Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Wolga » 29 Maalis 2016, 17:40

Huhhuh ja hohhoijjaa tätä kevättä. Tiedättekö sen tunteen, kun on täynnä energiaa ja silti ihan voimaton? Tuntuu, että sitä haalii itselleen kaikenlaista oheistoimintaa ja sitten on kohta ihan pääsemättömissä. Tai minulla ainakin on vähän sellaista vikaa, kun aurinko saa kuvittelemaan että päivässä riittää tunnit vaikka ja mihin - yllätyn joka kerta, että kyllä se uni silti aina iltaisin tulee juuri samaan aikaan kuin talvellakin. Keväällä myös tahtoo iskeä hirveä uudistusvimma, ryhdyn karkkilakkoon, siiderilakkoon, päätän tehdä suursiivouksen, aion aloittaa kuntosalin/uimisen/tanssimisen, hakea kouluun... You name it. Ja sitte iltaisin ahdistaa, kun huomaa että kaikki se "nyt kyllä aion" ajatustyö on huomaamattaan vienyt mehut ihan kokonaan, eikä ole loppujen lopuksi tehnytkään oikeastaan mitään järkevää. Miettinyt vain ja taputellut itseään olalle, kun nyt alkaa se uusi ja parempi elämä. Vaikka oikeastaan se oma elämä onkin oikein hyvä, niitä muutamia epäkohtia lukuunottamatta. Kevät vaan saa, ainakin minut, punnitsemaan omaa elämääni normaaliain enemmän - ja sitä myöten usein hieman ahdistumaan.

No, tuossa ylempänä onkin suurin syy siihen ettei ole paljoa kiinnostanut peleihin vastaaminen - joten pahoittelut pelikavereille siitä.

Kyllä ne nämä koiratkin osaa aiheuttaa harmaita hiuksia, vanhin pitää viedä kuvattavaksi jotta saadaan selvyys oireileeko nivelrikkoa vai jotain muuta, hoitolainen repäisi kyntensä irti pääsiäisenä, onneksi nuorin vielä on ihan ok. Mitä nyt semmonen mongoloidi noin niin kuin muuten :'D Jännittää ihan pirusti, että mitä se ell sanoo tuosta vanhimmasta, mutta täytyy toivoa ettei mitään kovin suuria muutoksia ainakaan löytyisi.

Tulipa kauhea itkuvirsi, oikeasti olen ihan positiivinen ja elämäniloinen. Ja pakko myöntää, että joskus on ihan hyvä ajatella elämänsä huonoja puolia niin muistaapahan arvostaa niitä hyviä. Ja, koska olen tehnyt suurta aivotyötä, olen päättänyt että valitsen kahdesta omalta tuntuvasta alasta ja ryhdyn tavoittelemaan yliopistolle pääsyä. Joten, jotain hyvää tässäkin :)
Wolga

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Huhti 2016, 12:44

Wolga kirjoitti:Tulipa kauhea itkuvirsi,

No mut välillä pitää avautua ja rutista ja itkeä ja päästää höyryjä. Sitte jaksaa taas ku on vähän keventäny mieltä taholle tai toiselle. Mut kevät on kyl aikaa jollon miettii vähän suuntaa ja tuppaa ahdistuun itteki. Tosin samaan aikaan kevät on aina nii ihanaa ku lumet sulaa ja kaikkee kivaa, tuppaan aina piristyyn keväisin. Ja toivottavasti Wolga koiralla on kaikki hyvin! Kerro toki mitä kuvauksissa löyty .3.
MUTTA KOITTAKEE PÄRJÄTÄ IHMISET kyllä se siitä. Dannaki koittaa masiksesta selvitä jooko .3.

Josko tästä kevätpirteydestä repis irti hyödyn ja koittais aktiivisekskin ruveta. Pikkuhiljaa.

Also mun on tehny sikana mieli jotain kermakakkua tai kermaleivoksia viimeiaikoina. Ei oo kuitenkaa tullu ostettua, enkä osaa itte leipoo. Halusin jakaa tämän teidän kanssanne.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 08 Huhti 2016, 18:33

Saanko minäkin valittaa? Ei sillä, että sillä olisi mitään merkitystä (luetaan Piisamirotan kyynisellä äänellä)

Joka tapauksessa, kevät on jännää aikaa. Olen aikaisemmin työskennellyt aika paljon hevosten parissa, ja kevät oli vähän sellaista aikaa, että ilopukkeja tulee ja kaikki on niin ihanaa että pitää vähän kiusata myös ihmisiä. Mutta hyväntahtoisesti. Suurimmaksi osaksi. No, sama on lapsilla, mutta aika pitkälti juuri päinvastoin. Minusta tuntuu, että kun valo lisääntyy ja päivät pitenevät, näistä sankareista, joiden kanssa työskentelen, tulee vain vaikeampia, levottomampia ja hankalempia. Kyseessä on 8-9- vuotiaita muksuja, joilla lähes kaikilla on jonkinlainen erityiskasvatuksen tarve, lähinnä ADHD on poikien keskuudessa kova sana. Elän unelmaa.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Huhti 2016, 16:18

Kaikki mukaan valittamaan. Välillä pitää valittaa.

Forte kirjoitti:Minusta tuntuu, että kun valo lisääntyy ja päivät pitenevät, näistä sankareista, joiden kanssa työskentelen, tulee vain vaikeampia, levottomampia ja hankalempia.

Mun pitäis selvästi olla siellä kans. Ei siis niitä lapsia vahtimas vaan riehumas niiden kans. Oon kevät ihme.
Sisko on päiväkodissa lapsia hoitamas ja sen kyl huomaa et sielläkin on rankkaa. Tyyppi ihan nuutunu päivän jälkeen ja niin väsyny et nauraa kaikelle - ja laulelee lastenlauluja koko ajan. Ja ne lastenlaulut jää totta kai mun päähän pyörimään. Nyt oon sen takia laulellu koko viikonlopun sitä "Maanantaina mamma meni, mansikoita ostamaan" lurittelua. Enkä ees tiiä siitä muuta ku sen maanantai kohdan.

Tosin kieltämättä nyt tekee mieli mansikoita.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 11 Huhti 2016, 19:13

MInä vätystelen...muutun vätystys vätystäjäksi kirjoittelun kanssa aina valoisaan vuodenaikaan...yritän tällä viikolla saada aikaan vastaukset ainakin noihin kahteen peliin jotka bongasin olevan vuorollani.
Laadusta en voi luvata, se on aina surkea poissaolon jälkeen, mutta, anyway, yritän luvata että pyrin vastaamaan :P
Lörri

ViestiKirjoittaja Forte » 16 Huhti 2016, 10:59

Aksutar kirjoitti:Mun pitäis selvästi olla siellä kans. Ei siis niitä lapsia vahtimas vaan riehumas niiden kans. Oon kevät ihme.
Sisko on päiväkodissa lapsia hoitamas ja sen kyl huomaa et sielläkin on rankkaa. Tyyppi ihan nuutunu päivän jälkeen ja niin väsyny et nauraa kaikelle - ja laulelee lastenlauluja koko ajan. Ja ne lastenlaulut jää totta kai mun päähän pyörimään.

Ja vielä lauloin karaokea niiden mukuloiden kanssa myös. Hurraa.

Sitten, ihan omiin mokiini. Yksi ilta olin ystäväni kanssa uimahallissa, ja siellä oli samalla joidenkin tyyppien uimatreenit. Huomasin sitten, että yhdellä nuorella miehellä oli hienot uimapöksyt, kun vasemmassa kankussa oli Batmanin Jokeri. Jäin sitten miettimään, miten hienot uikkari ne ovat, mistä niitä mahtaa saada jne. Sitten ystäväni huomautti "Sä oot nyt kaks minuuttia tuijottanu ton jätkän ahteria. Halutsä kertoo jotain?". Että näin.
Forte

ViestiKirjoittaja Wolga » 16 Huhti 2016, 19:37

Täälläkin rupeaa jo helpottamaan, kevät alkaa voittamaan ja jaksaakin jo jotain. Olen ollut peräti kaksi kokonaista viikkoa tupakkalakossa, oon henkisesti taputellut itseäni olalle joka päivä - kauan sitä onkin kerennyt jo keuhkojaan tervaamaan. Josko nyt loppuis :) Motivoin itseäni ajattelemalla, että saan kohta keuhkoahtaumataudin.

Vanhemman koiran etujalasta löytyi nivelrikkoa, onneksi vasta ihan mitätön muutos, mutta kyllähän se sieltä pikkuhiljaa pahenee - valitettavasti. Toivottavasti meillä on kuitenkin vielä ainakin pari-kolme hyvää vuotta edessä. Tästä innoittuneena päätettiin miehen kanssa lähteä vihdoin ja viimein sinne Lapin tuntureihin vaeltamaan, koirat toki mukaan, kun ei tiedä kuinka kauan meillä on enää mahdollista tuota vanhempaa murusta kuljettaa semmoisilla reissuilla mukana.

Forte, ei sitä joka päivä näe batman uikkareita! Pitää tuijottaa, kun mahdollisuus on :D
Wolga

ViestiKirjoittaja Ay » 19 Huhti 2016, 20:04

Mä sen sijaan sain aivotärähdyksen kaksiviikkoa sitten ja sen jälkeen ollaan vaan oksenneltu ruoat ulos. Eli ollaan aika kuihtuneella ollaaan, kun flunssakin iski. Kuume ei laske ollenkaan. Jos oon koneella tai katson teeveetä niin pemputti alkaa päätä särjejätä ja pahoinvointi tulla. Varmaakin tässä välissä puolen vuoden tressi ja surukin alkaa tulla samaan pahoinvointiin(puolen vuoden sisällä kuollut neljä läheistä). Lääkärissä on käyty ja se oli ihana. Paras lääkäri tähän mennessä mitä on ollut. Hyvä hieroo jumittunutta niskaani. Tyyppi piti batman paidastani.
Uusi tressi alkaa, kun täytyy olla tuolla ja siellä. Ennen kaikkea pitää ostaa yli kymmenen synttäri lahjaa ja mulla ei hajuakaan mitä ostaisi. Ennen kaikkea ei kiinnosta mennä shoppaillee tässä fiilingissä. Kuitenkin tahtoisi mennä ulkoilemaan, kun ei oo päässyt oikein urheilemaankaan.
XD Sori, pahoittelutni.....

Onneksi euroviisu musa tuo virkistävää fiilinkiä.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Niehku » 23 Huhti 2016, 22:24

Oho, en siis olekaan ainoa, joka tuntee itsensä voimattomaksi!

Itellä on tällä hetkellä yllärinä harjottelujakso meneillään. Ihan kivaa vaihtelua siihen pelkkään istumiseen, kirjottelemiseen ja kuuntelemiseen.

Olisimpa kissa, ei tartteis ku maata, syödä, välillä leikkiä ja säksättää linnuille.
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Huhti 2016, 17:52

Dakum kirjoitti:Olisimpa kissa, ei tartteis ku maata, syödä, välillä leikkiä ja säksättää linnuille.

Mäkin haluaisin olla kisse. Lösöillä menee jne.

hyh mikä viikko, onneks se on ohi. Toivottavasti ens viikko nyt ois vähän rennompi, kuhan nyt en vaa flunssaan tuu. vähän semmonen fiilis >:<
Viikon pelasti kyl Crim joka tuli eilen ylläri yökylään, tulipahan taas naurettua kuukauden edestä.

Ay kirjoitti:Mä sen sijaan sain aivotärähdyksen kaksiviikkoa sitten

yeeee ei kiva D: Joko on helpottanu olo?

Forte kirjoitti:Huomasin sitten, että yhdellä nuorella miehellä oli hienot uimapöksyt, kun vasemmassa kankussa oli Batmanin Jokeri.

Wolga kirjoitti:Forte, ei sitä joka päivä näe batman uikkareita! Pitää tuijottaa, kun mahdollisuus on :D

Kannatan Wolgaa tässä asiassa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 02 Touko 2016, 18:39

...Minä onneton se yritän edelleen....
Lörri

ViestiKirjoittaja Forte » 03 Touko 2016, 09:24

Turinoita työstä osa 2: Olen ollut samassa työssä nyt puolisen vuotta. Samat lapset ovat nähneet minut joka päivä, tietävät kuka olen jne. Minulla on ollut viimeiset 5 vuotta lyhyet hiukset, ja viikonloppuna kävin leikkaamassa vielä lyhyemmäksi, koska minulle alkoi muodostua jääkiekkoilijan takapiiska. Sitten menin töihin. Yhden pojan spontaani reaktio oli "Sä oot leikannu hiukset! Ootsä muuten tyttö vai poika?".

Että näin. Joten muistakaa lapset, sukupuoli ei määriydy ulkoisten sukuelinten mukaan tai ihmisten halusta tuntea olevansa jotain sukupuolta. Ehei. Se määriytyy hiusten pituuden mukaan nähtävästi.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Touko 2016, 11:41

Voi lapset.

Lörri kirjoitti:...Minä onneton se yritän edelleen....

AINA KANNATTAA YRITTÄÄ. JOKUPÄIVÄ VIELÄ ONNISTUT.

Jes, remontti ohi ja pääsi palaamaan kotiin. Heti suoritin hirveen suursiivon ja nyt taas kehtaa asuaki täällä. Hankin myös vihdosita viimein hyttysverhot takaoveen ja eiköhän samana iltana joku tuomiopäivän karvapylly - eli kimalainen - ninjannu tiensä läpi niistä verhoista ja sitten sai taiteilla sen ulos ja koittaa kieltää koiraa syömästä sitä...

JA ASDGEA NETFLIXIIN ON TULLU LISÄÄ AMERICAN HORROR STORYA nyt en sitten mitään muuta tee ennen kun kaikki jaksot on katottu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Touko 2016, 17:30

Musta tuli maaliskuussa naistenpäivänä 20v. Loscarisista tuli sunnuntaina 18v, täysi-ikäinen. Mihin tämä maailma on menossa. Kuinka meistä tuli näin vanhoja? Liityin tänne just hetki sitten ja 17v Aksu oli silloin mun mielestä about vanhin ihminen koko maailmassa äidin ja iskän jälkeen.

SE ON ENÄÄ KAKS VIIKKOA PÄÄSYKOKEESEEN, FOLKS! Toivottakaa onnea. Kalaonnea. Ja sit vihdoin raivolla ja verenvuodatuksella ansaittu kesäloma. Satuin istumaan koneelle nyt kun piti maksaa kaverille bensarahet kun kuljen sen kyydillä kouluun, ja tajusin että ehdin tässä ehkä kirjoitella pari riviä terveisiä. Kun tää hulluus on ohi niin sitten pelaan taas kuin en olisi koskaan ennen pelannut (tai en toivottavasti ihan niin surkusti).

Btw sain elämäni ekat kesätyöt Seinäjoen Sokos hotel Vaakunasta tai Lakeudesta. Lakaisen huoneita siellä. Että jos tuutte asuntomessuille tai provinssiin tai mihin nyt haluattekin niin älkää yrjöilkö hotellihuoneisiin jos yövytte jommassa kummassa.

KESÄ TULEE ♥ Sittenkin!

Löysin muuten aarteen.
Palaillaan asiaan pikimmiten.
Kuva
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Niehku » 05 Touko 2016, 19:59

Tsemppiä Agna pääsykokeisiin! Ei pie hermoilla sillon, rauhassa vaan tehä nii johan napsahtaa opiskelupaikka :)

Provinssiin oon tulossa, mutta leirintään. Onko muuten porukalle tulossa mimmonen festarikesä? En oo ikinä ollu Provinsissa, saati sitten ylipäätään missään muualla festarilla kuin Ilosaarirockissa, mikä tuskin lienee yllätys kun paikallisia oon. Jos joku on siis tulossa Ilosaarirockiin ja kenties haluaa miut nähä, ilmotelkoon! Sisälle en mene, mutta ulkopuolelle.

Nummirockissa ois kans kyl vaikka ketä, kruunais juhannuksen!Mutta ehkä ensi vuonna, ihan joka paikkaan kun ei rahat riitä. Ja täytyy kyllä sanoa, että jo on esiintyjälista Ilosaarirockissa tänä vuonna, pöh pah sanon mie! Nimen pitäs olla Ilosaaripop. Tietysti, keille nappaa sen mukainen musa nii eipä siinä sitten. Se on vaan jännää seurata, mihin menee sen tapahtuman suunta vuosi vuodelta.

PS. Spotifysta löysin iiihanan jonkun epicfantasyroleplaysoittolistan <3
Niehku

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut