Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa. Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
En oo koskaan meressä uinu, mutta veikkaan että se on kivointa. Kaikkien mukaan se on lämmintä, ja kaikenlisäksi se on tarpeeksi laaja, toisin kuin jotkut uima-altaat (on meillä alakerrassakin, mutta ei oo ihan meren kokonen). Onhan järvetkin laajoja, mutta niissä on ihan pirun kylmä uida.
>> Viimeisin asia jonka olet piirtänyt?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."
Busted, nukut kummiski ilman vaatteita >8) Mutta mutta... Pelkään vissiin kuolemaa eniten. Juu, ainaki illalla sitä tulee mietittyä - mihin váttuun mä päädyn ku kuolen, ja oonko mä vaan miljoona vuotta jossai pimeessä ilman et tiiän mistään mitään? Pistää miettimään. Ja sit pelkään vähän korkeita paikkoja, ja ahtaita paikkoja eritoten.
>> Mikä on viimeisin lause jonka olet sanonut?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."