Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Arya » 25 Huhti 2009, 12:51

Heis taas .33 Pahin koebuumi ohi eli täällä taas... Ja nyt urheasti pelejen luo xDD
Arya

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Huhti 2009, 13:10

ARYA IS ALIVE \o/ ja meikä painuu kohta pakkaamaan mökkilaukkuja...
Äsken tulin harkoista ja tyhjäsin astianpesukoneen, ja ettiskelin koiraa kunnes tajusin että se on lenkillä. Hyvää lauantaita.
Ja ulkona sataa lunta? O__o Eikä! Just oli 20 astetta lämmintä ja ny sit lunta.
Ja mä kun luulin et tulee kesä. Tosi reilua. Mä meen tonne parvekkeelle syömään ne hiutaleet, että ei varmana tuu enää enempää lunta. *mutinaa*

//edit. Kun tossa parvekkeella kävin, niin paljastui, että ne lumihiutaleet oliki lentäviä hyttysiä tms ötököitä jotka hohti autingonvalos >__> Pitäisköhän ostaa silmälasit...
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Arya » 25 Huhti 2009, 13:15

Häähää meillä paistaa Helsingissä aurinko täydeltä taivaalta... Ja minä dataan sisällä >33

Huomenna peli <33 Whii... Ja 9-10.5 aluefinaalit. alin divarihan se on mutta aluefinaaleissa silti. Nyt pitäis vaan saada selville että kumpi voitti niistä jotka pelas tänään... Korista siis ja kaikkia kiinnostaa.

Oon jo kauan himonnu tehdä ittestäni esittelyn tonne ja nyt on luppoaikaa niin voisin tehdäkin.
Arya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Huhti 2009, 14:21

ah, täälläkin on eloa. Aryapa sitten tekee sen esittelyn jos ekrran haluaa :3 itte kyttään aina teitin esittelyjä ja koitan saada paremman kuvan, minkälaisia mönkiäisiä täälläkin asustaa.. yleensä omalaatusimmat esittelyt painuu mieleen ja sitä kautta ne esittelyn tekijät jää paremmin mieleen... ja niistä puheen ollen, pitäis varmaan päviitellä omaa esittelyä.. heti kun jaksaa.

täälläkin paistaa aurinko ja on hemmetin lämmintä.. käytiin äsken tampereen keskustorilla ku siel on jotkut markkinat mut ei si sen kauempaa viivytty.. ei huvittanu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 25 Huhti 2009, 14:24

Minunkin pitäisi tehdä kolmannen vanhimman esittely, mutta en ole saanut viellä esittely kuvaa valmiiksi. Toiseksi pitäisi tehdä joku kakka taide ja kulttuuri työ, jossa pitää kertoa omin sanoin jostakin taiteilijasta/taiteenlajista ja viellä kaksi sivua. No onneksi yli puolet on jo tehty, jonka jälkeen alan tosissaa tekemään vanhinta.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Huhti 2009, 14:34

mun taas pitäis vihdoista viimein väsätä jokaisesta hahmostani kunnon kuva.. esim haraldista ja tomtomista mulla ei oo minkäänlaista kuvaa... tai no, on jtn hahmotelmia mutta vielä en oo onnistunu tekemään sitä lopullista.
ja ah, taas inspaa roolipelaaminen muutamalla hahmolla <3 ihanata kun pääsee Blackillä pelailemaan pitäkstä aikaa.. Ivyllä kun kestää aina vastata, ja sattuneista syistä oon pelannu Blackillä vaan sen hahmojen kanssa... anyway... nirso kun olen.

hiih, nyt on nälkä 8) Tekee mieli grilli lihaa kun luki Suskarin uusimman vastauksen >8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 25 Huhti 2009, 14:41

xD *reps* Voithan sie mennä kysymään Kalmalta jos se suostuis vaikka tarjoamaan sullekkin jotakin. Minunkin pitäisi piirtää muutamille hahmoilleni uusia esittely kuvia.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Huhti 2009, 14:53

*kipittää kalman luo haarukka ja veitsi kädessä* jooh, mä taas oon miettiny jos taas alkaisin gift arttia väsäämään.. jos jaksan :-D muutamasta roolipelistä sais ihan kivoja tilanne kuvia piirrettyä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 25 Huhti 2009, 18:32

Blackin ja Kalman pelistä voisi vääntää vaikka jotakin *vinvink*

ARGH! Nyt VITUTTAA! Kerrankin kun luulin, että viikonloppun saisi olla rauhassa ilman että siskoni lapsi tulisi yöksi (se oli meillä koko viime viikon), mutta EI se on TAAS meillä! Ja minähän olen tunnetusti lapsirakas --; Ja kaiken lisäksi se nukkuu samassa huoneessa jossa on meidän ainut tietokone jossa on netti, ja samoin myös koulutyöni. Lisäksi nyt meni jälleen pitkät aamu unet sivu suun kun kakru herää jo seitsemän kahdeksan aikoihin. Pitäisikö todellakin jo hankkia oma kannettava, jossa on netti, ettei tarvitse kärsiä näin? ...Niin ja lisäksi viellä korvatulpat, että saisi nukkua aamulla?
suskari

ViestiKirjoittaja Arya » 25 Huhti 2009, 18:59

Äh... Jäi se esittelyn tekeminen viime käynnil kun menin kaverin kaa ulos tonne aurinkoon >'D Mut nyt alan tekeen.

Tiedän miltä tuntuu suskari. Mun serkut aina parveilee mun ympärillä ja haluu leikkii poneilla aina kun nähdään. Ja halu et mä piirrän ja jos piirrän niin tulee tyylii päälle kattoo ... Ägh.
Arya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Huhti 2009, 19:06

mä just lähdin evakkoon meiltä kun sukulaiset tuli kylään :D täällä isällä saa sentään olla rauhassa.

AAAAAAAAAAAAAARGGH!! te kaikki sivujen ylläpitäjät, pitäähän tuo nyt varmasti paikkaa että Geocities lopetta? Kun menee ja kirjautuu Geocitieksien puolelle niin siihen heti alkuun tulee se ilmotus että Yahoo on sulkemassa Geocitieksen... perkele, mie kun pidän enemmän siitä html makkerista mitä siitä freewebsin.. ja nyt kun aloin kiireen villkaa vaihtamaan sivuja takasin vanhalle osotteelle niin menimpä sitten vähingossa poistamaan ne tärketä taustakuvat mitä käytän nykyisessä koodissa >_> hyvä minä, nyt vituttaa... no, huomenna koodaan ne si takasin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Arya » 25 Huhti 2009, 19:11

Harmi... Huono mäihä >.<

Ää jännittää niin pirusti se huominen matsi. Se on niin tärkee kummiski periaatteessa ja kun ei tiedä miten tänään kävi matsis.... Ää ja tuo selkäkin on nyt sitten jo valmiiksi kipeä..... ÄÄÄÄ
Arya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Huhti 2009, 19:17

voi sinnuu :/ koita nyt saada se selkäs kuntoon..
mutta multa on tainnu mennä jtn ohi... mikä matsi? :---D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Arya » 25 Huhti 2009, 19:21

Koripallo-ottelu joka määrää millä siojalla mennään aluefinaaleihin. Jos voitetaan huomenna ollaan ekoja ja pelataan huonoa joukkuetta joka voitetaan vastaan aluefinaaleissa. Mutta jos hävitään paljon niin sitten pelataan joukkuetta vastaan joka voitettiin viime viikonloppuna mutta sitä ennen hävittiin, eli tulis tiukka matsi.
Eli huominen ratkasee paljon. Ja jos voitetaan huomen se eka matsi ja sitte se eka matsi aluefinaaleissa niin pelataan aika varmaan samaa joukkuetta vastaan kun huomennna 1. ja 2. sijasta mutta saataisiin kuitenkin mitali.

Monimutkaista, mutta jännittää .___.' Ei tartte ymmärtää.
Ja kun tuo selkä on tossa kunnossa niin pelottaa että saan sen venähtämään uudestaan kun meen taas liian lujaa skriiniin tai joku 2 metrinen työntää liian lujaa.... Ääk.
Arya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Huhti 2009, 19:24

AAA! nyt selkis :) no, toivottavasti voitatte, mä pidän täältä käsin peukkuja pystyssä.

mä en koskaan oo ollu missään urheilujoukkueessa, joka ois kilpaillu sen suuremmasta kunniasta kun ala-asteen paras sählyluokka... ainoo pallo laji missä olin ihan hyvä.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut