Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Pappis » 01 Heinä 2011, 21:30

Vaikuttas siltä, että aika monella on ylisuojelevat vanhemmat, jotka pelkää netin piilopervoja, että kattoo tuleeko miitistä mitää, jos puolet ei pääse... : /
Pappis

ViestiKirjoittaja Raigauge » 01 Heinä 2011, 22:50

Se on muuten yleinen ongelma conikansaa haeskellessa kanssa D:

Oahahahooha, olen hyper tällä viikolla. Voisin muuttaa tuon pelaajanimeni käyttäjätunnusta myöten...
Raigauge

ViestiKirjoittaja Sands » 01 Heinä 2011, 23:04

Blääh, minähän en miitteihin tule, pitäisi lähteä tuonne ulos aurinkoon kellaristani ja sitähän en tee... :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Daniella » 02 Heinä 2011, 00:08

Kuules kuules Sands miss sunshine aurinko on ihanata :D Ja moikkeliskoikkelis uusille tirriäisille. Tämä dansku puree..eiku xD no mut se on hellyydenosoitus kuulkaas anyways
Mut miitti..eeei oikkeen innosta minnuu kyllä pakko sanoa, anteekshi kaikille niille jotka nyt minua halveksuvat ^.^'
Daniella

ViestiKirjoittaja Pappis » 02 Heinä 2011, 09:06

Tuskinpa Danskua nyt halveksitaan, ku valtaosa on muutenkin sellasia kellarierakoita, jotka ei koneeltansa poistu :'D jos nyt lähdettäs järjestelemään niin varmaan vaan muutama suostuis tai pääsis tulemaan paikalle
Pappis

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Heinä 2011, 15:26

Niinpä ja onkai se hyväkin homma että joillakin on suojelevat vanhemmat...?
Itte voisin livahtaa miittiin jos se olis jossain täällä minun kotikontuni lähipiirissä, mutta ei tuu varmaan onnistumaan ja sitten kun jotkut asuu niiin pohjoosessa ettei tohi semmosta vaatia keltään että tulisivat etelään katsomaan rumaa nassuani =))
Mulle ainakin saattais ens vuos käyä paremmin jos nimittäin kaikki sujuu hyvin ni saatan muttaa kesän jälkeen haapavedelle ilman vanhempia =3 joten silloin ehkä =)
Kitty

ViestiKirjoittaja Dogster » 02 Heinä 2011, 16:11

Terve taas pörriäiset! Kone oli vapaana joten päätin tarkistaa foorumin nopeasti, ja voi herranen aika miten paljon te ootte puhuneet sen viikon aikana mitä kadoksissa oon ollut! Meinaa pysyä enää perässäkään, häveten tunnustan että luin vain sieltä täältä että tajuaisin mistä puhutaan...

Miittiin en pääse, sori ^^' Rahatilanne ei nyt anna yhtään periksi, lisäksi koko heinäkuu on varattuna kitaranopettajalleni, ja emoilukaverilleni, joten oon koko kuukauden melko kiireinen päästäkseni muualle, soorii ^^'

Ylihuomenna omalle koneelle <3 Mahdollisesti siis, pääsen taas viimein pelaamaan. voisin varmaan tässäkin jotain kirjoittaa, mutta en oikein usko että teille kelpaa kiireessä kirjoitetut kahden rivin hutaisut, tuntuu pahalta pistää sellaisia viestejä toisille >:
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Daniella » 02 Heinä 2011, 19:51

DOGI! You're alive! Jeijj<3 vähään aikaan susta kyllä oo kuulunukkaan mitään, mut hyvä että oot messissä vielä ^^ AND ain't about the money moneymoney, chachingchaching ; )
ps hyvä ettei mua halveksuta.. ehkä xD
Daniella

ViestiKirjoittaja Pappis » 02 Heinä 2011, 21:02

Ehkä kannattaa suosiolla kaivaa miitti(ainakin hetkeksi) pois kuvioista, koska niin harva kuitenkin pääsisi. mäkään en varmaan pääsisi jos miitti olis Turussa tai Tampereella. : /
Pappis

ViestiKirjoittaja Dogster » 02 Heinä 2011, 21:46

Älkää nyt mua VIELÄ kuoppaan pistäkö! Kyllähän mä täällä pelaan vielä, ja muutama peli yhä käynnissä (anteeksi odottelijoille, odotuksenne palkitaan, sillä palaan maanantaina, ja tiistaina pistän suurimpiin osiin vastauksen jo, ehkä kaikkiin jopa ^^ Riippuu pääsenkö sarjispiirtämisinnosta eroon...). keskustelus oon hiljasempi, kiitos ah niin rakkaan mesen. Miten niin sain ihanan hörhöjä kavereita sieltä ja pistän huomioni niihin? (Ei, en puhu susta Aksu, enkä myöskään sinusta Ros, te ette oo hörhöjä)

Miittiä ei kannata vielä haudata: Ihmiset jotka asuvat lähellä toisiansa, voivat yhä tavata, eikö? Ei se isoa miittiä korvaa (minä väkijoukonpelkoisena saan paniikin jo kymmenestä ihmisestä kerralla, joten kellekkään ei tuu kivaa jos sinne tulen ^^' Miten niin olen veemäinen akka?) mutta ainakin jotain pelaajia tapaisitte? Isompi miitti järkätään sitten kun muutama pelaaja täältä saa hyvän ja rahakkaan työn, ja voi kustantaa toisten liput keveästi! :'D
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Heinä 2011, 11:32

Hiyas Rakki :3 Eikä sua vielä ihan kuopattu, ainahan sä jostain esille puikkaat kun joku alkaa miettimään mihin oot hävinny :D Eikä viikko poissaoloa ole edes sinänsä pitkä aika.

PSST AKUMA, se mitä joskus perjantaina mesessä lupailin:
http://i186.photobucket.com/albums/x105 ... banana.jpg
Jasmine (c) AkumaTD
Aberec & kuva (c) Agna
Tarzan (c) Se eräs mies

Ei, Jasmine ei katsele kauhulla Aberia vaan siinä oli sellanen juttu että tuon Tarzanin oli tarkoitus olla aluksi isompi mutta krhm se menikin tuonne maantasalle joten Jasmine vaikka sitten katselee... Jotain. Ja ei siitä sen enempää. Erään pelin offlineviesteistä muodostunut juttu ja kyllä, se oli ihan pakko tuhertaa ja ei, se ei ollut galleriapaikan arvoinen tekele. Ja khul, banaani säihkyy.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Heinä 2011, 14:10

Vanhempienne on syytä ollakkin huolissaan jos minä miittiin meinaisin innostua tulemaan. Nettipervojen kuningatar ilmestyy paikalle ja henkisesti raiskaa teidät jokaisen.
Mut mitä miitin järjestämiseen tulee, niin uskon että ei tänä kesänä tule kenekään osalta onnistumaan. Koska A. ois pitäny suunnitella ja sopia ajankohta etukäteen jo aikoja sitten että kaikki ois osannu varautua siihen kunnolla ja myös se, mitä miitissä tapahtuu. Tuskin kukaan haluaa siellä vaan seistä ja kattella toisiaan.
B. Suurimmalla osalla on joko ylisuojelevat vanhemmat tai maallinen omaisuus vähissä. Ja ne joilla ei ole kumpaakaan noista, niin eivät halua poistua omasta turvallisesta kellariluolastaan tuonne auringonpaisteeseen sosialisoitumaan nettituttujen kanssa niin että saa paniikkikohtauksen jo pelkästä ajatuksesta.

Joten, en usko että itsekkään omalta osaltani miittiin pystyisi osallistumaan tänä kesänä, niin psyykkisten kuin fyysistenkin esteiden vuoksi.
Mutta mikäli jotkut haluaa toisiaan tapailla kesällä niin järjestäkää ihmeessä pienempiä tapaamisia keskenään. Niiko me nähtiin Dogin kanssa viime kesänä.

JA LOL AGNA <3 IHANA kuva. Nyt mun ei tarvii piinata suo enää ton takia <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 03 Heinä 2011, 16:54

Jotain tunnuksia on poistettu, poistelenpas niitä tuolta listastakin. Jos kaikki käyttämättömät tunnukset on jo poistettu, voin kai kohta laittaa sen listan tännekin. :D

(Vielä kun tätä viestiä kirjoitin, niin yhden poistetun tunnuksen hahmoista oli yksi vielä hahmoesittelyissä, Elenthil. Tarkoituksella?)
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Heinä 2011, 17:08

Elenthil on tarkoituksella vielä siellä, koska se oli edellinen haltioiden eliittikenraali. Halusin säilyttää sen vielä, mutta sillä ei enää virkaa ole, vaan tuon tilalle etsitään nyt uutta kenraalia.
Joten älä listaa sitä ollenkaan. Se vaan kummittelee hetken tuolla listalla.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 03 Heinä 2011, 18:09

Hahmolista on täällä. Käykää tarkistamassa, että omalla hahmolla on tiedot oikein ja että linkit toimivat. :D
Sands
Kreivi

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut