Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Tammi 2009, 08:18

ei... tahdo... mennä... kouluun T_T
Oikeesti, kuka keksi aikaset aamuherätykset?! Aksu vaatii pitkät aamu unet toimiakseen! no, onneks tänään on lyhyt päivä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 13 Tammi 2009, 21:19

Sama täällä. Myöhään nukkuminen passaisi tännekin.

Jaaaahas, vai että tällaista tarkkailutoimintaa TNF:ssä nykyään? Hurlumhei o__o pitääkin kirjautua sisään usein. Vaikka siitä Agnan aktiivisuudesta ei liiemmin ole ollut pulaa *pepsodenthymy* Odottelen jo innolla sitä Ivyn Fruity Love hommeliinia.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Tammi 2009, 07:24

Yush, tällästä tänään. Voisin kyllä nimetä tässä saman tien ne joilla ei oo mtn vaaraa joutua potkituks TNF:stä ja niitä on monta, joten turha olla huolissaan :D pikku Agna ei kuulu uhan alle..
oikeestaan kukaan joka nyt kuukauden sisään on ees käyny ropettamassa jtn ei oo vaarassa, mut sitten täällä tosiaan on näitä jotka ei pariin kuukauteen oo käyny ilmottamassa ittestään mitään, mikä sitten lie syynä.
Dudeboyn syyn mä tiedänkin, sillä on ollu kone p*skana, mut nyt sen pitäis kohtapuoliin päästä taas... ja kuutamohan tuossa jo ilmoitti jäävänsä vähän pidemmälle tauolle, mistä keskusteltiin jo mesessäkin sen kanssa.

siitä puheen ollen, kaikki joilla on mun mese osote, älkää ilmottako siellä mulle poissaoloistanne tai mistään muustakaan viivästyksistä :D teillä varmasti on pelejä muidenkin kanssa (paitsi Ivyllä joka on vannoutunut ropettamaan mun kanssa) niin mä en niille erikseen ala ilmottelemaan että se ja se on nyt lomalla. Tulkaa itte laittamaan foorumin poissaolo ilmotuksiin poissaolonne, että kaikki on niistä sitten tietosia :)

mitäs muuta mun piti teille saarnata... no, ei kai mtn. Paitsi että moderaattorit voi osallistua tähän tarkkailu jaksoon, mikäli haluavat ja jaksavat, eli voi ilmoitella yksärillä mikäli huomaa että joku selvästi on unohtunut jonnekkin. Tää varmaan ois kuulunu kyllä ilmotusten puolelle, mutta mä luotan siihen että joku käy edes vilkasemassa tän.

mutta nyt kouluun ~~~~~>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 15 Tammi 2009, 22:27

Yush. (mitä se sitten tarkoittaakin :"D)

Mirien bongasin eräältä toiselta sivustolta - tai no, hän bongasi minut - ja kysyin syytä siihen ettei tämä ollut tullut ropettelemaan. Hän kertoi syyksi sen, että kone oli kaatunut eikä hän ollut muistanut (tms) tätä sivustoa. Lupasi käydä katselemassa, mutta en sitten tiedä tuliko oikeasti...

No hallelujah mikä selostus. Ei tuosta erkkikään saa selvää -___-"
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Tammi 2009, 14:17

Yush tarkottaa yes, yeah, yup, jepa, kyllä, aye, jep jne jne :D se vaan on jääny päähän kun parodia ropeissa kaikki sanoo yeah tai yush.

ja jos näin on Mirien kannalta niin saa itte tulla käväsemään täällä :D

ah, nyt on sitten ostettu tarpeeks musaa vähäks aikaa. käytiin toptenissä ja sieltä löyty näitä paketti cd:itä, ni ostin sitten kolme levyä keskiaika musaa, kolme levyä celtic musaa ja kolme levyä "night music" levyjä :} eikun kuuntelemaan ~<3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Morado » 16 Tammi 2009, 14:40

Hellöy tyypit!

Tänään saatiin tuoda kouluun karkkia sun muuta sellaista ;D Kuuntelin tarkkana, kun useimmat luokaltani pelasi pullonpyöritystä. Kivoja tehtäviä >8D Itse en uskaltanut mennä mukaan >.> Pari poikaa sai jälki-istuntoa kun ne heitteli karkkia, oli taas niin fiksuja tyyppejä. Kun päästiin koulusta huomasin, että yks meiän luokan poika seuras mua, no siinä kävi ilmi että se asuukin tossa ihan meiän talojen lähellä. Joo, semmonen päivä tänään, mitäs teille muille?

Topten? Missäs semmonen kauppa on? Ittekin on tultu etsittyä pariinkin kertaan jotain keskiaikasta musaa. Ei vaan oo missään ollu D8
Morado

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Tammi 2009, 18:42

Yello \o mäkin muistan noi kultaiset ajat kun koulussa piti erikseen olla karkki päivä.. nykyään karkkia saa mäyssätä millon ikinä haluaa, koulussakin. mä muistan kun meidän luokka teki joskus kuudennella jonkun vetoomuksen, että saatais syödä purkkaa koulussa (en si tiiä onko se enää kiellettyä kutos luokalla?). no anyway, ehtoihin kuulu et me saadaan mäyssätä purkkaa, kunhan niitä purkan raatoja EI LÖYTYIS koulun pihasta tai penkkien alta.. no, totta kai nää älypää pojat si pilas senkin jutun iskemällä joka purkan penkin alle ja se juttu oli si sillä ohi....

ja topten elikkä TopTen, on se joku anttilan (?) musa/peli/leffa osasto.. vai oliko se megastore, anyway, tampereen keskustassa olevan anttilan musa osasto, sielä ainakin löytää jtn.
ja mitähän mä uskaltaisin sanoo, enkä valehdella... no en nyt osaa sanoo mtn keskiaikaiseen musiikkiin keskittynyttä yhtyettä, mutta celtic musa menee aika lähelle keskiaikasta musiikkia, joten voisit kokeilla niitäkin. tää keskiaika musa paketti minkä ostin, niin on nimeltään "Time of the Templars". tässä oli kolme cd:tä mukana, ensimmäisessä levyssä oli jtn ritari musaa ja toisessa si kirkko musaa.. tosta kolmannesta en oo varma :D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Morado » 17 Tammi 2009, 10:32

Ainakin meidän koulussa ei saa syödä purkkaa D8

Anttila, hmm. Täytyy käydä joskus siellä. Celticciä oonkin joskus kuullu jossakin. Tuli pakkomielle käydä Tampereella 8D

Epämääräinen viesti >:3
Morado

ViestiKirjoittaja Zaubares » 18 Tammi 2009, 15:34

Tämä lohikäärmeiden vanhimmat juttu vaikuttaa hienolta. Mulla olikin jo suunnitteluvaiheessa yksi hahmo, josta saisi varmaan ihan kelpo vanhimman pienillä muutoksilla... Saa nähdä mitä hänestä tulee.

Kyllä meidänkin koulussa saa purkkaa syödä, muttei tunnilla. Ja opettajasta riippuen saa tunnilla syödä karkkia, suklaata tms. Uskonnonopettaja vaatii kuitenkin aina osansa herkuista.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Ay » 18 Tammi 2009, 16:07

Olisin vain pistännyt Danten ehdokaksi vanhimpii lohikäärmeisiin.
Tunnilla ei meiläkään sovi, mutta amiksessa saa ottaa makeisia ja juomia tunneille. Aika moni juo kahvia tunnilla. Ei ihme, kun tunnit ovat niin tylsiä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Zaubares » 18 Tammi 2009, 17:01

Dante on ikävä kyllä liian nuori. Muutenhan olisin hänet jo pistänyt.

Meikä aatteli kokeilla maanantaina jotain uutta. Menen koulumatkalla siwan kautta ja ostan energiajuomia jotka myyn välkällä voitolla. Voisi toimiakin.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Tammi 2009, 17:15

Jahas, Zaubaresista tulossa bisnesnainen :D

Naaw. Agna pitää koulussa huomenna jonkun kökön puheen jollekkin kökölle luokalle, ja sen pitää olla vielä niin kökön pitkä, ja niin kököstä aiheesta.

Ja olisi taas BIG BIG BIG idea uuteen hahmoon, muttakun ei tuolla Julianallakaan ole tullut pelailtua... Kun ei oikein inspiroi ikäisellään (eee, 2v vanhemmalla) pelaaminen :/ örks... Mutta sittenpähän vaan pistelen sen hahmon jäihin ja teen uuden tilalle, muahahahahahahaa 8D mikä suunnitelma.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2009, 17:17

yush. Haluun antaa lisää "valtaa" pelaajillekkin, joten järjestelen näitä apotin paikkoja ja kreivittärien paikkoja jne jne aina sillon tällön.. lisäks tää lohikäärmeiden vanhimmat on vielä puoliks kehitteillä, voi olla että ajan mittaan lohikäärmeistä tulee suurempi osa Cryptin historiaa, mutta tällä hetkellä niillä ei pahemmin oo merkitystä.
ja kehitysideoita otetaan yhä vastaan, saadaan jotain toimintaa tännekkin :)
itte ajattelin tehä foorumin puolelle uuden osion, jonkun "vanhimpien luola" tai jtn sinne päin, missä ois tavallaan kolmen vanhimman "linnoitus".

ja siitä energia juomasta en tiiä, meillä ainakin kahvilassa saa kaikkee halvemmalla mitä muuten sais kaupoista... mut en si tiiä miten menis kaupaks sun koulussa :D.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Tammi 2009, 17:21

Heijj mikä tuo lohikäärmerumba oikein on O___o meikältä on nyt mennyt joku ohi. Kenties siitä on ollut uutisissa tai jossain (missä Agna ei ole jaksanut ohikulkumatkallaan käydä)... Pitääs tutkia asiaa tarkemmin.
Itseäni eivät niinkään mitkään lohikäärmeet/elukat kiinnosta, pitäydyn siis haltioissa, ihmisissä sun muissa yleistyypeissä.

Ja en tykkää energiajuomista. Mikä kiintoisa informaatio 8)

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna