Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja suskari » 10 Huhti 2009, 20:13

Itse nyhjään kotona ja pyörin ympyrää... Niin ja koko loman pilaa se että siskoni lapsi tulee TAAS meille yöksi --: No ei siinä muuta, mutta aamulla ei saa nukkua kun pikku herra herää niin hiton aikaseen ja minä taas haluaisin nukkua ja nauttia lomastani...

Ja hyvät pääsisäiset minultakin kaikille
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Huhti 2009, 20:17

mä sitten VIHAAN pikku lapsia.. äidin veljellä on pari ja siskopuolella on yks.. ne si ravaa aina välillä meillä. Kuinka niistä lähteekään niin paljon ääntä. Muistan kun sedän mukulat oli meillä yötä niin ne alko kahdeksan aikaan aamulla riehumaan ja soittamaan meitin haitaria... oi kuinka olisin halunnu vetää ne kölin ali ja silppurin läpi.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suff » 10 Huhti 2009, 20:33

Meikäläinen tässä raapustelee kakkoshahmoa tänne. Pitäisi jonakin päivänä pistää vastaus vanhimpiinki. Jännää että mulla on vaikeuksia nyt pistää mitään vastausta siihen, vaikka mulla asiaa syntyy melkolailla heti miten pistää asioita eteenpäin.
Suff

ViestiKirjoittaja suskari » 12 Huhti 2009, 09:34

Että oli eilen kivaa... Siis tulin tuossa perjantain ja lauantain välisenä yönä mahatautiin ja sitä sitten sairasteltiin aamu, päivemmällä sitten oltiin kuumeessa. --; Onneksi sairasteluni ei kestänyt kuin sen yhden päivän, joten nyt ollaa suht tervettä :)
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Huhti 2009, 10:57

oooow D: kipeenä ei oo kivaa, mut onneks tervehdyit noin äkkiä.
Täällä taas on ihan muunlaista kuumetta.. siskolla on mopo kuume. Se sai just eilen oman mopon ja nyt se on jo leijunu kaikille siitä. Tosin se ei sais viel ajaa sillä, ei sillä oo korttia.
mä taisin olla ainoo joka oli kiinnostuneempi naapurin koirasta kun siitä moposta, kun käytiin ostamassa se. :)

vielä pitäis yks päivä täällä kärvistellä... vois koittaa saada jtn aikaseks, mut ei millään jaksais. Keväällä ei oikein jaksa mitään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 12 Huhti 2009, 11:05

Niih onneksi... Eilenkin vain nukuin ja katsoin telkkaria koko päivän. No koneellakin kävin kerran, mutta en ollut kuin pari sekunttia kun alkoi heikottamaan.
Kyllä minäkin nyt koirasta enemmän välittäisin kun jostakin moposta, josta on nyt kuitenkin on aika vähän iloa... Kunto huononee ja bensakin maksaa, plus se mopeli. Koira on halvempi ja käytänöllisempi.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Huhti 2009, 12:04

samaa mieltä.. huollot maksaa ja bensat. Ja lyhyet matkat pääsee kävellen tai pyörällä ja pitempiä matkoja voi taittaa bussilla.. mut en mä silti koiraakaan haluais :D ei mulla riittäis aika siihen.. ehkä sitten myöhemmin. Haluaisin semmotteen ISON pystykorvasen koiran ^_^ hemmetti ku susia ei saa lemmiksiks :D valkonen susi ois niin nam <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 12 Huhti 2009, 15:57

Susimaiset koirat on kivoja :D ...En minäkään kun ei itsellänikään aika riitä, muuten kyllä hankkisin... Mutta varmaan jonkun pienemmän.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Huhti 2009, 18:03

mä oon saanu tarpeekseni noista pienistä sylikoirista.. julkkiksilla on ollu joku helvetin (Anteeks) hinku saada niitä kun on NIIIIN kiva pitää käsilaukussa 8) koirat varmana tykkää.
si vihaan yli kaiken "tipsuja"... ärsyttävin koirarotu.
mä haluaisin toooosi ison koiran, mut luulen et tyydyn suomenpystykorvaan. ne on sulosia :)
mut kaikista eniten haluaisin rotan.. ne on varmasti paljon vaivattomampia hoitaa mitä koirat :D meil on viel tuo yks marsu.. mut si ku se kuukahtaa niin vois kysellä josko rotan saisi 8) vetoon siihen että sisko sai mopon ni mäkin haluun jotain!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 12 Huhti 2009, 18:50

Minä en kyllä ymmärrä itsekkään... Miksi hemmetissä joku kantaa koiraa laukussa!? Se on vain niin epä luonnotonta. Ja en nyt ihan niitä pienimipiä huolisi... sellainen keskikokoinen oli minulle ihan tarpeeksi.
Eiköhän tuolla vetoamuksella saa rottaa x`D
suskari

ViestiKirjoittaja Ay » 12 Huhti 2009, 22:50

Sudet ovat ihania ja samoin koirasudetkin.
Miksi melkein kaikki vihaa lapsia. Melkein jokainen ystäväni vihaa lapsia eikä halua omaa lasta. Minä sen sijaan pidän sukulaisten lapsista. Niiden kanssa on ihana riehua, vaikka menee hermoja, ettei koske arvokkaisin esineihin. Muiden lapsista minä en oikeastaan pidä laisinkaan. Kai luonnollinen laki huolehtia sukulaisista tai meidän suvut ollaan lian läheisiä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Huhti 2009, 11:54

mä pistän aikuisten piikkiin ton lapsien vihaamisen... "serkut tuli kylään, vahdippa niiden ipanoita ku me jutellaan aikuisten kanssa" >.< en varmana vahdi! kaiken lisäks lapset pelkää muo.. IHAN OIKEESTI! ne menee aina ihan super hiljaseks jos ne kuulee että astun ulos ovestani. Si ku ne oli yökylässä meillä ni ne pillahti itkuun ku kuulivat mun tulevan yöllä ovesta ulos....
si kerran joku täysin tuntematon pikku ipana käveli mun edellä ja alko vilkuileen kokoajan taakse päin.. si se ykskaks ponkas juoksuun huutaen ja itkien. Tarkistin viel et olin varmasti ainoo sillä tiellä ja sitten repesin. :')
en mä NIIN pelottava voi olla.

mutta kaikkein ärsyttävinät on pikkuipanoissa se kun ne alkaa väittämään vastaan! vaikka eivät asiasta tietäis mitään, silti pakko vänkätä vastaan >_>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 14 Huhti 2009, 20:49

No joo

Mutta nyt iski minulla euroviisu musiikit, koska tajusin, että euroviisin aikana minä olen työharjoittelussa. Estoni, Norja, Israel ovat lempareita mihin tähän asti olen kuunnellut. Milloin suomalaiset alkavat tehdä musiikkin tapaista, kuin eestiläiset.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Huhti 2009, 21:38

Samaistuisin taas Aksuun (vaikka mua ei kukaan pelkää NOIN paljoa :D). Meillä on noita vastaanvänkääviä kakaroita talossa yks (se kyllä vastaa neljää samanlaista), ja oon kestäny sitä jo kuus vuotta. Kuus vuotta kärsimystä, AARGH o__o

Mut asiasta toiseen. Anteeks teille joiden ropetuksiin en oo vastaillu, mun inspis leijailee jossain kaukorannalla ja ylihuomenna on kokeita, niin on niihinki pitäny lukea. Viikonloppuna toivoisin ehtiväni vastata, tai sit huomenna aamulla jos sattuu inspiroimaan ._.'

Ja pääsiäinen meni hyvin, kävin jopa virpomassa ja laskujen mukaan sain yli 45 suklaamunaa 8D Kilot saa karsia sit myöhemmin. Ja tuos äsken oli kivaa kun muokkailin yhtä kuvaa, piirsin itelleni pinkin mekon ja musta tuli kauheen läski. Avasin kuvan sattumalta myöhemmin, niin tipuin tuolilta ku säikähdin sitä -.-'
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Huhti 2009, 10:30

ah, en siis oo ainoo jolla inspis on pakoilemassa. Mullakin alko tää loppu rutistus, pitää kokeita uusia ja krusseja suorittaa läpi, joten niihin menee melki kaikki voimat. Mut eiköhän tässä pikku hiljaa ala taas inspis palailemaan.

ja Agna, mä näinkin sen sun kuvas galleriassa :'D ihan hyvinhän sulle mekko sopii, vaikka se pikseleistä onkin.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut