Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Arya » 25 Huhti 2009, 19:29

Mulla on pitkä telinevoimistelu ura ollut, vaikka en koskaan kilpaillutkaan. Lopetin kun en tällä nilkalla kilparyhmään päässyt. Ja sitten siirryin takaisin koripalloon jota olin jo aiemmin joskus harrastanut. En ole mikään pro koriksessakaan mutta tarpeeksi hyvä saadakseni peliaikaa. Ja jengi on hyvä niin on kiva roikkua mukana. Ei musta huippu-urheilijaa tule mutta näin menee ihan hyvin.

Yritän tässä räpeltää sitä esittelyä, mutta on sekin hankalaa >'D
Arya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Huhti 2009, 19:34

neeh, no jos et muuta keksi niin kerro ittestäs samalla tavalla mitä hahmostas kertoisit :D lisäät vaan lempi ruuan, värin, leffan jne jne sinne :) kyllä se siitä
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Arya » 25 Huhti 2009, 19:36

Menihän se sinne mutta kamala siitä tuli >DD
Arya

ViestiKirjoittaja suskari » 26 Huhti 2009, 12:57

PELASTUIN!! Se napero ei jäännytkään meille yöksi!! :D *pomppii pukin loikkaa*
Ja uusi vitutuksen aihe on se, että joudun siirtämään Akuman tavalla sivun freewebsiin... Jokaista kuvaa ja koodia myöten, minä kun juuri hetki sitten siivosin ja järjestin sivuni --;
Niin ja kohta alkaa olemaan kolmannen vanhimman esittely kuva valmis ja sitä kautta alan sitten esittelyä vääntämään oikein kunnolla. ...Ai mikä koulutehtävä?
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Huhti 2009, 13:06

mulla se ei onneks oo niin kauhee vaiva vaihtaa sivujen osotetta... heittää vaan nykyset koodit uusille sivuille ja se on siinä, plus mun pitää tosiaan ne taustakuvat pistää uudestaan =~=' Nii, totta kai valikko koodit pitää vaihtaa uuden osotteen mukaseks mut kyllä se siitä.. sain ne jo eilen siirrettyä, nyt pitäis vaan etusivu siirtää ja se ois sitten siinä.. PLUS pitää ilmottaa miljoonalle eri sivulle että osote vaihtunu.. jokaselle listaus sivulle erikseen T_T

.... niin mun pitäis kans lukee ruotsin kokeisiin.. meen uusintakokeeseen tekemään kaks ruotsin koetta, eeeikä kyllä kauheesti inspaa tuo lukeminen.
nyt on kevät piru vie! EI KOKEITA ENÄÄ!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 26 Huhti 2009, 13:10

Niimpä miksi kaikki kokeet pitää siirtää just keväälle?
suskari

ViestiKirjoittaja suskari » 26 Huhti 2009, 13:25

Koulu on julma paikka... Sitten toinen asia mikä kismittää liittyen kokeisiin on se että meillä on enkun kokeet! VAIKKA alkuperäisen suunnitelman mukaan meillä EI pitäisi olla kokeita laisinkaan, vaan numero olisi annettu tunti osaamisen kautta ja se miten on paikalla.
Eikä meillä ollut viime jaksossa (käyn ammattikoulua siis) edes kokeita enkusta, kiitos ihanan opettajan <3__<3
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Huhti 2009, 13:31

ah, ammattikoulussa on ihanaa tosiaan noi kurssit missä ei ole kokeita.. tosin silloin on pakko raahautua niille tunneille, satoi tai paistoi.
tosin siinä sitten on se koira haudattuna että kokeen sijaan saattaa olla esitelmä.. mut onneks on HOJKS niin mun ei niitä tarvii pitää.. muuten saan kohtauksen ja sydärin jne jne, enkä todennäköisesti osallistuis tunneille.

ah, taitaapa tämä sunnuntai mennä leppoisesti ropetellen... niin mukavia pelejä nyt menossa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Arya » 26 Huhti 2009, 15:42

Nyt oon kyllä niin pahalla tuulella - anteeksi - että jätän vastailemisen huomiseen. Tosin me voitettiin se matsi äsken ja ollaan aluefinaaleissa, mutta ei jaksa enää istua siellä penkillä. Peli kestää 40 minuuttia ja mä pelasin ehkä 2½. Oon nyt niin vihanen sille valmentajalle, se ei oo koko kaudella antanut mun varmaan pelata yli kymmentä minuuttia. Ja sitte "joo sori ettei kaikki saanu pelata mut halusin voittaa." Haistakoon kukkanen oltais voitettu kummiskin jos oisin pelannu. ja "Joo sori jos kaikki ei pääse pelaa aluefinaaleissa." Eli en sitten pääse sinne varmaan ollenkaan! Nyt olen niin vihanen ettei mitään rajaa.

Mutta joo sori. Vastailen huomen jos oon paremmalla tuulella.
Arya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Huhti 2009, 17:31

onnea voitosta! mutta ompa sulla suoraansanottuna veemäinen valmentaja :/ nyt eikun purkamaan agressiota jonnekkin, helpottaa huomattavasti.. ainakin muo, silloin kun on pahalla tuulella.
eikä vastauksella oo kiirettä, ainakaan mun puolesta :) eihän sitä nyt joka päivä tarviikkaan olla vastaamassa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Morado » 26 Huhti 2009, 20:21

No on kyl aika inhottava tosiaan o.o Mä puran vihaani joskus piirtämällä, kuuntelemalla jotain musaa mistä pidän tai sitten pelaan simssiä ja pistän niiden ukkojen asiat menemään huonosti >'D Kiva nähä kun ne kärsii...
Eeh, ja pitkästä aikaa meikäkin näyttää elonmerkkejä täällä keskustelujen puolella. Usein tulee käytyä vain nopeasti katsomassa, että onko tapahtunut mitään erikoista 8'D
Jooh, mulla on huomenna joku enkun valtakunnallinen koe ja nyt potuttaa kun en oo muistanu lukea D8 Mut en oo ihan kamalan huolestunu siitä. Se menee miten menee.
Morado

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Huhti 2009, 20:26

mä puran vihaani bassottamalla kornia tai marilyn mansonia tai muuta vastaavaa "paskaa" kotiteatterilla niin että naapuritkin kuulee.. tai sitten purkaudun hakkaamalla tekkenissä porukkaa. 8)

ja jos muistan oikein niin valtakunnalliset ei oo kauheen vaikeet, kunhan on vaan jonkinlainen kieli tuntemus :) hyvin se menee!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 27 Huhti 2009, 22:15

Minulla on vielä yksi koe ja nelisen viikon jälkeen tulen työttömäksi jee. Ei oikeastaan. Hyvää vetraani päivää kaikille.
Kohta tulee kesä. Ja huomenna kai minä menen saunaa ja pääsen talvi turkista. jee.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Suff » 27 Huhti 2009, 22:46

Täällä ei vielä pääse talviturkista, kun ollaan sen verran korkealla, eikä täällä ole niin suuria asfalttimääriä imemässä lämpöä, toisin kuin yli sadan kilometrin päässä olevissa kaupungeissa. Jää on tosin vesillä. Avannon teko olisi oikeastaan kepulipeliä.
Suff

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut