Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2009, 18:21

ooow, agna parka ): älä ny kuole sinne!

ja mitäs tänne, ei mitään ihmeellisempää, istunu täällä koneen ääressä ja kattellu leffoja.. katotaan nyt tota suomalaista "sauna"- leffaa... perus suomalais meininkiä, mutta toi yks mies tossa <3 kuolaan sitä.. rujo ja aikalailla kalju.. ja toi parta OwO ja noi vaatteet OwO
mut se siitä

vaai että ihan tampereelle ootte tulossa.. tuun kiusaan teitä särkänniemeen >8D no en, ei riitä raha eikä oo aikaa :( mut pitäkää hauskaa!

niin ja se on eri musa video 8DDD se on yhä kesken.. tosin saisin sen varmaan valmiiks jos vaan kasaisin ne kuvat yhteen ja editoisin sen videon loppuun asti... ehkä vois tehä viimestään kesälomalla sen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Touko 2009, 18:37

Viimeistään kesälomalla?? Kuule tuos ajas ehtii nenäkarvatki harmaantua >__> Vaikka tuskin sentään. Mutta kauan, liian kauan menee D: se on sit kyllä kummiskin sen arvosta.

Ja pyh >8D Oisit vaan tullu sinne kiusaamaan, ainaki se-eräs-nimeltämainitsematon-henkilö olis ollu pienen nälvimisen tarpeessa... Enkä mä ihan vielä kuole. Keskiviikkona sitte ^^
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2009, 22:01

nokun on niin laiska olo D:

oho, euroviisut alkaa.. onneks ei tarvii tästä nousta että voi kattoo niitä 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Morado » 17 Touko 2009, 11:45

Hah, Suomi sijoittu aika surkeesti euroviisuissa :'D Mut eiks se ihme Waldo kertonu et ne on flunssassa? Nojaa, en odottanutkaan et suomi ois sijoittunu hyvin >.>

Särkänniemeen? Meidän luokka menee myös 8D Oi kyllä, meidänkin luokalta löytyis yks semmonen jota vois vähän kiusata
Morado

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2009, 11:56

njoo, oli siellä kyllä huonompiakin biisejä mitä suomi mut en mä ny uskonu sen pärjäävänkään.
mut oltiin ekoja käänteisessä järjestyksessä 8DDDD
ja se yks äänten anteja (tai olla Albanian) näytti Jibrililtä O___o Ivykin tekstas sitä.. semmonen kiva letti ja kakkulat 8D

tjaa, pitäiskö tulla kiusaamaan niitä muutamaan tyyppiä si >8] hai altaaseen vaan! harmi vaan et ne hait on pieniä siellä :(
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 17 Touko 2009, 16:23

akumaTD kirjoitti:ja se yks äänten anteja (tai olla Albanian) näytti Jibrililtä O___o Ivykin tekstas sitä.. semmonen kiva letti ja kakkulat 8D

XDD Oookei..? Harmi, etten jaksanut katsoa viisuja loppuun asti (olin puolinukuksissa kun kaverini katsoivat niitä) vaan lopetin kun kaikki kappaleet oli esitetty.

Minäkin voisin tässä nyt saman tien huomauttaa, että vähänkö Henry ja Claudio Dalton näyttävät toisiltaan. (En löytänyt Claudiosta nyt tuon parempaa kuvaa (okei, en jaksanut etsiä joten latasin sen ainoan, mitä koneellani oli photobuckettiin))
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2009, 16:29

no ehkä vähän joo :D tosin on niissä jotain eroa.. jotain jännää, mitä en nyt tältä seisomalta osaa sanoa :'D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 17 Touko 2009, 16:32

:'3 ja yhdennäköisyys näkyisi tietenkin paremmin, jos minulla olisi Claudiosta kuva, jossa hänen päänsä olisi kääntynyt samaan suuntaan.

Mutta onhan heissä eroakin, etenkin ilmeissä. Persoonaltaan Claudio ei muistuta lainkaan Henryä, Claudio nyt sen verran sivuhahmo, ettei hänellä edes ole kamalan syvällistä persoonaa.
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2009, 16:35

en oo ees koskaan kuullukkaan tästä Claudiosta, joten en voi nyt omaa mielipidettäni herrasta sanoa :D

yleensäkkin sitä törmää melko usein siihen faktaan että jotkut roolipeli hahmot muistuttaa yllättävän paljon jotain toista hahmoa, joko ulkonäöllisesti tai sitten luonteeltaan tai taidoiltaan. Eihän siltä voi välttyäkkään.

kauhee ku nenä kutiaa.. raavin sen kohta verille >-<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 17 Touko 2009, 16:47

Jep, siihen törmää melko usein.
Pyrin itse tekemään sen verran erilaisia hahmoja, ettei ko. ropepaikasta löytyisi jo persoonaltaan samanlaista hahmoa.
Joskus luen kaikkien hahmotiedot, jotten vain tee samanlaista hahmoa (taisin tehdä täälläkin pintapuolista tarkastelua siitä, onko täällä montakin lääkäriä hahmona).

Nenu parka D:
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2009, 16:54

heh.. mä koitan taas käyttää luovuuttani siinä asiassa. Tosin joskus sitä ittekkin sortuu näihin stereotypisiin hahmoihin. Jotenkin näin "sota peleissä" useimmat hahmot on katkeria tai vihaa toista osapuolta vaan sen takia että vanhemmat tapettiin.. se on aika yleinen syy, oon sen huomannu tässä matkan varrella :D
ja en nyt muista myöntäväni että täällä ketään muuta lääkäriä olis, paitsi Jibril.. tosin Tomtom tekee/tietää lääkkeitä myös näihin "yliluonnollisiin" sairauksiin, mutta hän taas on velho.. Parantajia täältä kyllä löytyy muutamakin

ja nenu kapinoi nyt kyllä liikaa >8[
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 17 Touko 2009, 17:01

Heh, joo. Tiedän sen. Teen itse aina mieluummin lääkäreitä kuin parantajia tai velhoja :'3

Välttelen stereotypisiä menneisyyksiä jos se vain on mahdollista. Välillä (lue: yleensä) on kiva tehdä tavallisempia hahmoja, etenkin kun he erottuvat joukostaan koska eivät ole tappaneet isäänsä/todistaneet vanhempiensa kuolemaa/ole orpoja.
Joskus se tietenkin on mahdotonta. Ajattelin tehdä tänne oikein kiihkomielisen hahmon jossain vaiheessa -- (mutta hän on vielä.. kesken joten turha odotella että tänään läimäisin mitään hahmohakemusta hyväksyttäväksi. Haluaisin laittaa hänelle jonkun kivan ammatin mutta jumituin siihen~) -- ja hänelle luultavasti tulee niin kliseinen menneisyys, että itken henkisesti verta.
Ros

ViestiKirjoittaja suskari » 17 Touko 2009, 17:05

Itsekkin sorrun varsin usein siihen, että hahmoistani tulee varsin menneisyydeltään varsin kilseisiä. Tosin Kalma on aikamoinen poikkeus, sillähän herrahan tapettiin ja kantaa sen takia kaunaa ihmisille... Mutta on silti ihmisten puolella. Aika risti riitaista xD
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2009, 17:08

Mutta Kalma on justiinsa ihana hahmo! *Da vannoutunut Kalma fani*
mutta joo, onhan se aika ristiriitasta.. mutta ainahan hahmo voi muuttua 8D

mjeh, jos Rossilla on ongelmia miettiä ammatteja niin täällä listaa muutamista 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 17 Touko 2009, 17:10

Kalma on söpö~

Ongelma ei ole se, etten osaisi keskiä hänelle ammattia (ja osaisi lukea listaa, joka on helposti löydettävissä sivuilta). Enemmänkin se, että minulla on liikaa vaihtoehtoja XD
Ros

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut