Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Arya » 24 Maalis 2009, 16:38

Apua mitä minä hesasta puhuin kun piti kirjoittaa että missä kaupungissa möyrit >33 Sori siis se kirjoitus virhe siinä... Tarvitsen tosiaan ne lukulasit, paitsi että tossa vaan oli ajatuskatkos.... Anyways...
Arya

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Maalis 2009, 16:40

Urgh x-x Tulee huono olo kun vaan lueskeleekin noita leikkausjuttuja...

Viimeisin kun oon ollu sairaalassa, oli silloin kun olin about 3-vuotias. Sairastuin influenssaan, ja oli sitten hilkulla etten kuollu sinne sairaalaan. Sieltä selvittiin muutamalla rokotuksella jne... Muutenpa ei oo ollu mitään. Eiku oon mä sen jälkeen tarkastukses ollu, kun sydämestä kuului jtn sivuääniä. Nyt pitäis toi päkiä (se on siin isovarpaan alapuolella) käydä kuvauttamassa varmaankin, luulen et venäytin tai reväytin sen elokuussa. Kävipä jalkapallossa tuokin, koulussa kun pelattiin. Toivottavasti senki sais kuntoon ku pitäis kilpailuissa käydä - baletista nääs -.-

Juu tanssin balettia O___o mitäsit? Ei se oo mikään "tilulilulaa"-tanssi :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Maalis 2009, 16:41

auts :s puudutkusesta puheen ollen, se sattuu kun puudutetaan nenä jotta voitais tehdä punkteeraus! Älkää hyvät ihmiset vetäkö sitä räkää sisään ja antako poskionteloiden tulehtua niin pahasti, että joudutte punkteeraukseen. voin sanoo että se on ällöintä hommaa. ja jotta saisin kauhukuvan verkkokalvoillenne, kuvailen operaation:

ensin ne puuduttaa suurella piikillä tuolta nenän sisältä, mikä sattuu ihan helvetisti. Sitten ootetaan pari minsaa ja sen jälkeen lääkäri setä tulee ison, paksun neulan kanssa ja runtsauttaa sen neulan läpi rustosta. Neulaan kiinnitetään letku ja letkun kautta johdetaan vettä poskionteloihin siitä seuraa että nenästä ja suusta tulee ulos vettä, räkää ja verta. eeeeeew. plus silmät alkaa vuotamaan.
koita siinä nyt hengittää.

OMG BALETTIA! söpöä ^-^
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 24 Maalis 2009, 16:46

Isolla: HYI!!!!!
suskari

ViestiKirjoittaja Arya » 24 Maalis 2009, 16:47

Baletti... Ei siinä ole mitään mutta mulla jäi traumat kun tanssin sitä pienenä O__o Kaveri harrastaa edelleen, ja se on aika hyväkin siinä .'D

Se on inhottavaa, kun keskellä kautta loukkaantuu ja sit pitää murjottaa ties kuinka kauan siellä kentän reunalla tekemättä mitään >.< Olen niin kyllästynyt siihen, mutta onneksi saan nyt taas treenata .D

Kerpele pitää käydä katsomassa sähköpostit. Tulen pian takaisin -->
Arya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Maalis 2009, 16:51

Ah, säköpostit.. miunkin pitäis kattoo, mut yritän nyt tässä vastailla ropeihin.. onneks ihan jokainen, jonka kanssa nyt pelaan, ei vastaa joka päivä :D muuten mie palaisin loppuun alta aikayksikön. Ehkä pitäis ottaa vähemmän pelejä kerrallaan...

mä en koskaan oo tanssinu balettia, mut mun sisko kyllä... musta ei oo siihen, oon yhtä notkea mitä näkkileipä ja liikun sulavasi kuin hippo <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Arya » 24 Maalis 2009, 16:54

Valmentaja on huijari, se sano eilen että lähettää samana päivänä tulevat pelaajat lähipäivien matsiin, mutta siellä ei ole mitään >.< Vaan jotain outoa kamaa leirikoulusta... Nyäh. Ja meidän mukaan tulee sinne leirikouluun koko koulun kamalin opettaja .____.

Harrastin aika kauan balettia, mutta sitten alotin telinevoimistelun. ja nyt säheltelen koripallon parissa :33
Arya

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Maalis 2009, 16:54

Baletti on rankkaa, eikä mitään söpöä :"P Onhan se kivaa joo kun pitää siellä salin reunas istua... Mutta aina se voittaa sen, että meidän venäläinen opettaja lyö selkään kun ei käytä tarpeeks selkälihaksia. Eihän se siis varsinaisesti lyö, mutta näpäyttää.

Hyijyök tuo ontelohommeli X__x Urgh, tulee huono olo kun ajatteleekin. Njuh. Mutta kohta kuvikseen. Se on kivempaa ku baletti (myönnän), kun saa vähän piirrustaa... Aijai kun mä aina katon sen yhen töitä niin säälien :'3 Ei sais olla ilkee, mut ne näyttää samanlaisilta ku mitä mä piirsin yheksänvuotiaana.
Sit Aksu, siel on yks ihan sun näkönen (tai emt, se muistuttaa sua), niin se piirtää ihan sikahyvin 8) Meidän opettajaki tykkää siitä. Se on jtn about... Montakohan vuotta olis. Sellanen lyhkänen, mut varmaan ainaki 16v.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Arya » 24 Maalis 2009, 16:57

Venäläiset... x____x mulla oli joskus venäläinen valmentaja voimistelussa joka oli aivan sekopää. Haukku mua akaksi ja kauhee huuto jos en tullut volttia alas siististi. Tai jos spagaatti on puoli senttiä spagaatista, sitten se tulee painamaan väkisin alas *traumatisoitunut*

Miekin voisin hakea piirrustuslehtiöni ja penaalini tuolta ja alkaa rustaamaan sitä piirrosta jonka jo aloitin, niin loppuun 8D
Arya

ViestiKirjoittaja suskari » 24 Maalis 2009, 16:57

Balettia? ...Enpä ole koskaan moista harrastanut tai edes kuvitellut aloittavani (samat selitykset kuin Akumalla). Tosin tiedän pari tyyppiä jotka ovat harrastaneet balettia naperoina, joista ei kyllä uskoisi.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Maalis 2009, 17:20

haaha, ihanaa etten oo ainoo ei-niin-taipuisa tapaus.

ja bah, ei tästä tuu mitään. Saatte odottaa huomiseen noita rope vastauksia 8) nyt on niin mehevät keskustelut menossa ettei pysty keskittymään.. onneks huomenna on vapaa päivä <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 24 Maalis 2009, 17:38

o.O Vapaapäivä! Haista nyt huilu... Minä vain joudun kouluun mätääntymään... Ainoa lohdutukseni on se ettei ole teoriaa, vaan pääsen laatottamaan joka ei siis kiinnosta yhtään, tahtoo maalaamaan! Tahtoo pelata... Akuma? *.*
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Maalis 2009, 18:10

ooow D: no voisin mä kokeilla vastata.. ainakin muutamaan peliin. Suskarin peliin mä jo alotin vastaamaan, et ei mun pitäis muuta ko viimestellä se ni se ois siinä..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 24 Maalis 2009, 18:25

Baletti on ihan siedettävää. En ole kuitenkaan sen fani. Jos et ole tiukassa komenoksessa et hän sinä pääse muuteen eteen päin siis kehity.
Opettajatkin häviät jotenkin mikä turhauttavaa. Kai minun on pakko nyt jatkaa opityönäytteen kirjoittamista. Ei kyl jaksaisin, mutta se pitää saada nopeasti valmiiksi.
Ihanaa lunta sataa, kun katsoo ikkunasta lävitse.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Maalis 2009, 18:28

yay! ylitin itteni.. sain yhden vastauksen valmiiks.. sit vois alotella seuraavaa.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut