jonain päivänä oon reblogannu sun kiusaks 20 kuvasettiä raollaan olevista suiden lähikuvista ja gifejä joissa lähikuvatut suut puhuu jotain tai on vaan silleen uh.

Aksutar kirjoitti:Ja en voi sietää mässyttämistä. Suu kiinni kun syödään.

SAMA! MITEN SE VOI OLLA NIIN USKOMATTOMAN VAIKEAA JOILLEKIN. Voi kamala oikeesti. Suu auki syöminen on hirveintä ikinä ja mässyttäminen. Laittakaa pienempiä paloja kerralla suuhun jos tekee tiukkaa. D: Meidän mummi sanoi mulle joskus kun olin about 6v (kun söin omenaa) että "Anna kulta, minun isäni aina sanoi että vaikka ruoka olisi kuinka hyvää niin silti pitää syödä suu kiinni", ja siitä lähtien olen syönyt suu kiinni kaiken. Viisauden sanoja. :D Nyt jaan tätä viisautta eteenpäin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ylva » 24 Tammi 2016, 21:41

hehe muistan pienenä ku opetettiin et pitää syödä suu kiinni niin en tajunnu että miten voi syödä suu kiinni kun pitäähän sitä ruokaa jauhaakin XD kyllä se sitten siitä luonnistu ku rautalangasta väännettiin ;)
Ylva

ViestiKirjoittaja Ay » 26 Tammi 2016, 00:23

Milloin????????
En minä Anskuu tunnista jos olisin keskustorilla tai muualla Tampereella. Sen sijaan la mennään kaverin tupareihin Stadiin päin.
Sitten saa tehdä muutakin sinä viikkolla. Jos parannut kuumesta, kun hieman kuumeinen olo.

KUN syödään niin syödään suu kiinni
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 26 Tammi 2016, 00:41

Jooooooo siis ei hyi jos syödään (höhöhöhögö JOS syödään ofc syödään) ni syödään si suu kii D.< Hyi. Ei en pysty. Inhottaa jo pelkkä ajatuski suu auki mässäämisestä.

Käytin Ripleyn eläinlääkärissä ja nyt tilillä on kirjaimellisesti euro :/ eikä mitään tietoo MILLON saa lisää rahaa mistään. Kotona asumisen plussat on ettei tarvi elämisestä maksaa mut nyt ei oo sit rahea enää siihen kaikkeen ylimääräseen mitä oikeesti tarvis. Ainaki kissellä on ny antibiootit pissatulehukseen et ehkäpä se paranis ja lakkais sotkemasta mun sänkyä siihen malliin et en oo pariin viikkoon pystyny omassa huoneessa nukkumaan... at least I hope so
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Tammi 2016, 17:19

Agna kirjoitti:KAIKKI TAMPEREELLE! Rakennan sinne linnakkeen. Fort Crypt. Sinne sisustetaan sitten kaksi olohuonetta, haltioille ja ihmisille, ja puolueettomat saa olla terassilla. Mokomat luopiot. Sitten sisustamme sen tyylikkäästi ja kiikaroimme sieltä ohikulkevia muukalaisia, ja ammumme semmoisilla kumituppinuolilla takamuksiin kun he sitä vähiten odottavat.

Saatais häätö tampereelta alta aikayksikön jos ohikulkijoita häirittäis. Mennään pispalanharjuun larppaamaan.

Ei kukaan muo tunnista, oon niin ninja. Soluttaudun aina tampereelle ilman et kukaan tajuaa mun olevan täällä.

Pandanna kirjoitti:Käytin Ripleyn eläinlääkärissä ja nyt tilillä on kirjaimellisesti euro :/

Voiei >: Eläinlääkärit on kyl ruton kalliita aina ja ihan byllystä jos sinne joutuu juokseen yllätyksenä. Mutta toivottavasti Ripley on nyt jo parempaan päin?

Yäh, pitäis pakottautuu vastaamaan ees muutamaan ropeen niin ei ois nii kuollutta. Sen sijaan vaan kyttään foorumia taas ja tuijotan tyhjää word asiakirjaa siinä toivos et inspis puhkeis.
Ja hyi mitkä kelit nyt iski. Hyvä jos koiraa kykenee käyttään ku on niin liukasta ja märkää ja tylsää. Eihän siinä muuten mutkun mä pelkään kaatumista/liukastumista aivan sikana et ei se oo enää ees normaalia >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 29 Tammi 2016, 16:08

Agna kirjoitti:KAIKKI TAMPEREELLE! Rakennan sinne linnakkeen. Fort Crypt. Sinne sisustetaan sitten kaksi olohuonetta, haltioille ja ihmisille, ja puolueettomat saa olla terassilla. Mokomat luopiot. Sitten sisustamme sen tyylikkäästi ja kiikaroimme sieltä ohikulkevia muukalaisia, ja ammumme semmoisilla kumituppinuolilla takamuksiin kun he sitä vähiten odottavat.

Kuulostaa perjantai-iltaiselta opiskelijatapahtumalta Jyväskylässä. Että tervetuloa vaan. Aina jonkun takamus on vaarassa tavalla tai toisella, yleensä se on kyllä kipeä mono, joka siihen osuu. Varsinkin yöllä, kun alkaa haastamaan riitaa jonkun tyypin kanssa kasvisburgereista.

Party time! Tänään on virallinen valmistumispäiväni! Nyt tulee nuorisoon kuria ja järjestystä, koska minut on päästetty nuorisotyön kentälle. Forte on irti. Olo on vähän kuin Bloodbornessa, kun kohtaa yllättäen ison ja ilkeän Mantelitumakkeen, eikä oikein ymmärrä, mitä edes katsoo.

Kuva
Forte

ViestiKirjoittaja Lörri » 31 Tammi 2016, 18:32

Heijhej onneksi olkoon Forte <3 <3
Niinku toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosi isosti !
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Helmi 2016, 13:39

Woop, onnittelut Forte!

Ylva töpössä Mitä peliä pelasti viimeksi? kirjoitti:kommenttina: wow OLI ihana peli, kaipaan sitä ja harmittaa etten päässy aloittaa aikasemmin.

Pelasin sillon ko TBC oli hot ja WotLK oli vasta tulossa ja WotLK eteenpäin meni plörinäks. Ehkä olen nostalgian vanki ja vanilla kiehtoo mutta point is I agree. Silti pelaan.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut