Agna kirjoitti:Musta tuli maaliskuussa naistenpäivänä 20v. Loscarisista tuli sunnuntaina 18v, täysi-ikäinen. Mihin tämä maailma on menossa. Kuinka meistä tuli näin vanhoja? Liityin tänne just hetki sitten ja 17v Aksu oli silloin mun mielestä about vanhin ihminen koko maailmassa äidin ja iskän jälkeen.
Wolga kirjoitti:Juhannusviikko olisi tarkoitus viettää tuntureissa vaeltaen ja viikonloppu sitten vetää lonkkaa hotellilla. <3

Aksutar kirjoitti:mut jumalauta, pääsenkö mukaan tunturivaellukselle?
Forte kirjoitti:Nahkiaiskuningas. Vau. Nakkilan villi kesä. Kai se on nahkiainen, jolla on kruunu, koska se olisi todella awesome!
Itse asiassa, Jyväskylä City ei ole sen parempi. Tänne avattiin Seppälään uusi Prisma (herranjumala!), ja se on niin iso hitti, että sinne on ilmainen bussikyyti. Jyväskylässä sattuu ja tapahtuu isoja juttuja, selvästi.
Wolga kirjoitti:Välkommen vaan :D Haha. Me nyt ei vielä lähdetä mihinkään Kebnekaiselle, tai edes oikeille suurtuntureille (Saana ja Halti) vaan aloitellaan tätä yön yli vaeltamista ihan merkityllä ja helpohkolla turistireitillä, Hetta-Pallas tuntureissa :)
Mori kirjoitti:Nouse ylös puol kuudelta, mene töihin jossa sinua perehdytetään töihin se neljä tuntia. Nypi kukkia se kaksi tuntia ja kastele. Lannoita se toinen kaksi tuntia kukkia ympäri hautasmaata. Juo vettä sinä koko aikana alle puol litraa. Kärsi sitten lopuksi kotiin menolla päänsärystä, joka syntyi pienestä nestehukasta. Miten meni noin omasta mielestä. Olen ihan väsyny ja ne tauot. Ne oli jäätäviä. Kukaan ei yleensä ees puhunu mitään, ne vaan söi ja selas puhelinta. Ainoastaan vakituinen henkilökunta puhu jotain hieman. Muut kausutyöntekijät oli niin jäätäviä, ne puhu ainoastaan ku tehtiin töitä x3
Ei mulla muuta, piti vaan päästä purkaamaan ensimmäisen päivän tuntemuksia :D

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa