Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja suskari » 02 Touko 2009, 19:39

Selmä keskutelu jatkukoon siellä ->

Ja ilmoittelisin tässä vain tuosta kolmannesta, että herra alkaa olla pikku hiljaa valmistumassa. Paitsi, paitsi sen mukana raahautuu toinenkin otus, josta en kerrokkaan enempää. Joten viellä menee jonkin aikaa. Lisäksi että esittely kuva on kesken ja tein sen uudestaan (tai ainakin luonnostelin).
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Touko 2009, 19:43

noo, ei sillä nyt niin kiire ole.. sitten kun hahmon suunnittelu alkaa viemään puolivuotta niin siinä vaiheessa otan kyllä jo kannustus ruoskan esiin 8)

gah, jotenkin vaivautunu olo istuu koneella ku on kaveri kylässä... mut ei ivy kuulemma pahastu 8) ei se ainakaan myönnä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 02 Touko 2009, 19:47

Näh, tuskin nyt sentään puolta vuotta menee... Ellei sitten kone päädä kaatua tai vahingossa itse poista esittelyä xD

Kyllä sitä haittaa... Ei kukaan sellaista viitsi myöntää ääneen >X)
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Touko 2009, 18:19

totta tuo.. mutta nyt Ivy on turvallisesti kotonansa~ tai ainakin siellä päin :D
ah, sitten voisi skannata ja väritellä piirrustukset mitä tuli tehtyä :D ihan kiva määrä taas TNF aiheisia raapustuksia saatiin kasaan.. jopa yksi yhteiskuva 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Touko 2009, 19:11

Tittididii... Agna raahautui tänne taas komentamaan :)...

...Ja hän haluaa myös nähdä nuo Aksun tekemät kuvat välittömästi, ja hän haluaa myös yhden palan lisää mustikkapiirakkaa, ja hän haluaa myös juotavaa ja hän haluaa myös löytää jonkun kivan jätkän tuolle haltianeitokaiselle. Aamen.

Tänään on täällä sukulaiset juhlinu pikkusiskon synttäreitä, ja meikä kävi kakkua syömässä. Nyt palailin jo koneelle... Kivaa huomata, että täällä on taas pelaajakaarti kasvanu. Tervetuloa Kettjulle. ^^
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Touko 2009, 19:35

njeh, kyllä mä niitä pikku hiljaa valmiiks saan.. kuvia siis. Yhden jo galleriaan tungin kun se oli tällästä sekunda taidetta.

Vaaai että haltijaneitokaiselle seuraa... alanko luettelemaan mitä mulla ois tarjota? Art? Henry? Leonkin tavallaan.. Alf ei haltijaa huolis.. Lounatuuli on lohikäärme joten unohdetaan se. Tomtom on liian vanha ja liian pervo :----D

Mulle tuli äsken jostain tietämättömistä syistä kauhee liikutus purkaus kun TNF:ssä on näin monta pelaaja ;_;
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 03 Touko 2009, 19:47

Akuma TNF on hyvä paikka pelata ja vielä varsin mielenkiintoinen ^^

Sain kolmannen vanhimman esittelyn valmiiksi!! 8D ...Mutta se toinen otus on vielä kesken, joten menee vielä aikaa...
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Touko 2009, 20:04

omg 8DD kohta saamme viimeisen kolmesta luoksemme \o/ mä haluun sitten pelata pelin sun vanhimman ja Mardukin kanssa!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 03 Touko 2009, 20:06

Okke ^^ Tosin se voi olla aikamoinen vastakohta Madrukille...
suskari

ViestiKirjoittaja Arya » 03 Touko 2009, 20:08

huomenia ... -___-

Anteeksi etten ole ilmoittautunut. Toinen kone tilttasi eikä sitä saatu korjattua ja tässä ei meinannut toimia netti. Siinä syy miksi en ole täällä käynyt. Anteeksi... Yhyy.
Arya

ViestiKirjoittaja Suff » 03 Touko 2009, 21:49

Itselle on tullu jonkinlainen Mario buumi, kun on pitänyt hankkia Mario&Luigi rpg:t mitä nyt on ilmestynyt länsimaihin (kolmas on viellä Nipponilaisten ilona). Luigi on huvittava ja varsinkin, kun hän parahtaa itkuun, ja onneksi mukavan usein, pelkuri kun on. Tosin Nintendon väki ei ole saanut samanlaista naurumäärää Marion ja Luigin keskusteluista mitä esim. Mario Bros. Z -flash animaatiossa (M: Lui-gi! Let's-a go! L:WAAA-AAH! M:NRRRNH!)

Katos...en ollut huomannukkaan, että kolmas vanhin on jo O.O pitäneet jotenki saada väännetyksi sitä ite aloittamaa hommaa Mardun kanssa
Suff

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Touko 2009, 21:54

hee'e.. mä en koskaan oikein oo tykänny mario peleistä, mutta kyllä niitä tylsyyteensä hakkas sillon pienenä :D tosin mä nyt oon stereotypinen tyttö pelaaja, joka heittää ohjaimen päin näyttöä jos jokin ei onnistu.. joten hermothan niissä peleissä meni... Tekkeninkin hakkaaminen tuottaa välillä itkupotku raivareita, KH:sta puhumattakaan.. ja oon pirun laiska yleensäkkin pelaamaan pelejä loppuun asti, ellen tosissani kiinnostu :D

ja juuh, kolmas vanhin on jo.. tai no, ainakin tulossa jo. Suskari tuon paikan jo itsellensa valtasi ja hahmoesittelyään on nyt väkertämässä.
Ja ei sillä meidän Marduk pelillä niin kauhee kiire oo, jos ei millään inspaa.. ittelläni oli tässä männä viikolla armoton sterssi poru v*tutus kohtaus TNF:än kanssa, kun nimeltämainisemattomat henkilöt kitisevät siitä että pitäisi vastata... siinä vaiheessa kävi mielessä että pistän koko pelin alas jos en kerran saa nauttia täällä pelaamisesta, vaan kokoajan painostetaan... kerran viikossa pyrin jokaiselle vastaamaan, toisille vastaan useammin koska inspaa.. ja tätä avautumista en jatka tämän enempää tässä, vaan jätän asian sikseen niikseen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Touko 2009, 08:24

Mäkään en oo ikinä Mario peleistä perustanu, mutta on kai niitäki tullu pelailtua tässä lyhyen elämän aikana... Raivarit on kyllä tuttuja, juu >__>
Mutta Agna ilmoittelee jos bongaa jonkun kivan heilan tuolle Loryenille, ja jos ei niin sitte pysyy kaikki (ansiolliset kaksi) ukkoa erakkoina.

Kohta pitäis raahautua kouluun -.- Ei paljoa huvita. Saa pelata jotain vammasta pesistä - sori jos joku tykkää mutta itse kyllä en - jossain kuoppasella kentällä ja sen jälkeen haistaan hieltä ja pesisräpylöiltä kolme viikkoa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Touko 2009, 16:40

ah, pesäpallo... ihan kivaa mut koulun kanssa joskus aika piikki lihassa.. ne räpylät oli ikävän tuntusia ja hikisiä aina >_>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 05 Touko 2009, 16:58

Myöhäiset vaput minulta.
Voi, että kun kone sekoo. Eilen viidesti sammutin ja avasin uudestaan.
Ihanaa kohta on kesä ja kesäloma
Ay
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut