Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2009, 17:25

joo, uutisissa on juttua siitä lohikäärme jutusta :D ettitään kolmea vanhinta/suurinta lohikäärmettä, jotka on TAVALLAAN lohikäärmeiden johtajia. Joka tapauksessa kolme vanhinta ei pomottele kaikkia niin kun nyt haltijoiden tai ihmisten kuningas.
mä oon huomannu että pystyn pelaamaan melkein millä tahansa rodulla, mutta jostain syystä on helpompi pelata miehillä, mitä naisilla.. ainoo muija jolla on jotenkuten helppo pelata on lily :D mut muuten tykkään enemmän mun mies hahmoista.

ja mä tykkään energiajuomista, mikäli kiinnostaa 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Tammi 2009, 17:30

Aaahaaa. No sinne siis! \o/
Juu, olen huomannut myöskin että miehillä on helpompi pelata, ja miestä tässä kaavailinkin. Ihmistä. Ja monen kaverini mielestä tämä hahmo näyttää Jeesukselta =.= hmh... No however.

Juu kiinnostaahan se :"D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2009, 17:36

Jesus \o/ mä en oo nyt vähään aikaan miettiny uusia hahmoja, ainakaan TNF:än puolelle, mut si After Death foorumille oon.. mut sen ny näkee jaksanko tehä uusia.
Mut mä oon miettiny et jos joku muu haluais tehä jtn sukulaisia haluais väsätä mun hahmoille, tosin sekin vasta on harkinnan alla.. sit oon miettiny et alan tekemään näitä valmishahmoja, mitkä joku voi "adoptoida" ja pelata sitten täällä... ittelleen ei viitti kauheeta määrää hahmoja väsätä :D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 18 Tammi 2009, 17:40

Mitä tolla bisnesnaisella meinaat Agna? Et kai sää luule että mä olen nainen?

Suurin osa mun hahmoistani on miehiä. Yksi naishahmo on. Sekin vain kun sen foorumin säännöt vaatii. En osaa muuten yhtään pelata naishahmoilla.

Meikäläinen ei kyllä ite juo energiajuomia tai kahvia. Mutta noin 95% mun koulusta juo, joten uskoisin tienaavani ainakin hiukan.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Tammi 2009, 17:45

Of course 8)

Haa, siinäpä vasta ideoita. Voisinkin hyvin kuvitella, kun Blackin kauan sitten kadonnut pikkusisko ilmestyy Cryptiin, ja on jo asettelemassa vilttiä Pikku-Blackin päälle ettei tämä vilustu...
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2009, 17:48

voi ei, Balck sais kyllä hermoromahduksen :D Tomtomin ilmestyminen oli sille jo liikaa! :'D

ja ohimennen, mä en oo aivan varma kaikkien pelaajien sukupuolesta.. mut sen mä uskallan sanoa että itte oon ameeba 8DDD
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Tammi 2009, 17:53

Olen tyttö! o___o Ilmoitan heti alkukäteen. Vai että Aksu on ameeba... No sovitaan sitten näin. Oli/on täällä ainakin yksi poika pelailemassa (eeh, en muista nickiä, mutta nimeltään Riku tms), huomasin kun katselin tuolla "Nimesi japaniksi" hommelissa. Täytyy sanoa että yllätyin :D

Uskon että Black saisi jonkunmoisen kohtauksen... En ookkaan tuosta Tomtomin ilmestymisestä kuullu 8)
Viimeksi muokannut Agna päivämäärä 18 Tammi 2009, 18:02, muokattu yhteensä 1 kerran

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2009, 18:02

on täällä... kolme poikaa? Zaubares, Kuutamo ja dudeboy.... vai neljäkö peräti? tuo Tuho taitaa myös olla poika, ainakin näin uskoisin...
ja älkää ottako nokkiinne jos en osu oikein teidän sukupuolen suhteen D'x jos tekisitte ittestänne esittelyt tonne "esittele itsesi" osioon niin sitten voisin tietääkkin paremmin :DD
niin ja kyl mä sen tiesin että Agnuska on tyttö ^^

Black sais isomman kohtauksen mitä Aranin nähdessään, jos sen kauan kadosksissa oleva sisko ilmestyis >-< Tomtomin ilmestyminen (miten toi kuulostaa uskonnolliselta tapahtumalta?!) oli jossain ropessa.. kun Art oli pölliny Lilyn, sillon Tomtom tais tulla ekan kerran Blackin tietosuuteen...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Tammi 2009, 18:07

Aahaa, vai että silleen. No bisnesmies sitten, korjataan :')

Jahajahajaha, ropekyylääjällä on nyt jäänyt joku kohtaus ohi ò___ó pitääpäs heti etsiä se. Ja sit pitäis jaksaa etsiä se kohta jossa on tuo Aberecin ja Blackin kohtaamisen jälkeen tapahtunut...... Ja musta vähän tuntuu ettei kukaan saanut selvää siitä, mitä tarkoitin 8)

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2009, 18:12

muistelisin että tuo rope tapahtui Blackin tönöllä.. eli velhon asunnolla, kun Opsukka ja Black oli siellä sitten sen jälkeen mitä tapahtui talleilla... en ittekkään enää pysy kärryillä siitä mitä on tapahtunu ja missä :'D ja jos oikein muistan niin pikku Agnuska ei ollu edes rekisteröitynyt sillon kun tuo rope tapahtu :D

uhhuh, nyt vois päivitellä Tales from the crypt sivustoa.. sinnekkin pitäis jaksaa laittaa noita tietoja. nyt kyl vähän ketuttaa että oon tehny kuninkaiden sukutaulut wordilla, niin niitä ei saa kuvamuodossa sinne >_>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Tammi 2009, 18:27

Aaha -.- No sitten sieltä etsiskelemään.

Heii, sielläkin meikä kyylää \o/ ja paraikaa katselen Aksun töitä Devianissa. Hiaaanoja 8)

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2009, 18:31

busted! kyyläri >8D no ei se mtn, ei niitä muuten netissä ois jos niitä ei kyylättäviks ois tarkotettu.

huhhuh, ompas tänää tullu paljon viestejä keskustelujen puolella :D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Tammi 2009, 18:43

Hiih ^^

Joo on, kun nyt sattuu täällä olemaan samaan aikaan edes kaksi henkilöä... Tosin hommailen tässä samalla kaikkea, niin nukahdan aina välillä pariksi minuutiksi :3

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2009, 18:59

nii :D mä ny koitan saada tota TFC sivustoa toimimaan ku on pieniä teknisiä ongelmia.. ja lisäks piti käydä suihkussa >_>
mutta nyt taas dataamaan \o/
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Tammi 2009, 19:25

Yay \o/ sitten meikä painuu sinne lukemaan, kun se on valmis.
Tällähetkellä yhtä kuva piirrustelen, muahahahahah >8)

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna