Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Huhti 2009, 23:06

mä avasi kesäkauden viimeviikon keskiviikkona ostamalla ensimmäisen jäätelön jäätelökioskista :) tampereella oli sen verran lämmin ja kiva keli.

ohhoh, kohta vappu. mitä ihmiset meinaa tehä?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 28 Huhti 2009, 15:07

Enpä tiedä... Mutta tänään otin ja lintsasin taide ja kulttuuri tunnilta 8D Ja vain ihan sen takia, ettei enää oikein kiinnostanut mennä liikka tunnin jälkeen TAAS jonnekkin taide näyttelyihin, tai edes juosta patsaalta patsaalle... -- Lisäksi oli jumalattoman väsynyt.
suskari

ViestiKirjoittaja Terxxi » 29 Huhti 2009, 18:33

Hmmm.. No jaa. Vappu. No ainakin syödä itse tehtyjä sokeri munkkeja. <3 Nam nam. Ja sitten ehkäpä käydä jossain ostoksilla. Pitäs ostaa uusii vaatteita ja vaikka mitä. :) Ja koulu juttujakin pitäs tehdä. Yksi tyhmä esitelmä... :/ Ei kiinnostais yhtään. No varmaankin on iha normi päivä tää vappu muiden päivien joukossa. :D Vanhemmillakin on niin kiire koko aja. :c
Terxxi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Huhti 2009, 10:03

hmmh, meidän taide ja kulttuurin tunnit oli sitä et istuttiin pimeessä luokassa ja opettaja näytti diaprojektorilla maalausten kuvia ja selitti niistä ja niiden tekijästä about puolituntia... ja minähän ne nukkunut tunnilla :)
meikä meinaa viettää vapun Ivyn kanssa.. saa nyt nähdä jaksetaanko tampereelle raahautua, vai jäädäänkö vaan tänne kangasalle kykkimään.

Joka tapauksessa, erittäin hyvää ja iloista ja railakasta vappua kaikkille, miten ikinä sen meinaatte viettää. \o
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Huhti 2009, 23:11

Meikä viettelee huomenna pikkusiskon synttäreitä, käy vapputorilla (se on aina se ehdoton - jos siellä ei käy, tulee katumapäälle). mmupun kanssa luultavasti seikkailen siellä... Ja sitten tietysti ryystetään simaa, ja klo 14.00 mennään syömään yhessä jonnekin.
Ja yhessä = Meidän perhe, mmupun perhe ja erään Retiisin (nimim huom, olen selitellyt aikaisemminkin) perhe.

Ei sen kummempaa :3 Pitäis jaksaa vaan noihin ropeihin vastata, mutta tällähetkellä on ollut paljon kaikennäköistä muuta tekemistä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja suskari » 01 Touko 2009, 15:20

Ja taas on lomat pilalla... Olin taas jossakin oksennustauti paskassa >< Onneksi mokoma kesti vain aamun ja nyt voin jo suht hyvin. :)
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Touko 2009, 09:20

Oooow D: oksennus taudit ei oo kivoja...

hee'e, livahdin käymään konella ku Ivy vielä nukkuu \o/ tai no, nyt se menee käymään suihkussa.. vois koittaa josko jaksais vastata nopeeta edes muutamaan ropeen..

saatiin taas mukavasti piirreltyä uusia kuvia ja suunniteltua pelejä eteenpäin.. tajusin et mähän voisin alkaa parittamaan hahmojani toisten pelaajien hahmojen kanssa.. jos jaksais. Niistä kun suurin osa nyt sattuu olemaan sinkkuja.
ja saatpiimpa jopa aikaseks yks yhteiskuva~
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Touko 2009, 15:52

Jaajaa, vai että paritushommia... *vink ja silmä tulee kipeäksi*

Oksennustaudit on kauheita ): Ite en oo pariin vuoteen sellasta sairastanu, mut heti tuli mieleen yhet synttärit... Täytin 9v, ja sairastuin just 8.3. (syntymäpäivänä) oksennustautiin. Oloa tosin kohensi se, että sain ekan kännykkäni sinä päivänä ^^ Olin tosi tyytyväinen, ja nukuin siellä kännykkäpaketin vieressä vessassa.

Ja nyt lähen mmupulle päin... Tai no, itseasiassa lähen vasta kuuden aikoihin. Sinne on hyvä mennä ku siel on tramppa, ja kaikkea jännää... Siellä on Luppa \o/ se on IHANA 8) Vaikkei se hirveesti jaksakkaan leikkiä, sylissä viihtyy vaan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja suskari » 02 Touko 2009, 16:19

Ei todellakaan ollut kivaa ja juurihan minä vapun aikoina sellaisessa olin.

Vai pariuttamaan hahmoja? Minulla olisi ainakin Yakuta varmasti kiinnostunut jälkeläisen saamisesta. *vin vink* Muita ei sitten oikeastaan olekkaan, kun no tuo Zara ja tuskin kukaan nyt käärme hirviön kanssa haluaisi. xD
suskari

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Touko 2009, 17:30

Mulla on vissiin vaan Loryen siinä pariuttamiskiinnostuksessa... Neiti täyttää kohtapuoliin 19v, huomasin lueskellessani alkuperäistekstejä.
Aberec on parempi jos se säilyy poikamiehenä :D Se menettää heti luonteensa jos se alkaa heilaa ettimään. Muuten pöytä on vapaa.

Kohta sinne mmupulle... Pitää pyöräillä ku vanhemmat ei jaksa kyyditä >__>

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Touko 2009, 18:36

hah :D mä ajattelin että ainakin Ada parittaa *vink vink!*... tosin sille on astetta vaikeempaa löytää sopivaa sulhoa.
lisäks jos säilytän vielä Emilién pelissä niin senkin vois parittaa... Plus sitten mulla on komea kaarti näitä meneviä poikamiehiä... paitsi että Heraldia ja Mardukia en oo parittamassa kenenkään kanssa, ne on jo parhaat päivänsä eläny >).
mä oon miettiny et pitäiskö Henry parittaa jollekulle.. sillähän oli se yks demoni likka, mut sitten riina lopetti pelaamisen täällä niin Henry jäi yksin :( tosin en si tiiä siitäkään.. se on aikalailla yksinäinen kulkija.

mutjoo, tulin vaan käväseen täällä ku ivy on taas suihkussa 8) tai no, käytiin saunassa ja tulin sieltä aikasemmin mitä se.
on aika virkee olo ku tänää oltiin pihalla pelaamassa sulkapalloa :) hmmh.. vois vastata vielä tänään jos ivy suo, mutta nyt hiuksia kuivaamaan ->

Agna on si varovainen trampan kanssa! Itte sain jo osani sellatteelta 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 02 Touko 2009, 18:58

Ada x Ankoku kuulostaisi aika kivalle... Nehän on nyt aika samanlaisia ja tulis muutenkin aika herttainen pari <3
suskari

ViestiKirjoittaja suskari » 02 Touko 2009, 19:26

Nyt? Nyt hetikö!? 8D
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Touko 2009, 19:28

vaikka heti tällä sekunnilla 8DDD tosin toi ivy tossa taustalla pyörii... pitänee kummiskin sopii varmaan nää pelijutut niille tarkotetussa paikassa, joten sinne siis ---->
tai sitten yksäreillä 8)
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut