Kirjoittaja Dogster » 08 Marras 2009, 19:26
Eiih, nyt tuli mieleen kaverille sattunut juttu. Tai no, meihin molempiin se liitty... Anyhow, sillä on oikeasti massiivinen piikkikammo (juontuu lapsuuden lääkäriharjoittelijasta, jolle ei ole suotu älyä liiemmin). No se oli intin verikokees, ja sit se leku joutu koko ajan hokee, et kaikki hyvin, kaikki hyvin, ei mitään hätää. No, sit se rauhottu, ne sai tökättyy sen neulan suoneen, ja - TILULILULILULIII! Ja ruudussa lukee "Rakki soittaa"... Ei tarttee varmaan monta kertaa, kuka fainttas siihen? (juu sori, puhun kavereiden mukaan finglishia... suomen ja enkun sekotusta). Pahinta tässä on se, et soitin sille kolmekymmentä kertaa, ja sit kun se vihon ja viiemin vastas, se huus kovaan ääneen mulle, et mitä h****ttiä mä oikein yritin, aiheuttaa sydäninfarktin?
Ja Akuma, nou panic, mäkin olen miettibnyt tota jonkín verran.. Sen takii mä haluankin,e t foorumil on joku, joka tuntee miut ja kertoo eteenpäin muille, jos jotain sattuu. Niin ja jos mä kuolen, lahjottakaan mun hahmot Harulle (viimeinen toive)
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals ||
Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita."I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"
Ava (c) Minä.