Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja suskari » 04 Huhti 2009, 22:32

Sain tuossa hetki sitten uuden roolipeli hahmoni esittelyn valmiiksi ja viellä kuvan kanssa! 8D ...Nyt sitten pitäisi vain odottaa että Akuma hyväksyisi herran.
suskari

ViestiKirjoittaja Ay » 04 Huhti 2009, 23:15

Neljäs jo. Minä taas mietin pitäisikä minun pistää vanhat rope hahmotni tänne, kun ne sopisivat tänne, mutta on vaikeata pelta toisia hahmoja ei ole, kun ovat kovasti antanut pernollisuutta heihin.
Sen sijaan minulla on hirveä viikonloppu. Pikkuserkun isä kuoli ja pikkuserkutni ovat alle 12 vuotiaat ja kummatkin.
Muuten Agna miten me tehdään oikein pelin kanssa, kun Lazu häipyi areenalta?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja suskari » 05 Huhti 2009, 11:48

Ja lisää tulee varmasti ajan kanssa... xb

Otan osaa Ay. Tuollaiset uutiset ovat aina ikäviä ;___;
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Huhti 2009, 12:44

Guess who's back, back again

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu miulla on taas niin kireellä pinna että en suosittele koittamaan rajoja. Viikonloppuna oli kivaa, mutta vikana päivänä nyt aina tulee jtn epämiellyttävää..
anyway.
hemmetti mul on pää kipee ja jalat kipeet ja selkä kipee ja hatuttaa nyt niin hemmetisti.. tosin siihen saattaa osa syynä olla se että on just "se aika" kuukaudesta.. ei oo kivaa olla nainen.

ja tokkiinsa sitä lisää hahmoja tänne saa tunkea niin paljon ku huvittaa ja luulette pystyvänne pelaamaan.

ja osanottoni Ay.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Arya » 05 Huhti 2009, 12:47

Haiss .3

Aghh! Kipeenä täällä dataan iPodini ja tietokoneen ääressä. Yhyy kipeenä on inhottava olla. Ja varmaan äiti pakottaa huomenna kouluun >.< Ähh... Tosin tiistaina ei saa olla kipeä, sillon lähetään retkelle mediakasvatuksen kans <3

Osanottoni Ay .___.

Akuma näin ohimennen, onko animaagit täällä sallittuja? :33
Arya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Huhti 2009, 12:56

ah, kipeenä ei todellakaan oo kivaa..

ja juuh, animaagit on sallittuja. Kaikki on sallittua tiettyyn rajaan asti ja sen rajan nyt voi tajuta jo maalaisjärjellä. Että jos haluaa pelata puhuvalla kivellä niin siitä vaan. Ainoa oikeastaan minkä suhteen olen apsoluuttisen jyrkkä, on hahmojen voimat. Eihän kukaan halua tänne mitään super mega voittamatonta paholaista.

ARGH! virpojia!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Huhti 2009, 12:57

Aksu, samat on onkelmat täälläkin, oisin täl hetkel mieluusti mies :D

Ay, osanotot .__. Siitä pelistä; Julianan pistin jäihin kun en oikeen osannut tuollaisella pikkukakaralla (kheeh) roolia, ja kehittelen tässä uutta, parempaa ja mahtipontisempaa hahmoa. Pelistä en oo siis varma, mutta taitaa olla niin, ettei siitä oikeen tuu mitään. Kun Lazukin, harmi kyllä, karkasi, niin enpä usko että peli siitä jatkuu.
Tosin jos haluat pelailla, niin ainahan voi uuden pelin aloittaa ^^
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Arya » 05 Huhti 2009, 14:24

Hyvä :33 Tosiaan olen tässä inspiroitunut uuteen hahmoon jota aloin tossa rustailla. Ja mietinkin että jos tänne on kaikkea lohikäärmeistä kentaureihin jo ilmestynyt niin miksi ei saisi tuoda animaageja 8'D
Tosin tuosta vaan että minusta olisi kaiken lisäksi tylsää, tyhmää ja järjetöntä pelata voittamattomalla hahmolla. Ei siinä oikeastaan olisi mitään järkeäkään.

Virpojia... Just kävi tuttava ja serkut virpoo, että jotkut jaksaa -___- Tosin olihan se kivaa vetää suklaamunia nassuun pienenä.
Arya

ViestiKirjoittaja suskari » 05 Huhti 2009, 14:46

Itse olen ihme kyllä säästynyt virpojilta, vai johtuisiko siintä että ovikello on otettu pois päältä xD
suskari

ViestiKirjoittaja Ay » 05 Huhti 2009, 14:55

Kiitti. Harmillista on se, ettei tänään saatu hautaa maan hänet vaan myöhemmin Suomenlakien takia.
Minusta olisi parasta aloittaa uusi peli, koska sinunkin hahmo häipyi aikaisemmin pois inspiraation takiasi.
Meille on tullut yksi virpoja.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Arya » 05 Huhti 2009, 14:56

Tosiaan tuo saattaa olla syy ettei teillä ole käynyt virpojia suskari >'D

PS. Kysyisin tässä että voisinko mahdollisesti pelata sen sun uuden hahmon kanssa jos saan tämän omani läpi suskari? Puoli-animaagia palkkamurhaajaa olisi sitten ehkä tarjolla .33 Jos menisi sitten vielä läpi .___.
Arya

ViestiKirjoittaja suskari » 05 Huhti 2009, 15:02

Voisi olla ihan mahdollista x`D

Juuh toki käy minulle. Millaista peliä suunnittelit Arya?
suskari

ViestiKirjoittaja Arya » 05 Huhti 2009, 15:09

Mietin vaan tässä että jos ja kun saan tämän valmiiksi ja mahdollisesti läpi niin että joo... Mutta siis koska tämä hahmo on aika piikki lihassa, ärsyttävä nalkuttaja niin kelasin että mahdollisesti jotain sanaharkkaa tai tappelua tai jotain? >33
Arya

ViestiKirjoittaja suskari » 05 Huhti 2009, 15:17

Tappelu kuulostaa hyvälle... Pääsen testailemaan herraani ihan toisi tilanteessa
suskari

ViestiKirjoittaja Arya » 05 Huhti 2009, 15:27

Tappelu se siis olkoon. Jos tuo läpi menee. Tosin saattaa vähän aikaa mennä kun puolet tiedoista hävisi koneelta ja jos se ei noin heti mene läpi >.<
Arya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut