Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2009, 20:11

hee'e munkin tekis mieli piirtää!.. pitääpä kaivaa kynä esiin ja alkaa piirtelemään kohta puoliin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Tammi 2009, 21:59

Wiii ^^

Tässäpä se mitä meikä piirteli: http://www.munkuvat.org/kuvat/166761.jpeg
Muahahahahah 8)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2009, 22:20

AAAAW :'DDD toi on niin ihana kuva! pakko pistää talteen >)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 19 Tammi 2009, 21:03

Jos edes ehtisi piirtämään, kuin ennen.
Hirveää rankaa mitä en uskonut aluksi.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Tammi 2009, 08:36

meaningless message: Huomenta :)
Piru vie ei pitäis kattella toisten piirrustuksia deviantartissa.. tässähän tulee kateelliseks >_< löydettiin eilen ivyn kanssa (tai no, ivy lähinnä löysi ja linkitti mulle) jonkun taiteilijan jonka piirrustuksista vähän muokkaamalla sais helpostikkin Aranin, Arathetin ja Lounatuulen :---D hemmetti, nyt tekee mieli kehittää piirrustus taitojaan...
vois ottaa tavotteeks opetella uuden tyylin.
mut mitä ihmiset ja muut möllykät?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 22 Tammi 2009, 08:57

Meaningless reply: Huomenta

Pitkä päivä edessä, mä olen tainnut jo useammin valittaa näistä torstaistani kun ne on niin rankkoja. Pitää vielä rahdata luistimia mukana koko päivä. Plääh, haluan jäädä kotiin nukkumaan.

Meikäkin alkoi kehittää piirrustustaitojaan. Pitäisi käydä helposti kun mää oon niin huono. Mä pidän kyllä piirtämisestä mutta mä en tiedä mitä piirtää kun mä en osaa.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Tammi 2009, 09:05

Meaningless message once again: Huomenta ^^

Agnakin kehittää piirrustelutyylejään - laihalla tuloksella. Kun se vaan ei muutu, on liian tottunut jo tähän yleiseen tyyliin... Paitsi että tuolle mun Jeesus-ukkelille vois tietysti kehitellä uuden tyylin.
Muttamuttamutta kun siitäkin on piirretty jo kolme kuvaa tällä yleistyylillä *muminaa ja käkätystä*

Mutta juu. Kymmeneksi kouluun, jeee. Agnalla on taas konekielto, mutta arvatkaas mitä? 8) *omahyväinen hymy* Arvasin koneen uuden salasanan, ja nyt seikkailen täällä salaa. Muahah, eipäs iskä ollutkaan niin älykäs tälläkertaa.
Seeya later o/
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Tammi 2009, 15:04

njee, mä oon sitä mieltä että jokainen osaa piirtää, se on eri asia kuinka hyvin. Ja jokainen voi kehittyä, kunhan vaan paneutuu asiaan ja yrittää tosissaan.. ei munkaan piirustustaidot näytä kehittyneen yhtään tässä päivän aikana :---D mutta sitli jatkuu!
ja ihan hyvinhän te molemmat näytätte piirtävän :3
mun pitäis hankkia uus anatomia kirja >_> toi halpa malli ei oo perusteellinen, eikä noista mangan piirto-ohje kirjoista saa kauheesti irti.. ainakaan mun mielestä (ps, Christoper Harts \,,/ sen kirjoja kannattaa ostaa jos haluu opetella piirtämään 8) ).

aaagh, mä vihaan luistelua.. mut enemmän mä vihaan hiihtoa mitä luistelua! oon lintsannu kuudennen jälkeen kaikki hiihtotunnit :---D kouluhan ei muo voi pakottaa hiihtämään! no, onneks ei enää ammattikoulussa ollu hiihtoa.. mut liikuntaa oli muuten vaan ekana vuonna >_>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 22 Tammi 2009, 21:30

Asian teki pahemmaksi että mulla on seittemän kilometrin koulumatka. Bussi oli aamuruhkasta täynnä. Mä en osaa edes kuviella mimmosta olisi jos olis hiihtoa. Joutuisin rahtaan sukset bussiin. Joku varmaan heittäis mut ulos.

Kymmeneks kouluun Agna? Otan osaa, ikävää että kuolit mutta jos taivas on tommonen niin kuolisin mielelläni.
No oli meilläkin kyllä kymmeneen päiviä (ala-asteella, 5-6 vuotta sitten). Ah, se oli taivaallistaah~. Yksi tunti katottiin aina jotain koululaisuutisia ja päästiin kotiin yhdeltä. Kultaisia muistoja.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Tammi 2009, 13:09

aijai, mäkin muistan noi ala-asteen ihanan lyhyet koulupäivät <3 niitä on ikävä. Mä en oikeesti tajua miks meille opetetaan jtn fysiikkaa tai kemiaa AMMATTIOPISTOSSA? mihin merkonomi tarvittee fysiikkaa :D nyt homma kusee ja pahasti. Ihan turhia tunteja rasittamassa opiskelua, kuten myös oli liikunta ja terveystieto.

.... mutta nytten nauttimaan viikonlopusta \o/ pitänee vastailla taas ropeihin.. kohta puoliin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Tammi 2009, 17:21

HIYAH \o/

Zaubares, juu tämä taivas loppuu siinä puolen vuoden sisällä... Kun Agna pääsee yläasteelle :D juu olen hyyyvin nuori, te ootte jossain ammattiopistoissa ja meikä on vielä ala-asteella.
Mutta että näin. Mutta mä JOUDUN raahaamaan sukset bussiin, samoin luistimia, ja sitten luistellaan ja hiihdetään aina 2½ tuntia putkeen.

Juu, nyt se on viikonloppu. Freedom!

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Tammi 2009, 12:18

näin friikkiä unta Ô_ó Black oli mun isä... mut si yhtäkkiä olinkin Lily ja meil oli Blackin kans kauhee riitä ja si Tomtom tuli antamaan meille parisuhdeterapiaa.. ja tomtomilla oli taas ne hemmetin steppi kengät! x.x

tällästä tänään.. että huomenta vaan itse kullekkin :)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 26 Tammi 2009, 18:24

Ainakin meidän amiksessa on kahdeksän tunnit ja kaksi ainetta päivässä. Ma ja Pe ovat neljän tunnit ja yhtä ainetta, kun moni matkustaa koulun jälkeen kotiin. Niin kuin miä. Minulla oli ala-asteella 5-7 tuntia koulua. Paras lukka oli mitä minulla oli niin 3, kun yhtenä päivä ei ikinä tllut läksyä. Aamusta kässää ja illalla kuvista.

Ei enään ole viikon loppu. Ihanaa oli saada pistäkästä aikaa luistellä järven jäällä. Jää oli hieman huonona, mutta ei se mitään. Sitä on niin kiva katsoa, kun pieni aukko lumen keskellä luistelu areenamme.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Tammi 2009, 23:01

onko teidän hahmoja (siis jos niistä on kuvia) koskaan sekotettu kehenkään muuhun? Kun nyt kaikkialta kuulee että mun hahmo BLACK muistuttais Voldemorttia Potterista?! ARARA! Niissä ei oo mitään yhteistä, paitsi sukupuoli!..enkä mee takuuseen voldemortin sukupuolesta.
>_________________________________________________<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 28 Tammi 2009, 08:52

Meikä ei yleensä tee kuvia hahmoistaan, joten ei ole tuommoista ongelmaa ollut.

Enkä kyllä menis sanomaan että Black muistuttaa voldemortia. Sanoisin että hän muistuttaa "neverwinter nights" -pelin Ammon Jerroa. Luonne on aika sama, kummatkin on kaljuja ja päät tatuoituja. Googlesta löytyy kuvia jos haluat verrata.
Zaubares

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut