Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Maalis 2009, 17:04

nii'i. Ei äkkiseltään tuu yhtään disneyn piirrettyä, joss ei joko joku hahmo laulais, tai sitten tehtäis jotain laulun säestämän... kuten esimerkiks yleensä jos ne taittaa jtn matkaa niin siin taustalla soi si tyyliin joku "ME URHEASTI KÄYMME VAAROJAPÄÄÄÄÄÄÄIN" biisi mikä pistää kelausnapin soimaan. 8)
tosin täytyy myöntää että VANHOISSA disneyn elokuvissa ne biisit oli jotenkuten ok, mut näissä uusissa niitä ei vaan tän ikäsenä enää kestä.. ainakaan minä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 11 Maalis 2009, 17:11

*nyöks* Kyllä nuo vanhat on parhaita esim. leijonakuningas, joka on oikea legenda... Ja sitten ne uusimmat elokuvat tästä sarjasta ja ne laulut. Aivot pursuaa ulos. Ja sitten Disneyllä on viellä tapana toistaa sitä vanhaa kaavaa, joka on suorastaan kulutettu loppuun: "Voi minä rakastan sinua, mutta en voi saada sinua!" tai "Voi miksen minä voi olla paras..." Aika kilsettä. Animet ovat kyllä parempia...
suskari

ViestiKirjoittaja Suff » 11 Maalis 2009, 17:45

Onhan niitä leffoja joissa ei lauleta. Ainakin Hiidenpata (jossa on sentään yhtenä roolihahmona "musiikin ammattilainen")ja Atlantis tulevat nyt suorasta muistista. Sekä yksi disney-klise vaivaa meikäläistä, kun lähes kaikki disneypahikset sattumoisin tuhoutuvat/kuolevat tippuen. Esimerkkinä Kaunotar ja hirviö, Leijonakuningas sekä Herkules.
Suff

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Maalis 2009, 17:45

kaikki juonet on kliseisiä.. sankari tulee, on vaikeeta, ihastuu, pahis tulee, ihastukselle tapahtuu jotain tai sitten tulee se eeppinen lopputaistelu tai seikkailu, jonka sankari voittaa just ja justa ja sitten rakastettu herää henkiin tai saadaan takasin jne jne. kyl kaikki tietää perinteisen juonikaavan.
ja ah, animet. mä EN VOI sietää animen ääninäyttelijöitä, varsinkin jos ne on alkuperäsillä, japaninkielisillä äänillä. ei japanissa mitään vikaa, mut musta tuntuu et ne löytää aina ne kaikkein ärsyttävimmät äänet niille hahmoille... vihaan yli kaiken niitä kimittäviä muijia.
ja yks esimerkki siitä että anime on paskempi ku manga, on FMA. Mä en yhtään tykänny siitä animesta, mutta rakastan sitä mangaa... Edillä oli jtn vakavia ongelmia siinä mangassa, miks se aina itki kaikkien vihollisten perään. muutenkin siin oli liikaa angstia. mutta tämähän on vain minun mielipiteeni, on niitä hyviäkin animeja olemassa, kuten miyzakin leffat <3.
ja anime itsessään on niin laaja käsitys että sitä ei voi lokeroida yhteen laatikkoon... ja mä oon liian nirso. 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suff » 11 Maalis 2009, 17:53

Miyazakin animeissa on se erikoisuus että siinä on yleensä harvinaisen saman näköisiä ihmisiä. Itseä moinen ei haittaa sillä ajattelen asian samalla tavalla kuin katsoisin esim. Burttonin leffoja, joissa on tietyissä asteissa samoja henkilöitä tekemässä leffaa.
Suff

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Maalis 2009, 18:39

Totta tuo kliseinen kuolema juttu! Perhana kun se on niin yleinen, ei vaan disneyn vaan myös muissakin leffoissa... siin joutsenprinsessassakin se pahis muuten tippu ennen ku mystisesti räjhäti.. Anyway.
Jaa.. eikö Atlantiksessa laulettu?... ei kai, mut musaa siinä oli mikä ei taas haittaa yhtään. Pitäis sekin kattoo taas joskus.
ja hiidenpadassa ei laulettu, nyt kun muistelee.. se oli muuten hyvä leffa, muistan et pelkäsin sitä ihan sikana pentuna :D

ja tajusin vasta nyt että suskari vaihtu jossainvaiheessan Suffiks.. kyl mä pysyn mukana 8) Teil molemmilla vaan alkaa S:llä nimi niin enhän minä sitä huomannu kattoo kenen kanssa mä täällä keskustelen :---)

ja hukkasin mun stressi lelun D:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 11 Maalis 2009, 19:54

Mää olisin halunnut kuulla Fantasian: Tuonelan Joutsen musiikin ja tarinan. Harmi, kun se jäi kesken. Se olisi ollut varmaakin hyvä elokuva ja missä olisi jonkun verran suomalaisuutta mukana Disney elokuvissa. Leijonakuningas se on paras niistä kaikista Disneystä omasta mielestään. Avaus musiikin laulaa Lebo B ja Hans Zimmer musiikin tunnelmissa. Uusimmat Disneyt elokuvat ovat huonontuneet ja DreamWorks sen sinjaan nousussa.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja suskari » 11 Maalis 2009, 20:15

Ay kirjoitti:Uusimmat Disneyt elokuvat ovat huonontuneet ja DreamWorks sen sinjaan nousussa.

Ihan totta. Nykyiset Disney leffojen taso on laskenut aivan valtavasti... Moneen vuoteen ei ole tullut mitään hirveän uutta mikä eroaisi muista aikaisemmista elokuvista.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Maalis 2009, 20:23

en tiiä oonko se vaan mä, vai onko disney sitten jumittunu samoihin kaavoihin, kun Dreamworks kokeilee aina jtn uutta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 11 Maalis 2009, 20:28

Ihan samaa mieltä olen... DreamWorks tosiaan osaa tehdä ja viellä sellaisia jotka sopivat niin nuorille kuin lapsillekkin (ja miksei vanhemmille). Ja yhdessäkään elokuvassa ei muistaakseni ole laulettu...
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Maalis 2009, 20:41

ei varsinaisesta laulettu, mutta musiikkia niissä kyllä on.. mutta ne on kyllä yllättävän hyviä ne biisit, otetaan nyt esimerkkinä vaikka shrek, Smash mouthin biisi sopi täydellisesti ykkösen alkuun.
Ja DreamWorksin elokuvat sopii myös vanhemmillekkin. Meidän isä ainakin tykkää niistä, äiti myös ja suurin osa sukulaisitakin. Ne ei oo niin lapsille tarkotettu, että niitä kehtaa kattoo vanhemmatkin 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suff » 11 Maalis 2009, 20:41

Hetkoken kekkonen...eihän tossa Lilo&Stichissäkään lauleta? Tietenkin siinä on soi, mutta sehän on itse rokin kuninkaan vetämää.
Suff

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Maalis 2009, 20:43

...eeei, ei L&S:ssäkään lauleta... ei ainakaan tuu mieleen. Mut yleensä ne heti laulaa jotain, jos vaan saa tungettua johonkin väliin... disneyn leffoissa siis
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 11 Maalis 2009, 23:14

DreamWorks on siinä mielessä ärsyttävä, kun kansien on samanlaiset, kuin Disney DVD tai VHS kannet. Ei niitä erota toisistaansa, kun tuottja on pistetty silmä ei heti vältä. Säveltäjäkin hyppii välillä Disney tuotannon puollle DreamWorks. Sen sijaan Disney on noussa missä näyttelee ihminen, kun animaatio menee alas päin.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Morado » 12 Maalis 2009, 17:32

Samaa mieltä olen kyllä noista disneyleffoista, melkein jokaisessa näkemässäni lauletaan jotain. Ärsyttävää.

Njäh, on muutenkin niin surkee fiilis. Oltiin koulun kanssa Heurekassa, muuten oli ihan kiva paikka (varsinkin se planetaario) mutta muuten... Tietääkö kukaan Heurekan sen katonrajassa menevän pyöräilyjutun, minkä alla on verkko? Siellä tornissa oltiin Fichnin kanssa ja mitäpä kävi, mun kännykkä sitten lipsahti ja tippu maahan, näyttö hajos mutten sitten tiiä menikö mitenkään muuten rikki. Potuttaa vaan niin maan keevelisti >:S Krah!

Njooh, mitäs muille kuuluu?
Morado

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut