Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Helmi 2016, 20:08

Yoooooo~! Paljon onnea Forte, siitä vain nuorisoa kurittamaan niin että heilahtaa. Yhtään en myöhästynyt näiden onnittelujen kanssa en.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 18 Helmi 2016, 23:29

Ygh xAx Danna tekee kuolemaa. Töissä pitäis olla mutta iski päälle semmonen kuume että oksat pois. En tiedä muista mut mulle ainaki käy aina niin et kurkku turpoo ja joka ikistä lihasta kropassa jomottaa niin paljo et jo liikkumisen ajatteleminen sattuu. Ja tasapaino ei pidä yhtään. Ja pää räjähtää pimeessäki huoneessa.
Eilen oli paha päivä mut onneks nyt on parempi, oon sit lojunu aamu yheksästä asti kattomassa kiinni Supernaturalia ja Teen Wolfia ku ei uskalla seistä mut pää tuntuu kestävän. Niin joo ja sain silmälasit viimein! Kökkö lähinäkö kypsässä18 vuoden iässä, sen siitä saa ku tuijottaa konetta ja kännykää koko ajan, cool story.

Siinä vaan et missasin matikan prelin ja ketuttaa.

JA ASIAKAS SOITTI ja sano et mekko hajos ja tanssit on huomenna. Ilmeisesti oli harkoissa niiatessa astunu helmassa olevan pitsinauhan päälle ja soli revenny. Yritäpä siinä sit selitellä sille että onhan se nyt itestään selvää et ei sellanen tuu kestämään jos sen päälle astuu. Ja pystyasennossa mekko ON tarpeeks lyhyt et ei pysty tallaamaan. Yh. Asiaa pahentaa et sen ÄITI on ihan sikaraivona MULLE ja valittaa et sieltä puuttuu vielä jotain saumurointeja joista ME tiedän et niiden ei ees kuulus olla siellä. Niin joo ja se ilmotti et aikoo tehä virallisen valituksen mun opettajalle tästä... Nähtiin taas et ihmiset on kiittämättömiä kakkoja ja vaikka kuinka tekis hommat kunnolla ni aina on jotain vikaa jossain uAu seki ois kestäny jos ois pidetty oikein.
Tuli taas ihan saakelin hyvään saumaan, kuumehuurut oli jo tarpeeks mut sit vielä toi. Sanottasko vaan et oli ihan sairaan helpottunu et sain homman pois alta mut nyt mun silmiä vaan kirvelee siitä hermoheikosta itkemisestä ja turhauttaa. Ja hävettää ihan sairaasti. Koska sehän on mun vika et asiakas astuu helman päälle.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Helmi 2016, 10:37

No mitä ruttoa nyt taas >:< Maailma on täynnä tyhmiä ihmisiä. Ja ainahan se syntipukki on joku muu, kuin henkilö itse - tässä tapauksessa meidän pikku Dannan vika, että joku torvelo helmansa päälle astelee. Mut kuulostaa jotenkin hassulta et joku tekee virallisen valituksen opettajalle, ihan kun se opettaja jotain asialle tekis, muutaku ehkä korkeintaan numeroa alentais työstä tjsp? Tosin mistä minä nyt tiedän.
En vaan voi käsittää kuin joku on niin tauno, että omasta vahingostaan käy tekijää syyttämään. Ja jos se äitee kerta tietää nii paljon paremmin siitä mekosta ni käske sen sit tehä se paremmin :--D

MUTTA! Koita nyt parantua siitä taudistas Danna rakas >: Lepäile ja rauhotu, etkä ny rasita ittees liikaa.

Samaan aikaan mä stressaan tulevaa putkiremonttia. Pitää taas lähtee evakkoon Tampereelle.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 20 Helmi 2016, 13:23

Padanna koittaa nyt parantua siellä!!! :D

Ja mitä nyt noihin wanhoihin tulee niin itelläni oli torstaina penkkarit. Oli kyl hieno sää ku rakeita tippu taivaalta, ku rekkassa oltiin ja ne laidat oli sairaan korkeet. Sai tyyliin pomppia, että näki laidan yli heittää mitään karkkia lapsille XD
Sitten seuraavana päivänä oli luvannu kavereille, että meen kattoo niiden wanhoja, koska ne viime vuonna tuli kattoo mun wanhat. MUTTA!!! Kaveri soittaa et sen pari on oksennustaudin takia maassa ja pyyttää mua tuuraamaan XDD On se niin mukavaa, kun en muista kaikkia askelia, mutta menin ja tuurasin miehen paikalla. Tanssin hienoissa blingbling korkokengissä kera mustan puvun, jonka kokosin tyyliin puolessa tunnissa. Sitten menin helsingin jäähallille, jossa onneksi pidettiin kenraalit ja sain hieman opetusta miten tanssitaan taas vaihteeksi. Oltiin kaveri kaa aika ylpeitä. Että tanssimminen meni itseasiassa sairaan hyvin.

Ikimuistoisin lukulomalle vetäytyminen koskaan.
Mori

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Helmi 2016, 00:34

Pandanna kirjoitti:Isoin toivehan ois päästä sinne lääkikseen et voisin joskus pätevöityä psykiatriks mut se nyt on täysin selvää et en tuu kaksoistutkinnolla sinne pääsemään varsinkaan ku en oo kirjottanu oikeita aineita u3u aattelin kyllä sitten yrittää pitkän kautta ja myöhemmin, turbo-opiskelun jälkeen, uudestaan. Perskuta ku en aikasemmin tajunnu et haluan sinne. Oisin voinu vaikuttaaki jotenki.

Mun on pitäny vastata tähän niinku kuukausi varmaan joten anteeks ignooraan kaiken muun keskustelun ja vastaan nyt tähän kuten olen aikonut :'D Koska en jostain syystä tehnyt sitä aiemmin. MUTTA SIIS. Älä ihmeessä hylkää unelmias vaan sen takia ettet oo käyny "vaadittavia kouluja". Oon nyt siis opistossa linjalla joka treenaa koko vuoden lääkistä varten, ja meillä on pari sellasta oppilasta jotka on esimerkiks käyny lukion joskus 13 vuotta sitten eikä oo koskaan opiskellu pitkää fysiikkaa tai bilsaa tai kemiaa. Siellä ne vaan painaa nyt menemään koska tavoite on kirkkaana mielessä. Ei ne välttämättä pääse kouluun vielä tänä keväänä, mutta se vaatiikin kovasti töitä ja kyllä mä uskon että ne lopulta saavuttaa tavoitteensa kunhan jaksaa vaan olla oma-aloitteisia ja kuluttaa perslihaksia siihen asti että ne on ihan verillä. Tulemme tästä siis siihen konkluusioon että sinä, niin vähän kuin oletkin lukenut tai kirjoittanut noita kysyttäviä aineita, olet oikein potentiaalinen ihminen hakemaan lääkikseen kunhan motivaatio ja viitsimys on kunnossa. :> Ja mä ainakin voin vinkata hyviä oppikirjoja ja niksejä joilla pääsee vauhtiin ja Älyvuoto on hyvä foorumi kaikessa lääkikseen liittyvässä ja jos tarttet apua tehtävien kanssa tai mitään. En oo itekkään mikään mestari fysiikassa tai kemiassa koska ne vaatii niin hyvää laskupäätä, mutta laskeminenhan on ainoa millä sitä oppii ja tässä puolen vuoden aikana oon jo kehittyny siinä huimasti. JA KOSKAAN EI OO LIIAN MYÖHÄISTÄ. Jos vaan siltä tuntuu että haluat lääkikseen niin anna tyttö mennä! Kaikki lääkiksessä opiskelevat joiden kanssa oon jutellu aina kertoo kuinka siellä on kaiken maailman kelloseppiä sun muita jotka ei oo lukiota koskaan nähnykkään, mutta on sitten päättäneet että minähän rupean lääkäriksi. Ja siellä ovat. Viimevuonna kävin valmennuskurssin jolla oli 47-vuotias nainen joka oli just sinä keväänä kirjottanu ylioppilaaks aikuislukiosta ja se pääsi sisään Ouluun lääkikseen. Siitä oli joku lyhytdokumenttikin telkkarissa syksyllä. Eli kuka tahansa on potentiaalinen hakija.
Hashtag pitkätarina.

Mä haluaisin kans olla ehkä psykiatri, lasten tai nuorten. Nyt oon kuitenki vähän alkanu kallistua lastentauteihin, mutta eipä sitä vielä tiedä mihin tie vie. Sen näkee sitten, pääsis nyt eka vaan sisään. :D

Vastasin tänään jopa yhteen peliin.
Kuva
Ja nyt katoan taas :'D En tiedä milloin palaan. Ehkä mun synttäreillä sit ilmottamaan että musta on tullu vanhus.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 22 Helmi 2016, 02:09

Agnaaaaa aaa ;__; kiitos tästä! Ehkä vielä joskus onnistais! Annoit uutta puhtia hommaan, nyt jaksaa taas!

Meillon uus koira. I REPEAT. Meillon UUS KOIRA. Porukat kävi tänään ostaa uuden auton ja toi hauvan samalla ouo Vauvakoira ouo en ees tykkää koirista ouo mut son ihana ouo Slayer aka Lässy ouo saksanpaimenkoiraa ja tiibetin mastiffia ouo son pörrönen ouo ja pehmee ouo
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Helmi 2016, 09:32

Pandanna kirjoitti:Meillon uus koira. I REPEAT. Meillon UUS KOIRA. Porukat kävi tänään ostaa uuden auton ja toi hauvan samalla ouo Vauvakoira ouo en ees tykkää koirista ouo mut son ihana ouo Slayer aka Lässy ouo saksanpaimenkoiraa ja tiibetin mastiffia ouo son pörrönen ouo ja pehmee ouo

KUVIA KIITOS JOOKO O3O
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 22 Helmi 2016, 10:51

KATTOKAA SITÄ spämmään teille lisää kuvia kuhan saan sen pysymään tarpeeks kauan paikollaan et sitä voi kuvata
Ygh. Ihanuus
Noitarinki

ViestiKirjoittaja cardea » 03 Maalis 2016, 14:30

Eikä! Ei pentukuvia!!!!! T____T En kestä. Tapasin just eilen pikku mäykun ja meinasin viedä sen taskussa kotia Cocon luokse. Tosin tänään kohtasin yhden naisen ja sen kaksi chihu miksiä, jotka muistuttaa mua siitä, miksi jotkut ihmiset ei vain sais omistaa koiria. Toinen niistä alko oikeasti huutamaan suoraa sotahuutoa nähdessään mut ja Cocon. Se ärisi, oli tosi agressiivinen ja mitä tää rouvas henkilö tekee? Koppaa sen syliin, tunkee flexin suuhun ettei koira pure sitä ja lässyttää koiralle kun koira oikeasti taistelee täysillä päästäkseen vapaaksi ja mun koiran kimppuun. Mun ilme saatto olla melko shokeeraantunut. Kyseinen koira on kerran saanut jo mun kengästä, kun se tuli täysilllä Cocon kimppuun vapaana ollessaan. Silloin jo ilmoitin, että opettele kontrolloimaan koiraasi. (Koira oli juuri tullut espanjasta ja omistaja kertoi juuri olleensa kouluttamassa koiraa niin ajattelin antaa armon käydä oikeudessa). Mä olen niitä ihmisiä, jotka uskoo agressiivisuudelle olevan jokin syy ja yleisesti ottaen hyvällä ja yhtäjaksoisella koulutuksella siitä voidaan päästä yli niin, ettei kukaan ole vaarassa. Mutta jos koira puree omistajaansa, on selkeästi niin sekasin nähdessään jo toisen koiran, ettei mitään rajaa, on oikeasti hyvä aika miettiä vakavasti onko koira enää turvallinen. Meillä on ollut vuosien aikana kymmeniä koiria ja kamalin päätös ikinä oli lopettaa niistä yksi, kun se puri täysin yllättäen mun äitiäni ilman minkäänlaista ennakko varoitusta.
I has spoken.

Voi vitsi et on pitäny kiirettä :D Oon iha masentunut kun en oo kerennyt täällä pyörimää laisinkaan niin paljoa kuin haluaisin. Mä oon onnistunut jotenkin löytämää miehen, joka ei pidä mua täydellisenä friikkinä - selkeästi siinä on jotain pahasti vialla ja miettikää: se tulee toimee mun perheen kanssa. O.o Sitten oon vaan tehny töitä, opiskeluja ja juhlinut sitä et oon vuoden taas vanhempi.
cardea

ViestiKirjoittaja Ay » 06 Maalis 2016, 23:32

Jumpura kiirettä piisaa edelleen. Ihan kuin ei olisi minkäänlaista rauhaa. Tarvii hengästyksen paussi eli täytyy mennä jonnekin metsää et minua ei löydä.
Oscarit oli pettymys. Kun Mad Max voitti niin paljon pokaaleja niin ajattelin et sen kunniaksi katson sen ja se oli pettymys tietyiltä osin. Ensiviikolla jee tietä kuka voitti Melodifestivalenin ja kuka on euroviisuissa edestuja. Sorkke mutta minun mielestä suomen biisi ei mee edes finaaliin asti euroviisuissa.
Koira jutut luetaan ilmoille muuten alkaa minullakin koirakuume
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja cardea » 07 Maalis 2016, 14:48

Mäkään en kyllä kauheasti välittänyt Mad Maxista. Olihan siinä helvetin hienoja kohtia, mutta yleisesti en ole niin suuren actionin ystävä ja jäätävän räiskinnän. Lisäksi osa puvustuksesta oli minusta karmivaa, mutta kieltämättä hyvin tehtyä.
Olen jo todennut jokin aika sitten, että Oscarit on hieman yliarvostettuja. Sieltä ei löydy minkäänlaista variaatiota ja aina samat naamat pyörivät. Lisäksi oikeasti valkoisen heteromiehen etuoikeus tulee aika selkeästi esille. Itse nautin todella paljon monenlaisista leffoista ja katson mielelläni muitakin kuin jenkkilän ison budjetin liikkuvia kuvia. Niitä on vain harmillisen hankalaa välillä löytää!
cardea

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Maalis 2016, 17:07

Mun piti kattoo oscarit mut en jaksanu. Mut tärkeintä on tietää että Leo sai pystinsä ja nyt loppu se meme.
En oo nähny uusinta (enkä kyl niit vanhojakaan.. paitsi jonkun joskus sivusilmällä) mad maxia. Ehkä katon sen joskus jos sattuu eteen tuleen.

Ay kirjoitti:Sorkke mutta minun mielestä suomen biisi ei mee edes finaaliin asti euroviisuissa

Ennn osaa sanoa, kattelin sen ko se valittiin mut asd, emmä osaa sanoo miten hyvin se pärjäis sit viisuissa. En oo kyl kattellu minkälaisii biisei muil on tulos, MUT SEN NÄKEE SITTEN. Varasin Crimin jo euroviisuviikon ajaks ittelleni, pidetään taas euroviisuiltamat.

Pandanna kirjoitti:KATTOKAA SITÄ spämmään teille lisää kuvia kuhan saan sen pysymään tarpeeks kauan paikollaan et sitä voi kuvata
Ygh. Ihanuus

Totesin jo faces ja toteen täälläkin että AFKJWKJFGWAGE<333 Tuun varastaan sen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 16 Maalis 2016, 21:35

Aksutar Suomi ei tuu pääsemään finaaliin, kuin pienellä onnella. Suomen kanssa semassa on todella hyviä biisejä. Alankomaat, Kroatia, Venäjä, Tsekki ja Unkari ovat varmasti mukana missä Suomikin on. Itävalta, Kypros, Malta, Viro ja Islanti voisi olla toinen puolisko kenen Suomi saa taistella. Tietenkin riippuu minkälainen show muut tekevät.
Australia, Israel, Irlanti, Serbia, Latvia, Unkari, Magedonia, Norja, Puola, Tanska olisivat veikkaus kakkos osiossa kuka tulee finaaliin.
Finaali kisa mentäisiin kuitenkin Australian, Kroatia, Malta, Tsekki, Unkari ja Venäjä. Positiivinen yllätys minun kohdallani oli Itävalta lauraa Ranskaksi. Jee kuitenkin kuusi erilaista kieltä kuullaan. Harmi tässä vuonna ei oo erilaisia kieliä. Mutta oon iloinen, että euroviisuun tulee uusi kieli joukkoon mikä on Tataaria (Krimmin tataaria).
Veikkaisin poliittisesti ajattelulla, että Unkari voittaisi moni ihminen osaa samastua siihen biisiin. Kun myös nyt pakolaisuus aiheena ja vanhempiakin pakolaisten lapsia pidetään samanlaisena pakolaisena mitä yli 60 vuotta sitten tapahtui.
Muuten uskoisin, että Australia ja Alankomaat voisi voittaa, jos taas Ruotsi tekisi putkeen voiton.
Espanjan biisi muistuttaa kovasti Suomen biisiä. Rahoittajasti mukavin, mutta ei voita Ruotsia.

Jumpere muuten kiirettä on ollut, vaikka oon tytön. Uutta ressii taas tulee, kun kolman läheinen on kuolut alle puolessa vuodessa. Ei pääse miten purkaa surua vaan sen sijaan vedetään kaikista raajoista toisiin suuntiin.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Maalis 2016, 12:28

Kute sanottu emmää tiiä miten kukin pärjää jne, en oo ees kattonu minkälaisia biisejä muilla on 8| Enkä kyl viitti kattookaan, jätän ne sit TV lähetyksiin ku on niiden aika. Oon sen verran laiska.

Yh laiskuudesta pitäis kyl päästä eroon mutkun kevät väsymys iskee. Tosin nyt alkaa taas vähän heräilemään eloon, josko vihdoinkin sais tehtyäki jotain fiksua.

Morilla oli synttärit, onnittelut Morille. Niin oli kyllä Agnallakin aikasemmin, onnittelut sillekin. Vaikka teitä jo onnittelin erinäisten viestintäkeinojen kautta.

Kävikö kellään virpojia? Täällä ei käyny yhtään mikä sinällään on pettymys mut eipä kyl ois ollu mitään annettavaakaan >: Mut oisin halunnu koristeltuja pajunoksia. Kaupas myydään myös hemmetisti mämmiä - ylläri ylläri miksiköhän - onko täällä henkilöitä jotka rakastaa mämmiä yli kaiken vai onko se hirveintä mitä ikinä on keksitty?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 22 Maalis 2016, 12:32

En ees seuraa Euroviisuja et siihen malliin o3o ei jaksa kiinnostaa.

Masennus ja ahistus päättivät yhdessä että NYT on TÄYDELLINEN AIKA herätä unilta ja tehdä mun elämästä täyttä helvettiä taas vaihteeksi u3u just sopivasti kirjotusten ja kouluhakujen aikaan etten varmasti jalsa tehä mitään. Hyvin menee.

Onnea kaikille keillä oli synddärid! Tiiän vaan et Mori on syntyny samana päivänä ku mun sisko höhöhöhö

Ei käyny virpojia ku meillä päin ruukataan käydä vasta viikkoa myöhemmi aka nyt viikonloppuna uwu joku muu saa avata ovet tänä vuonna. En halua enää.
Ja inhoon mämmiä .P en kestä
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut