Kirjoittaja Dogster » 02 Heinä 2011, 21:46
Älkää nyt mua VIELÄ kuoppaan pistäkö! Kyllähän mä täällä pelaan vielä, ja muutama peli yhä käynnissä (anteeksi odottelijoille, odotuksenne palkitaan, sillä palaan maanantaina, ja tiistaina pistän suurimpiin osiin vastauksen jo, ehkä kaikkiin jopa ^^ Riippuu pääsenkö sarjispiirtämisinnosta eroon...). keskustelus oon hiljasempi, kiitos ah niin rakkaan mesen. Miten niin sain ihanan hörhöjä kavereita sieltä ja pistän huomioni niihin? (Ei, en puhu susta Aksu, enkä myöskään sinusta Ros, te ette oo hörhöjä)
Miittiä ei kannata vielä haudata: Ihmiset jotka asuvat lähellä toisiansa, voivat yhä tavata, eikö? Ei se isoa miittiä korvaa (minä väkijoukonpelkoisena saan paniikin jo kymmenestä ihmisestä kerralla, joten kellekkään ei tuu kivaa jos sinne tulen ^^' Miten niin olen veemäinen akka?) mutta ainakin jotain pelaajia tapaisitte? Isompi miitti järkätään sitten kun muutama pelaaja täältä saa hyvän ja rahakkaan työn, ja voi kustantaa toisten liput keveästi! :'D
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals ||
Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita."I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"
Ava (c) Minä.