Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Maalis 2009, 19:16

Hhhallelujahh, uusia pelaajia ^^ Tervetuloa vaan minunkin puolestani tästä...

...Sain äsken hirveän hingun tehdä ihmissuden tänne TNF:ään o__o se sattui tulemaan eilen, kun katselin jotain ohjelmia ja lueskelin kirjoja, ja sitten päivän päätteeksi tuli katsottua pienimmän pikkusiskon kanssa Disneyn Kaunotar & Hirviö (ehe, ehe -.-). Nytnytnyt kun inspaa niin hirvittävästi, niin pitääpä lähteä kehittelemään sitä hahmoa 8)

Ja Aksu, koska se kolminpeli otettaisiin? mmupun puolesta Aksustaja saa päättää pelipaikan, ja sopii se mullekin. Loryenilla tulen, se on varma se.

Niin ja hmm.. Kävi tuossa äsken itselleni yksi nolohko juttu, mutta ei siitä sen enempää. Argh, inspiraation liekit lyövät suonissani >8D Okei nyt menee dramaattiseksi. Yliannostus sokeria saa sen aikaan, kenties.
Ehkäpä sellainen puoli-ihmissusi olisikin siisti, mutta kuinka saisin sen toteutettua? Ô__o *jää mietiskelemään*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Arya » 22 Maalis 2009, 19:20

Puoli ihmissusi? Sen minäkin haluan nähdä >33

Mine olen niin paljon ihmissusilla pelannut ja inspiroiduin ties kuinka monenteen niin siinä syntyi Cariba... Kuvakin olisi mutta skanneri mäsänä .____.'

Voisi tästä vaikka huvikseen tehdä esittelyn itsestäni ja jotain... Koulussakaan ei mitään projekteja tai mitään niin voi olla rauhas.
Arya

ViestiKirjoittaja suskari » 22 Maalis 2009, 19:26

Kyllä sellainen otus on ihan mahdollinen, kunhan pariuttaa täysiverisen ihmissuden ja jonkin muun otuksen... Tadaa!! Puoliverinen on syntynyt. Vai toimiiko se noin?

Minulla on niskat kipeänä! Eikä mitään "niskat on jumissa"... Kaatusin suksilla ja niskat meni hieman nurin. Ja sitten pieni flunssa päälle... Kyllä on kivaa --;
suskari

ViestiKirjoittaja Arya » 22 Maalis 2009, 19:30

Miekin kaaduin Sveitsissä hiihtolomalla suksilla ja jouduin sitten selkä venähtäneenä olla kolme viikkoa pois harkoista >.< Yäh. Inhoan sitä kun muksahtaa kunnolla mäessä.

Mun tietääkseni se menee niin että mikä se ihmissusi puoli on ollut ennen kun siitä tuli ihmissusi O___o Tai en minä tiedä, mutta olen itse aina ajatellut ettei se periydy niin...
Arya

ViestiKirjoittaja Ay » 22 Maalis 2009, 21:14

Arya miten on mennyt, kun Vanhavalla lopetti menonsa? Oletko saanut niille hahmoille uuden kodin? Aynurin sain kolmanteen uuteen kotiin kolmesti muokastu lähtö hahmon näköisyydestä. :-)
Hitsi viikonloppu loppuu kohta
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Arya » 22 Maalis 2009, 21:18

Nääh... Kelasin että jos vaikka Ravenin tänne saisin vähän tietoja muokkaamalla. Tai Caligan 8D
Ihan hyvin tässä mennyt... Jouduin vain myöhemmin isoon riitaan Aidan ja Carmin kanssa niiden toisessa roolipelissä ja lopetin siellä. Ja menin myös Jonan alottamaan peliin mutta lähdin sieltäkin .___.' Ja sit pidin taukoa.

Miten ittelläs? .D Vähän kivaa kun noista hymiöistä ei enää muokkaudu silmäpuolisortoa >3
Arya

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Maalis 2009, 21:31

Sitä tässä itsekin mietin (kun aloin jo ukkelia väsäämään), että miten ihmeessä jätkä voisi muka olla vain puoliksi ihmissusi? Kun en mene takuuseen periytyykö tuo, vai miten se homma käytännössä menee.
Ehkäpä Akuma tietäisi paremmin -__-

Mutta juu. Sittenpä mielessäni kävi sekin, että miehen muodonmuutos jää vain vajaaksi, ja tällätavoin hän on puoliksi ihmissusi... Vaan mitenkäs toteutat tämän miehen kehossa, hmm? Puoliksi karvainen mötikkä, vai karvainen ihminen? Vai sitten ihmissuden muodossa, mutta ihmisen vaistoin toimiva ihmissusi, tai sitten päinvastoin?

Herranpieksut >.< Mokoman ajattelu saa pään kipeäksi. Ehkäpä otan käytäntöön nuo vaistohommat, ja sitten sen, että muutoksesta jää vajaa. Ja päläpäläpälä, miksiköhän meikästä tuntuu ettei kukaan ymmärrä :"D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ay » 22 Maalis 2009, 22:45

Onko Aidalla ja Carmilla toinen foorumi? Mitä sitä jaksaa pitää, kun eivät jaksanut Vanhavallaa. Ougaat. Sen sijaan minunkin omani foormit loputuksen partaalla. Hahmoja minulla vain lisääntyy. En oikein halua menettää hahmon omasta mailmasta minne olen oikein luonnut.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Maalis 2009, 07:30

Aahaha, ompas täällä aktiivista. No, katotaas.

puoli ihmissusi... no voihan se olla niin että sitä on purru ihmissusi ja sitä koitettiin parantaa, mutta ei kokonaan onnistuttu. Onhan näitäkin ollut tarinoissa vaikka kuinka paljon. Mut mun tietääkseni ihmissusi ei saa jälkeläisiä tolla perusteella että pökkii ihmistä ja si tulee puoli ihmissusia.. tai mitä tahansa muuta otusta. Paitsi jos se on siinä ihmissusi muodossa, sitten voisin kuvitella että saattais jopa tulla puoli ihmissusi. Kinkkinen kysymys, kai se on sitten vaan mielikuvituksen varassa ja vain taivas rajana.

Ja siitä kolminpelistä, käykö agnuskalle ja mmupulle että otetaan se sitten, kun saan muutaman muun pelin pois jaloista? Edes yhden jos saisi lopetettua kunniallisesti niin jo helpottaisi >_<'

ja suskari koittaa saada niskansa kuntoon D: toi on just yks syy miks mä en laskettele/hiihdä.. kaiken lisäks mulla on hiihtokammo niin muo ei oo suksien päällä näkyny sitten kuunennen vuosiluokan.

vaai että uus hahmo.. hmm. Mäkin oon miettiny tekeväni uuden, tekis mieli tehdä semmonen "normi" haltija, ettei se ois mikään kuningas tai neuvonantaja.. sil vois olla vähän helpompi pelata.. tai no vapaampi pelata. Mutta toisaalta taas mulla on jo kiva kasa noita hahmoja täällä, mutta minkäs teet kun oon niin nirso pelipaikkojen suhteen.. en vieläkään oo löytäny muuta ko pari ropea missä pelaan/voisin pelata.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 23 Maalis 2009, 16:06

8D Sain ihme parannuksen yön aikana! Niska reppanani eivät ole enään kipeät!! *pomppii pukin loikkaa ympäri huushollia*

Hmm... Minullakin olisi tarkoitus tuoda tänne uusi otus, mutta hahmo itse on ulkonäköisesti viellä suunnittelu vaiheilla ja vähän muutenkin. No hahmo itse olisi velho... Enempää en kerrokkaan! xb
suskari

ViestiKirjoittaja Arya » 23 Maalis 2009, 17:28

Kunhan et nyt vaan satuta niskaasi uudestaan pukin loikkia tehdessäsi suskari >'D

Joo Aidan ja Carmin uusi paikka on asa.urli.fi Ja sielläkään kaksikko ei ole sisäänkirjautunut varmaan kahteen-kolmeen kuukauteen. Eikä sekään oikeen tunnu pysyvän pystyssä >.<

Puoli ihmissusi olisi hauska näfä jos sen toteutat Agna .D
Arya

ViestiKirjoittaja Ay » 23 Maalis 2009, 17:47

IHan samanlainen, kuin vanhavalla, mutta se oli toisaalta kivempi paikka. Kaikki tutut ovat paikalla. Pari uuttakin on saatu sinne.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Arya » 23 Maalis 2009, 17:57

Paitsi tuolla on hirveet tiukat säännöt hahmoihin ja ei saa tehdä kun ihmisiä... Valhalla oli paljon vapaampi pelata >.<
Arya

ViestiKirjoittaja Ay » 23 Maalis 2009, 18:05

On vai?
Ulkoisesti näyttää aivan samanlaiselta paikalta. Miten sinä oikein pääsit tuonne sivuille, kun he eivät oikein mainosta palstoilla missä on moni muidenkin foorumeita.
Vanhavalla on parempi, vaikka nimet ovat otettu mangasarjasta mistä se oli oikein otettu. Harmi, että ei löytynyt uutta Adim se olisi ollut parasta asiassa. Ne eivät ole edes sulkeneet foorumia. Kai jonkun meistä täytyisi tehdä kaksos vanhavalla 2
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Maalis 2009, 20:27

>D juu, koita nyt olla telomatta itseäs Suskari 8) tosin kipuhan todistaa että on elossa
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut