Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Touko 2009, 00:35

mä vielä sinnittelen hereillä.. vaikka mtn järkevää en tässä teekkään.

njah, en mie niin nipottaja oo. Roolipelaamisen pitäis olla hauskaa ja sen verran vapaata, ettei pidä olla varpaillaan joka kerta ku vastausta kirjottaa. Tosin mitä nyt muutaman asian suhteen vähän ääntäni korotan *köhköhnotice da newest ilmotus*, mutta se kuuluu toimenkuvaan 8) Ja parempi se nyt on olla ystävällinen ku semmonen tiukkis, antaa vaan paremman kuvan ittestään :D rento meininki ftw \,,/
mutta ei kummiskaan kannata koetella rajoja, vaikka pitkän pinnan omistankin.

Elä huoli Rakki, en mäkään oo mtn töitä saanu :( ainakaan vielä. kesätyöt nyt ois hakusessa, tosin jos ei muuta tuu ni si meen poimimaan mansikoita 8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 11 Touko 2009, 18:33

Huhhuh, enää ei työn puuttuminen haittaa: Pääsen pariks viikoks sukulaisten luo kesän alussa lohdutukseks. Ja ne lupas maksaa mulle jokapäiväisen jätskin ^^ I-ha-naa.

Jostain kumman syystä Admineja pelätään aina alussa. kai se johtuu siitä vallasta, joka heillä sivuilla on... Tai sit jostain muusta, en ole ihan varma, mut toi tulee nyt enimmäisenä mieleen.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Touko 2009, 18:42

Se on se pelko että ne nipottaa pienimmästäkin virheestä ja heittää pellolle jos teet jotain ees vahingossa väärin.. mut hei, ihminen on erehtyväinen.

mulla ei vieläkään oo kesätöistä kuulunu mtn... alkaa näyttää jo aika epätoivoselta :/ no mut kai mä si remontoin ton meidän aidan jos en muuta keksi.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 11 Touko 2009, 18:43

Taidan olla niitä harvoja, jotka joutuvat kesällä raatamaan töissä~ No, onneksi työporukka on ennestään tuttu ja apteekki tarjoaa usein hedelmiä tms. karkkia.
Olen lihonut vuodessa kaksi kiloa sen vuoksi :'3

Minä yleensä pidän admineista. Sopivan tiukat tyypit ovat hyviä, koska heidän kanssaan syntyy yleensä hyvää peliä (koska he ovat usein melko perfektionistisia ropettamisen suhteen).
Ros

ViestiKirjoittaja Dogster » 11 Touko 2009, 18:45

Hehheh, pitäisköhän mukin olla sitten samanlainen? Meikä joskus aikoja sitten teki yhen foorumi-sivuston, ettei saisi hylsyjä ATK-sta, mut ei se ole vielä deletoitunut.. Ollut puolivuotta, mutta vain kaksi pelaajaa <_< Sain kolmosen kurssit, vaikka sain hylätyn kokeesta, eli oli se jonkinmoinen pelastus.

Meikä vaan laihtuu, vaikka ahdan itseni täyteen.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Touko 2009, 18:57

mjeh, äkkiäkös sinne tulee pelaajia jos juoni on hyvä.. täälläkin oli melko hiljasta vähän päälle puoli vuotta kunnes ihmiset alko löytämään tänne... nyt täällä on ihan kivasti porukkaa :)

mut joo, siinäkin on se raja et täytyy olla ees pikkasen kuriapitävä admin, ettei mee ihan päin prinkkalaa koko paikka.. ärsyttää esim. semmotteet ylläpitäjät jotka ei pahemmin kato mitä foorumilla tapahtuu.

ittensä täyteenahtamisesta puheenollen, vois hakee ruokaa.. ja käydä suihkussa. Maha murisee sen verran ilkeesti et kohta se puree jos ei saa ruokaa :(
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 11 Touko 2009, 19:00

Onhan se siellä melekin sen puolvuotta ollut. Kai sitten se idea ei ollutkaan niin hyvä. No ei se mitään, mun mielestä siel on kiva olla, vaikka pelaankin vaan yhen tyypin kaa siel.

No mielummin se purema kuin jartkuva jäystäminen. Pureminen kirpaisee kerran, jäystäminen niin kauan kunnes sitä ruokaa lakaa tippua.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Touko 2009, 09:16

voi olla.. tai sit sun pitää mainostaa sitä enemmän 8)

Ei se maha loppujen lopuks purru.. kai se oli kuullu sanonnan ettei ruokkivaa kättä purra. Harmi vaan ettei meidän marsu noudata tota sanontaa.. aina jos sen vie sisälle pihalta ni se on nakertamassa käsivarsia auki ku haluais niin kovasti jäädä vielä pihalle.

ufufufuf, pitäis koululle raahautua =u= no, onneks enää kolme viikkoa koulusa. Tosin en si tiiä saanko niitä kesätöitä mut näillänäkymin löhöön vaan kotona.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 12 Touko 2009, 21:05

Mul on hieman huonommin: meikä täyttää 18, maaginen ikä... Ja on tasan kaks vaihtoehtoo: Joko jään tänne, ja maksan osan vuokrasta TAI teen melkei kaikki kotityöt. Toinen vaihtoehto ois oma kämppä, mut eihän mul ole varaa ;_; Pitänee jäädä tänne.

Pitäis kai... Mut mää oon aikalailla hiljainen hissukka, etten oikein kehtaa <_< Tässä se taas nähtiin, ettei tää pienenä kilttinä tyttönä oleminen ole helppoa.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Touko 2009, 07:25

mulla on varmaan sama jupakka tässä syksyllä tulossa ku täytän 18.. Tosin luulempa ettei se pahemmin vaikuta asiaan, meen töihin sitten kun meen ja maksan osan asunnosta niin saan pysyä täällä 8) mulla ei oo vielä kiire omaan kämppään, en kummiskaan jaksais pitää sitä yksin pystyssä.

Ja minähän olen hyvä esimerkki siitä että hissuttelijoiden kannattaa pitää vähän ääntä. Mä oon ihan hemmetin hiljanen irl kun mulla on "ihmiskammo" ja saan paniikkikohtauksia aina kun uusien ihmisten kanssa pitäis olla kontakteissa.. ihme kyllä en oo hiljanen netissä. Kai se sitten on tää kasvotusten puhuminen vaikeempaa, kun kirjottaa jotain ruudulle.
Mä muuten kävin kattomassa sen sun roolipelin, jos se oli se missä omilla hahmoilla pelataan lapsena? Ihan hyvä idea, tosin mä oon niin jämähtäny näihin aikuisiin mies hahmoihin että mun ois pahempi koittaa ees alottaa pelaamaan lapsilla :D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 13 Touko 2009, 18:00

Minä sen sijaan havittelen mökille muuttamista. Saisin elätä ihanaa vanha aikaa. Ainoastaan sähköllä toimii tv ja lampu ja ehlla tietenkin. uunta ei ole samoin vessaa ja suihkua.
Euroviisut alkaa jeeeeeeee. Kaikki lemparit pääsivät finaaliin, jotka ovat ensimäisessä semifinaalissa. Huomenna on toinen ja nyt toivotaan seuraavaan lemparin pääsyä finaaliin. Euroviisu friikki :-D
Admintit ovat kivoja, jos pitää tiukkaa ja ovat kaikkille tasa arvoisia. Joissakin paikoissa olen huomannut admindit ovat lempeitä ja ei ole tiukka lempareilla ja muille on. Niiden kanssa enemmän pelaa ja juttelee selän takana. Joissakin ropeissa on sellaista ja se ei ole kivaa ja mukavaa.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ros » 13 Touko 2009, 18:07

Animedog91 kirjoitti:Mul on hieman huonommin: meikä täyttää 18, maaginen ikä... Ja on tasan kaks vaihtoehtoo: Joko jään tänne, ja maksan osan vuokrasta TAI teen melkei kaikki kotityöt. Toinen vaihtoehto ois oma kämppä, mut eihän mul ole varaa ;_; Pitänee jäädä tänne.

:'3 Ja minä valitan, kun joudun maksamaan bussiliput itse ja joskus harvoin tyhjentämään tiskikoneen, eheheheh. *hemmoteltu kakara*

Onneksi en itse ole yhtään hiljainen IRL, kaikki aina hehkuttavat siitä, kuinka olen ihanan rohkea ja uskallan ottaa kontaktia tuntemattomiin ihmisiin.

En ole jaksanut katsoa viisuja. Tiedän vain, että suomi pääsi jatkoon koska minulle kerrottiin siitä :'3
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Touko 2009, 18:37

mullakin on tapana vikistä jos joutuu tiskaamaan, mutta ollaan tehty työnjako täällä ni homma luistaa ku ei voi vikistä että muut ei tee mitään niin miks minä sitten tekisin :---)

ah, euroviisut. En oo jaksanu seurata, mut luin aamulla iltasanomista miten oli menny... koska on se "da final battle"? viikonloppuna? sen vois kattoo jos jaksaa.. ennen seurasin ihan kympillä euroviisuja, mut se into on nyt laskenu..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 13 Touko 2009, 18:45

Ainoa kerta, kun olen jaksanut katsoa edes viimeisen osuuden euroviisuista kokonaan oli silloin, kun Lordi esiintyi. Enkä kyllä muista, katsoinko silloinkaan kunnolla vai istuinko ompelukoneen ääressä :'3

Mutta voisihan sitä taas yrittää, vaikka tuskin jaksan katsoa jolleivat sitten kaverit halua.
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Touko 2009, 18:52

sama vika :D ei siellä ees mtn kauheen hyvää biisiä mun mielestä oo.. mutta älkää ottako mun mielipidettä tosissanne, mä kuuntelen lähinnä örinä heviä niin ei euroviisu biisit oikein iske :---D

kauhee ku netti lagas tänää päivällä :( se oli kumma et kaikkilla muilla meidän taloudessa netti toimi paitsi mun koneella.. aikani siinä tappelin sen kanssa ja si menin päikkäreille ku otti niin pahasti päähän. mut onneks nyt toimii
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut