Kirjoittaja Wolga » 27 Touko 2016, 11:48
”Noh, minulla on keinoni”, virnisti viekkaaseen sävyyn ja naisen kasvoilta saattoi nähdä tyytyväisyyden, mikä johtui juonikkaan suunnitelman onnistumisesta. Oikeastaan se oli onnistunut yliodotusten. ”En ihmettelisi vaikka hän tämän jälkeen lopettaisi vahtinani toimimisen”, virnuili ja tukisti hellästi miehen niskahiuksia, painoi otsansa sopivassa välissä - eihän hän aikonut itseään toisen savukkeeseen polttaa – hetkeksi miehen otsaa vasten. Kuinka olikaan kaivannut makeahkon sätkän ja metsän tuoksua, joka sekoitti hukan oman ihon tuoksuun. Eihän hänellä nyt mikään huippu hajuaisti ollut, mutta kyllähän ihmisetkin jotain haistoivat.
Nojautui hetken päästä kauemmas ja pohti kuinka aloittaisi tarinansa kertomisen. ”Tajusin, että se korppi ei juo alkoholia joten vein sen piknikille ja juotin sen humalaan”, kohautti olkiaan muka välinpitämättömänä, mutta haalean ruskeissa silmissä pilkahteli nauru, ”ja no, nyt tiedän että se on ristiverinen ja väkivaltainenkin. Ja ruma suustaan”, hymähti. Ei voinut olla tuntematta huojennusta nyt, kun oli hukan vierellä ja turvassa tuon mustahiuksisen känniseltä raivolta – toki ehkä perustellusti, mutta eihän silti ketään saanut lyödä? No, tuskinpa korppi tänne siinä kunnossa pääsisi. ”Ja, koska miehelle on kaiketi hyvin tärkeää pitää tietty maineensa ihmisten keskuudessa ja piilottaa sekaverensä, niin hän taitaa pian olla aika harmiton”, lupaili itsevarmasti, tosin ehkä kuitenkin enemmän itselleen kuin Fergukselle. Häntä kohtaanhan se mustahapsi oli varmasti harmiton, kuten oli ollut ennen tätä ja kaiketi tämänkin jälkeen mutta sutta kohtaan… Aatelisen sirot kasvot menettivät hieman iloaan, kun muisteli kännistä lupausta joka hänen peräänsä oltiin huudettu. ”Se arvasi myös, että me… Että tässä ei ole kyse mistään kidnauppaus draamasta. Ja sinun pitää olla varovainen, sillä minä totisesti suututin sen korpin. Se aikoo nylkeä sinut minun silmieni edessä, joten jos sillä aiemmin ei ole ollut mitään henkilökohtaista sinua vastaan niin nyt ehkä on”, naisen katse laski sanojen myötä maahan, oli kurja edes ajatella että Synth voisi joskus päästä toteuttamaan uhkauksensa. No, vain hänen kuolleen ruumiinsa yli.
Niin, se johdattikin neidon mielen siihen toiseen ongelmaan,…