Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 16 Touko 2009, 12:49

X'D Sehän voi olla mahollista. Olenhan mä nähnyt vaikka mitä, ja uskon vaikka mihin, niin miksei myös kapinoivia ihmisusia olisi?

...hey now, hey now, finally you get it.
The world, ain't fair, eat you if you let it.

Ja musa pauhaa.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2009, 12:58

nii >8D

ooow, voisimpa mäkin bassottaa jotain biisiä :( Sahti waari bíisiä on upeeta bassottaa, tulee jotenkin niin.. pakanallinen olo.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 16 Touko 2009, 13:00

Nyt on pakko paukuttaa Kornia, kun Splinterillä pelaan tässä miltein täysillä, ja yritän piistääkin kyseistä herraa. On muuten vaikeeta...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2009, 13:11

KORN FTW \o/
njeh, koitin äsken piirtää Splinteriä mut siitä tuli ihan huuhkajan näkönen.. joten yritin sitten Kalmaa taas piirrellä mut se mulkkas muo sen verran vihasesti siinä paperilla että jätin kesken ._.
mewehehe, kohta lähetään makuuniin.. oiskohan mtn hyviä leffoja tullu.. sisko varmaan haluu twilightin lainata sieltä... >____>'
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 16 Touko 2009, 13:19

XD No Korn Korn. Kun sain idiksen Splinteriin (eli unessani), niin siellä taustalla soi Kornin biisi Coming Undone. Sitä mä sitten käytän luovasti hyväkseni piirtäessä Splinteriä.

Twilight -_- Kaveri näytti sitä pätkän. Ihan hyvä juoni, ja tehtykkin, kaikki maisemat sun muut, mut...(aina se pieni mut!) mut... Enmä tiedä.

Huuhkaja? No, onhan sekin lintu?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2009, 13:24

mjeh, koskaan nähny saatika lukenu twilightiä, enkä vihannukkaan sitä ennen ku nää OMG EEEEDWARD IHQ fanittajat tuli.... Mun mielestä twilight on vaan kliseinen lässyn lässyn rakkaustarina friikin ja ihmisen välillä, joka pilaa vampyyrien maineen. Vampyyrit on saatanallisia petoja... ja ne palaa auringossa, ei todellakaan kimmellä >O
Dracula ja Nosferatu ftw! siinä teille vampyyreja.

ja juu, huuhkaja on kyllä lintu vaikka vähän eroaakin kotkasta.. mutta kyllä niiltä molemmilta siivet ja nokka löytyy 8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 16 Touko 2009, 13:27

Jep, en nähnyt niin pitkälle, et olis kerennyt "friikkejä" ilmestymään, jos ei lasketa sitä kun se vamppi sattu nuuhkasee verta siin alus... En varmaan halua nähdä loppuja.

Ja molemmat ovat saalistavia petoja (puhutaan taas linnuista).

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2009, 13:31

nii, sekin niitä yhdistää :D

mutta nyt sinne makuuniin, näkyilee \o
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 16 Touko 2009, 13:32

Oge, moikka ^^ (ja olipas lyhyttä...)

Toivottavasti löydätte jonkun hyvän leffan, mitä jaksatte kaikki katsoa.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2009, 14:43

aaand i'm back

njeh, löyty sieltä kolme mukaan tarttuvaa leffaa, ja ykskään ei ole twilight! \o/ sisko kyllä sitä katteli, mutta ku vilkasin sitä murhaavasti niin se pisti sen kiltisti hyllyyn :3
ja nyt sitten vaan kattomaan leffoja! onneks oon sen verran monitaituri että pystyn dataan ja kattoon leffaa samaan aikaan. täytyy vaan varoo ajatusvirheitä jos alkaa ropeihin vastaamaan
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 16 Touko 2009, 14:46

heips! <^.^> *tailwag*

Twilight takaisin hyllyyn, jes XD Murhaava mulkaisu toimii aina, varsinkin jos sen osaa.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Morado » 16 Touko 2009, 14:57

Ah, ja meikä on pysyny tosi hyvin kärryillä et missä mennään >.> Eiks huuhkaja oo joku pöllölaji? :D Njaah, meikäl ei oo mitään tekemistä. Aina kun mul on vapaata niin ei keksi et mitä tekis D8
Morado

ViestiKirjoittaja Dogster » 16 Touko 2009, 15:00

Heh, tuo on ikunen ongelma miullakin. Yleensä vain nkun tai kukun eri foorumeilla...

Huuhkaja on pöllölaji, samoin kuin kääpiöhuuhkaja ym. tuollaiset kivat otukset. Lintu se kuitenkin on.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2009, 15:13

hehee, mullakaan ei yleensä oo tekemistä.. tai no on vaikka mitä tekemistä, mut ei jaksa alottaa mitään suurempaa.. voisin koittaa tehä sen TNF animaatiomusiikkivideon.. heti ku oppis käyttämään flash makeria kunnolla >_>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Touko 2009, 18:05

R.I.P

Agnusta kuoli juuri äsken balettiharkoissa, hänen selkänsä on muusia ja raajat revittyinä, sekä keuhkot niin kasassa että hengittämisestä ei tarvitte ees uneksia -.-
Toisinsanoen harkoissa oli rankkaa. Piti tanssia nelikymppisen miehen kans (esittää prinssiä kevätnäytöksessä, meikällä on joku soolo sen kans), ja se sitten päätti taivuttaa mua niin alas että pää osui lattiaan. Tuntuu vieläki takaraivossa semmonen kumahdus >__> Ja sen lisäksi se vielä alko motkottaa että en oo tarpeeks venyvä ja että mun pitää treenata mun selkälihaksia. PAH. Kyl mulla hauiksia riittää, jos se siitä on kiinni >8)

Mutta mitäs teidän päivään? Tiistaina meikä lähtee viimeiselle ala-asteen luokkaretkelleen Särkkikseen, sitä oottelen innolla :)

Ja Aksu tekee heti sen musavideon, mun muistaakseni siitä on ollu puhetta jo viimevuoden puolella, joten olen odottanut tätä tarpeeksi pitkään, enkös? ò____ô Tee treeniks vaikka lyhytanimaatio missä Aran haukottelee.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna