Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ay » 12 Maalis 2009, 19:59

Tiedän sen polku pyörän ja en ole edes ajannut sillä, kun pelkään korkeita paikkojan. Sen sijaan minä makailen piikkimatolla. Koska en enään pääse kuutamo kävelylle.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Maalis 2009, 22:17

Ah, se polkupyörä on klassikko.. mut ihan peestä, itte en oo koskaan käyny ku ei kiinnosta :D piikkimattokaan ei houkuttele, mut kuukävely oli kiva.. mä oon käyny siel kaks kertaa, kerran perheen kanssa ja kerran koulun kans ja kummallakin kerralla oli yhtä tylsää... mikäs teema siel ny on menos..
njah, huomenna ajattelin kävästä koulussa.. ja si taas viikonloppu isällä, mikä ei kyl kamalasti himottele... siellä ko ei pääse kunnol koneelle D: mut muuten siel on kyl kivaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suff » 14 Maalis 2009, 22:37

KRÖHÖM... Tälläistä ei ihan kuka tahansa saakkaan aikaiseksi. u__u
Suff

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Maalis 2009, 22:46

Hee'e.
ah, mario.. en oo koskaan päässy kunnolla pelaamaan mitään kyseistä nimeä kantavaa peliä, vaikka haluaisin.. tosin niitä vanhempia versioita, en näitä uusia.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suff » 14 Maalis 2009, 22:49

Meet vaan Coolromiin, lataat emulaattorin ja sitten romin niin se hoituu sillä se puute.
Suff

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Maalis 2009, 16:38

Oi ihanaa \o/ skanneri toimii. Pääsen taas skannaamaan kuvia.
sitten kun sais vielä telkkarin toimimaan niin ois jees 8)

kohta on jo kesä :o ainakaan mun mielestä siihen ei oo enää kauaa! Kaks kuukautta ei tunnu missään.. sulais nyt noi lumet niin vois vaihtaa kevyempiin kenkiin, niin käveleminenkin ois mukavampaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Maalis 2009, 16:58

Joo, täällä päin lumet sulahtelee jo aika vauhtia, ja aurinko lämmittää (liiaksikin, kun tuolla ryömii toppavaatteissa). Mutta kesäloman jälkeen oottaa jo yläaste, muahmuah... Mut et tääkin vaan tällanen ohikulkukierros :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Maalis 2009, 12:15

hee.. mä en koko talven aikana oo käyttäny kertaakaan toppavaattieta, saatika mitään muuta kauheen lämmintä, muuta ko talvitakkia.. en tykkää kerrospukeutumisesta, se ahdistaa. Kaikenlisäks en pysty pitään mitään hansikkaita/sormikkaita/tumppuja, ne on mun mielestä ihan sika ahdistavia..
ja pipoo käytin viimeks kuudennella, ko oli pipo pakko koulussa >_>

että semmosta. 8)

koska muuten on pääsiäinen?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Maalis 2009, 09:23

Pääsiäinen on sen jälkeen kun meikä on tullut Ylläkseltä 8) Eli lähen tässä viikollaaaa... Onkos se ny 14... No ihan sama, lähden silloin tuonne Lappiin taas viikoksi, mutta tälläkertaa mmupu saa jäädä kotiin käymään koulua *pahiskäkätystä*

Juu-u. En mäkään koulussa pipoa käyttäisi, mutta meilläkin on tuo vietävän pipopakko, joten käytän sellasta valkosta tupsupipoa. Haluaisin tosin vähän eri mallisen, mutta menee tuokin.
Emt käytänkö kuitenkaan toppatakkia, kun se on laskettelutakki. Miksikä ne sellaiset sitten luetellaan O__o
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Maalis 2009, 10:31

tää on aivan epäinhimillistä joutua heräämään kahdeksalta, jotta vois mennä eläinten maalauskurssille jonne ei ees haluais, mutta pakko mennä kun äiti ilmotti sinne ja makso kurssin jo... perhana, oisin halunnu nukkua! T_T no, kai siitä kurssista jtn hyötyäkin on sitten... toivottavasti. Onneks siellä saa piirtää lyijykynällä, ettei tarvii maalata, mä oon surkee maalaamaan..
ja si ku se kestää vielä kuus tuntia! vähemmästäkin alkaa jo kyllästyttään.. no, kai mä voisin piirrellä jtn TNF kuviakin siellä, sanon että haltijat on eläimiä 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Arya » 21 Maalis 2009, 22:18

Heis kaikki :3 Pääsinpä sisään pienen sählingin jälkeen.

Toivon että täällä pääsisi taas pelaamisen makuun kun olen taukoa jo jonkin aikaa pitänyt. Katsotaan miten täällä käy .D Tosin koris vie aika paljon aikaa että pitää kattoa miten käy.
Arya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Maalis 2009, 00:56

heips ja tervetuloa!
toivotaan nyt että pääset vauhtiin, pelaajista ei kosaan ole haittaa ^^. Itsekkin pidin taukoa ennen kuin jatkoin taas roolipelaamista... sen tauon aikana miettikin aina välillä mitä sitä koneella tekisikään 8).

ah, koripalloa? Mä en koskaan oo tykänny siitä.. saatika mistään muusta pallopelistä, paitsi sählystä >8D olin jopa hyvä siinä.. mut paras laji mis pärjään on penkkiurheilu
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Arya » 22 Maalis 2009, 12:04

Koris on aina ollut se ainoa pallopeli missä minä pärjään :3 Ei me kyllä missään SM-sarjassa pelata, mutta se on silti kivaa .D Tosin koneaika jää välil vähän lyhyeksi kun sattuu olemaan niin, että harjoitukset on neljänä arkipäivänä viikossa ja ainoa vapaa arkipäivä on se milloin on pianotunti .DD Että hyvin menee.

Pitääkin tästä kohta hipsiä veljen koripallomatsia kattomaan...
Arya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Maalis 2009, 12:40

auts.. mä en tykkää alottaa mitään harrastusta mis on vakituiset aikataulut, ku ihan varmana en jaksais mennä sitten niihin >_> sen takia tyydyn piirtämiseen ja lukemisee 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Arya » 22 Maalis 2009, 17:28

Njäh... Mie olisin paljon mieluummin harrastanut telinevoimistelua mutta oli nilkka niin mäsänä ja pituus ei sopinut niin piti lopettaa... Mutta on koriskin ihan kivaa. .D
Arya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut