Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Wolga » 05 Touko 2016, 20:49

Tsemppiä Agnalle pääsykokeisiin!

Festarikesää ei juuri suunniteltu, mutta muita menoja senkin edestä. Koko tuleva kesäloma buukattu täyteen koiria, retkeilyä ja muuta mukavaa. Juhannusviikko olisi tarkoitus viettää tuntureissa vaeltaen ja viikonloppu sitten vetää lonkkaa hotellilla. <3 Koirat toki menossa mukana, eihän niitä moiselta reissulta raski jättää poiskaan. Provinssi kyllä houkuttelisi kamalasti, mutta taitaa jäädä rahan vähyyden vuoksi lähtemättä, mutta josko tuohon Qstockiin pääsisi käymään. Siellä oli ihan mielenkiintoisia esiintyjiä tulossa tänä vuonna :)

Mutta siis. Kesä on tulossa <3 Ihanan lämmintä ollut täällä meilläkin ja olen ihan happyhappyjoujou, ihan eritavalla rupeaa taas tulevaisuus kirkastumaan kun saa lisää valoa maailmaan. Jospa sitä ensi vuonna sitten pääsisi sinne eläinlääkiksen pääsykokeisiin asti :)

// Muoks. 6.5. Onnea Michylle ja Nipustimelle, mulkkasin että tuolla alareunassa oli tämmöinen synttäritiedotus juttujuttu :D
Wolga

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Touko 2016, 13:19

Agna kirjoitti:Musta tuli maaliskuussa naistenpäivänä 20v. Loscarisista tuli sunnuntaina 18v, täysi-ikäinen. Mihin tämä maailma on menossa. Kuinka meistä tuli näin vanhoja? Liityin tänne just hetki sitten ja 17v Aksu oli silloin mun mielestä about vanhin ihminen koko maailmassa äidin ja iskän jälkeen.

Ette te juniorit saa vanheta tolla tavalla, tää ei oo reilua. Olin hurja 16wee ku sä tänne tupsahdit. Kai Lotta sai sen mieskuoron lahjakseen niiku toivo? Vai petittekö sen odotukset? >:
Anyway tsemppiä pääsykokeisiin!

Tuoreista synttäreistä puheen ollen joo, PALJON ONNEA Michyy ja Nitu!

Wolga kirjoitti:Juhannusviikko olisi tarkoitus viettää tuntureissa vaeltaen ja viikonloppu sitten vetää lonkkaa hotellilla. <3

Mää en festareista jne välitä sattuneista syistä, mut jumalauta, pääsenkö mukaan tunturivaellukselle? Kera koiran ofc?! OON AINA TAHTONU SINNE! Sit mulle sanotaan et ei sinne kannata mennä ku kesäl on hyttysii ja talvel lunta ja kylmää - no miten se sitten eroo muusta suomen kesästä&talvesta? Päästäkää mut tuntureille.

Kesä on jo tullu - ainakin tänne nakkilan tropiikkiin. Aurinko paistaa koko päivän ja ihan hyvin vois vetää kesäkuteilla jo pihalla jos huvittais. Koiraki meinaa läkähtyä lenkeillä jos päiväsaikaan käy pidemmällä >: Kaikkialla on taas koiranpentuja ja pentu uutisia. Hirvee pentukuume iskee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 06 Touko 2016, 14:35

Kesäkuume... Pikemminkin kesämasennus u A u just ku aattelin et asiat ois helpottanu ni ei. En oo ikinä ennen joutunu mielenterveyden takia skippaamaan koulua mut nyt oon kolmen viikon aikana ollu kolme päivää koulussa, ei vaan pysty. Ja lisäks vielä siskon tyttöystävä otettiin kiirelliseen sijotukseen perhekotiin ja meillä on kotona kaikki ihan hajalla sen takia. Kyl me se tiedetään et hyvää ne tarkottaa ja et nyt tän kuukauden aikana ne kattoo et voidaanko penikka ihan laillisesti sijoittaa meille mut paskaa se silti on. Se on asunu meillä melkein vuoden jo koska sen omat vanhemmat on ihan pyllystä ja sdlgkakckanfkex Musta tuntuu jo siltä et mullois kolmas pikkusisko ja nyt ne vei senkin :/ parastahan tässä toivotaan mut en tosiaankaan luota Nivala-Haapajärvi-Reisjärvi-sossuihin. Ei siis mitään sosiaalityöntekijöitä vastaan mut tän seudun porukka on kyl useemmin ku kerran jo osottanu et ne ei osaa hommaansa. Ja sit siihen lisäks painaa kaikki päälle, valmistuminen venyy syksyyn ja ahistaa ja dksncsnzkanan ehkä pitäs alkaa pelailla taas.

ONNEA KAIKILLE JOILLA OLI SYNTTÄRIT, TERVETULOA "AIKUISUUTEEN" LOTDOW :)))

Niin joo ja jotain hyvää elämässä, istun junassa Ouluun kattoon Civil Waria viimein B))
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Forte » 07 Touko 2016, 12:49

Tämä on osoitettu täysi-ikäiselle Loscarille. Paljon onnea ja tervetuloa meidän vanhojen kääpien puolelle! En tiedä, kuka tällä foorumilla on vanhin, se Mestarikääpä, mutta kuitenkin.

Pääsykokeisiin tsemppiä Agnalle!

Ja lopuksi, nämä kolme kuvaa Aksuttarelle. Yhdistele ne jotenkin mielessäsi, koska minä en jaksanut leikkiä Paintilla. Kuva 1, Kuva 2 ja kuva 3.

Hyvää kesää kaikille! Toivotan jokaiselle aurinkoa, jäätelöä, paidattomia haltioita (mitä?) ja lämmintä järvi- tai merivettä!
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Touko 2016, 15:53

Forte kirjoitti:Ja lopuksi, nämä kolme kuvaa Aksuttarelle. Yhdistele ne jotenkin mielessäsi, koska minä en jaksanut leikkiä Paintilla. Kuva 1, Kuva 2 ja kuva 3.

Ei hätiä mitiä, onneksi minä olen kuvanmuokkauksen ammattilainen

Kuva

Että hyvää lauantaita vaan kaikille.

Ja Dannalle tsemppiä >: Jos on tarve avautuu nii tuu faces tökkii mä voin kuunnella.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 07 Touko 2016, 16:44

Saanko laittaa tuon taustakuvaksi? Aika hieno nakki nimittäin. Sillä vain pitäisi olla vielä aurinkolasit.

Alan epäillä, ettei kukaan täällä (vähiten kai minä) ota Nakkilaa enää hirveän tosissaan. Kaikki kunnia Nakkivaltakunnalle!
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Touko 2016, 16:48

Kuva

Fixed. :D
Siitä vaan jos haluat nakkia katsella taustakuvana.

NAKKILA ON HEI TOSI SERIOUS BUSINESS. TÄÄLLÄ KRUUNATAAN JOKA KESÄ NAHKIAISKUNINGAS!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 07 Touko 2016, 16:52

NIVALASSA ONKI LÄPPÄRINHEITON MM-KISAT. Niin joo ja Nivalan mainoksissa lukee "tule Nivalaan - Suomen Texasiin" ja Nivalassa on myös Nivalan Pariisi B))

Ja hei joo Aksu tuun huutaa jossain vaiheessa kait kuhan kerkee u v u
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Forte » 07 Touko 2016, 16:53

Nahkiaiskuningas. Vau. Nakkilan villi kesä. Kai se on nahkiainen, jolla on kruunu, koska se olisi todella awesome!

Itse asiassa, Jyväskylä City ei ole sen parempi. Tänne avattiin Seppälään uusi Prisma (herranjumala!), ja se on niin iso hitti, että sinne on ilmainen bussikyyti. Jyväskylässä sattuu ja tapahtuu isoja juttuja, selvästi.
Forte

ViestiKirjoittaja Wolga » 08 Touko 2016, 22:26

Aksutar kirjoitti:mut jumalauta, pääsenkö mukaan tunturivaellukselle?

Välkommen vaan :D Haha. Me nyt ei vielä lähdetä mihinkään Kebnekaiselle, tai edes oikeille suurtuntureille (Saana ja Halti) vaan aloitellaan tätä yön yli vaeltamista ihan merkityllä ja helpohkolla turistireitillä, Hetta-Pallas tuntureissa :) Pitäisi koirienkin kanssa olla helppoa kuljettavaa, kun ei niin paljon kivikkoa kuin noissa suurtuntureissa. Ja kun alkukesästä lähtee, niin hyttysiäkään ei ihan kauheasti pitäisi olla (tunturissa nyt ei muutenkaan) ja ei ole turhan kuivaa, niin on koirienkin nesteytys helppo hoitaa. Toki on suuri todennäköisyys, että vettä (ja vähän räntääkin) saadaan niskaan, mutta tuleepahan kuljettua reippaampaa :DD

Harmillisesti vaan vaikuttaa siltä, että joudutaan tuo vanhempi ehkä jättämään pois reissusta. Se on nyt ruvennut mysteerikipuilemaan takapäätä, mun reissun aikana oli imeskellyt takajalkaan ruhjeen... Meinaa itkettää, kun ei tiedä yhtään että mikä tuolla on. Vaan ei se auta kuin huomenna kerätä omat ja naapurien rahat kokoon ja alkaa soittelemaan ell-asemalle. Tämän vanhemman kanssa kaikki elämä ja harrastaminen on niin miellyttävää ja se on ihan semmoinen kumppani (kouluttanut mua ihan sikana), niin inhottavaa ajatella että jos sillä tulee jo 6-vuoden ikäisenä "kilometrit" täyteen. Vaan pitäkää sormia ristissä, että siellä ei olisi mitään jota ei voi parantaa. Tai että oon vain vainoharhainen ja siellä ei ole yhtään mitään :D Sekin olisi hyvä.

Oulua on myllätty ihan kauppakeskuksen ja kallioparkin verran, onneksi täällä maaseudulla ei tapahdu sitten yhtään mitään. Paitsi silloin tällöin joku vanhus vaihtaa hiippakuntaa. Suomen Texas kuulostaa tutustumisen arvoiselta ja Nakkilan logo suorastaan kutsuu katsomaan Nakkilan nakkeja ja hiekkarantoja :'D
Wolga

ViestiKirjoittaja Mori » 09 Touko 2016, 17:34

Nouse ylös puol kuudelta, mene töihin jossa sinua perehdytetään töihin se neljä tuntia. Nypi kukkia se kaksi tuntia ja kastele. Lannoita se toinen kaksi tuntia kukkia ympäri hautasmaata. Juo vettä sinä koko aikana alle puol litraa. Kärsi sitten lopuksi kotiin menolla päänsärystä, joka syntyi pienestä nestehukasta. Miten meni noin omasta mielestä. Olen ihan väsyny ja ne tauot. Ne oli jäätäviä. Kukaan ei yleensä ees puhunu mitään, ne vaan söi ja selas puhelinta. Ainoastaan vakituinen henkilökunta puhu jotain hieman. Muut kausutyöntekijät oli niin jäätäviä, ne puhu ainoastaan ku tehtiin töitä x3

Ei mulla muuta, piti vaan päästä purkaamaan ensimmäisen päivän tuntemuksia :D
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Touko 2016, 11:09

Forte kirjoitti:Nahkiaiskuningas. Vau. Nakkilan villi kesä. Kai se on nahkiainen, jolla on kruunu, koska se olisi todella awesome!

Itse asiassa, Jyväskylä City ei ole sen parempi. Tänne avattiin Seppälään uusi Prisma (herranjumala!), ja se on niin iso hitti, että sinne on ilmainen bussikyyti. Jyväskylässä sattuu ja tapahtuu isoja juttuja, selvästi.

Koitin googlee teille jotain nahkiaiskuninkaasta mut ei löytyny mitään - muuta kun sivut Nakkilan Nahkiaispaistamoon ja fakta että "Kuningas Henrik I kuoli ruokamyrkytykseen "ahmittuaan itsensä täyteen nahkiaisia" ". Ehkä joku Cryptin kuningaskin kuolee ahmittuaan liikaa nahkiaisia.

Ja herran jumala prisma ihan. Suomen- Texas kuulostaa aika hasardilta.
Tääl on tasan yks K-market ja yks Siwa - ja ne molemmat on kävelymatkan päässä samalla kauppa-aukiolla.

Wolga kirjoitti:Välkommen vaan :D Haha. Me nyt ei vielä lähdetä mihinkään Kebnekaiselle, tai edes oikeille suurtuntureille (Saana ja Halti) vaan aloitellaan tätä yön yli vaeltamista ihan merkityllä ja helpohkolla turistireitillä, Hetta-Pallas tuntureissa :)

MÄ TUUUUN.
Mä meen heti kebnekaiselle, ette voi estää. Lähettäkää sit etsinäparti kun oon parin tunnin sisällä eksyny, nälkiintyny, sortunu kannibalismiin ja perustanu oman heimon tunturin juurelle.

Mut pidetään sormia ristissä, ettei koirakullalla mitään pahempaa oo D: Kerro toki sit ku saat tietää et mikä tilanne! Kuusvuotias koira ku kuulostaa liian nuorelta siihen et kilometrit tosiaan täynnä ois >:

Mori kirjoitti:Nouse ylös puol kuudelta, mene töihin jossa sinua perehdytetään töihin se neljä tuntia. Nypi kukkia se kaksi tuntia ja kastele. Lannoita se toinen kaksi tuntia kukkia ympäri hautasmaata. Juo vettä sinä koko aikana alle puol litraa. Kärsi sitten lopuksi kotiin menolla päänsärystä, joka syntyi pienestä nestehukasta. Miten meni noin omasta mielestä. Olen ihan väsyny ja ne tauot. Ne oli jäätäviä. Kukaan ei yleensä ees puhunu mitään, ne vaan söi ja selas puhelinta. Ainoastaan vakituinen henkilökunta puhu jotain hieman. Muut kausutyöntekijät oli niin jäätäviä, ne puhu ainoastaan ku tehtiin töitä x3

Ei mulla muuta, piti vaan päästä purkaamaan ensimmäisen päivän tuntemuksia :D

Voi ei D: Pitääkö mun tulla seuraan suo sinne vesipullon kans ja muistuttaa, et juos nyt? No mut kiva et sentään oot saanu kesätöitä! Sentään jotain. Kauan sulla ne työt kestää?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 10 Touko 2016, 17:04

Joo tänne vaan seuraamaan mua ja muistuttamaan nesteytyksestä. Sellasta tarttisin tai tämä kakkeolo vaa johtuu siit et oon sairaan väsyny ja mun pikkusisko on kuumees. Tauti uhkaa mun henkeäni ja työtäni.
Juu, tonne heinäkuun loppuun ajattelin työskennellä, ku jos saan opiskelupaikan, niin saatan päästä muuttamaan pois kotoa taaai sitten jos en yritän olla siel koko kesän.
Mori

ViestiKirjoittaja Enkidu » 11 Touko 2016, 04:35

Homh, olen nähtävästi kangistunut pahasti täällä. Pelit ovat hieman seisoskelleet, ja sen lisäksi tuli muutettua, aloitettua työntapaista ja muutenkin muutettua elämäntyyliä melkoisesti. Tätä myöten on siis ollut aika paljon muutakin ihmeteltävää. Pikkuhiljaa alkaa tosin tuntua siltä, että voisi taas tarttua itseään hieman niskasta kiinni. Ideoita ja ajatuksia kuitenkin löytyy, joten saapa nähdä...
Enkidu

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Touko 2016, 13:08

EUROVIISU HYPE IS REAL

Kuva

Ei mulla muuta, jatkakaa o7
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut