Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja suskari » 05 Touko 2009, 19:43

Uusimmat hahmoni ovat vihdoinkin valmiina ja hyväksymistä vailla!! :D
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Touko 2009, 20:30

no ni, suskari laittaa nyt esittelyt äkkiä foorumin puolelle että pääsee sitten laittamaan linkin vanhimpaan 8) ja sitten suunnittelet herrasi luolan vielä, samalla tavalla mitä kaksi edellistäkin on tehty
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 07 Touko 2009, 20:13

Niin.. Tota... Öh... *kokeilee mikkiä* toimiiks tää? *korvia särkevä ääni* Okei, toimii.

Eli moi ^^ Saitte tälläisen örriäisen nyt riesaksenne. Oikean sosiaali psykopaatin...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Touko 2009, 21:39

tere tulemast \o

sosiaalisia psykopaatteja tälläkin puolella ruutua.. ainakin näin netissä, irl oonkin sitten antisosiaalisempi 8)

yaay, enää kolme viikkoa kesälomaan \o/ tosin kesätöistä ei oo kuulunu mtn :(
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 07 Touko 2009, 21:42

Eih, ei kesälomaa saatulla vielä mulle DX Multa puuttuu vielä muutama työ, näyttökoe, sekä yks toinen koe, joka pitää uusia...Enhän mä ehdi parissa viikossa.... Varsinkaan sen tämänpäiväisen moka jälkeen... No ei se mitään, esn vuonna uudestaan.

Mä oon joka puolella sosiaalinen psykopaatti (kaveri anto ton nimen, kun haaveilin jossain kohin psykiatrin nimestä. Sano heti et olen psykiatrisesti psykopaatti :-D )
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Suff » 07 Touko 2009, 22:01

Böhöö! Mulla onki ollu kesälomaa jo maaliskuun alusta lähtien. Nyt vaan merimieslakki (ns.ylioppilaslakki) Fredriksonista hankintaan kuhan tietonen tulee ensin. Pitäneet kai kuluttaa aika lukemalla BloodBowlin sääntökirjasta (joka on ilmainen ja vapaasti ladattavissa netissä, Akumalle tiedoksi ;)) kun sen tietokonepeli betasta jäi mukava maku että voisi ihan sitä alkuperäistä lautapeliäkin ruveta harrastaa. Tosin isänmaanpalvelus tekee sille hallaa...
Suff

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Touko 2009, 22:35

huu, täytyypä tutustua paremmin. :D

nja joo, on mullakin periaatteessa kesälomaa ollu jo pari kuukautta. 8) tosin mitään en oo aikaseks saanu.. ainakaan mitään suurempaa. Paitsi siivosin huoneeni!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Touko 2009, 21:27

Heipä hei, ja tervetuloa Rakillekkin ^__^

Joo, kesälomaa odotellaan kovasti. Luokkaretkelle tullaan 19. päivä Särkkikseen, ja sekin on odotuksen alla ollut joulusta asti... Mäkin siivosin huoneen äsken! Ja täytyy sanoa että oli jo aikakin. Likaset vaatteet lattialla, sänky petaamatta ja pöydällä kolmesataa ja yks lippuslappusta >__> Mutta nyt se on siivottu (niin no - kaikki paitsi se pöytä joka siivousta kaipaisi eniten).

Yritän opetella paraikaa tuota Gimp kakkosta käyttämään (vihdoin, oon omistanu sen jo puol vuotta)... Potosoppi kun oli liian kallis T^T Nyyh. Nyt mulla on niin satoja kysymyksiä... Ku siel on ne paprikat ja valopallot yms, miten niiden värin saa vaihdettua? O__o Entä kun on tehny tekstiä, miksei saa täytettyä sen tekstikentän ulkopuolella olevaa aluetta? O__o Ja mihin hemmetis kukaan niitä paprikoita käyttää? O_______o'
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Touko 2009, 09:34

hah, munkin pitäis vielä tää pöytä siivota... isompi pöytä ei ois pahitteeksi, mahtuis piirtämään paremmin 8) täytyy pistää ostoslistalle.

hmmmh, mä en Gimpin suhteen osaa neuvoa, en oo koskaan joutunu mitään versiota siitä käyttämään.. aina on ollu photoshop koneella, luojan kiitos T^T
Jahas, täällä on taas pikkuipanoita kylässä... suoraasanottuna v*tutti aamulla herätä rääkyvän pikkupojan ääneen. Noh, onneks tää on tää ipana joka pelkää muo yli kaiken.. kävelin huoneestani pesuhuoneeseen niin se juoksi isäpuolen luo turvaan kun näki mut 8)
mut mikä hemmetti siinä on että kaikki pikku ipanat aina löytää mun harmonikan?! ja si soittavat sitä aamulla 8) siis mähän en sitä ees osaa soittaa, mut aikanaan sain pappalta synttärilahjaks semmotteen... minun harmonikka jumalauta >8[
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Morado » 09 Touko 2009, 11:49

Meiänkin luokka menee 19. päivä Särkänniemeen 8'D Njoo, ja en mäkään osaa käyttää sitä Gimppiä. Kerran oon sitä kokeillu, ei oikein onnistunut D:

Ah, kun tuli lyhyt viesti. Meikä häipyy...
Morado

ViestiKirjoittaja suskari » 09 Touko 2009, 12:47

Agna kirjoitti:Yritän opetella paraikaa tuota Gimp kakkosta käyttämään (vihdoin, oon omistanu sen jo puol vuotta)... Potosoppi kun oli liian kallis T^T Nyyh. Nyt mulla on niin satoja kysymyksiä... Ku siel on ne paprikat ja valopallot yms, miten niiden värin saa vaihdettua? O__o Entä kun on tehny tekstiä, miksei saa täytettyä sen tekstikentän ulkopuolella olevaa aluetta? O__o Ja mihin hemmetis kukaan niitä paprikoita käyttää? O_______o'

Tuolta voisi saada hieman apua: http://www.freewebs.com/gimpkaiku/ Itsekkin omistan Gimpin ja se on osoittanut varsin hyväksi ja ilmaiseksi ohjelmaksi. Ainoa huono puoli on se että sitä voi olla aluksi aika vaikea käyttää...
suskari

ViestiKirjoittaja Ay » 09 Touko 2009, 17:30

Minun taas täytyy kestää ennen kesälomaa talli työharjoittelu paikka. Siis se on niin kamala henkisellä puolella muuten talli on ihana ja samoin hevoset.
Ärsyttää, kun sateillut täälä tampereella jumperisti ja välillä aurinko paistaa vaan.
Muuten tuleeko miittiä, kun kesä kohti tehdään miitti?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Touko 2009, 20:50

Terve taas, meikäpä tuli sitten tännekin nyt ihmisiä häiritsemään vaihteeksi... Jos täällä nyt ketään on.

Kiitokset Agnalle tervetulotoivotuksesta ^^ Pakko myöntää, tosi mukavaa porukkaa täällä, vaikken olekkaan ollut tääl kuin ehkä muutaman päivän. Vedän omat johtopäätökset näköjään nopeasti...

Miten kaikilla on jonkinlainen työpaikka tai työpaikkaharjoittelu-paikka (<-outo sana...) , kysynpä vaan? Meikä lähettännyt varmaankin sataan eri osoitteeseen työhakemusta, muttei mitään vastausta... Kaipa mulla on huono tuuri tänä vuonna, tai sit joku tahalteen estää mua. Ei ois yllätys.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Touko 2009, 23:34

Ollos hyvä. Kyllähän me ny mukavaa porukkaa ollaan :D Eka pelkäsin ehkä Aksua vähän, ku aattelin et se on sellanen nipottaja ku kaikki muutkin ropetusten ylläpitäjät...
Mut se oliki tollanen oikein mukava tyyppi 8)

Enkä kyl olis uskonu et sul on harmonikka O______o Mut pitää toi Gimpkaiku hommeli katsella läpi (sitten kun jaksan vaivautua, kjähhäh). Tällähetkellä oon sitten tyytyny Photofiltreen, ja siitäkin pitäis ladata suomenkielinen versio. Vanhalla koneella kun oli sellainenkin :/

Ja musta ei sit tarvi pelätä et jotain työpaikkajuttuja alkaisin kattelemaan... Oon ala-asteella vasta, repikää siitä! Mut kesän jälkeen yläasteelle, jipii. :D Ja nyt raahaudun koisimaan, muuten nukahdan ruudun ääreen. Heipähei.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna