Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Maalis 2009, 21:53

mjoooh. mun hiihtoloma ei ollu mitenkään erityisen liikuntapainotteinen :--D jostain kumman syystä. Nyt kun koulu taas alko niin ramasee niin maan perhanasti. On semmonen olo et pitäis tehä jotain mutta ei millään jaksa >_>

hah, mä muistan kuika meillä oli nuorena yks hopeanuoli kasetti.. sit isä äänitti sen päälle jtn muita piirrettyjä kun se oli liian raaka. Ei kuulemma ollu sopivaa kattella sen ikäsenä ko koirat tappaa toisiaan. no, nyttemmin si ostin ne dvd:llä, vaikka mikään hirvee fani en ookkaan.. tai en oo enää.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Maalis 2009, 22:32

Seikkailenpas täällä...

...Arvatkaas mitä? Agna täyttää sunnuntaina 13 vuotta! :D
Hurja saavutus, mutta on alkanut mietityttää että kauankohan säilyn TNF:n nuorimpana pelaajana... Vaan hertsinpömpelitkös tuosta, kun saa vähän pilettää. Mutta nyt painun koisimaan, pitää jaksaa herätä heti seittemältä koneelle >8)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Maalis 2009, 10:04

omg! jaksaiskohan piirtää synttäri kortin 8) mulla nyt inspis kaiken suhteen on melko matalalla... jopa koulun. Sen takia oon suunnitellu skippaavani loppu lukuvuoden ja alottaa ens lukuvuonna kakkos vuoden uudestaan. Kuulemma onnistuu tollanen järjestely, pitää vaan vielä mennä jutteleen kuraattorin kanssa ja sumplia se asia järjestykseen, niin saan sitten pitää vähän pidemmän loman 8) tosin pitää ton loman aikana järkkäillä noita nollia pois todistuksesta.

mutta näillä näkymin pysyt nuorimpana ellei sitten liity joku nuorempi vielä joukkoon.. vanhetaanhan mekin ;)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Maalis 2009, 16:40

Piirrä toki >8D

Vai että nollia todistuksessa? Njaaha. Onneksi pitäydyn vielä näissä helpoissa vuosissa, phiuh D:
Juu, sitä tässä mietinkin, että jos tänne liittyy näitä muitakin kersoja, kuin vain Agnusta =.ô Muttamutta, toistaiseksi oon pysynyt nuorimpana. Kaiketi?...

Ja sit listaamaan lahjatoiveita.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Maalis 2009, 17:06

joo, piirrän sulle blackin hyppäämässä synttäri kakusta.... tai si en, jokatapauksessa tipahdin jo pelkälle ajatukselle.

ja tietääkseni oot nuorin, kukaan ei ainakaan ääntänsä oo korottanu sen suhteen. saa ny nähä koska noita tirriäisiä alkaa tuleen lisää 8) jos tulee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 06 Maalis 2009, 17:32

Akuma milloin oikein vastaat lohikäärmeelläsi.
Ihanaa viikonloppu alkoi.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Maalis 2009, 18:03

sitten kun jaksan ja kerkiän. Tässä on nyt vähän muutakin tekemistä ja armoton vitutus angsti masis menossa, joten ropettaminen sujuu kuin tervan juonti. lisäksi on niin monta ropea menossa että koitan vastailla niihin sitä mukaan mitä kykenen 8)
kaiken lisäksi pitäisi vielä tilaustyöt tehdä loppuun ja päivittää kotisivut... ja hakea kesätöitä.. ja siivota huone.. ja vaatekaappi järjestää.. ja mä hukun töihin D'x
have mercy almighty Beelzebub!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 06 Maalis 2009, 18:53

Samanlaista hommaa mitä minäkin oikein teen. Onhan se kiirellistä, kun tuntuu aika ei riittäisi. Tarvitisi pari uutta kättä vierelleen. Toisalata ihan ymmärrettävää hämäläisistä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Maalis 2009, 19:46

njah, mitään apukäsiä tarvii. Eihän sitä muut mun puolesta roolipeleihin voi vastailla, saatika piirtää mun puolesta. Ja sivujen päivittämistä en anna kenekään vastuulle, ties millasta sontaa sinnekkin si tulis.. äiti vois kyl siivota mun puolesta 8)
hämäläisistä? Ketä sä tarkotat hämäläisellä?

tietääkö kukaan sivustoa missä vois lukea kalevalan tarinoita? en millään jaksais omaa rahaani tuhlata siihen kirjaan ja äiti ei suostu ostaan D'x "sen voi lainata kirjastostakin"... ei se oo sama asia ko omistaa se >O
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Morado » 08 Maalis 2009, 12:28

Heipsistä taasen, oon ollu liian laiska kirjottamaan tänne mitään, mutta nyt jaksoin vääntäytyä kirjustamaan jotain.

Hmmh, mä en ainakaan tiedä mitään semmosta sivua, jossa vois kalevalaa olla. Ihan googlettamalla vois kyl varmaan jotain löytyä :D

Hiih, eilen olin kampaajalla ja leikkautin hiukseni tällälailla kivasti, en osaa oikein selittää 8> Tuli ihan kiva tyylinmuutos.
Ayame kuittaa.
Morado

ViestiKirjoittaja Ay » 08 Maalis 2009, 17:28

Sinuu miä tarkoitin, koska asut hämeen seudulla ja hämäläiset ovat hitaan puolisia henkilöitä tekemään asiansa eteen. Niistä mistä ei vielä oikein pidä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Maalis 2009, 18:40

Stereotypiaa! Ei kaikki hämäläiset hitaita oo, ei kaikki lappalaiset sieniä popsi eikä kaikki turkulaiset oo itsekeskeisiä homoja... saatika sitten ruotsalaiset. Eikä kaikki blondit oo tyhmiä. Irti kahleista, nyt!
itse en yhtään tykkää stereotypioista >_>
ja kaiken lisäks asun pirkanmaalla, en hämeessä :)

hee, kaikki on nyt käyny kampaajalla tai parturissa :D munkin pitäis, mut toisaalta en halua.

ja googlella kokeilin jo, mut en löytäny mtn hyvää sivua vielä >_> pitänee jatkaa ettimistä.

niin ja, hyvää naisten päivää 8)
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 08 Maalis 2009, 20:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 08 Maalis 2009, 20:34

:?

Samoin minultakin naisten päivää.
Onko kukaan ollut Disney näyttelyssä? Kivoja juttuja sai tietää, että Lemminkäisestä Disney on ajattellut tehdä sarjan missä Sibeliuksen musiikki soisi. Kuitenkin se jäi haaveeksi. Olisi kuulunut Fantasia sarjaan. Sain nähdä Oscar patsaakin. Se oli kyl hieno. Klassioista klassikot erikseen kerrottiin tuotannosta. Upeita tauluja sai nähdä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Maalis 2009, 14:42

eempä oo pahemmin missään näyttelyissä ollu, joten empä disneyn näyttelyssäkään oo käyny.. vaikka toisaalta ehkä houkuttelus..

Miten ihmeessä sitä onkaan voinu kattoa pienenä piirrettyjä?! just tänään katoin putkeen Joutsenprinsessa ykkösen, kakkosen ja kolmosen.. muistan ko pienenä fanitin niitä ihan kympillä, mut nyt se oli niin surkeen kliseisen kulunu että ihan itsetti... ja ne laulut! Kui niitä on jaksanu kuunnella pienenä? Miks piirretyissä yleensä ees lauletaankaan.. aina hoilotetaan kuinka mahtavaa on rakkaus ja kuinka ystävyys voittaa kaiken ja kuin kaivataan jotakuta tai si pahikset laulaa siitä kui pahoja ne on tai kuin ilkeitä suunnitelmia niillä on...
tota kun ajattelee (jokainen vaikka oman hahmonsa kohdalla) niin ois se ny aika koomista jos pitkin Cryptiä joku järjestäis aina musikaaleja ja hoilottais kuin kaunis päivä on, unohtamatta sitä hemmetin loppuhuipennusta kun kaikki liittyy mukaan lauluun ja lopuks venytetään viimestä sanaa ja musiikki soi... ja si kaikki on ku mitään ei ois tapahtunu.

tosin täytyy kyllä myöntää että aina välillä ettii biisejä, jotka kuvais tais sopis johonkin omaan hahmoon. mut en mä koskaan vois kuvitella niiden laulavan...

.... ja seuraavaks vois kattoo jonkun toisen prinsessa leffan, ihan vaan kiduttaakseni itteäni 8) Lumikki vois olla kiva.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 11 Maalis 2009, 16:44

Kyllä itsekkin ihan suorastaan vihaan Disney elokuvissa sitä, että niissä aina lauletaan jokin luritus... Kuka järkevä ihminen käy laulamaan keskellä katua, ja sitten viellä muutama tulee mukaan niin että tiedetään mistä lauletaan? Ei elämä... --;
Olisi aikamoinen uudistus jos kerrankin Disney tekisi sellaisen piiretyn elokuvan, jossa ei lauleta.
suskari

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut