Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 15 Huhti 2009, 21:53

Ja paaah. Ei mulle mekot sovi >___> Paitsi että yks kaveri löys yhen ihan sievän, sellasen mustan. Se voiski pukea mua...

Huomenna fysiikankokeet, ja mua niin älyttömästi kiinnostaa joku sähkö. Ei musta tuu isona mitään sähkömiestä tai lamppuinsinööriä, tai ees virtapiirintarkastajaa tai idealamppujen putsaajaa, niin miks hemmetissä (anteeks) mun pitäis lukea jotain NOIN rasittavaa O__o Paitsi et oli hyvä tietää, et mp3:sta kannattaa poistaa tyhjentyneet paristot. Ne saattaa sulaa sinne sisään D8 Nippelitietoa juu.

Meaningless message: Kuka tykkää uunijäätelöstä? <3
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Huhti 2009, 10:19

uunijäätelö? Koskaan kuullukkaan... kuulostaa melko vetelältä :--D uuniomenat on hyviä ^-^
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Huhti 2009, 15:43

No ei se kyl kovin vetelää oo :D Pohja on ihan tavallinen kakkupohja, sit siinä on täytteenä jäädytettyjä marjoja, ja "kuorena" jätskiä jonka päälle on jäähdytetty marenkia et se pysyis kasas. Äiti koristelee sen yleensä manteleilla mut en sit tiiä maistuuko ne miltään... Hyvää on jokatapaukses.

Ja koe meni hyvin \o/ kaikkeen osasin vastata, ja nyt on helpottunut olo. Huh. Kohta sit vissiin hiippailen mmupulle ja pakotan sen vastaamaan ropeihin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ay » 16 Huhti 2009, 18:56

Uunijäätelö kakku on erittäin hyvää. Ollaan koulussa tehty kahden kerran ja sielä söin viime kerralla. Minun äitini ei anna sitä tehdä, koska en minä jaksa syödä sellaista isoa. En kylläkään jaksa syödä kokonaan. Harmillista, että se ei säästy seuraavalle päivälle. Mikä on eritäin harmillista. Sitten olisin tehnyt niin. Kannattaa tehdä, jos on hyvä uuni max lämpötila tulee 300, että marenki kovettuu ja samalla jäätelö sulaa sielä sisällää hyvän makuiseksi. Nam! Nam!
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Huhti 2009, 12:56

kuulosti siihen asti hyvältä kunnes mainittiin marenki :< mä en tykkää niistä.
YAYS! perjantai \o/ Kovasti ois nyt joku inspis päällä, mut en tiiä mihin käyttäisin sen.. siis enemmänkin piirto inspis mitä rope inspis, mutta sekin alkaa taas nousta pikkuhiljaa 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Huhti 2009, 13:37

Mäkin yritän nyt vastailla ropeihin ku alko viikonloppu... Inspis palasi osittain takaisin. Nyt olis ainaki kovasti intoa tuolla aroilla jatkaa sitä peliä, muttakun (kröhm) mmupu ei ole vielä vastaillut.

Noooh, Aksu, jos se piirtoinspis leijaili takaisin, niin ainahan sitä fanarttia voi työstää... Tai sitten se kuva, jossa Black polttaa lyhytleffoja. Galleriaan, ja omistukset 8) Mulle ei kukaan ikinä haluu nimittäin omistaa mitään :< törkimykset. Ja nyt meikä leijailee ropettamaan.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Huhti 2009, 15:27

niii 8D vois kyllä piirtää... heti ku löytää kynän tästä sekasorrosta :< kukaan teistä ei varmaan haluu tulla siivoomaan mun huonetta?

kamala ku täällä on kylmä. Pihallakin on kauheen synkkää ja tuulista.. tulis nyt se aurinko takas!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Huhti 2009, 14:16

Meilläkin on nää säät vaihdellu ihan outoon tahtiin O__o

Eilinen: Kun meni kouluun, oli aurinkoista. Tunnin päästä satoi lunta, ja seuraavan tunnin kuluttua oli taas aurinkoista. Kun taas kotiinpäästyäni lähdin kaupungille, satoi vettä. Myöhemmin ennen harkkoja pihalla satoi rakeita, ja illalla taas aurinkoista.

Tänään: Aamulla piha oli täynnä lunta, sitten hetken päästä tuuli niin ettei auton ovea meinannu saada auki. Aurinko on joko pilvessä tai sitten se paistaa, ja tällähetkellä varmaan puolet lumesta on jo pelkkiä lätäköitä...

Niin että ei mitään normaalia sitten keksitty päivän sääksi. Ja huonees voin tulla siivoamaan, kun on tekemisenpulaa. Tai sitten teen tuolle uudelle mahd. hahmolleni asun, ja alan kyhäämään tekstejä.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja mmupu » 21 Huhti 2009, 15:31

Juu, nuo Agnan säähehkutukset pitää kyllä paikkansa. Tällähetkellä täällä on onneksi paistellut aurinko, niin eiköhän se kevätkin sieltä jostain tuu ^^ Mutta tosiaan. Mulla on ollu kauhea inspiksenpuute tässä pitkän aikaa, ja pahoittelut Aksulle ja Agnalle kun jouduitte siellä pelissä odottelemaan :/ Mutta sinne on nyt mennyt vastaus, ja saan taas hetken keräillä inspistä.

Nyt kun koulussakin tapahtuu kaikennäköistä, esim. kuntotestit, niin ajatukset pyörii ihan muualla. Mutta kun se inspis palaa, niin silloinhan alkaa kunnon pelaaminen.
mmupu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Huhti 2009, 16:29

njah, eipä tuo mtn. Iteänikin vaivaa inspiksen puute, tuntuu että kykenen vastaamaan vain yhteen ropeen päivässä =~= tosin olen päättänyt että aina torstaisin yritän vastata jokaiseen ropeen.. saa nähdä miten sekin onnistuu.

ah, kuntotestit.. vihasin niitä, lintsasin parista viimesestä :--D meillä oli niin ärsyttävä liikunnan opettaja että ei mtn rajaa. Sillä ittellänsä oli AINA jalka tai jokin muu ruumiinosa kipeenä, niin se ei itte voinu näyttää mallia, pelata mukana tai tulla sinne lenkille mukaan >_>.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 21 Huhti 2009, 20:48

Ihanaa sain terraarion valmiiksi. JEEE. Onneksi se mahtui autoon. Onneksi. Katotaan miten muut tavarat mahtuvat sinne autoon myös.
Kiva oli jälleen katsoa koulun järjestelmät estekisat. Kaksi kaatui, kun pääsivät maalin ylitse. Nelos luokka olin jännä, kuin kolmonen ja kakkonen. Vain kaksi pääsi toiseen kierokseen, mutta harmmillista, että arabi hevonen tiputti esteen tulleen lian lähelle. Sen sijaan nelosen voittaja oli suomenhevevonen vielä raskaan näköinen. Vaikka osui pahasti juusto esteeseen, että oli ihme, että juusto pysyi kasassa ettei kaatunut vaan alas.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Huhti 2009, 18:49

Itsekin tykkään kavereiden estekisoja seurailla ^^ ja ravikisoja, varsinkin jos mmupu siellä on ohjastamassa... Silloin ainakin saa jotain kannustettavaakin.

Hirveän tiuhaan nämä mun seuralaiset vastailee peleihin, ihan hikipäissään saa olla vastaamassa, kun pelkää että toinen joutuu odottamaan :"D Vaikka onhan sitä tässä itsekin odoteltu *vinkvink sinne jonnekin mmupun taloa kohti*... Vaan eipä siinä mitään. Tuossa toisessa roolipelissä, jossa Aber näyttäisi olevan tappelussa hieman alakynnessä (daaamn, kun en keksiny lisätä sen varustukseen mitään miekkaa >__>), riittää ainakin toimintaa! Eipä tule tylsää vastaillessa - vaikka mulla nyt on vähän tätä inspislamaa...

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ay » 22 Huhti 2009, 21:41

Minä yritän saada itseeni ravi innostusta talillalta. Ravit ovat hevos urheilusta tylsin, kun en vai oikein ymmärrä varmaakin. Sen sijaan mielummin katson koulu, este, valjakko, poolo ja laukka kilpailuita, vaikka ne ovat suomessa kielettyjä. Ja jonkun verran näyttely, mutta myös sukujuurien tutkiminen on hauskaa.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Huhti 2009, 17:25

ah, teidän puheista tulee mieleen aika jollon ittekkin harrasti ratsastusta.. tosin kyllästyin siihen yllättävän äkkiä kun ei oikein himotellu kävellä ponilla ympyröitä kentällä. Maastoratsastus oli se mikä ainoastaan kiinnosti.. ja vähän nopeampi temposena mitä pelkkä käynti.
tosin empähän oo enää about seittemään vuoteen ratsastanu.. eikä kyllä kauheesti himottele yhäkään, vaikka oishan se kivaa mennä jollekkin maastoratsastus retkelle 8) suunniteltiin et mentäis sellatteelle mut saa nyt nähdä mitä tulee..

mut onneks on perjantai \o/ ja kohta on vappu \o/
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Huhti 2009, 22:19

Niin on \o/ Ja Vappuna Lotan (osa tuntee Tuhnuprinsessana >8D) synttärit \o/

Ja mua ei kans inspaa yhtään. Sunnuntaina Tampereelle kattomaan Rock the Ballettia, ja huomenna jotain jännää = mökille. Niihin aikoihin en vastaile, ja siinä onkin hyvää aikaa keräillä inspistä.

Ite en oo koskaan saanu rattastaa muutaku mmupun Osku-ponilla, ja sit jotai irtotunteja. Harrastuksena en... Ku äidin mielestä liian vaarallista - se on nääs lääkäri. Iskän mielestä samoin - se on hammaslääkäri ja se on nähny miljoona ukkelii mil on leuka skeidana ku hevonen on potkassu... Eli se siitä sitten. Aamen.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna