Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 16 Touko 2009, 11:14

Jee, Splinter! <^.^> (<- Happydogface) En ole yhtään innostunut, en... *viheltelyä* No okei olen, minkäs minä sille mahdan.

Luonnostelen... Kotkaa. Savannikotkaa sen pitäisi esittää.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2009, 11:18

oho, savannikotkat on nättejä O.O mut itte tykkään valkopäämerikotkista eniten <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 16 Touko 2009, 11:31

Hehe, ovat nekin erittäin komeita, kaikista kotkalajeista majesteettisin. vaikka onhan keisarikotkakin oiva vastus.

Lueskelin tossa juuri kotkista, näin savannikotkan, osoitin sitä ja huusin: "Toi näyttää ihan Splinteriltä!"
Kaverit olivat vähän aikaa hiljaa, ja lopulta yks uskals kysyy, et mikä on Splinter. Kyllä ne osaa...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2009, 11:43

8D yleensä kaverit ei tajuu ees mun juttuja.. paitsi Ivy, sen kanssa on niin paljon samoja vitsejä ja sisäpiiri juttuja että räkätetään missä vaan.
no nyt pitäis taas syödä jotain >[
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 16 Touko 2009, 11:46

Sellaisia kavereita mulla onkin vähän enemmän, mutta kukaan ei tajua näitä minun roolipeli hommia... Paitsi yksi, eikä sekään kovin hyvin.

Söin aamulla niin paljon, että selviä loppupäivän ilmankin. Näin homma toimii parhaiten >.o Paitsi et mä haluan juotavaa...

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2009, 11:51

mullakin on vaan yks joka tajuaa mun roolipeli jutut :( jos nettikavereita ei lasketa.

mä en pysty heti aamusta syömään.. tulee muuten ylös, en tiiä miks.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 16 Touko 2009, 11:53

Tungempa tänne väliin 8D
Sama vika yksikään kavereista ei ymmärrä yhtään mitään roolipelaamisesta ja jos mainistenkin sanan "roolipelaaminen" saan päälleni vain oudoksuvia katseita. Sinänsä inhottavaa kun ketään ei kiinnosta ja vaikka välillä olisikin kivaa kertoa roolipelihahmoistaan jne.
suskari

ViestiKirjoittaja Dogster » 16 Touko 2009, 11:58

Mä pystyn syömään vaan puuroa. Mut sitä meneekin sitten monta kauhallsita.

Yks mun kaveri morkkaa roolipelaajia jatkuvasti. Siis niitä jotka pelaa ohjattua versiota, Runescapea ja WoWia yms. Foorumeit se ei tajua, ja yritti väittää niitäkin huonoiks, mut heti kun selitin mitä hyötyy niist on, niin se lopetti. Sano vaan, et sittenhän ne on todella hyödyllisii mulle, kunhan en jää näihin maailmoihin ihan lopullisesti.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2009, 12:06

mun kaverit ei oikein oo ees innostunu roolipelaamisesta (paitsi Ivy).. ne ei vaan oo sen tyyppisiä, niitä kiinnostaa täysin eri asiat.
Mutta mä vihaan niitä tyyppejä jotka morkkaa jtn wowia, runea, foorumi roolipelejä tai yleensäkkin mitään aisaa/esinettä/elokvuaa/kirjaa/uskontoa, jos en ei oo siihen paremmin tutustunu.. ne vaan olettaa että se asia on huono, koska ne on kuullu muilta että ne on huonoja.. vaikka nekään, joilta ne on kuullu, niin ei olis kokeillu niitä
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 16 Touko 2009, 12:14

Wowia se haukkuu koska ei pidä siitä, yrittänyt pelata sitä mut maksut meni liian korkeeks, eikä muutenkaan pitänyt pelin ideasta. Sama juttu kai Runen kanssa. Foorumeit se ei oo kokeillut, mut nyt se varoo kieltään, kun on mun kanssa. Tietää miten herkästi suutun, jos foorumeit pilkaa, varsinkin just niitä joilla pelaan.
Se on kokeillut vaikka mitä, mutta ei pidä oikein mistään... Larppaamisen se hyväksyy tosta noin vain, jos ei muuta.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2009, 12:17

heh, minä myönnän wowittavani, mutta en ole ylpeä siitä 8) onneks oon tämmänen "sunnuntai wowittaja" enkä ota sitä niin tosissani.. naurattaa vähän ne jokka ottaa sen niinkin tosissaan, että saattaa unohtua wowittamaan viikoks.

larppaaminen.. hmm, ihan ok hommaa, jos on kunnon porukka kehissä. Itte en kyllä lämmenny sille ko sattuneista syistä en pahemmin tykkää esiintyä saatika hyppiä ihmisten ilmoilla.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 16 Touko 2009, 12:21

Ei wowissa mitään vikaa ole, mutta minullekkin se on hiukan hankalampi pelattava ^^' Yritänyt kerran kaverin koneella, enkä onnistunut millään, kun en tajunut sitä ideaa. Mut rune ottaa nykyään hermoon, kun siellä on näytä 'noobittajia'. En siedä niit enää yhtään...

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2009, 12:31

kerran kokeilin runea ja kyllästyin siihen alle kymmenessä minuutissa 8D en jaksanu sitä si sen enempää tahkoa..
mut mieluummin mä pysyn näissä foorumi roolipeleissä.. paljon luovempi harrastus.

kauhee ku täällä haisee koira.. vaikka koiraa oo lähimaillakaan. Kummiskin oon joku ihmissusi ja nyt döfään ihan koiralle yön jäljiltä o.o
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 16 Touko 2009, 12:38

Heh, selitin kerran miten foorumit ovat vapaampia pelipaikkoja kuin rune ja nää.

Eiv iime yönä ollut täysikuuta... vai oliko? Pitänee tarkistaa kalenterista. Kaveri uhkas tulla mun partsin alle ulvomaan kun tulee täysikuu. Ja minä uhkasin ampua sitä haulikolla takamukseen, jos edes yrittää. Tälläisiä mukavia rupattelutuokioita mullakin ^^

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2009, 12:45

no mä saatan olla tämmönen kapinoiva ihmissusi joka muuttuu aina ko haluaa >8D se selittäis miks mulla on aina tärähtäny olo aamusin..
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut