Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ros » 13 Touko 2009, 19:32

:'3 minä taas olen vain laiska. En muutenkaan katso paljoa telkkaria, pelaan mieluummin.
Ja eihän se euroviisumusiikki ole ihan minun tyylistäni vaikka musiikkimakuni onkin aika laaja.

Onneksi meillä netti alkaa yleensä toimia, jos repii piuhan seinästä ja odottaa pari minuuttia.
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Touko 2009, 19:35

huu, pelit muokin kiinnostaa enemmän.. pitäis jaksaa raahata perse sängylle ja pelata KH I&II vihdoista viimein läpi mut ei jaksa :( mulla jostain syystä jää kaikki pelit kesken..
koneella en sitten pelaakkaan paljon mtn, paitsi simssiä välillä.. aina ku Ivy tulee tänne niin rakennetaan simssiin omaa pikku Cryptiä :D mukavaa ku saa netistä ladattua kaikkee kivaa, esim haltia korvia sinne.
tosin jostain syystä kaikki mun tekemät haltiat on muuttunu homoiks siellä...

ja kyllä meilläkin yleensä toi piuhojen repiminen auttaa, mut tällä kertaa ei tuntunu toimivan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 14 Touko 2009, 15:56

Ros kirjoitti::'3 Ja minä valitan, kun joudun maksamaan bussiliput itse ja joskus harvoin tyhjentämään tiskikoneen, eheheheh. *hemmoteltu kakara*

Noin minäkin vähän aika sitten tein, mutta tuli muutos, kun tuli häätöuhkaus :x Mut elämä hymyilee jälleen, nyt on mitä ilmeisintä, et saan opiskelukämpän tästä läheltä, solukämpän.. Pitää vaan kertoo, mitä kaikkea mulle on tapahtunut tuol sossus, ja se on mun X3 toimiskohan? En oo ennen kokeillu, mut kuulema toimii. Parin viikon päästähän se selviää.

Kone pilailee meilläkin, mutta kyllä se parilla potkulla ja lyönnillä alkaa taas toimimaan ^w^ Ukil oli sellainen telkkari, jonka pysty saamaan päälle pelkästään lyömäl sitä sivuun. Aivan mahtava hökötin.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Touko 2009, 16:02

meidän papalla on telkkari johon saa värit jos sitä paukauttaa vasaralla kylkeen :D muuten kaikki olis mustavalkosta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 14 Touko 2009, 16:10

Eikä, kuullostaa aivan mahtavalta koneelta! Tahtoo paukutettavan telkkarin... Mutsil oli joskus sellanen, et sitä ei saanut sammuttaa ollenkaa, tai se ei lähtenyt kolmen tunnin aikana enää päälle.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ay » 14 Touko 2009, 16:33

Meidän mökin tv otti irti sanomisen kuukausi sitten. Yli 30 vuotta oli toiminnassa. Parempi tv, kuin uusi. Siinä oli lämpimät värit ja ääni kuulostaa. Vanhaa tv:tä on ikävä. :cry:
Tänään on toinen euroviisu semifinaali. Norja ja eesti ovat minun lemparit siinä. Friikki, kuin friikki.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Dogster » 14 Touko 2009, 16:47

Mä en seuraa euroviisuja ollenkaan... Josatin syystä en pysty motivoitumaan katsomaan iitä. kai se johtuu siitä, et mä mielummin kuuntelen musaa netistä ja etin sieltä ne biisit, jotka parhaimmat on. Lisäksi musamaku on niin laaja, et tarvittaisiin useampi lasso ja pari lehmipoikaa sen kiinni saantiin. Ei sitä varsinaista tyyliä ole. Paitsi punk, se menee parhaiten rockin kanssa.

Nyt toimii skanneri! Mut Splinterin kuvat on kateissa ;_;

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Touko 2009, 16:52

mulla on vähän sama vika mikä Rakilla, musamaku on vähän liiankin laaja.. ainoo mikä ei meinaa mennä vaikka karhupumpulla tunkisit on Räppi ja teinipoppi.

Oh noes! Mullakin on hukkunu ties kuin monta kuvaa aina ku en heti mee skannaamaan niitä D: sen takia oon alkanu käyttään piirrustus vihkoa/lehtiötä.. siellä ovat ja pysyvät, ellei sivuja revi irti.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 14 Touko 2009, 16:56

in hlvall niin ion pinkan paprua, et käytän ne eka, mut sit tuli tämä ongelma :cry:

Mut onnkes se järvihirviö kuva säily :-D Soon kohta turvassa tän koneen muistissa.... Valmis!

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Suff » 15 Touko 2009, 15:19

Oh Joy!*101%:sti Stimpson "Stimpy" J. Catin äänellä* Päästiimpähän läpi kirjotuksetkin. Sitten vaan oottamaan isänmaanpalvelusta...
Suff

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Touko 2009, 19:16

yay \o/ onnittelut.

perhana mulla on taas ollu tosi hauska mutta stressaava päivä. Käytiin leffassa kattoon uusin X-men leffa 8) oli hyvä. Mut si taas kerran kiitos rakkaan siskon sain kohtauksen ja nyt on si ajatukset ihan sekasin ja jostainsyystä ihan hemmetin ahdistunu olo ._.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 15 Touko 2009, 20:06

Onneaonnea ^^

Aksu, siel on jo valmiiks haltiakorvien tapaset (tosin sellaset mitä elokuvissa, ei sellasia jättikorvia), ei tarvi ees ladata c(: Ja sen pikku-Cryptin mä haluaisin nähdä 8) Vähän varmaan siistiä... Itekki Simssiä pelailin ahkerasti joskus, mutta kun tuo kone hajos ja uus tuli, en jaksanu enää asentaa niitä ku ootan niin kovasti kolmosta. Se ilmestyy 4. kesäkuuta, jos oikein muistan!

Euroviisut pitää kyllä katsoa ^__^ Viimevuonna mmupun kanssa yritettiin valvoa, mutta mmupu simahti sitten... Sain kattoa ite yöhön asti koko homman. Sain kyl sydärin ku yhtäkkiä mmupu hyökkäs pystyyn ja kysy "MITÄ NYT??" Voi herranjestas, meinasin tippua sängyltä -.-
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Touko 2009, 20:32

njah, pitihän sitä nyt väkisin ladata kunnollisen näkösiä haltiakorvia.. se oli kyl kivaa ku Ivyn kanssa tehtiin Black sinen >8D leikittiin vähän sillä ihme ohjelmalla mikä tulee siinä Simsin mukana ja luotiin sitten semmonen iho jossa on Blackin tatuoinnit :D si piti vaan löytää sopiva kaapu netistä ja ladata se ja sitten herra olikin valmis.. Arankin onnistu ihan hyvin, löydettiin sopivan pitkät, kellertävät hiukset sille..

mä en oo kovinkaan innoissani siitä sims kolmosesta... just sai kerättyä kakkosen eikä siinä kolmosessa oikein oo mtn niin erikoista että jaksaisin ostaa sitä :D Eikä koneellekkaan mahtuis paljoo mtn muuta just tällä hetkellä >_>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 15 Touko 2009, 22:09

Simmsistäkö täällä puhutaan? Mä muistan, kun mun kaverin kone räjähti, kun sillä pelattiin Simssiä... Ei sillain räjähtänyt räjähtänyt, mitä nyt syyti hieman savua sisuksistaan ja kuului sellanen pikkupamaus. Sellast kuulema sattu usein sen koneen kanssa. En kyllä suostuis sellasta konetta ottaa -_- Sehän käräyttäis mun kulmakarvat.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Touko 2009, 22:20

huhhuh :D pelottava kone.. en mä sellatteella uskaltais dataa. Mä en kyl pahemmin oo saanu konetta semmotteeseen kuntoon.. tosin yhden näppäimistön ja yhden näytön oon hajottanu 8) näppäimistölle kaatu limsaa ja näyttö joutu kovia kokemaan tärisevällä pöydällä.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut